وردپرس استار

5 خدمات طراحی سایت

5 خدمات طراحی سایت

5 خدمات طراحی سایت زمانی که شما وارد مراکزخرید می شوید اولین چیزی که توجه شما را به سوی آن فروشگاه می کشاند ویترین و لوازمی که در آن به نمایش گذاشته شده است؛ سایت نیزیکی از بزرگترین ویترین ها برای معرفی و نشان دادن کسب و کار شما است. بنابراین خدمات طراحی سایت ازاهمیّت بسیاربالایی برخورداراست.


5 خدمات طراحی سایت چیست؟

 

خدمات طراحی سایت شامل مراحل و خدماتی است که از صفر تا صد برای طراحی یک سایت مورد انجام می شود می گویند. خدمات طراحی سایت شامل پروسه های مختلفی هستند که هر کدام نیازمند بررسی وتنظیم استراتژی مختص به سایت مورد نظرمشتری می باشد.


ازخدمات طراحی سایت همانطورکه در قسمت بالاترنیزاشاره شد،شامل پروسه مختلفی است و زمانی که شخصی تمایل به طراحی یک سایت برای کسب و کارخود را دارد بدین معنی نمی باشد که خدمات طراحی سایت پس ازطراحی به پایان رسیده است بلکه؛ خدمات طراحی سایت درمجموعه وردپرس استارفقط درحیطه طراحی سایت نمی باشد واین مجموعه تلاش می کند تا با ارائه خدمات مفید وکاربردی تربه مشتریان خود، سایت آنها را به ثمربنشاند.


طراحی سایت


طراحی صفرتا صد سایت های مختلف با در نظر داشتن قوانین گوگل و سئو به صورت کدنویسی و طراحی سایت بدون کد نویسی از خدمات طراحی سایت وردپرس استارمی باشد که توسط تیم فوق حرفه ای این مجموعه انجام می شود. هدف تیم طراحی سایت ورد پرس استاراین است که تلاش می کند با توجه به نوع کسب وکاریک سایت حرفه ای کاملا و بهینه شده و مبنی برموتور جستجو و سئو را برای شما ایجاد نماید. طراحی شکل ظاهری و صفحه اصلی سایت که مهم ترین قسمت برای جذب کاربر است را می توانید از مهم ترین ترین قسمت در ارائه خدمات طراحی سایت به حساب آورد.


تولید محتوا


ازساده ترین خدمات طراحی سایت که شما به آسانی می توانید کاربران زیادی را به سوی سایت خود هدایت کنید وآن ها را به مشتریان دائمی خودتان تبدیل کنید، تنها لازم است به تولید محتوای بروزو درعین حال کاربردی اقدام کنید. این نکته را درنظر داشته باشید که الگوریتم های گوگل، توجه خاص و ویژه ای بر تولید محتوای سایت ها دارند و تولید محتوا می تواند در رتبه بندی گوگل نیز نقش زیادی را داشته باشد.

تولید محتوای متنی براساس قوانین سئو، شبیه آهن ربا کاربررا به سوی سایت می کشاند و از خدمات طراحی سایت
تیم فوق حرفه ای وردپرس استاراین است که شما را درامرتولید محتوا برای سایت می تواند یاری کند.تولید محتوا فقط به صورت متنی نیست بلکه تولید محتوای گرافیکی، ویدئویی، تصویری، موشن گرافی و … می پردازد و البته ناگفته نماند خدمات طراحی سایت یک مجموعه زمانی اشکار می شود که در تمامی موارد وعناصرمحتوایی به صورت حرفه ای عمل کند.


