وردپرس استار

7 مزایای شغل طراحی سایت

7 مزایای شغل طراحی سایت

یکی از پردرآمد ترین شغل های جهان طراحی سایت به حساب می آید، زیرا با وجود مزایای شغل طراحی سایت افرادی که چه دررشته علوم کامپیوتری ، مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات و چه در سایر رشته ها تحصیل کرده اند و علاقه زیادی به فعالیت در این حوزه دارند میتواند مناسب باشد.

زیرا ، با گذشت زمان ضرورت حضور کسب و کارها در محیط آنلاین بیشترمی شود و همه افراد تلاش می کنند در کنار کسب و کار فیزیکی خود اقدام به طراحی سایت کنند و به افرادی که از تخصص و تجربه در زمینه طراحی سایت برخوردارهستند مراجعه می کنند.

7 مزایای شغل طراحی سایت چیست ؟

شاید با خودتان فکر کنید با وجود تعداد بی شماری از طراحان سایت برای افرادی که می خواهند به تازگی وارد این شغل شوند مزایایی به همراه نداشته باشد، اما در حقیقت تقریبا بیش از پنجاه هزار سایت در طول روز طراحی می شوند و با این تعداد از طراحی سایت در روز میتوان گفت مزایای شغل طراحی سایت بیش از حد تصور است.

آیا شغل طراحی سایت با توسعه دهنده سایت تفاوتی دارد ؟

افرادی که به تازگی وارد این حرفه می شوند، وظایف شغل طراحی سایت را با وظایف یک توسعه دهنده سایت نمی دانند چیست و چه تفاوت هایی بین این دو وجود دارد؛ از وظایف اصلی شغل طراح سایت راه اندازی یک سایت کاربردی با درنظرداشتن اهداف کسب و کار و کلیه قسمت های گرافیکی که مورد پسند کاربران قرار گیرد را انجام می دهد.

وظایف اصلی شغل توسعه دهنده سایت در این است که از طریق کدنویسی با استفاده از زبان های برنامه نویسی ستون یک سایت را می سازد و بیشترین دقت و تمرکز خود را صرف کدنویسی وجزئیات سایت تمرکز می کند و زیبایی بصری و گرافیکی یک سایت را برعهده طراحی سایت می گذارند.

البته ناگفته نماند که با یادگیری زبان های برنامه نویسی می توانید در کنار مزایای شغل طراحی سایت توسعه ی سایت ها را به صورت همزمان انجام دهید.

فعالیت هایی که توسعه دهند سایت انجام می دهد شباهت بسیار زیادی با فعالیت یک طراح سایت دارد و چنانجه اگر فردی بتواند این دو شغل را در کنار یکدیگر ادغام کند و سایتی را طراحی کند که هم کد نویسی دقیق و اصولی داشته باشد و هم ازالمان های گرافیکی در زیبا سازی قالب سایت بکاربرده باشد بدون شک یک فرد حرفه ای و متخصص در زمینه توسعه و طراحی سایت است.

اگر طراحی و توسعه سایت را به صورت همرمان انجام دهید ، نتیجه آن یک سایت قوی و کد نویسی شده که از امنیت و رابط کاربری آسانی برای کاربران برخوردارخواهد بود. با یادگیری آموزش های طراحی سایت و برنامه نویسی با تیم وردپرس استار می توانید از فرصت ها و مزایای شغل طراحی سایت آینده ای روشنی را برای خود رقم بزنید و کسب درآمد کنید.

7 مزایای شغل طراحی سایت

1.داشتن آینده و امنیت شغلی

داشتن آینده و امنیت شغلی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که درانتخاب هر نوع شغلی لازم است به آن اهمیت دهید. از مزایای شغل طراحی سایت این است که آینده شغلی بسیار روشنی دارد و برخلاف سایر شغل ها که افراد دائما در حال تعویض شغل خود هستند و هر روز به روز به کار جدیدی مشغول می شوند ،

هر فردی که از مهارت و استعداد طراحی سایت برخوردار باشد می تواند بدون واسطه برای خود کسب و کاری را ایجاد کند و همه میدانیم که تضمین کننده آینده هر شغلی به عوامل بسیار زیادی وابسته است.

در نهایت تضمین کننده شغل طراحی سایت خلاقیت و هوش بالا در یادگیری و بروز بودن در تمامی قسمت های طراحی و توسعه سایت است و با مزایای شغل طراحی سایت به همراه دارد بدون شک همیشه افرادی هستند که نیاز به تجربه و دانش شما دارند.

2. کسب درآمد از طریق سایت

حداقل میزان درآمد از شغل طراحی سایت براساس میزان مهارت، دانش و تجربه شما بدست می آید. هیچ سازمانی وجود ندارد که نرخ مشخصی برای شغل طراحی سایت تعیین کند.

عده ای هستند که مزایای شغل طراحی سایت برای آن ها ماهیانه بیش از صد ملیون درآمد دارد و از سوی دیگر برخی از طراحان سایت هستند که هیچگونه درآمدی از این شغل ندارند؛ اما به صورت میانگین از طریق شغل افرادی که به تازگی وارد این حرفه شده اند بین 5 الی 50 میلیون درآمد دارند.

به‌طورکلی حداقل میزان درآمد از هر شغلی که بخواهید درآن فعالیت کنید نیاز به زمان دارید به عنوان مثال اولین سایتی را که طراحی می کنید انتظار نداشته باشید که کارفرما صد میلیون تومان بابت حق الزحمه به شما پرداخت کند، این طبیعی است که در ماه های اول فعالیت خود یک 3 یا 5 میلیون درآمد داشته باشید، همچنین می توانید در ماه های آینده درآمدتان را با مهارت خود افزایش دهید.

