وردپرس استار

طراحی سایت با گوشی

طراحی سایت با گوشی

شاید برای شما که دارید این مقاله را مطالعه می کنید، جالب و تقریبا غیر قابل باور باشد که چگونه میتوانیم طراحی سایت با گوشی انجام دهیم؛ لازم به ذکر است که روز به روز همه چیز در جهان گسترده تر و راحت ترمی شوند و تکنولوژی در زمینه گوشی ‌های هوشمند پیشرفته تر شده واین شرایط را برای شما فراهم می کند تا سایت مورد نظرخود را از گوشی یا تبلت طراحی و تولید محتوا کنید.

بیشتر افرادی که درابتدا طراحی سایت با گوشی را می شوند تصور می کنند، با تلفن همراه میتوانند تولید محتوا فقط به صورت متنی داشته باشند درصورتی که طراحی سایت با گوشی قابلیت های بسیارزیادی مانند فیلمبرداری وعکاسی بصورت حرفه ای، ضبط صدا، ویرایش و افزودن متن و طراحی قالب سایت،دسترسی به اینترنت و… برخوردار است، که ساده ترین گوشی ها نیزاین قابلیت را می توانند برای شما فراهم کنند.

یکی ازفاکتورهای اصلی در طراحی سایت با گوشی این است که به گونه ای طراحی می شوند که قابل نمایش برای انواع گوشی های (اندروید یا نسخه های آی یو اس) باشد و تنها با ایجاد ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن در قسمت های فنی طراحی سایت با گوشی میتواند سایت منحصر به فرد شما را برای همگان به نمایش در آورد. درادامه با تیم وردپرس استارهمراه باشید تا گام به گام طراحی سایت با گوشی را بررسی کنیم.

طراحی سایت با گوشی مناسب برای چه افرادی است؟

طراحی سایت با گوشی مناسب افرادی است که به تازگی کسب و کاری را راه اندازی کرده اند و درمقابل هزینه های بسیار زیاد طراحی سایت تمایل دارند که خودشان اقدام به طراحی سایت با گوشی انجام دهند. طراحی سایت با تلفن همراه شامل سایت خبری و ورزشی، سایت فروشگاهی، سایت مجله هنرمندان وسلامت، سایت آموزشی،سایت سوپرمارکت آنلاین،سایت فروش پوشاک و کفش، سایت محصولات خانگی و لبنیات، سایت های شرکتی که فقط به جهت ثبت نمونه کار،مناسب است.

اپلیکیشن های طراحی سایت با گوشی کدام اند؟

سوال بسیاری ازافراد این است که طراحی سایت با گوشی خوب است؟ آیا طراحی سایت با گوشی ممکن است سایت هک شود؟ اپلیکیشن های طراحی سایت با گوشی ایرانی بهتر است یا خارجی ؟ درپاسخ به سوال این دسته ازافراد باید گفت از طراحی سایت با گوشی شما نمی توانید انتظاریک سایت حرفه ای برنامه نویسی شده داشته باشید؛

بلکه اپلیکیشن های متنوع بسیارزیادی به صورت رایگان و پولی وجود دارند که می توانند در طراحی سایت با موبایل یاری دهنده شما باشند و ازامنیت بالایی برخوردارهستند.شما درابتدا برای طراحی سایت با تلفن همراه نیازبه هاست و دامنه دارید وهمچنین اپلیکیشن های ایرانی که طراحی سایت با گوشی را انجام می دهند ماهیانه مبلغی را درقبال این خدمات از شما دریافت می کنند؛ درادامه تعدادی ازاپلیکیشن های طراحی سایت با گوشی را معرفی می کنیم.

Baya

بایا یکی از اپلیکیشن های طراحی سایت با گوشی و مناسب برای گوشی های اندروید است که به راحتی میتوانید از گوگل پلی دانلود کنید. با اپلیکیشن بایا شما یک قالب برای طراحی سایت با گوشی انتخاب می کنید و تمامی مشخصاتی که این اپلیکیشن ازشما میخواهد را وارد کنید و سایت موردنظر خودتان را طراح کنید.این اپلیکیشن ایرانی مناسب برای طراحی سایت با گوشی برای کسب و کار های کوچک و خانگی یا یک سایت برای فروش یک محصول مانند پوشاک گزینه بسیارمناسبی است.

