وردپرس استار

8 نمونه طراحی سایت های بزرگ با وردپرس

8 نمونه طراحی سایت های بزرگ با وردپرس

وردپرس یکی از بزرگ ترین افزونه های طراحی سایت بدون کد نویسی و یک سیستم مدیریت محتوا می توان معرفی کرد.

تا به امروز 8 نمونه طراحی سایت های بزرگ با وردپرس ، شرکت های بزرگ را برای رقابت با سایر سایت ها راه اندازی و ارائه کرده است ، اما هیچکدام از آن ها نتوانسته اند در این رقابت سربلند شوند و همچنین طرفداران و کاربران وردپرس را به سوی خود جذب کنند.

با در نظرداشتن 8 نمونه طراحی سایت های بزرگ با وردپرس و این موارد شاهد رشد و توسعه وردپرس هستیم و وردپرس با ارائه امکانات جدید طرفداران بیشتری پیدا می کند.

لازم است بدانید که وردپرس در اولین نسخه ای که به کاربران ارائه شد به عنوان یکی از سیستم های وبلاگ نویسی و مدیریت محتوای دروبلاگ ها فعالیت خود را شروع کرد و پس از آن تبدیل به یکی از بزرگترین سیستم های مدیریت محتوایی قوی شده است.

از دلایلی که باعث شده است 8 نمونه طراحی سایت های بزرگ با وردپرس انجام دهند این دلایل شامل : انعطاف پذیری بالا، وجود امنیت قوی در وردپرس ، مقرون به صرفه بودن هزینه در استفاده از قالب های آماده و افزونه های گوناگون و همچنین وجود سایرامکانات ، وردپرس را می توان به عنوان ک سیستم مدیریت محتوا و سایت ساز بسیار قوی معرفی کرد.

با امکانات متنوع و زیادی که در وردپرس به کاربران ارائه می دهد به راحتی می توانید سایت های مختلفی مانند طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس، طراحی سایت خبری با ودپرس، شرکتی، آموزشی و … میتوانید براساس فعالیت خودتان طراحی کنید.در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی 8 نمونه طراحی سایت های بزرگ با وردپرس بپردازیم.

8 نمونه طراحی سایت های بزرگ با وردپرس

8 نمونه طراحی سایت های بزرگ با وردپرس را مطالعه می کنید که در این بین سایت شرکت های بزرگ و بسیار معتبری را می بینید که باورپذیری آن ازین جهت که بدون کد نویسی و با وردپرس طراحی شده اند شگفت زده خواهید شد.

1. سایت گجت نیوز

رتبه الکسا: 274

مورد اول 8 نمونه طراحی سایت های بزرگ با وردپرس سایت گجت نیوز است که دنیای تکنولوژی و فناوری های جدید روز به روز افزایش پیدا می کنند به گونه ای که اگر یک سایت بسیار بزرگ و مرجع نیز در این زمینه شروع به فعالیت کند هرگز نمی تواند کلیه اخبار روز مرتبط به حوزه تکنولوژی پوشش دهد. به همین سبب تعدادی از سایت ها برای این که بتوانند اطلاعات مفید و کامل تری از اخبار و حواشی در روز را داشته باشند، کلیه تمرکز خود را بر روی یک عنوان خاص می گذارند و در طول فعالیت خود بهترین عملکرد را ارائه می دهند.

سایت گجت نیوز با داشتن رتبه الکسا 274 روزانه بیش از 2 هزارکاربر و بازدیدکننده دارد و با استفاده ازوردپرس در سیستم مدیریت سایت و همچنین سیستم مدیریت محتوایی جزوی از 8 نمونه از طراحی سایت های بزرگ با وردپرس قرارگرفته است.

2. سایت دانلود ها

رتبه الکسا 63

مورد دوم 8 نمونه طراحی سایت های بزرگ با وردپرس سایت دانلود ها است که سایت دانلودها یک سایت پرترافیک در زمینه وردپرس است و با استفاده ازآن به ارائه خدمات در زمینه انواع برنامه و نرم افزار می پردازد.سایت دانلود ها براساس فعالیتی که میتوانید کلیه اپلیکشن ها و نرم افزارهای برپایه سیستم عامل را از این سایت دانلود کنید.