3. مدیر خودتان باشید

اگرجزوی از اشخاصی هستید که هیچگونه علاقه ای به فعالیت در محیط بیرون از خانه را ندارید ، ورود به عرصه طراحی سایت می تواند به شما کمک زیادی کند تا با مزایای شغل طراحی سایت مدیر و رئیس خودتان باشید.

در حقیقت اگر ازمهارت‌هایی مانند طراحی سایت، برنامه نویسی به زبان های مختلف و … برخوردارهستید نیازی نیست در یک شرکت یا ارگانی فعالیت کنید، بلکه می‌توانید در این شغل به صورت مستقل برای خودتان فعالیت کنید.

از مزایای شغل طراحی سایت این امکان را برای شما فراهم می کند که عنوان یک طراح براساس یک برنامه ریزی دقیق در عین حال انعطاف‌پذیر، با افراد مختلف همکاری کنید. با ورود به این شغل، دیگر نیاز نیست در ساعات اداری با محدودیت های خاص شاغل باشید.

4. عدم محدودیت زمانی و مکانی

یکی دیگر از مزایای شغل طراحی سایت ، این است که شما می‌توانید به صورت دورکاری درهر مکان و هرساعتی که تمایل داشتید، تنها با داشتن یک لپ تاپ و با اتصال به اینترنت به فعالیت خود در طراحی سایت بپردازید و همچنین میتوانید ساعت و روز کاری را خودتان انتخاب کنید.

فریلنسر کسی است که بدون اینکه با شرکت یا ارگان خاصی همکاری کند به صورت آزاد و شخصی دراین حوزه فعالیت می کند.

همانطور که در قسمت کسب درآمد از طریق سایت اشاره شد فاکتور‌هایی مهمی وجود دارد که می‌تواند تعیین کننده میزان درآمد شما از طریق سایت به صورت دورکاری یا فریلنسری باشد، فاکتورهایی مانند میزان مهارت و دانش فنی در طراحی سایت می باشد.

5.کسب تجربه بیشتر

شاید مراحل یادگیری طراحی سایت در ابتدا برای بسیاری از افراد سخت و پیچیده بنظر برسد و با فعالیت دراین شغل شما می‌توانید تجربه های بسیار زیادی دراین راه بدست آورید، اما طراحان و برنامه نویسان حرفه ای شغل طراحی سایت را جادوی سایت‌ عنوان می کنند.

هدف طراحان از بیان جادوی سایت بدین معنی است که شما در حال طراحی سایتی هستید و با انجام این کار میخواهید به کسب و کار افراد کمک کنید و تا شیوه نوینی از کسب و کار به صورت آنلاین را تجربه کنند.

از طرف دیگر مزایای شغل طراحی سایت این است که با داشتن مهارت و تجربه هایی که از شغل طراحی سایت بدست می آورید میتوانید در ابتدا نیازهای مشتری را در ذهن خود تجسم کنید و سپس آن ها را پیاده سازی کنید.

6.خلاقیت در طراحی

زمانی که صحبت از شغل طراحی سایت به میان می آید خلاقیت در این شغل حرف اول را میزند. خلاقیت یک فاکتور اصلی است که با یادگیری آن می‌توانید به مزایای شغل طراحی سایت برسید به عنوان مثال ،

اگر میخواهید یک سایتی را طراحی کنید که هدف آن سایت آموزش زبان انگلیسی به کودکان است برای اینکه بتوانید توجه کودکان را به سوی خود آموزش زبان انگلیسی جلب کنید لازم است به المان های گرافیکی و روانشناسی رنگ ها مناسب برای کودک آشنایی کافی داشته باشید.

به طور کلی با شناخت رنگ ها و المان های بصری و گرافیکی می توانید ایده های مختلفی را ارائه دهید. بسیاری از افرادی که به تازگی در این شغل فعالیت می کنند یکی از دغدغه ها و نگرانی های آن ها این است که قالب و شکل ظاهری سایتی را چگونه طراحی کنیم که مشابه آن در هیچ سایتی نباشد ؟

در پاسخ به سوال این دسته از افراد باید گفت برای شروع نیاز نیست به سراغ طراحی سایت با کد نویسی بروید ، بهتر است از وردپرس برای طراحی سایت انتخاب کنید. از دیگر مزایای شغل طراحی سایت این است که وردپرس با داشتن بیش از ده هزار قالب آماده می تواند به شما در طراحی سایت یاری کند .

7. همکاری با ارگان ها و سازمان ها

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی بیشترارگان ها و سازمان های دولتی و غیر دولتی خدمات خود را به صورت آنلاین و با طراحی سایت به مردم جامعه ارائه می دهند.

نیاز جامعه زمانی به طراحان سایت زمانی مشخص می شود که علاوه بر ورود کسب و کارها به محیط آنلاین ، بیشترارگان ها یا سازمان ها برای رشد و موفقیت خود در بستر اینترنت به متخصصان و طراحان سایت احتیاج دارند و این افراد مختصص را دعوت به همکاری می کنند تا با در نظر داشتن نوع سازمان به عنوان طراحی سایت یا مدیر فناوری استخدام کنند.

مزایای شغل طراحی سایت در همکاری با ارگان ها و سازمان ها این است که با داشتن یک رزورمه قوی می توانید به صورت حضوری و هم به صورت دورکاری فعالیت کنید.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وردپرس استار

وردپرس استار