وردپرس استار

10 سوال کلیدی در مصاحبه طراحی سایت با وردپرس

10 سوال کلیدی در مصاحبه طراحی سایت با وردپرس

قبل از پاسخ دادن به 10 سوال کلیدی در مصاحبه طراحی سایت با وردپرس ، 2 سوال مهم وجود دارد که لازم است در ابتدا به آن جواب داد سوال اول طراح وب چه وظایفی دارد؟ سوال دوم دوم کارفرمایان احتمالی طراح وب چه افرادی هستند؟

درپاسخ به سوال اول باید گفت که طراحان سایت و برنامه‌نویسان دو شغل کاملا متفاوتی هستند و ممکن است وظایف و دانش مشترکی داشته باشند،

اما این دو شغل به مهارت‌های مختلفی نیاز دارند به صورت مختصر اما مفید می توان گفت که طراح سایت شخصی است که یک سایت یا صفحه را طراحی می‌کند و طراحی سایت  عضوی جدا نشدنی از یک تیم بزرگ‌ طراحی سایت است و وجود آن پروژه‌ی طراحی سایت را پیش می برد.

درپاسخ به سوال دوم باید گفت که طراحان سایت هم می‌توانند به ‌صورت فریلنسری یا همان آزاد کاری پروژه طراحی سایت را برعهده بگیرند و همچنین ممکن است با کارفرمایان احتمالی طراحان سایت می تواند شرکت‌های بزرگ و شرکت های سازنده و درکل هر کسب‌ وکاری که با دنیای مجازی و دیجیتال سروکاردارد باشند؛ در هر دوصورت، طراح سایت یک کارفرمایی دارد که باید او بتواند سایتی را طراحی کند.

10 سوال کلیدی در مصاحبه طراحی سایت با وردپرس که لازم است از طراح سایت بپرسید …

در حقیقت کارفرمایی که از شما بیش از 10 سوال کلیدی در مصاحبه طراحی سایت با وردپرس می پرسد ، میخواهد بداند فرد طراح سایت از چه دانش و تجربه ای برخوردار است و همچنین کارفرمایان سوالات خودشان را در زمینه طراحی سایت با وردپرس از طراح می پرسند تا با اطمینان بیشتری اقدام به طراحی سایت کنند…

درادامه با ما همراه باشید که اگر اقدام به طراحی سایت با وردپرس را داشته اید حتما این 10 سوال کلیدی در مصاحبه طراحی سایت با وردپرس را از شخص طراح بپرسید.

وردپرس چیست ؟

( اولین سوال از 10 سوال کلیدی در مصاحبه طراحی سایت با وردپرس ) اگر بخواهیم به صورت خلاصه و ساده به معرفی وردپرس بپردازیم، وردپرس یکی از سیستم های مدیریت محتوایی است که نسخه های ابتدایی آن مناسب برای وبلاگ نویسی بوده است و با گذر زمان ، با استفاده از وردپرس میتوانید به راه اندازی سایت های مختلفی بپردازید. وردپرس به دلیل انعطاف بسیاربالایی که دارد با استفاده از آن می توانید اقدام به راه اندازی هر نوع سایت با وردپرس بپردازید.

به صورت کلی وردپرس یک سیتم مدیریت محتوایی رایگان و متن باز است که می توانید آن را جزء افزونه های رایگان  قرار داد؛  به معنی این است که اگر هیچگونه دانش و تخصصی در برنامه نویسی و کدنویسی نداشته باشید می توانید هر نوع سایت را با استفاده از آن  طراحی و پیاده سازی کنید.

امنیت وردپرس چگونه تامین می‌شود؟

( دومین سوال از 10 سوال کلیدی در مصاحبه طراحی سایت با وردپرس ) وردپرس سیستم مدیریت کاملا امنی است اما درصورتی که به عاملی که میتواند به امنیت سایت کمک کند توجه ویژه ای داشته باشید.

به عنوان مثال زمانی که نسخه‌های جدید افزونه های وردپرس منتشر می شوند و به شما پیشنهاد بروزرسانی افزونه ها را می‌دهد، حتما به آن توجه کنید. زیرا در نسخه‌های جدید وردپرس بسیاری از مشکلات سایت برطرف شده و با بروزرسانی آن می‌توانید سایت خود را ایمن نگه دارید…

و علاوه بر آن از مواردی که باعث می شوند امنیت وردپرس شما با نصب نسخه آپدیت شده وردپرس ، نصب افزونه های امنیتی ، تعویض پسورد کاربران مدیریت سایت، بررسی مجدد و بروزرسانی افزونه ها وقالب های وردپرس می تواند حفظ شود.

