وردپرس استار

وردپرس یا برنامه نویسی

وردپرس یا برنامه نویسی

افرادی که صاحب کسب وکارهستند یا به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده اند تمایل دارند؛ محیط فیزیکی و سنتی که تا به حال داشته اند را به سوی کسب و کار آنلاین هدایت کنند واولین سوالی که پس از مشاوره با تیم وردپرس استار می پرسند این است که
از نظر فنی سایت با وردپرس یا برنامه نویسی بهتراست؟
هزینه های طراحی سایت با وردپرس یا برنامه نویسی چگونه است ؟
تولید محتوا در وردپرس یا برنامه نویسی دشواراست ؟
امنیت سایت با وردپرس یا برنامه نویسی چگونه است ؟

وردپرس یا برنامه نویسی

حقیقتا انتخاب طراحی سایت با وردپرس یا برنامه نویسی بسیاردشواراست و انتخاب وردپرس یا برنامه نویسی وابسته به نوع کسب وکار و فعالیت شما در سایت دارد. در ادامه با تیم وردپرس استارهمراه باشید تا بتوانید انتخاب بهتری در زمینه طراحی سایت با وردپرس یا برنامه نویسی داشته باشید.

آشنایی با وردپرس

وردپرس یکی از روش های طراحی سایت و ازسیستم‌ های مدیریت محتوا است که وردپرس توانسته است در میان سایر سیستم های مدیریت محتوا افراد زیادی را به سمت خود هدایت کند. اگر به تاریخچه وردپرس نگاهی بیندازیم دراولین نسخه ای که از آن منتشرشد و تنها قابلیت وردپرس نوشتن وبلاگ بوده است.با گذرزمان و با پیشرفت تکنولوژی وردپرس توانسته است علاوه بر سیستم مدیریت محتوایی قوی اقدام به طراحی انواع سایت های فروشگاهی ، آموزشی ، شرکتی و… کند.

اگرنمی دانید وردپرس یا برنامه نویسی کدام یک از آن ها برای طراحی کسب و کار شما مناسب هستند باید گفت، حتی اگرهیچ دانش و اطلاعات فنی در زمینه طراحی سایت وردپرس یا برنامه نویسی ندارید با نصب افزونه های وردپرسی و ویدیوهای آموزشی میتوانید یک سایت وردپرسی را طراحی کنید.

اگر بخواهیم از نظرفنی طراحی سایت با وردپرس یا برنامه نویسی را بررسی کنیم، فاکتور اصلی در طراحی یک سایت سئو و بهینه سازی موتورهای جستجوی گوگل است و از آنجایی که الگوریتم های گوگل با افزونه های وردپرسی سازگار هستند می توانند در رتبه بندی نتایج جستجو تاثیرگزار باشند.

مزایای طراحی سایت با وردپرس

محیط کاربری آسان

از مواردی که می تواند به کسب و کارها درانتخاب طراحی سایت با وردپرس یا برنامه نویسی کمک کند، سایت به گونه ای طراحی شود که استفاده ازآن برای کسب و کار ها آسان باشد. سایت های وردپرسی از پنل مدیریت بسیارآسان و ساده ای شبیه به برنامه ورد برخورداراست که به راحتی می توانید به تولید محتوا، افزودن و دسته بندی محصولات و… بپردازید ولی طراحی سایت با برنامه نویسی ممکن است استفاده از آن سخت باشد.

هزینه طراحی سایت

هزینه طراحی سایت با وردپرس مقرون به صرفه تراز سایت هایی است که برنامه نویسی می شوند. تفاوت درهزینه های طراحی سایت با وردپرس یا برنامه نویسی این است که قالب سایت، افزونه ها و… به صورت رایگان و آماده وجود دارند و تنها هزینه ای طراحی سایت با وردرپرس به همراه دارد هزینه خرید هاست و دامنه و حق الزحمه طراحی آن است. قطعا اگر سایت شما با زبان های مختلف برنامه نویسی شوند هزینه های زیادی را برای شما به همراه خواهند داشت.

بنابراین اگر به تازگی کسب و کارتان را راه اندازی کرده اید یا به دنبال سایت با هزینه های مقرون به صرفه هستید بین طراحی سایت با وردپرس یا برنامه نویسی ، تیم وردپرس استار طراحی سایت با وردپرس را به شما پیشنهاد می کنیم.

