وردپرس استار

قیمت طراحی سایت مشابه دیجی کالا

طراحی سایت مشابه دیجی کالا

حدود 30 درصد از کسب و کارهایی که نوع فعالیت آن ها فروش محصول است ، تمایل به راه اندازی یک سایت فروشگاهی مشابه با دیجی کالا دارند. مهم ترین عاملی که قیمت طراحی سایت مشابه دیجی کالا را تعیین می کند طراحی و امکانات بسیار زیاد در آن است.

تفاوت قیمت طراحی سایت مشابه دیجی کالا با سایر سایت ها چیست ؟

براساس امکاناتی که در سایت دیجی کالا دارد قیمت طراحی سایت مشابه دیجی کالا نیز به مراتب بیشتراز قیمت طراحی یک سایت فروشگاهی معمولی به همراه خواهد داشت و با وجود امکانات بسیار زیاد دیجی کالا تبدیل به یکی از بزرگ‌ ترین سایت های فروشگاهی در ایران شده است.

در حقیقت امروزه رشد و توسعه کسب و کارها، به میزان زیادی از فعالیت آن ها درمحیط اینترنت واسته است. دلیل اینکه می‌گوییم رشد و توسعه کسب و کارها به میزان زیادی از فعالیت بی وقفه آن ها درمحیط اینترنت این است که ، در حال حاضر اینترنت نقش اصلی را در رفع نیاز های مردم یک جامعه دارد و با گذشت زمان نقش آن در رفع نیازهای مردم بیشتر و بیشتر خواهد شد؛

به گونه ای که افراد در گام اول برای خرید محصول مورد نظرشان، در گوگل جست و جو می‌کنند و در نهایت با پیدا کردن محصول مورد نیاز خود آن را خریداری می کنند. زمانی یک کسب و کاری می‌تواند فروش بیشتری را تجربه کند که در محیط آنلاین فعالیت و حضور داشته و همچنین محصولات خود را به بهترین شکل ممکن، معرفی و ارائه کند.

بنابراین اگر شما نیز جزئی از کسب و کارهایی هستید که نوع فعالیت شما مشابه سایت دیجی کالا ارائه و فروش محصولات است، توصیه می شود که هم اکنون اقدام به طراحی و راه اندازی یک سایت فروشگاهی مشابه به دیجی کالا کنید.

آیا با قیمت ارزان می توانیم با دیجی کالا رقابت کنیم ؟

عده ای از افراد عقیده دارند که با کمترین هزینه و قیمت طراحی سایت مشابه دیجی کالا را به دست یک طراح سایت با تجربه می سپارند و با کیفیت بالا و نصف قیمت سایت دیجی کالا محصولات را می توانند به آسانی ارائه دهند و برهمین اساس با دیجی کالا. وارد رقابت می شوند؛

اگر شما نیز مانند این دسته از افراد عقیده دارید ، بهتر است دست نگهدارید زیرا در چنین حالتی شما جنگ بزرگی را با دیجی کالا شروع کرده اید و از طرفی دیگراحتمال اینکه شما شکست بخورید بسیار زیاد است.

اگر تمایل به طراحی سایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا را دارید لازم است بدانید برنامه ریزی دقیق و محاسبه شده دیجی کالا بوده که موفقیت آن ها را در بستر اینترنت آن ها را تبدیل به یک برند در کشور کرده است و البته ناگفته نماند که ارائه خدمات برای سهولت و دسترسی آسان کاربران به محصولات با کیفیت بی تاثیر نبوده است.

بنابراین بدون برنامه ریزی دقیق و بدون بررسی در این حوزه نمی توانید به موفقیت و اهداف خودتان با قیمت طراحی سایت مشابه دیجی کالا برسید.همانطور که در قسمت بالا تر نیزگفته شد سایت دیجی کالا یکی از معتبرترین و بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در کشور می باشد و در حال حاضر کسب و کارهای زیادی هستند که تمایل به داشتن یک سایتی مشابه با دیجی کالا دارند.

عوامل تاثیر گذار در قیمت طراحی سایت مشابه دیجی کالا صرفا طراحی یک قالب مشابه با دیجی کالا و ایجاد امکانات ظاهری و قابل نمایش برای کاربران تعیین نمی شود ، بلکه برای یک طراحی سایت مشابه با دیجی کالا عواملی وجود دارند که قیمت طراحی سایت مشابه دیجی کالا را براساس…

طراحی قالب گرافیگی سایت،  قسمت های مدیریت سایت و پیاده سازی آن ، امکانات آسان جهت سهولت دسترسی کاربران به پنل کاربری، ارتباط و دسترسی کامل بین سیستم های انبار داری و حسابداری، دسته بندی و افزودن تنوع بالای محصولات، ضمانت نامه ، تخفیف ها و همچنین قسمت مدیریت محتوا ، سئو و بهینه سازی سایت ، پشتیبانی آنلاین و زمان صرف شده از طراحی قالب اولیه سایت ، پیاده سازی زیرساخت ها و استمرار مجموعه برای طراحی و ارتقای سایت می توانید جزوی از چگونه محاسبه قیمت طراحی سایت مشابه دیجی کالا در نظر گرفت.

چگونه سایتی مشابه دیجی کالا داشته باشیم؟

عموما برای طراحی سایت فروشگاهی مشابه سایت دیجی کالا بین 1 الی 2 ماه کاری زمان جهت طراحی این نوع سایت ها نیاز است ، اما زمان دقیق تر اتمام پروژه پس از بررسی کامل اهداف یک کسب و کار و همچنین ویژگی ها و امکانات به صورت اختصاصی سایت فروشگاهی شما مشخص خواهد شد.