هاست و دامنه چیست ؟

( سومین سوال از 10 سوال کلیدی در مصاحبه طراحی سایت با وردپرس ) شما برای اینکه بتوانید هرگونه اطلاعات در سایت خود را نگه داری کنید، نیازبه فضای ذخیره سازی به نام هاست یا سرور میزبان دارید. سرور میزبان با توجه به میزان ذخیره سازی اطلاعات و کاربرهای خود در یمت های مختلفی در شرکت های هاستینگ به فروش می رسند.

شما براساس نوع فعالیت سایت و هر مقداری که میخواهید اطلاعات سایت در سرور میزبان ذخیره شود ارزان ترین و پرسرعت ترین آن ها را خریداری کنید. سرور میزبان یا هاست به صورت 24 ساعته برروی سرور ها قرار می گیرند. سرور ها، سیستم های بسیار بزرگی هستند که به قسمت های کوچک تری که به آن ها هاست می گویند متصل است.

دامنه نامی است که شما برای سایت خودتان انتخاب می‌کنید و در انتخاب نام سایت، شما هیچگونه محدودیتی ندارید. تنها موضوعی کهبسیار اهمیت دارد این است که اسم شما باید سرهم باشد و البته ناگفته نماند که شما می‌توانید کلمات را با خط فاصله _ نام سایت را از هم جدا کنید.

در خرید هاست و دامنه شما میتوانید انتخاب کنید که چه حجم از اطلاعات سایت را در خود ذخیره کند و به صورت سالیانه براساس نوع فعالیت در سایت با قیمت های مناسب انتخاب و خریداری کنید.

آیا محدودیت هایی در طراحی سایت با وردپرس وجود دارد؟

( چهارمین سوال از 10 سوال کلیدی در مصاحبه طراحی سایت با وردپرس ) از مهم ترین سوالاتی که در 10 سوال کلیدی در مصاحبه طراحی سایت با وردپرس پرسیده می شود این است که هیچگونه محدودیتی در استفاده از وردپرس وجود نخواهد داشت بلکه ؛

به راحتی هر نوع سایتی را با هر امکاناتی که مورد نظر کارفرمایان است می‌توانید راه‌اندازی کنید. طراحی سایت با وردپرس نه تنها هیچگونه محدودیتی ندارد بلکه مزیت های بسیار زیادی را از جمله :

استفاده آسان و راحت کاربران، بروزرسانی مداوم و بدون وقفه ، مناسب ترین قیمت برای طراحی سایت ، سرعت بالای وردپرس، سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو ، سازگاری کامل وردپرس با الگوریتم های گوگل ، بهترین سیستم برای مدیریت محتواها ، قابلیت اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی ، قابل دسترس بودن و بهبود در تجربه کاربری ، امنیت بسیار بالای وردپرس و … می توان در این مورد اشاره کرد.

افزونه ها چه نقشی در طراحی سایت با وردپرس دارند ؟

( پنجمین سوال از 10 سوال کلیدی در مصاحبه طراحی سایت با وردپرس ) افزونه‌های وردپرسی نقش راه اندازی و همچنین افزودن امکانات و قابلیت‌های جدید و پیشرفته‌ای را به یک دارد و همچنین با کمترین هزینه می توانید افزونه های رایگان وغیر رایگان که هرکدام کارایی های گوناگونی را که دارد به سایت اضافه کنید.

افزونه های وردپرس مانند وردپرس با زبان پی اچ پی نوشته شده اند. تنها تفاوتی که افزونه های رایگان و غیر رایگان دارند این است که افزونه های رایگان پشتیبانی و امکانات محدودتری را ممکن است داشته باشد و در برخی از سایت ها ناسازگار هستند

ولی این موضوع در رابطه با افزونه های غیر رایگان کاملا برعکس عمل خواهد کرد.اگر به دنبال افزونه‌هایی با آپدیت‌های منظم و امکانات بسیار متنوع هستید ، افزونه‌های غیر رایگان وردپرس بهترین گزینه به حساب می‌آیند.

طراحی سایت با وردپرس مناسب برای چه کسب و کارهایی است ؟

( ششمین سوال از 10 سوال کلیدی در مصاحبه طراحی سایت با وردپرس ) وقتی که تمامی کارفرمایان برای اولین بار تصمیم می گیرند تا یک سایت مناسب با کسب وکارشان راه اندازی کنند، اولین سوالی که بعد از بررسی اهداف و نیازهای آن ها از سایت پرسیده می شود این است که طراحی سایت با وردپرس مناسب برای چه کسب وکارهایی است ؟

طراحی سایت با وردپرس مناسب برای تمامی کسب و کارهای کوچک و بزرگ است کسب و کارهایی مانند سایت های فروشگاهی ، سایت های بازرگانی و تجاری ، سایت های آموزشی و خبری ، سایت های فرشوگاهی مشابه با دیجی کالا ، سایت های حقوقی و داوری ، سایت های پزشکی و کالای طب و …. می توان اشاره کرد.