بروزرسانی سایت


بسیاری ازافرادی که برای کسب و کارشان سایت های فروشگاهی را طراحی کرده اند به علت نداشتن آگاهی و زمان کافی برای بروزرسانی سایت،شخصی را به عنوان پشتیبان سایت دردفتر کار خود استخدام می کنند و متاسفانه در بسیاری ازموارد مشاهده شده است که برخی از این افراد به علت نداشتن آشنایی با عوامل فنی انواع سایت ها وهمچنین سئو، باعث کاهش بازدید سایت وهمچنین الگوریتم های گوگل شده اند و گوگل سایت را با ربات های مضراشتباه می گیرد و سوالی که اکثرمشتریان می پرسند این است که دلیل آنکه بهتر است خدمات طراحی سایت خود را به یک تیم بسپارند چیست؟


در پاسخ به این سوال اگر شما هم تمایل دارید که سایت شما پیشرفت کند واهدافی که برای سایت خود درنظر داشته اید بدست آورید، پیشنهاد می شود که خدمات طراحی سایت خود را به یک تیم حرفه ای بسپارید وهمچنین تعیین استراتژی ها براساس سایت طراحی شده طی خواهد شد. در صورت اختلال و عدم رفع هریک ازموارد نیاز به بروزرسانی سایت می تواند تاثیرات جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد.


به روزرسانی سایت که شامل مواردی مانند قراردادن محتوای بروزو کاربری مناسب با عنوان کسب و کار، محصولات یا خدمات جدید، خبرنامه ها و بروزرسانی تخفیفات و قیمت ها و … است که همه این موارد نیازمند رعایت قوانین گوگل واصول سئوسایت است. اگر شما نیز مانند این دسته از کسب و کارها زمان کافی برای بروزرسانی سایت خود را ندارید می توانید این مورد ازخدمات طراحی سایت را به ما بسپارید.


سئو و بهینه سازی سایت


بهینه سازی سایت پس ازآنکه سایت طراحی شد نیازمند به دریافت خدمات بهینه سازی و سئواست. بهینه سازی سایت ازخدمات طراحی سایت است که هر سایتی پس از طراحی نیازبه آن دارد تا موتورهای جستجوبرای افزایش هرچه بیشتربازدید سایت و نمایش آن برای کاربر شود.

ازآنجایی که تعدادی ازکاربران ازموتورهای جستجوی گوگل برای دسترسی به سایت مورد نظرخودشان استفاده می کنند،مهمترین ابزاربرای مخاطب محور بودن یک سایت، بهبود درسئو سایت است که در نهایت منجر به افزایش بازدید سایت و نمایش دادن آن در صفحه اول نتایج جستجو شده درگوگل است همچنین با افزایش بازدید و کاربران سایت ، بهبود روند سئو ، الکسا، ورود کاربران زیاد و تبدیل آن ها به مشتریان وفادارو درنتیجه هدف یک کسب و کار از داشتن سایت را رقم می زند.

سوالی که برای بسیاری از کاربران ممکن است به وجود آید این است که سئو چیست ؟

سئو و بهینه سازی سایت، به روش هایی تاثیر گذار درجهت افزایش ورودی سایت از طریق نمایش دادن در نتایج جستجو گوگل است که باعث افزایش بازدید بیشترسایت می‌شود بنابراین؛اگر به دنبال رونق کسب و کارتان از طریق فروش محصول یا خدمات و با هزینه مقرون به صرفه و بازدهی بالایی هستید، خدمات بهینه سازی وسئو را نادیده نگیرید.

تیم وردپرس با استفاده ازخدمات طراحی سایت که بهینه سازی و سئو سایت می تواند جزوی از انتخاب های هوشمندانه درجهت بهبود ورودی کاربران از طریق گوگل برای سایت شما باشد و زمانی ورود بیشتر کاربران از طریق موتورهای جستجو که شما آن را بهینه سازی کرده اید به چشم می آید که کاربران در جستجوی محصولات یا خدمات شما هستند.


پیشتیانی نامحدود سایت


پشتیبانی پس ازطراحی سایت جزوی از خدمات طراحی سایت وردپرس استارمی باشد که شامل بررسی و رفع مواردی که می تواند به بهتر شدن بازدید و فعالیت سایت کمک شایانی کند. مواردی که مورد بررسی قرارمی گیرد ازابتدایی ترین موارد گرفته تا کدهایی که به صورت فوق حرفه ای و با تیم پشتیبانی قوی دراین حوزه در قالب خدمات طراحی سایت انجام می شود.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وردپرس استار

وردپرس استار