وردپرس استار

طراحی سایت فروشگاهی

وردپرس استار یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت با بیش از 5 سال تجربه طراحی سایت در حوضه های مختلف است.

طراحی سایت فروشگاهی

تعداد کاربرانی که در طول روزبه دنبال یافتن اطلاعات مفید هستند؛ کم نیست. بعضی از اوقات کاربران برای دریافت اطلاعات و گاها به‌ منظور تحقیق و جستجو در زمینه محصول یا خدماتی که ارائه می‌دهید، به سایت فروشگاهی شما مراجعه می‌کنند.طراحی سایت فروشگاهی از کسب و کار خانگی گرفته تا کسب و کار سنتی وآنلاین می تواند باشد.

در طراحی سایت فروشگاهی به صورت حرفه‌ای برای فروشگاه آنلاین، لازم است شما به عنوان یک طراح سایت فروشگاهی،اطلاعات مرتبط به سایت مانند نوع خدمات یا محصولات را به صورت جزئی و دقیق به کاربران ارائه دهید و تلاش کنید اطلاعاتی را به نمایش بگذارید که مشتریان در جستجوی یافتن آن هستند؛ به گونه ای که تصور کنید خودتان کاربر هستید و چه فاکتورهایی برای شما به عنوان کاربر در بدو ورود به سایت فروشگاهی اهمیت دارد؟ و ان فاکتور ها را اعمال کنید.

زمانی که در حال تعیین استراتژی برای معرفی و تولید محتوا درارتباط با محصول یا خدمات سایت فروشگاهی خود هستید، سعی کنید محتوا را مختصراما مفید تولید کنید؛ هنگامی که کاربر ببه سایت فروشگاهی شما مراجعه می کند ، تمرکز و دقت بیشتری صرف مطالعه محتوا داشته باشد و هرچه کاربران را با تولید محتوای اصولی و درست در سایت خودتان نگه دارید به زودی به مشتریان دائمی و وفادار شما تبدیل خواهندشد.

موردی که بسیاری از طراحان سایت های فروشگاهی از آن به راحتی عبورمی کنند، این است که هر صفحه سایت شما باید برای کاربر جذاب باشد و شما باید این قابلیت را در سایت های فروشگاهی ایجاد کنید که کاربراقدام به خرید،شرکت در قرعه کشی و تخفیفات ، خرید محصولات و یا انجام کارهای متفرقه که به در جهت رسیدن اهداف سایت فروشگاهی شما می باشد، رقم بخورد. برای انجام این قبیل کارها می‌توانید تنها با یک دکمه یا لینک این موارد جذاب را در سایت فروشگاهی اعمال کنید.

شما به عنوان یک طراح سایت فروشگاهی ممکن است بهترین سایت فروشگاهی را در طول رزورمه کاری خود طراحی کرده باشید؛ اما چنانچه اگر کاربران نتوانند سایت فروشگاهی یک کسب و کاررا پیدا کنند، کاربر زیادی و چشمگیری برای یک کسب و کار نخواهد داشت. در طراحی سایت فروشگاهی به عنوان شخصی که صفر تا صد طراحی و پیاده سازی سایت فروشگاهی را در دست گرفته اید و براساس استراتژی های خود قطعا باید ازجدید ترین روش های تولید محتوا سئو بکار ببرید تا بتوانید کاربران را از حالت فروش به صورت سنتی به سمت سایت فروشگاهی سوق دهید..


زمانی که کاربران درجستجوی یافتن اطلاعاتی درگوگل وانواع مرورگرها هستند، به موتورهای جستجو علل خصوص گوگل مراجعه می‌کنند و عموما آن چیزی را که به دنبال یافتن آن هستند دراولین صفحه نتایج جستجو مشاهده می‌کنند. صفحه ای هرکارفرمایی علاقه دارد که کسب و کارش برای کاربه به نمایش درآید. مرورگرهایی مانند گوگل الگوریتم‌های مختص به خود را دارند که از آن‌ها برای رتبه‌بندی سایت‌ها درعبارات جستجو مرتبط استفاده می‌کنند که به آن‌ها کلمات کلیدی یا عبارت کلیدی گفته می‌شود.

بنابراین این مطلوب است که محتوای سایت خود از کلمات کلیدی مناسب با سایت فروشگاهی استفاده کنید.
منظوراز رتبه‌بندی این است که یا رعایت قوانین گوگل و الگوریتم ها موتورهای جستجو را برای یک جستجو تعیین کننده هستند. رتبه‌بندی بر اساس محتوا و اعتبارسنجی سایت انجام می‌شود.

