وردپرس استار

قیمت طراحی سایت در کرج

قیمت طراحی سایت در کرج

قیمت طراحی سایت در کرج با قیمتی ارزان به این معنی نیست که سایت شما بی کیفیت است و هیچ گونه کاربرد خاصی برای شما نخواهد داشت و توان رقابت با سایر رقبا و سایت ها را نیز ندارد ؛

اما در عین حال شما می توانید با قیمتی مناسب ، یک سایت با کیفیت و مناسب تر و حرفه ای در مقایسه با سایر رقبا داشته باشید.

یک کسب ‌و‌کار برای اینکه بتواند در حوزه فعالیت خود رشد و توسعه داشته باشد ،

لازم است که بر روی نام تجاری خود سرمایه‌ گذاری کند و در عصر دیجیتال امروز، یکی از راه‌های برند شدن و رقابت با سایر رقبا داشتن سایت و فعالیت در بستر اینترنت به صورت آنلاین است .

قیمت طراحی سایت در کرج برحسب عوامل تاثیرگذاری که می تواند یک سایت ایده آل را برای شما ایجاد کند محاسبه می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی عوامل تاثیر گذار در قیمت طراحی سایت در کرج بپردازیم.

عوامل تاثیر گذار در نحوه قیمت گذاری طراحی سایت در کرج

ایجاد شکل ظاهری و حرفه ای در سایت

زمانی که کاربر وارد سایت شما می شود اولین عاملی که نظر کاربر را در نگاه اول به خود جلب می کند شکل ظاهری و قالب سایت شماست.

درصد کاربرانی که محتوای سایت برایشان مهم باشد و پس از محتوا به سراغ شکل ظاهری و قالب سایت بروند خیلی کم است.

یک سایت منحصر به فرد باید دارای هارمونی در رنگ‌ و سایر المان های گرافیکی باشد. استفاده از رنگ مناسب و عدم استفاده از رنگ های نامناسب در ظاهر سایت تاثیر بسزایی دارد. رنگ هایی با کنتراست پایین بیشتر برای رنگ پس زمینه سایت استفاده می‌شود.

وجود رنگ های ملایم و خنثی می‌تواند از دید کاربر مناسب و جذاب به نظر برسد و مدت زمان حضور کاربر را در سایت بالا ببرد. استفاده از رنگ در ظاهر و قالب معرف نوع فعالیت کسب و کار شماست.

سایت بدون رنگ و قالب هیچ معنایی ندارد زیرا استفاده از رنگ سازمانی در می تواند نشان دهنده سایت شما در بین افراد و کاربران خواهد بود و زمانی که یک بازدید کننده شکل ظاهری و قالب سایت شما را با رنگ مناسب میبیند کسب و کار شما را به یاد می آورد.

استفاده از رنگ و قالب طراحی شده برای سایت باید دارای مفهوم و معنای خاص مرتبط با حوزه فعالیت شما در سایت باشد.
بطور کلی طراحی قالب به صورت اختصاصی و مناسب برای سایت از دیگرعوامل تاثیر گذار در قیمت طراحی سایت در کرج به شمارمی آید.‌

استفاده از المان های گرافیکی

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در سایت های رقبا مشاهده کنید که چه عاملی باعث شده است تا یک سایت زیبا و در عین حال بسیار متفاوت به نظر برسد.

دلیل اصلی زیبایی و تفاوت های سیت رقبا این است که در آن سایت از المان های گرافیکی بکار برده شده است.

در حقیقت بسیاری از سایت ها ازعناصر گرافیکی زیادی استفاده می کنند تا به زیبایی هرچه بیشتر سایت خود بی افزایند.

اما در مقابل زیبایی عناصر و المان های گرافیکی که به کاربران کمک می کنند تا ارتباط و تعامل بهتری با سایت شما برقرار کنند ممکن است هزینه های زیادی نیز به همراه داشته باشند.

بنابراین شما باید از دید بصری و ظاهری المان گرافیکی مناسب و منطقی را انتخاب نمایید،

تا کاربران و بازدیدکنندگان احتمالی که از سایت شما بازدید می‌کنند بتوانند به راحتی با شکل ظاهری و المان های گرافیکی موجود در سایت ارتباط برقرار کرده و بتوانند مفهوم سایت شما را در نگاه اول بدست آورند.

چند زبانه بودن سایت

در برخی از کسب و کار ها سایت هایی وجود دارند که از دو یا چند زبان به صورت همزمان پشتیبانی می کنند و با کلیک بر روی هر کدام از زبان های مورد نظر، کلیه اطلاعات سایت به زبان مقصد تغییر پیدا می کنند.

از قابلیت چند زبانه بودن درسایت بیشتر برای سایت های آموزشی و خبری ، تجاری و بازرگانی استفاده می شود.

به دلیل اینکه این نوع از طراحی سایت نیاز به زمان بیشتری دارد و همچنین در سئو و بهینه سازی سایت مطابق با الگوریتم های گوگل نیازمند دقت بالایی است و قیمت طراحی سایت در کرج به صورت دو زبانه ، قیمت بیشتری در مقایسه با طراحی سایت به صورت تک زبانه دارد.

سئو و بهینه سازی سایت مطابق با موتورهای جستجو

پس از طراحی سایت به هر روشی ، کار شما تمام نمی شود بلکه ؛ به قسمت اصلی برای دیده شدن کسب و کار شما تلقی می شود. برای اینکه بتوانید کسب و کار آنلاین را تجربه کنید و به موفقیت برسید لازم است سایت خود را براساس الگوریتم های روز در گوگل بهینه سازی کنید که در اصطلاح به این کار سئو گفته می شود.

