وردپرس استار

طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس

افرادی هستند که به تازگی اقدام به راه اندازی کسب و کار خود کرده اند و بالعکس افرادی نیزهستند که تصمیم می گیرند برای گسترده ترشدن کسب و کارخود اقدام به طراحی سایت کنند و به جرات می توان گفت که از 100% کسب و کاردر کشور، حدود 60% از آن ها اقدام به طراحی سایت می کنند؛ تنها عاملی که می تواند صاحبان کسب و کارها را از این اقدام باز دارد، هزینه های بسیارزیاد طراحی سایت است .

در صورتی که طراحی سایت با وردپرس هزینه زیادی را به همراه نخواهد داشت و از مقرون به صرفه ترین روش های طراحی سایت؛ طراحی سایت با وردپرس است .همچنین طراحی سایت با وردپرس این قابلیت را برای صاحبان کسب و کارها فراهم می کند تا به آسانی و بدون محدودیت های مکانی و زمانی هرگونه خدمات و محصولات را به کاربران عرضه کنند. هم اکنون با ما همراه باشید تا با طراحی سایت وردپرس بیشتراشنا شوید.

وردپرس چیست ؟

وردپرس یکی از پلتفرم های طراحی سایت ومدیریت محتوا تحت وب است. وردپرس این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا هرگونه کد، افزونه و محتوای مورد نظر را. هر شخصی با داشتن حتی دانش اندکی در زمینه طراحی سایت و برنامه نویسی میتواند اقدام به طراحی سایت با ورد پرس کند. تاریخچه وردپرس متعلق به زمانی است که اولین نسخه وردپرس در سال 2004 منتشر شد ودر سال 2005، وردپرس از حالت شخصی به حالت تحت وب تبدیل شد و به طور کلی این شرایط را برای طراحان و برنامه نویسان فراهم شد تا بتوانند سایت های آموزشی، اخباری، ورزشی و … رابر اساس آن طراحی کنند.

نقش سیستم مدیریت محتوا در طراحی سایت با وردپرس :

CMS سیستم مدیریت محتوا یک محیطی برای تولید محتوا و سایر قسمت های مدیریت سایت است که وجود آن در سئو و بهینه سازی موتورهای جست وجو بی تاثیر نیست،

زبان  اصلی وردپرس به زبان پی اچ پی است و در طراحی سایت با وردپرس نیاز به هیچگونه زبان برنامه نویسی نمی باشد بلکه تنها با نصب وردپرس بر سرویس میزبان، شما می توانید وارد سایت خود بشوید و هرگونه محتوا شامل محتوای متنی ، تصاویر ، ویدیو را  اضافه کنید.

محتوا یکی از تاثیر گذارترین عوامل درایجاد ترافیک در قسمت سیستم مدیریت سایت برای هر محصول یا خدماتی است، که می‌خواهید از طریق طراحی سایت با وردپرس به فروش تبدیل کنید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید وردپرس درابتدا تنها به عنوان یک ابزاری برای نوشتن وبلاگ ارائه شد و بعد ها با ورد پرس قابلیت های جدیدی مانند طراحی سایت با وردپرس را رو نمایی کرد.

در بسیاری از موارد ممکن است به هر دلیلی شما محتوایی را نمی تواند در سایت انتشار دهید، در طراحی سایت با وردپرس این قابلیت فراهم شده است تا محتوایی را که تمایل به درج آن در سایت را ندارید در حالت پیش نویس ذخیره کنید تا در زمان مناسب خود آن ها را منتشر کنید.در فرآیند طراحی سایت با وردپرس عاملی که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، تولید و انتشار محتواهای جدید به سایت است که باعث افزایش بازدید سایت و بهبود سئوی آن خواهد شد.

Open Source:

از مزیت های طراحی سایت با وردپرس وجود قابلیت اپن سورس در طراحی سایت است ، هرفردی می تواند سایت را پس از بررسی های لازم ویرایش کند و تغییراتی را جهت عملکرد بهترسایت ایجاد کند.