سایتی که با رتبه 63 همچنان در حال فعالیت هست قطعا بیش از هزاران نفر کاربر به صورت هم زمان در سایت حضور داشته و در حال دانلود انواع نرم افزارها در این وبسایت هستند که این نشان دهنده قدرت پردازش و سرعت بالای سایت های طراحی شده با وردپرس در پاسخگویی به نیاز کاربران خواهد بود و در بین 8 نمونه طراحی سایت های بزرگ با وردپرس سایت دانلود ها با زمینه فعالیتی که دارد سایت های خارجی به رقابت با این سایت پرداخته اند.

3. سایت ژاکت

رتبه الکسا 257

مورد سوم 8 نمونه طراحی سایت های بزرگ با وردپرس سایت ژاکت است که همه ما کم و بیش نام سایت ژاکت را شنیده ایم و بسیاری تصورمی کنند که این سایت یک سایت فروشگاهی است ؛ ولی در عین حال سایت ژاکت که درابتدا با نام مارکت وردپرس فعالیت داشته در حال حاضر فروش محصولات وردپرس مانند قالب سایت وردپرسی، افزونه های وردپرسی فعالیت دارد. با استفاده از سایت ژاکت می تواند کلیه محصولات را از این سایت تهیه کنید.

سایت ژاکت با رتبه الکسا 257 از سیستم مدیریت وردپرس استفاده می کند و برای فروش محصولات خود از افزونه ووکامرس استفاده کرده است. اگر شما هم تمایل دارید تا یک سایت فروشگاهی شبیه به ژاکت در زمینه فروش محصولات راه‌اندازی کنید وردپرس می تواند بهترین انتخاب برای شما باشه علاوه بر مقرون به صرفه بودن هزینه طراحی سایت از مزایا و بهینه سازی مناسب در طراحی سایت با وردپرس برخوردار شوید.

در بین 8 نمونه طراحی سایت های بزرگ با وردپرس این سایت پس از مدتی از وردپرس برداشته شد و به زبان لاراول برنامه نویسی شد.

4.دیجی کالا مگ

رتبه الکسا: 3

مورد چهارم 8 نمونه طراحی سایت های بزرگ با وردپرس دیجی کالا مگ است که دیجی‌کالا مگ یک مجله آنلاین فروشگاه اینترنتی دیجی کالا است ، که در زمینه فناوری و سبک زندگی مدرن است و فعالیت خود را از تابستان سال 1394 شروع کرد. دیجی کالا مگ با داشتن اولین رتبه سایت تک رقمی در لیست 8 نمونه طراحی سایت های بزرگ با وردپرس فارسی قرار گرفته است.

سایت دیجی کالا مگ در سال های گذشته جزئی از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا بود و در صفحه ی اصلی سایت جایگاه مورد نظر خود را داشت. اما در حال حاضر حدود سه سال است که در صفحه اصلی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا فعالیتی ندارد واکنون سایت مختص به خود را با استفاده از سیستم مدیریت محتوایی وردپرس طراحی کرده است.

در مجله آنلاین دیجی کالا مگ محتواهایی مرتبط با تکنولوژی، اخبار و اطلاعیه های مربوط به شرکت دیجی کالا، نقد و بررسی محصولات و اخبار های مهم روز در زمینه فناوری و تکنولوژی منتشرمی کند. این وب سایت با داشتن رتبه الکسا تک رقمی 3 در این زمینه به موفقیت های بسیار زیادی دست یافته است.

5. شرکت مرسدس بنز

رتبه جهانی الکسا: 13500

مورد پنجم 8 نمونه طراحی سایت های بزرگ با وردپرس شرکت مرسدس بنز است که البنه هیچ شخصی وجود ندارد که با بنز و شرکت مرسدس بنز آشنایی نداشته باشد و یا اسم آن را تا به حال نشنیده باشد. شرکت مرسدس بنز اولین شرکتی است که اولین اتوموبیل را درسال 1888 به فروش رساند و عواملی که باعث شده است که شرکت مرسدس هر ساله جزئیی از پرفروش‌ترین برندها در جهان باشد بازریابی خود را بر اساس نیاز جامعه در نظرگرفته و وردپرس را به عنوان یک سیستم مدیریت برای سایت خود انتخاب کرده است.

طراحی سایت این شرکت با استفاده از وردپرس با دریافت رتبه جهانی 13500 الکسا باعث افزایش روزانه این شرکت معتبر شده است.اگر شما نیز برای فروش و عرضه ی محصولات نیاز به یک سایت دارید می توانید با بررسی نمونه های سایت های بزرگ از آن ها ایده بگیرید و برای طراحی سایت خود استفاده کنید.

