وردپرس استار

10 مزیت طراحی سایت برای کسب و کار

10 مزیت طراحی سایت برای کسب و کار

10 مزیت طراحی سایت برای کسب و کارهایی که زمان زیادی از راه اندازی و فعالیت آن ها نگذشته است و همچنان از مزیت هایی که از طریق طراحی سایت می توانند در کسب و کارشان به دست بیاورند، اطلاعی ندارند.

مزیت هایی که شاید هرگز نمی توانید از طریق روش های سنتی به دست بیاورید یا زمان زیادی برای به دست آوردن اعتبار و مشتریان خود در سطح بازار احتیاج دارید، اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید و کسب و کار خودتان را اداره می کنید، این فرصت را غنیمت بشمارید وهم اکنون به فکر طراحی سایت مناسب با نوع فعالیت خود باشید و کسب وکار جدیدی را در محیط آنلاین تجربه کنید.در ادامه با تیم حرفه ای وردپرس استار همراه باشید تا به بررسی 10 مزیت طراحی سایت برای کسب و کارها بپردازیم .

10 مزیت طراحی سایت برای کسب و کار

10 مزیت طراحی سایت برای کسب و کارها تبدیل به مقرون به صرفه ترین مزیت ها به جهت مدیریت و پشتیبانی بسیار قوی برای کسب و کارها شده است. مزیت هایی شامل :

دسترسی آسان کاربران به سایت

( اولین مزیت طراحی سایت برای کسب و کار ) امروزه همه افراد در گوگل به دنبال روش هایی هستند که از طریق آن بتوانند کارهای روزانه خود را در سریع‌ترین و راحت‌ترین روش ممکن انجام دهند.هنگامی که یک سایت براساس نوع فعالیت کسب و کار طراحی می شود، به راحتی بدون داشتن محدودیت های زمانی و مکانی به صورت 24 ساعته از طریق سایت شما انجام دهند.

نکته ای که در اینجا وجود دارد این است که ، داشتن سایت فقط به موقعیت جغرافیایی خاص محدود نمی‌شود بلکه کاربران می‌توانند درهر قسمت جهان از محصولات و یا خدمات شما بازدید کنند؛ بنابراین از 10 مزیت طراحی سایت برای کسب و کارها باعث افزایش فروش و بازدید کاربران از سایت خواهد شد.

توسعه و گسترش خدمات یا محصولات

( دومین مزیت طراحی سایت برای کسب و کار ) یکی از مقرون به صرفه ترین مزیت هایی که از طریق طراحی سایت برای کسب و کار می توانید به دست بیاورید، طراحی سایت با وردپرس است.

اگر هیچگونه شناختی از طراحی سایت با وردپرس ندارید باید گفت که ؛ تا به امروز در وردپرس بالغ بر بیش از یک میلیون افزونه معرفی شده است با در نظر داشتن نوع فعالیت کسب و کارتان هر کدام از افزونه ها را میتوانید استفاده کنید.

تا به این قسمت از مقاله متوجه شدید که توسعه و گسترش خدمات و محصولات در یک سایت وردپرسی کار بسیار سختی نیست و البته ناگفته نماند در طراحی سایت با وردپرس افزونه‌های رایگان و بسیار متنوعی هستند که فقط با نصب افزونه‌های آماده و رایگان، به آسانی امکانات سایت را اضافه یا ارتقا دهید.

طراحی سایت با وردپرس نیاز به هیچگونه برنامه و کد نویسی به زبان های خاص ندارد بلکه در حقیقت افزونه ها در وردپرس به صورت رایگان و غیر رایگان وجود دارند که شامل تعدادی کدهای ضروری هستند که امکانات ویژه‌ای را به سایت اضافه می‌کنند و باعث تکمیل شدن و افزایش سرعت هرچه بیشترسایت می شود.

ایجاد ارتباط موثر و قوی با مشتریان

( سومین مزیت طراحی سایت برای کسب و کار ) از مزیت طراحی سایت برای کسب و کارها به شکل گیری و ایجاد ارتباط موثر بین شما و مشتریان می تواند اشاره کرد. برای این که اعتماد سازی بین مشتریان شما شکل بگیرد، لازم است درابتدا به نیازهای مشتریان خود اهمیت بسیار زیادی دهید تا با شما ارتباط و تعامل برقرارکنند و در نهایت به یک مشتری وفادار تبدیل شوند.