تنوع نسخه رایگان افزونه‌ های وردپرس:

از مهم‌ترین مزیت‌هایی که باعث محبوبیت بیش از حد طراحی سایت با وردپرس شده است، وجود تنوع بسیار بالای درنسخه های رایگان افزونه های وردپرس است . شما می‌توانید از تنوع بسیار بالایی که افزونه‌ها دارند به صورت رایگان متناسب با سایت خود استفاده کنید . البته ناگفته نماند در کنار این حجم از تنوع بالای نسخه رایگان افزونه نسخه هایی هستند که شما در صورت لزوم باید مبلغ آن را پرداخت کنید.

طراحی سایت با وردپرس در کمترین زمان:

سایت هایی که با زبان های مختلف برنامه نویسی طراحی می شوند ممکن است بازه زمانی بسیار طولانی را به دنبال داشته باشد ، اما طراحی سایت با وردپرس برخلاف این سایت ها هستند در کمترین زمان ممکن طراحی می شوند.

وردپرس سازگار با موتورهای جست‌وجو:

بیشتر افرادی که سایتی را طراحی میکنند علاقه دارند که کاربران زیادی از سایت آن ها بازدید کند، افزایش بازدید یک سایت نیازمند به سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو است، از مزیت‌های طراحی سایت با وردپرس این است که،وردپرس بیشترین درصد ورودی کاربران را از طریق سئو دارد و افزونه‌های سئو در وردپرس باعث می‌شود، سئو سایت ارتقا یابد و صاحبان سایت به نتیجه دلخواه خود برسد.وردپرس سازگاری بسیارزیادی با موتورهای جستجو درگوگل دارد و ازین جهت طراحی سایت با وردپرس با استقبال بسیار زیادی روبه رو شده است.

استفاده آسان از سایت:

استفاده از سایت هایی که طراحی آن با وردپرس است بسیار بسیارآسان است زیرا در قسمت مدیریت محتوا تنها چیزی که برای تولید محتوا وجود دارد افزودن برگه جدید، بارگذاری تصاویرو ویدیو و… امکان پذیر است و همین کاربری آسان آن افراد را علاقه مند به طراحی سایت با وردپرس در زمینه سایت های فروشگاهی، خدماتی، شرکتی و…. طراحی شوند.

قابل نمایش درهر نمایشگر:

قابلیت نمایش در هر نوع نمایشگر از مزیت های اصلی طراحی سایت با وردپرس است. افرادی که سایت های آموزشی دارند طراحی سایت با وردپرس برای ان ها بسیار مناسب است زیرا در صورت ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن سایت به راحتی در لپ تاپ ، تلفن همراه و کامپیوتربرای کاربران به نمایش در می آید.

امنیت بالای سایت:

یکی از فاکتورهای اصلی در طراحی سایت امنیت آن است.متاسفانه بسیاری از افراد طراحی سایت با وردپرس را نا امن می دانند وعقیده دارند که ممکن است افراد سودجو به آسانی به اطلاعات سایت دسترسی پیداکنند برخلاف عقیده این افراد طراحی سایت با وردپرس از امنیت بالایی برخورداراست و شما میتوانید با طراحی سایت با وردپرس چهارچوب امنی را برای اطلاعات ومحتواهایی که در سایت قرارداده اید فراهم کنید و از هرگونه خطراحتمالی در سایت جلوگیری کنید.

قیمت طراحی سایت:

هزینه طراحی سایت با وردپرس درمقایسه با سایرروش‌های طراحی سایت بسیارکم و مقرون به صرفه است؛ زیرا طراحی سایت با وردپرس همانطور که در قسمت های بالاترمطالعه کرده اید و نیازی به کد نویسی وانواع زبان های مختلف درطراحی سایت نمی باشد و در نتیجه طراحی سایت با وردپرس ،هزینه های زیادی را به دنبال نخواهد داشت و تنها هزینه‌ای که شما باید در نظرداشته باشید شامل هزینه های قالب سایت ،افزونه وردپرس هاست و دامنه و سئو و بهینه سازی موتور جستجو است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وردپرس استار

وردپرس استار