از آن جایی که سئو و بهینه سازی سایت یک حوزه گسترده و تخصصی است بهتر است این کار را به تیمی متخصص در امور سئو بسپارید تا در مدت زمانی کوتاه ، جایگاه مناسبی در حوزه کسب و کار خود بدست بیاورید.

ایجاد قابلیت ریسپانسیو یا واکنش گرا

زمانی که یک سایت قابلیت دسترسی و نمایش به موبایل را داشته باشد، تعداد کاربران و بازدید کنندگان آن سایت افزایش می‌یابد. براساس آمارها حدود 70 درصد کاربران امورات روزانه خود را توسط موبایل انجام می دهند و به این معنا است که افراد عموما از طریق موبایل‌های خود، کارهای اینترنتی را انجام می‌دهند.

اگر بخواهند خریدی از سایت های مختلف انجام دهند و بازدید کنند عموما با موبایل خود این کار را انجام می‌دهند. بنابراین مطلوب است که سایت شما از قابلیت ریسپانسیو یا واکنشگرا بر روی تمامی دستگاه‌های موبایل هوشمند، برخوردار باشد.

کیفیت و امنیت سایت

هاست به فضایی گفته می‌شود که کلیه اطلاعات موجود در ‌سایت شما در هاست ذخیره سازی می‌شود. هاست بر اساس میزان حجم اطلاعات موجود در سایت و میزان بازدید سایت، قیمت متفاوتی دارند و شما می توانید براساس این دو معیار با در نظر داشتن نوع سایت و فعالیت خود هاست مورد نظرتان را خریداری کنید.

این نکته را به یاد داشته باشید که برای کاهش قیمت و هزینه در طراحی سایت هرگز از یک هاست کم حجم و به صورت اشتراکی استفاده نکنید ؛ زیرا هاست هایی که قیمت ارزان تری نسبت به سایر هاست ها دارند از امنیت بسیار پایینی برخوردارهستند .

کیفیت و امنیت در یک سایت از فاکتورهای مهم و اصلی در نحوه قیمت گذاری قیمت طراحی سایت در کرج است . بنابراین به جهت پیشرفت در حوزه فعالیت خودتان از کیفیت و امنیت هاست خود را افزایش دهید.

استاتیک یا داینامیک بودن سایت

سایت ها به صورت کلی به دو شکل سایت های ایستاتیک (ایستا) و سایت های داینامیک (پویا) طراحی می شوند . این سایت ها عموما به وسیله کد نویسی طراحی می شوند و در این دو سایت شامل پنل هایی به جهت ویرایش و تولید محتوا دارند ؛

البته نا گفته نماند که سایت های ایستاتیک و داینامیک به این معنا نیستند که نمی توانید آن ها بروزرسانی کنید و یا تغییراتی در آن ها اعمال کنید بلکه برای انجام این کار ممکن است هزینه های سایت داینامیک بیشتراز سایت داینامیک باشد زیرا اعمال هر گونه تغییرات کوچک در سایت استاتیک با هزینه همراه است.

طراحی سایت به روش کدنویسی

یکی از روش عمده برای راه اندازی و طراحی سایت به روش کد نویسی وجود دارد. کد نویسی و استفاده از کد ها به دلیل آنکه کدها به صورت اختصاصی نوشته می‌شوند و این کار توسط افراد متخصص انجام می شود که می‌توانند هرگونه تغیراتی که مد نظر دارید را بر روی آن اعمال کنند.

قیمت طراحی سایت در کرج به گونه ای است که زمان مصرفی برای کد نویسی و در این نوع سایت‌ها بیشتر و هزینه بسیار زیادی را به همراه دارد.

طراحی سایت همراه با اپلیکیشن

هزینه و قیمت طراحی سایت در کرج یک موضوع کاملا متفاوت از طراحی اپلیکیشن می باشد. بعضی از شرکت ها فقط به صورت تخصصی سایت طراحی می کنند و برخی دیگر به صورت تخصصی اپلیکیشن موبایل طراحی می کنند. البته ناگفته نماند که شرکت هایی هستند که طراحی هر دو را با هم انجام می دهند،

اما بهتراست در ابتدا قیمت طراحی سایت با امکانات مورد نظرتان را از آن ها بخواهید و سپس اگر کسب و کار شما نیاز به طراحی اپلیکیشن دارد درخواست طراحی به صورت هم زمان را بدهید.

نوع شرکت طراحی سایت

شرکت های طراحی سایت با در نظر داشتن تخصص و دانش فنی قیمت های متفاوتی را ارائه می دهند. باید در ابتدا که اقدام به طراحی سایت کرده اید این موضوع را توجه داشته باشید که با مشاهده تعداد زیادی از نمونه کارها به تنهایی نمی تواند معیار خوبی برای انتخاب شرکت طراحی سایت باشد ؛

چرا که شرکت هایی هستند که با وجود نمونه کارهای زیادی از طراحی سایت از دانش و تخصصی فنی بالایی برخوردار نیستند
از طرف دیگر ممکن است یک تیم طراحی سایت، علاوه بر تعداد زیاد نمونه سایت، کیفیت بسیار بالاتری هم داشته باشد و هر یک از سایت های طراحی شده آن ها در حد نمونه کارهای بین المللی باشد.

منظور است کیفیت تنها ظاهر سایت نمی باشد و عواملی از جمله استفاده از نرم افزارها و پلاگین های لایسنس دار و سایر عوامل فنی بر قیمت طراحی سایت در کرج تاثیر گذاراست.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وردپرس استار

وردپرس استار