این نکته را در نظر داشته باشید که وقتی یک شرکت بسیار بزرگ از وردپرس برای مدیریت سایت خود استفاده کرده است ، می تواند قدرت امنیت و سرعت بسیار بسیار بالای وردپرس را در داشتن یک سایت نشان می دهد.

6. سایت نیویورک تایمز

مورد ششم 8 نمونه طراحی سایت های بزرگ با وردپرس شرکت نیویورک‌ تایمز است که این شرکت هم مانند سایت دیجی کالا مگ یک مجله آنلاین است و در زمینه اخبار فعالیت دارد و دارای اتاق خبر و یک روزنامه آنلاین است که برای قرار دادن محتوا در سایت خود از سیستم مدیریت محتوایی وردپرس استفاده کرده است .

سایت نیویورک تایمز و سایت مرسدس بنز رقابت سختی را باهم دارند و رتبه جهانی 137000 در الکسا دارد و به عنوان یکی از بزرگ ترین و معروف ترین مجموعه خبری تبدیل شده است . نیویورک یکی از بزرگ ترین مرکز حوادث جهان و شهری در کشور آمریکا است که قلب تپنده جهان را در دست خود گرفته است.

به همین علت نیویورک تایمز قبل از اینکه، درمجله های آنلاین اخباری منتشر شود بهترین و جدیدترین اخبار را در مجله آنلاین خود منتشر می کند. از اخبار هایی که در مجله آنلاین خود منتشرمی کند از دنیای سیاست گرفته تا باشکوه ترین جشنواره های هنری و آیینی جهان را منتشر می کند. و به عنوان یکی از بهترین سایت های خبری در جهان شناخته می شود.

افزونه هایی که وردپرس در سایت نیویورک تایمز استفاده شده است :

Akismet
WordPress SEO by Yoast
WordPress Importer plugins
Contact Form 7

در سایت نیویورک تایمز استفاده از فونت های تحریری و نمای کلاسیک در سایت باعث شده است که یک جلوه نوستالژی و روزنامه ای به سایت داده شود و این محبوبیت باعث شده است که جزو 8 نمونه طراحی سایت های بزرگ با وردپرس جایگاه ویژه ای به بگیرد.

7. وبلاگ ناسا

رتبه جهانی الکسا: 930

مورد هفتم 8 نمونه طراحی سایت های بزرگ با وردپرس ناسا است که ناسا یکی از سایر شرکت های بزرگی است که از سایت خود را برپایه وردپرس طراحی کرده است و همچنین از سیستم مدیریت محتوایی خود برای وبلاگ و تولید محتوا در زمینه هوا و فضا فعالیت می کند. این شرکت بزرگ اخبارهای مرتبط به مجموعه خود را در قالب وبلاگ منتشر می کند.

ناسا با انتخاب سیستم مدیریت محتوایی وردپرس توانسته است رتبه جهانی 930 در الکسا را به خود تعلق دهد. همانطور که مشاهده می کنید شرکت و مجموعه‌ بزرگی با نام ناسا که یک سایت ابرقدرت با زمینه فعالیت هوا و فضا دارد و همچنین جزو 8 نمونه از طراحی سایت های بزرگ با وردپرس استفاده می کنند. اگر شما هم صاحب یک کمپانی بزرگ مانند ناسا هستید میتونید تا با خیالی آسوده وردپرس را به عنوان سیستم مدیریت محتوایی و سایت خودتان انتخاب کنید.

8. وبلاگ شرکت موزیلا

رنبه جهانی الکسا : 124

مورد آخر 8 نمونه طراحی سایت های بزرگ با وردپرس شرکت موزیلا است که شرکت موزیلا محصولات و خدمات بسیار متنوعی شامل مرورگر فایرفاکس ارائه می کند که برای وبلاگ نویسی از وردپرس به عنوان سیستم مدیریت محتوایی خود طراحی کرده است. در وبلاگ شرکت موزیلا به جدیدترین و به روز ترین خبرها و اطلاعیه های مرتبط با شرکت موزیلا منتشر می‌کند. این سایتتوانسته است از طریق سیستم مدیریت محتوایی وردپرس رتبه جهانی 124 در الکسا را برخوردار شود.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وردپرس استار

وردپرس استار