برای ایجاد ارتباط موثر و قوی ؛ لازم است بررسی کنید مشتریان و مخاطبین شما به چه چیزهایی علاقه دارند ، کدام قابلیت در کسب‌ و کار شما باعث می‌شود کاربران بیشتری جذب شما شوند و در ذهن آن ها ماندگار بمانید ، چه فاکتورهایی باعث می شود شما را نسبت به سایر کسب و کارها ترجیح دهند ، به نظرشما چه خدمات و محصولاتی می تواند شما را از سایر رقبا متمایز کند؟

برای اینکه برای همیشه در ذهن کاربران ومشتریان خود ماندگار بمانید می‌توانید از طریق طراحی ‌سایت به اهداف و چشم انداز هایی که در زمینه کسب و کارتان داشته اید برسید. هنگامی که ارتباط موثر و قوی بین کاربران و مشتریان خود ایجاد کرده اید، نتیجه ‌ای که از طریق 10 مزیت طراحی سایت برای کسب و کار بدست می آید این است کاربران یا مشتریان شما را به افراد زیادی معرفی کنند و همین باعث افزایش فروش و ورودی کاربران به سایت شما می شود.

نمایش ویترینی از محصولات یا خدمات

( چهارمین مزیت طراحی سایت برای کسب و کار ) داشتن یک سایت به‌ تنهایی نمی تواند شما را به اهدافتان برساند بلکه ؛ برای این که از مزیت های طراحی سایت برخوردار شوید لازم است به محصولات و خدماتی که به کاربران ارائه می دهید اهمیت ویژه‌ای داشته باشید و به بهترین شکل ممکن ویترینی از محصولات و خدمات را صورت تخصصی به نمایش بگذارید. 10 مزیت طراحی سایت برای کسب و کار در این جا است که کمک شما می آید.

شما با طراحی سایت مناسب با نوع فعالیت خودتان آزادی عمل داشته باشید و همچنین می‌توانید هرگونه تغییرات و ایده‌های خلاقانه‌ای برای به نمایش گذاشتن محصولات و خدماتتان ایجاد کنید.

به عنوان مثال می‌توانید از طریق تولید محتو او تصاویر، ویدیوهای آموزشی به یک کاتالوگ آنلاین تبدیل کنید یا روش های گام به گام استفاده از محصولات و خدمات خود را به کاربران و بازدیدکنندگان ارائه دهید. هرچقدر کاربران را از انتقال اطلاعات کاربردی و مفید در زمینه محصولات و خدمات بی‌نیاز کنید، میزان جذب و وفاداری آن‌ها به کسب‌ و کار شما روزانه بیشتر خواهد شد.

کسب اعتبار

پنجمین مزیتی که از 10 مزیت طراحی سایت برای کسب و کار در این مقاله برای شما ارائه شده است این است که شاید برای شما جالب باشد که حدود 80 درصد از مردم جامعه اعتبار یک کسب و کار را تنها با داشتن یک سایت می دانند و در دنیای پیشرفته امروز به یک توقع برای حضور کسب و کارها در محیط آنلاین تبدیل شده است.

عموما کاربران با مراجعه به سایتی که مشخصات معتبری نداشته باشد اعتماد نمی کنند و در نتیجه هیچگونه اعتباری برای آن ها نخواهد داشت. همین موضوع باعث شده است که بسیاری از کسب و کارهایی که در محیط آنلاین حضور و فعالیت ندارند وارد این محیط شوند. با طراحی یک سایت و داشتن ابزارهای مفید به شما کمک خواهند کرد تا اطلاعات کاربردی و مفید را برای مشتریان و بازدیدکنندگان احتمالی خود قرار داده از طریق سایت آن ها را به یک مشتری تبدیل کنید.

قالب و شکل ظاهری سایت می تواند نقش اصلی را در اعتبار سایت شما ایجاد کند و به این معنی نیست که قالب و شکل ظاهری سایت به پر زرق ‌و برق بودن آن نیست بلکه ؛ سادگی و دسترسی آسان کاربران از دلایل مهم رضایت مشتریان هستند که تا حدودی اعتماد کاربر را جلب کرده و به اعتبارهرچه بیشتر سایت شما افزوده خواهد شد.

قرارگرفتن در مسیر رقبا

ششمین مزیتی که از 10 مزیت طراحی سایت برای کسب و کار در این مقاله برای شما ارائه شده است این است که طراحی سایت مناسب برای انواع کسب وکارها است و هیچگونه تفاوتی دراینکه کسب و کار شما کوچک یا بزرگ باشد ندارد و اگر برخلاق رقبا در محیط آنلاین فعالیتی ندارید و بازار رقابت با رقبا جا مانده‌اید؛

در زمانی که شما به دنبال مشتریان و فروش بیشتری هستید تا محصولات و خدمات خود را ارائه دهید رقبا در محیط آنلاین با کم‌ترین هزینه و با تنوع محصولات بیشتر سایتی را برای کسب و کار خودشان را راه اندازی کرده اند و مخاطبان هدف خودشان را در سطح بازار کرده اند، همچنین شما نیز میتوانید از طریق تیم حرفه ای وردپرس استار با طراحی سایت مناسب با نوع فعالیت کسب و کارتان هم با قرار گرفتن در مسیر رقبا و هم با تنوع بسیار زیادی از محصولات مانند رقبا به طیف گسترده ای از جامعه عرضه کنید.