برای قیمت طراحی سایت مشابه دیجی کالا که شما را نیز مانند دیجی کالا تبدیل به یک برند کند، درابتدا لازم است اهداف و نیازکسب و کارتان را بررسی نموده و براساس یک برنامه ریزی دقیق و استاندارد های لازم به طراحی یک سایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا را در اولویت طراحی خود قرار دهید.

با توجه به استفاده طولانی مدت کاربران از تلفن همراه با ایجاد قابلیت ریسپانسیو سایت فروشگاهی مشابه با دیجی کالا برای همه کاربران نمایش داده می شود و تنها با اتصال به اینترنت میتوانند از خدمات و محصولات شما در سایت استفاده کنند.

اگر به قالب سایت دیجی کالا دقت کرده باشید صفحه اصلی این سایت از بنر، اسلایدر و اسلایدر های بسیار زیادی تشکیل شده است و به دلیل گستردگی زیاد در دسته بندی محصولات و مخاطبان هدف زیادی، دیجی کالا به ناچار چنین صفحه‌ای با این ویژگی‌ها در سایت خود ایجاد کرده است و در حقیقت شما در نگاه اول متوجه می‌شوید که این سایت تمایل دارد در لحظه اول ورود کاربران به سایت، آن ها را آگاه کند که تمامی نیازهای شما را میشناسند و در این سایت می تواند در جهت رفع نیاز های شما کمک کند.

اما تنها نکته ای که در طراحی سایت مشابه دیجی کالا وجود دارد این است که آیا کسب و کار شما نیز مانند دیجی کالا از این تعداد مخاطب هدف با نیازهای متفاوت برخوردار است ؟

آیا کسب و کار شما می تواند پاسخگوی نیاز های متعدد کاربران و بازدیدکنندگان باشد ؟

آیا تعداد و محصولات شما به اندازه ای است که به سایتی مشابه با دیجی کالا نیاز داشته باشید؟

اگر بدون در نظر داشتن این موارد به فکر هزینه و قیمت طراحی سایت مشابه دیجی کالا هستید باید بدانید که راه سختی را در پیش دارید و اگر میخواهید به موفقیت و برند سازی در این مسیر برسید باید به تمامی جزئیات آن دقت کنید. پس از طراحی سایت با ایجاد امکانات اولیه در سایت فروشگاهی، می توانید با یک برنامه ریزی دقیق و مشخص نسبت به ارتقا سایت مناسب با فعالیت کسب و کارتان اقدام نمایید.

به روز رسانی محتوای سایت و توجه به سئو و بهینه سازی سایت، قراردادن تصاویر با کیفیت برای محصولات ، استفاده از کلمات کلیدی مناسب، ایجاد ارتباط و تعامل با کاربران ، پاسخگویی و توجه به سوالات متداول آن ها و همچنین ایجاد امکاناتی که می تواند نیازهای کاربران را ابتدا رفع کند و سهولت و دسترسی بهتری را برای کاربران با فراهم کردن امکاناتی که علاوه بر موفقیت ، برندسازی و جلب اعتماد کاربران بلکه در هزینه و قیمت طراحی سایت مشابه دیجی کالا می تواند موثر واقع شود.

با طراحی سایت مشابه دیجی کالا می توانیم به موفقیت برسیم ؟

تا به این قسمت از مقاله در زمینه قیمت طراحی سایت مشابه دیجی کالا و چگونگی راه اندازی یک سایت مشابه با دیجی کالا آشنا شده اید. افرادی که تمایل به راه اندازی سایت فروشگاهی مشابه با سایت دیجی کالا دارند یکی از دغدغه‌های آن ها این است که :

با طراحی سایت مشابه دیجی کالا می توانیم موفق شویم ؟

آیا با وجود سایت دیجی کالا کاربران از سایت ما خرید می کنند؟

در پاسخ به اولین دغدغه این دسته از افراد باید گفت قرار نیست برای شروع صفر تا صد سایت را مشابه دیجی کالا طراحی کنید، از گام های کوچک برای طراحی سایت فروشگاهی شروع کنید زیرا طراحی این نوع سایت ها نیاز به برنامه ریزی دقیقی دارد و اگر بدون برنامه ریزی عمل کنید بدون شک دراین مسیر با شکست مواجه خواهید شد.

در پاسخ به دومین دغدغه این افراد، آیا با وجود سایت دیجی کالا کاربران از سایت ما خرید می کنند؟

با طراحی سایت مشابه دیجی کالا کاربران زیادی هستند که تمایل به خرید از محصولات شما را دارند زیرا دیجی کالا با وجود اینکه یکی از بزرگ ترین سایت های فروشگاهی در کشور است ، در برخی از محصولات رتبه اول در نتایج جستجو ندارد و تنها تمرکز و اهداف آن بروی تعدادی از محصولات مانند کالای دیجیتال و لوازم آرایشی و بهداشتی است.

اگر دیجی کالا بخواهد بروی کلیه محصولات موجود در سایت رتبه اول بگیرد، هزینۀ چند ملیاردی و زمان بسیار زیادی برای او به همراه دارد، بنابراین کلیه تمرکز خودش را بر روی تعدادی از محصولات گذاشته است و این می تواند یک شانس بزرگ برای موفقیت سایت فروشگاهی شما باشد.

به عنوان مثال اگر می‌خواهید یک سایت فروشگاهی مشابه با دیجیکالا با زمینه فعالیت ساعت و عینک طراحی کنید، به جای اینکه برروی کلیه برندهای ساعت یا عینک تمرکز کنید می توانید تعداد محدودی برند برای فروش محصول شروع کنید و چنانچه اگر تمایل داشتید که فعالیت خودتان را در سایت فروشگاهی گسترده ترکنید می توانید برند های زیادی را در دسته بندی محصولات خودتان قرار بدهید.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وردپرس استار

وردپرس استار