بروزرسانی بی وقفه

ازمهم ترین اقداماتی که هرسایت با وردپرس یا برنامه نویسی طراحی شود، نیاز به بروز رسانی دارد. برخی ازافزونه های وردپرس به صورت رایگان وجود دارد و برخی از افزونه ها نیازمند بروز رسانی هستند. بروزرسانی بی وقفه در سایت های وردپرسی باعث می‌شود امنیت سایت شما ارتقا می یابد.امنیت وردپرس مهم ترین عوامل در طراحی سایت است.

سایت های وردپرسی به علت کاربری آسان و همچنین و متن باز کدهای آن ممکن است افراد سودجو اقدام به هک یا دسترسی به اطلاعات سایت داشته باشد بنابراین اگر انتخاب شما طراحی سایت با وردپرس است، از بروزرسانی سایت غافل نشوید.

معایب طراحی سایت با وردپررس

قطعا در کنارمزیت هایی که وردپرس به همراه دارد، برخی موارد هستند که میتواند جزوی از معایب وردپرس به حساب آید. قالب هایی که برای طراحی سایت با ودپرس طراحان استفاده می کنند اکثرا قالب های آماده هستند و اگر شما بین طراحی سایت با وردپرس یا برنامه نویسی، طراحی سایت با وردپرس را انتخاب کنید ممکن است قالب و زیبایی سایت آنچه که مشتریان در نظردارند انجام نشود ، اما مشتری می‌تواند با توجه به نوع کسب و کار و هدفی که از سایت دارد قالبی را انتخاب کند که مناسب با کسب و کار و هدف آن ها باشد.

آشنایی با برنامه نویسی

طراحی‌ سایت که برنامه نویسی شود تفاوت‌ بسیاری با سایت‌های وردپرسی دارد.سایت هایی که با برنامه نویسی پیاده سازی می شود،لازم است تمامی مراحل طراحی سایت توسط شخصی که دانش و تخصص در این زمینه دارد برنامه ریزی شود.

یکی از چیزهایی لازم است درانتخاب طراحی سایت با وردپرس یا برنامه نویسی در نظرداشته باشید تیم یا شخصی که می خواهید طراحی سایت را انجام دهد، از دانش کافی به زبان های مختلف برنامه نویسی و همچنین طراحی ظاهری و گرافیکی ، سئو و بهینه سازی ، شناخت رنگ ها ، پویا سازی سایت و… برخوردار باشد.

زبان های برنامه نویسی شامل :

سی پلاس پلاس (C++)
جاوا (JAVA)
سی شارپ (C#)
پایتون (Python)
ویژوال بیسیک (Visual Basic)
پرل (Perl)
روبی (Ruby)
CSS
HTML
PHP
جاوا اسکریپ (Java Scrip)

مزایای طراحی سایت با برنامه نویسی

1. از نظرمقایسه شکل ظاهری سایت با وردپرس یا برنامه نویسی ، طراحی سایت با برنامه نویسی امکان طراحی قالب سایت براساس سلیقه مشتریان دارد و همچنین بر خلاف سایت های وردپرسی از قالب های آماده برای طراحی سایت استفاده نمی کنند.

2. از مزیت هایی که باعث می شود افراد طراحی سایت با برنامه نویسی را انتخاب می کنند این است که هر چیزی که شما براساس فعالیت و نوع کسب و کارتان درنظر دارید طراح می توانند با کد نویسی به صورت اختصاصی بدون هیچ محدودیتی در افزودن امکانات جدید سایت و بدون استفاده از قالب های آماده برای شما سایتی را طراحی کنند.

3.سرعت سایت های برنامه نویسی شده درمقایسه با سایت های وردپرسی بسیاربالا است زیرا سرور میزبان مختص به سایت شما طراحی شده است.

4.احتمال هک شدن سایت های برنامه نویسی شده صفر است زیرا به علت اختصاصی بودن سایت ازامنیت بسیاربالایی برخوردارهستند.

5.اگر زمانی تمایل به افزودن قابلیت های جدید به سایت حتی پس از طراحی داشتید، میتوانید با هزینه بسیار اندکی قابلیت های جدید را به سایت اضافه کنید.

معایب طراحی سایت با برنامه نویسی

با وجود اختصاصی بودن سایت های برنامه نویسی شده تنها عاملی که ممکن است افراد را در طراحی سایت با وردپرس یا برنامه نویسی سردرگم کند این است که سئو و بهینه سازی سایت های برنامه نویسی شده سخت تراز وردپرس است. برای اینکه بتوانید سئو و بهینه سازی را دراین نوع سایت ها انجام دهید لازم است برخلاف وردپرس که مجهز به سیستم مدیریت محتوا است قسمت های مدیریت محتوا را بصورت جداگانه طراحی کنید.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وردپرس استار

وردپرس استار