کاهش هزینه های متفرقه

10 مزیت طراحی سایت برای کسب و کار هر کسب و کاری برای شروع نیاز به هزینه ای دارد. بسیاری از افراد هستند که برای راه اندازی کسب و کار خودشان هزینه های زیادی را صرف پرداخت اجاره مغازه ، نصب تابلو و سایر تجهیزات می کنند اما دربرخی موارد بسیاری از افراد به صورت کامل راه اندازی کسب و کار به صورت سنتی و فیزیکی را کنار می گذارند و فعالیت خودشان را کاملا به صورت آنلاین انجام می دهند.

متاسفانه بسیاری از کسب و کارها برای شروع فعالیت خود تصور می کنند که فعالیت به صورت سنتی پایدار است و ممکن است با قطعی اینترنت کسب وکار آن ها با شکست روبه رو شود؛

درصورتی که برخلاف تصور این افراد برای شروع یک کسب و کار نوپا و جدید بهتر از پرداخت هزینه های متفرقه صرف نظر کنید و با طراحی سایت برای کسب و کار خود مزیت هایی را ایجاد کنید که با طراحی سایت می توانید محصولات یا خدمات خودتان را حتی کمتر از قیمت موجود در بازار ارائه دهید و بازار رقابتی در بین سایر رقبا ایجاد کنید که با انجام این کار اعتبار و اعتماد بسیاری از کاربران را تنها با یک بار هزینه کردن به سوی خود جلب کنید.

بازاریابی آنلاین با گوگل

10 مزیت طراحی سایت برای کسب و کار در زمان گذشته اگر شخصی تمایل به همکاری با یک کسب و کار را داشت، باید تمامی سوابق کاری او را به شکل سنتی یا از طریق مشتریان قبلی اطلاعاتی بدست می آورد، اما در حال حاضرگوگل با وارد کردن نام کسب و کار موردنظر اطلاعات کاملی از آن برای شما نشان داده می شود و همچنین می توانید سایت را به شیوه جدید و در کمترین زمان به صورت ساده بررسی کنید.

زمانی که نام کسب و کار شما در لیست صفحه اول نتایج جستجوی گوگل نشان داده می شود یک امتیاز مثبت برای کسب و کار شما به حساب آید زیرا اگر سئو و بهینه سازی و همچنین محصولات و خدمات خودتان را به بهترین شکل ارائه دهید ، کاربری خدمات یا محصولات موردنظر را در گوگل جستجو کند و نام کسب و کار شما در نتایج اول گوگل نمایش داده می شود، کاربران با درنظر داشتن اینکه کسب‌ و کار شما معتبر است وارد سایت شما می شوند و همچنین افراد زیادی روزانه از طریق 10 مزیت طراحی سایت برای کسب و کار وارد سایت شما خواهند شد.

بررسی ورودی های سایت

از 10 مزیت طراحی سایت برای کسب و کار این است که شما می‌توانید ورودی های کاربران و بازدید کننده های سایت را مورد بررسی قرار دهید به عنوان مثال می‌توانید تعداد بازدیدکنندگان از سایت ، میانگین بازه زمانی حضور کاربران در سایت ، تعداد بکاربران و بازدیدکنندگان از قسمت های محتوا و گالری سایت و … از این قبیل موارد را میتوانید در جهت بهبود هرچه بیشتر سایت مورد بررسی قرار دهید.

تبدیل کاربر به مشتری از طریق فروش ویژه

اگر صاحب یک سایت فروشگاهی هستید و می خواهید مشتریان و مخاطبان خود را از تخفیفات یا فروش ویژه کسب و کار خودتان مطلع کنید، لازم است از تبلیغات محیطی بیلبوردها ، پخش و چاپ تراکت و هرگونه تبلیغات محیطی با هزینه های بسیار بالا ستفاده کنید. اما با 10 مزیت طراحی سایت برای کسب و کار شما می توانید هر زمانی که تمایل به روزرسانی محصولات ، موجودی محصولات و آغاز فروش ویژه محصولات داشته باشید در هر زمان از شبانه روز می توانید به مشتریان خود ارائه دهید.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وردپرس استار

وردپرس استار