وردپرس استار

قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت

هرفردی چه به صورت سنتی و چه به صورت آنلاین اگرتمایل به راه اندازی یک کسب و کار دربستراینترنت را داشته باشد؛ طراحی سایت با نازل ترین قیمت می تواند برای آن ها مناسب باشد، پس از مشخص کردن اهداف و استراتژی در زمینه طراحی سایت، به قسمت اصلی یعنی قیمت طراحی سایت می رسند.

در مجموع صاحبان کسب و کارها با توجه به بودجه مورد نظرخود و میزان بازدهی که انتظاردارند به دست آورند به سراغ شرکت های حرفه ای طراحی سایت می روند، یکی از بیشترین سوال هایی که صاحبان کسب وکارها درزمینه قیمت طراحی سایت می پرسند این است که

قیمت طراحی سایت چقدراست ؟

قیمت طراحی سایت را چگونه محاسبه می کنید ؟ ، قیمت طراحی سایت فروشگاهی با قیمت طراحی سایت آموزشی تفاوتی دارد ؟


در پاسخ به تمامی این سوال ها باید گفت شرکت طراحی سایت وردپرس استار پکیج های متنوعی برای قیمت طراحی سایت در نظر گرفته است و شما میتوانید با هر بودجه ای پکیج موردنظر خودتان را انتخاب کرده و حرفه ای ترین سایت را به جهت دریافت سود و بهبود کسب و کارتان طراحی می کند.

قیمت طراحی سایت در تیم فوق حرفه ای وردپرس استار متنوع وغیرقابل پیش بینی است؛اما اگر شما پکیج طراحی سایت ارزان این مجموعه را انتخاب کنید،اطمینان خاطرداشته باشید که هزینه مقرون به صرفه تراز سایر شرکت ها از شما دریافت شده است.

قیمت طراحی سایت با وردپرس و قیمت طراحی سایت کدنویسی شده تفاوت هایی وجود دارد که درادامه به عوامل تاثیر گذار در قیمت طراحی سایت می پردازیم.
عوامل تاثیر گذاردر قیمت طراحی سایت:


قالب سایت


بیش از 90% از طراحان درابتدا سایت کسب و کارها را براساس وردپرس در نظرمی گیرند و همه چیز را در سایت برپایه وردپرس طراحی می کنند.انتخاب قالب سایت قسمت بسیارمهمی برای هرسایتی است که می تواند نقش بسیارزیادی را در قیمت طراحی سایت ایفا کند.

قالب های وردپرس تنوعد بسیار زیادی دارند و هرکدام ویژگی ها و قابلیت های مختص به خود را شامل می شوند. بنابراین اگر قالبی زیبا و درعین حال حرفه ای و با قابلیت های زیادی را انتخاب نمایید، بدون شک قیمت طراحی سایت شما به مراتب بالاتر خواهد رفت.


هم چنین نوعی از قالب های سایت وردپرسی وجود دارد که با طراحی آنن ها به صورت خصوصی انجام می شود.درنوعی دیگرازطراحی قالب سایت، سایت از ابتدا به صورت کاملا منحصر به فردی کدنویسی می شود که این مورد نیز عاملی تاثیر گذار بروی قیمت طراحی سایت خواهد داشت.


استاتیک و داینامیک


دومین فاکتوری که در قیمت سایت تاثیر گذاراست،داینامیک یا استاتیک بودن سایت می باشد.در حال حاضراغلب سایت هایی که با جستجو در گوگل به نمایش کاربران در می آیند؛ داینامیک هستند.

سایت هایی که داینامیک طراحی شده اند بدین معنی هستند که کارایی آسان تری در مقایسه با سایت های طراحی شده استاتیک دارند و از مزایای طراحی شدن سایت های داینامیک قابلیت های بی شمار آن ها برای کاربران است و اما سایت های استاتیک سایت هایی هستند که کد نویسی شده اند و قابلیت اتصال به پایگاه داده وهرگونه بروز رسانی و تولید محتوا به صورت آنلاین امکان پذیر نمی باشد.این موارد سبب ایجاد تفاوت درقیمت طراحی سایت تحت وب به صورت داینامیک واستاتیک خواهند بود.