سیستم مدیریت محتوایی در وردپرس چگونه است ؟

( هفتمین سوال از 10 سوال کلیدی در مصاحبه طراحی سایت با وردپرس ) سیستم مدیریت محتوایی وردپرس شباهت بسیار زیادی به سیستم آفیس ورد دارد و در عین سادگی و کاربری آسان آن یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتوایی است که قابلیت و امکانات بسیار زیادی دارد.

با طراحی سایت با وردپرس قادر خواهید بود هرگونه محتوا در سایت خود را در کمترین زمان ممکن منتشر کنید و همچنین در هر زمان محتوا و تصاویر دلخواه خودتان را بروز رسانی و در اختیار کاربران قرار دهید.

طول متن محتوای یک وبلاگ یا مقالات در سایت نباید خیلی کم و نه خیلی طولانی باشد زیرا؛ طولانی بودن محتوای یک سایت باعث عدم نمایش آن در هنگام جستجو توسط کاربران خواهد شد. بنابراین کاربران با دیدن اطلاعات خود در سایت شما ترغیب به ورود به سایت شما شوند.

طراحی سایت با وردپرس چقدر زمان میبرد؟

( هشتمین سوال از 10 سوال کلیدی در مصاحبه طراحی سایت با وردپرس ) 10 سوال کلیدی در مصاحبه با طراحی سایت با وردپرس چیزی جز مدت زمانی که برای تحویل پروژه ها نخواهد بود و در حقیقت می توان به صورت میانگین اعلام کرد طراحی سایت با وردپرس بین بازه زمانی 45 الی 80 روز کاری است. سایت هایی که از قالب های آماده طراحی می شوند با کمی تغییرات به مدت زمان بین 10 الی 20 روز کاری زمان نیازاست .

سایت های شرکتی که با استفاده از ورپرس نیاز به قالب های اختصاصی دارند برای افزودن قسمت های موزدنظر کارفرما زمان برای این کار به صورت میانگین بین 20 تا 10 روز کاری است که البته این مورد نیز با توجه به تنوع امکانات سایت ممکن است متغیر باشد و طی 10 روز کاری آماده شوند.

چگونه زمان خود را در پروژه‌های طراحی سایت مدیریت می‌کنید؟

( نهمین سوال از 10 سوال کلیدی در مصاحبه طراحی سایت با وردپرس ) این سوال برای انجام‌دادن چند کار در طراحی سایت را مورد هدف گرفته است. حتما می‌دانید که طراحان سایت باید در مدت زمان معینی که اعلام کرده اند پروژه‌هایشان را تحویل دهند وعموما هم بروی توانایی ها و اولویت های ضروری در طراحی سایت کار می کنند تا درزمان تعیین شده بین کارفرما و شخص طراح بتوانند ارائه دهند.

نظم در طراحی سایت حرف اول را میزند و مدیریت زمان مراحل طراحی هرگونه سایت از قابلیت هایی است که هر طراح سایت باید از آن برخوردار باشد.

عوامل تاثیر گذار در قیمت طراحی سایت با ورپرس چه چیزهایی هستند؟

( دهمین سوال از 10 سوال کلیدی در مصاحبه طراحی سایت با وردپرس ) یکی از مهم ترین و اصلی ترین عواملی که 10 سوال کلیدی در مصاحبه طراحی سایت با وردپرس می تواند قیمت سایت وردپرسی را تا حد بسیار زیادی تاثیرگذار باشد طراحی سایت براساس نوع کسب و کار شماست.

سایت های با توجه به نوع کسب و کار انواع مختلفی و امکانات مختص به خود را دارند. قیمت طراحی سایت وردپرس نیز با در نظر گرفتن امکانات سایت محاسبه می شودبه عنوان مثال عواملی مانند قابلیت ریسپانسیو یا واکنشگرایی ، تعداد زبان های سایت ، ایجاد امکانات مختلفی در سایت مانند تبدیل یک سایت معمولی به سایت فروشگاهی با نصب افزونه ووکامرس ، نوع قالب و سایرافزونه های وردپرسی و…. میتواند در قیمت طراحی سایت با وردپرس تاثیر بسیار زیادی را داشته باشند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وردپرس استار

وردپرس استار