Wix

یکی ازاپلیکیشن های خارجی است که بیش از 800 قالب برای طراحی سایت با گوشی دارد و برای طراحی سایت های که تصاویرمتحرک وفعالیت در زمینه انیمیشن دارند مناسب است.

Webs

قطعا طراحی سایت فروشگاهی با هرمحصول و خدمات میتواند هزینه و دردسرهای مختص به خود را داشته باشید و شما اگر تمایل به طراحی سایت با موبایل دارید از طریق این اپلیکیشن میتوانید یک سایت فروشگاهی را برای خودتان طراحی کنید.

Yola

با استفاده ازاپلیکیشن یولا میتوانید با انتخاب قالب برای سایت طرح های متنوع را از بین قالب های موجود انتخاب کرده و با طراحی سایت با گوشی کاربران زیادی را به سوی سایت خودتان بکشانید.

weebly

این اپلیکیشن چیزی فراتراز طراحی سایت با گوشی است زیرا تمامی ابزارهای مورد نیاز برای طراحی سایت از گوشی را در اختیار شما قرارمی دهد.علاوه برآن با ارائه قابلیت ریسپانسیو واکنش گرا این امکان را برای شما فراهم می کند که حتی بدون داشتن دانشی در زمینه طراحی سایت به کمک این اپلیکیشن میتوانید به آسانی انجام دهید. این اپلیکیشن سازنده سایت مناسب برای تجارت الکترونیک و سایت های تجاری می باشد.

Milkshake

اگر زمان برای شما مهم است و میخواهید د ر چند دقیقه سایتی را طراحی کنیدف این اپلیکیشن میتواند برای شما مناسب باشد.البته ناگفته نماند که این برنامه طراحی سایت مناسب برای گوشی اندروید است که می توانید از آن برای طراحی یک سایت در چند دقیقه استفاده کنید.

این اپلیکیشن علاوه بر طراحی سایت با تلفن همراه می تواند به شما آماردهد و از طریق آن می توانید تمامی اطلاعات را که از عملکرد سایت خود میخواهید بدانید، مانند تعداد ورودی ها به سایت ها و بازدیدکنندگان تعداد لایک های کاربران و تعداد خرید در طول روز یا ماه را بدست آورید.

Shopify SnapPages Sauropol

هر یک از این ها سایت های خارجی می توانند به شما در طراحی سایت با گوشی کمک کنند؛البته نا گفته نماند که این سایت ها رایگان نیستند و شما برای استفاده از آن ملزم به پرداخت مبلغ ماهیانه هستید.

مزیت طراحی سایت با گوشی

بدون شک افرادی که درجستجوی طراحی سایت با موبایل هستند هدف اصلی آن ها طراحی سایت بدون برنامه نویسی وتخصص آن است؛ در نتیجه طراحی سایت با موبایل برای این افراد مناسب است.

قطعا طراحی سایت با تلفن همراه توسط سایت های مختلف برای طراحی سایت واپلیکیشن ها بدون محدودیت نمی باشد وهمچنین شما با وجود این محدودیت هایی مانند لینک سازی، مدیریت محتوا، بهینه سازی موتورجستجو که لازمه های هرنوع سایتی است بازهم می توانید اقدام به طراحی سایت با گوشی داشته باشید.

ازمزیت های آشکارطراحی سایت با موبایل میتوان به بارگذاری و آسان تصاویر وهرگونه محصول، خدمات وهمچنین محتوا در سایت موردنظرخودتان با سرعت بسیار بالا اشاره کرد. از لحاظ هزینه نیز طراحی سایت از طریق گوشی برای افرادی که تمایل به هزینه زیاد ندارند یا به تازگی کسب و کار خودشان را راه اندازی کرده اند، طراحی این نوع سایت ها می تواند برای آن ها مناسب باشد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وردپرس استار

وردپرس استار