دامنه


مورد سومی که باعث تفاوت درقیمت طراحی سایت می تواند باشد،آدرس هایی هستند که با وارد کردن آن ها در مرورگر میتوانید به سایت موردنظرتان دسترسی داشته باشید که با پسوندهای هستند،مورد استفاده بسیارزیادی کاربران قرار می گیرند، دامنه های ir. و com ،دیگری نیزوجود دارند که هرکدام از آن ها می توانند قیمت طراحی سایت را متغیر کنند.


هاست


هیچ تفاوتی دراینکه شما صاحب یک ارگان بزرگ یا کسب و کار کوچک باشید نخواهد داشت ازعوامل دخیل دیگردر قیمت طراحی سایت، هاست است.

هاست به مقدارفضای خریداری شده برای سایت می گویند. قیمت هاست به فاکتورهای اصلی مانند سطح امنیت، سرعت، کارایی و مقدارظرفیت آن محاسبه می شود بنابراین اگر تمایل دارید سایت شما پر سرعت واز امنیت بالایی برخوردارباشد؛ لازم است بودجه قابل توجهی را برای خرید هاست در نظر داشته باشید.

هاست و دامنه از ابتدایی ترین قسمت های راه اندازی طراحی سایت است و بدون هاست و دامنه شما نمیتوانید اقدام به طراحی سایت داشته باشید.


اجرای المان های گرافیکی


شاید تا به حال سایت های بسیار زیادی را دیده باشید که تمام موارد طراحی را مانند یک بوم نقاشی زیبا کرده اند. دلیل اصلی این زیبایی ها تفاوت در این دارد که المان های گرافیکی در آن اجرا شده است.در بسیاری ازاین المان ها ازعناصر گرافیکی بسیاری زیادی استفاده می کنند تا به زیبایی سایت شما کمک کنند.

با درنظر داشتن اینکه این موارد باعث زیبایی هرچه بیشترسایت می شوند و به کاربران کمک می کنند تا دسترسی راحت تری با سایت شما برقرار کنند اما این نکته را نیز در نظر داشته باشید که قیمت طراحی سایت را به مراتب می تواند افزایش دهد.


قابلیت چند زبانه بودن سایت


قابلیت پشتیبانی چند زبانه بودن؛ بیشتربرای سایت های واردات،صادرات و آموزشی بکار برده می شوند که می توانند دکمه چند زبان زنده دنیا را در سایت فعال کنند که به صورت همزمان پشتیبانی می کند. سایت هایی که چند زبانه هستند از لحاظ بهینه سازی موتورهای جستجو زمان بیشتری را صرف می کند و در مقابل آن قیمت طراحی سایت را نسبت به سایت های تک زبانه فارسی افزایش دارد.


سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو


قیمت طراحی سایت به آخرین مورد یعنی سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو در سایت نقش زیادی در قیمت طراحی سایت به دنبال خواهد داشت. هزینه سئو و بهینه سازی موتور های جستجو با توجه به نوع قراردادی که بین کارفرما و تیم طراحی سایت تنظیم می شود می تواند متغیر باشد؛

با این وجود شما می توانید با تنظیم قرارداد با تیم فوق حرفه ای ورد پرس استار مقرون به صرفه ترین سایت رابه خود هدیه دهید . با در نظر گرفتن تمامی عوامل تاثیر گذار در قیمت طراحی سایت ؛ پس از آن لازم است سایت را براساس الگوریتم های گوگل بهینه سازی کنید که در اصطلاح به آن بهینه سازی سئو گفته می شود.

البته ناگفته نمانداز آن جایی که سئو و بهینه سازی سایت امری تخصصی است بهتراست کار را به کاردان بسپارید.


شرکت طراحی سایت وردپرس استار


مورد دیگری که می تواند درقیمت طراحی سایت دخیل باشد، شرکتی است که به جهت طراحی برگزیده اید.عموما شرکت هایی که سابقه کاری محدود و شهرت بیشتری درزمینه طرحی سایت دارند، بدون در نظر گرفتن کیفیت کار، فقط به جهت برطرف کردن وظیفه اقدام به طراحی سایت می کنند و تعرفه های عجیب غریبی را نیز به مشتریان خود ارائه می دهند.
مطلوب است که به جهت اطمینان خاطر از کیفیت و خدمات کار؛

این کار را به تیم حرفه ای و متخصص در امور طراحی سایت بسپارید تا در مدت زمانی کوتاهی و با نازل ترین قیمت طراحی سایت به اهدافی که برای آن برنامه ریزی کرده اید صعود کنید.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وردپرس استار

وردپرس استار