ویژگی طراحی سایت فروشگاهی


اولین ویژگی که یک سایت فروشگاهی درابتدا برای راه اندازی به آن نیاز دارد برخوردارباشد؛ این است که باید هاست و دامنه که در واقع همان سرورها هستند خریداری شوند که هزینه بسیارجزئی دارند و شخصی که مسئول فنی سایت فروشگاهی است این امورات را انجام می دهد.دومین ویژگی طراحی سایت فروشگاهی این است که با روش های مختلفی طراحی می شوند ممکن است کد نویسی شده یا براساس وردپرس طراحی شده باشند.

سومین ویژگی طراحی سایت فروشگاهی که جدا از مسائل امنیتی وفنی شکل ظاهری سایت است که نباید به راحتی از آن عبور کرد زیبایی و در دسترس بودن خدمات سایت از دسته چیزهایی است که میتواند کاربر را ساعت های زیادی به گشت و گذار در سایت فروشگاهی کرد. چهارمین ویژگی سایت فروشگاهی که باز هم می تواند توجه کار را جلب کند سرعت بهینه سازی شده سایت فروشگاهی است باید طراحی سایت فروشگاهی به گونه واکنش گرا باشد؛ واکنش گرا یعنی چه در لپ تاپ و چه در تلفن همراه سایت فروشگاهی برای کاربر نمایش داده شود.


در طراحی سایت فروشگاهی لازم است هویت سایت را مشخص کنید، برای این کار تنها لازم است ابتدا یک نام برای سایت خود انتخاب کنید تا بتوانید در تمامی قسمت‌های سایت از آن بکار ببرید. زمانی که شما یک هویت مشخصی برای سایت فروشگاهی داشته باشید، سایت های رقبا می توانند به آسانی شما را در میان سایر برند شما مشاهده کنند.
نام کوتاهی که برای سایت فروشگاهی صاحبان کسب و کار ها انتخاب می کنند نشاند دهده تمامی مشخصات سایت فروشگاهی است و به صورت جامع محتویات سایت شما را نشان می‌دهد.

نکاتی که باید در زمینه طراحی سایت شرکتی بدانید…

در طراحی سایت فروشگاهی جدا از فاکتورهای بسیارزیاد فنی؛ چیزی که در مرحله اول توجه هر بیننده ای را به سمت خود جلب می کند، سایت شما باید نمای ظاهری منحصر به فردی داشته باشد البته باید اصول فنی را نیز در طراحی سایت رعایت کنید به گونه ای نباشد که زیبایی ظاهری تنها ملاک طراحی سایت فروشگاهی باشد..


 طراحی سایت فروشگاهی باید به گونه‌ای باشد که خدمات شما دراین سایت به آسانی قابل دسترس برای کاربر باشد. هم چنین میتوانید خدمات و قابلیت های سایت را به طور کامل کامل توضیح به کاربران نحوه نحوه پرداخت یا افزودن به سبد خرید را راهنمایی کنید..
به جهت آنکه کاربران بتوانند به راحتی با شما در ارتباط باشند بهتراست راه های بر قراری ارتباط از طریق تماس یا واتساپ با پشتیبان سایت را فراهم کنید.


در سایت های فروشگاهی لازم است از انواع محتوای متنی مفید تصاویرو ویدیو با کیفیت بالا استفاده کنید تا کاربران بتوانند از خدمات یا محصولات شما اطلاعات جامع و مفیدی بدست آورند.
بیش از 90 % کاربرانی که وارد سایت های فروشگاهی می شوند هیچ تمایلی برای در حالت انتظاربسیار طولانی به جهت باز شدن صفحه سایت بمانند، به همین علت نیز سایت فروشگاهی باید سرعت بسیار بالایی داشته باشند.


برای این که سایت فروشگاهی شما در بین سایت های رقبا جایگاهی پیدا کند و در رتبه اول موتورهای جستجو قرار گیرند، باید اصول تولید محتوا و سئو را در نظر داشته باشید.


در این مقاله از سایت وردپرس استار سعی کردیم تا به بررسی تمامی نکات و فاکتورهای اصلی طراحی سایت فروشگاهی بپردازیم. مجموعه وردپرس استار با بیش از 10 سال سابقه درعرصه طراحی و پشتیبانی انواع سایت ها آماده خدمت رسانی به هم میهنان خود می باشد.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

سایت فروشگاهی
وردپرس استار

وردپرس استار