وردپرس استار

پرکاربرد ترین روش های کسب درآمد از سایت

کسب درآمد از سایت

بررسی پرکاربرد ترین روش های کسب درآمد از سایت

روش های کسب درآمد از سایت برای تعدادی از افراد همچنان غیر قابل باور است و تصور می کنند، کسب و کارهایی که درمحیط آنلاین هستند مناسب برای افراد بدون تخصص و تنبل است ؛ برخلاف تصوراین افراد میلیون ها کسب و کار در جهان وجود دارند که به صورت آنلاین انواع مختلفی از روش های کسب درآمد از سایت را برای درآمد زایی خود انتخاب و راه اندازی کرده اند؛

این در حالی است که با انتخاب هرکدام از روش های کسب درآمد از سایت ، می توانید به صورت آنلاین در کنار کسب و کار سنتی خود به صورت دورکاری بدون هیچگونه محدودیتی روش جدیدی ازکسب و کار از طریق سایت را تجربه کنید. هم اکنون در ادامه با تیم وردپرس استار همراه باشید تا به بررسی پرکاربرد ترین روش های کسب درآمد از سایت بپردازیم.

کسب درآمد از سایت با تولید محتوا

اگر به تولید محتوا بصورت متنی ، تولید محتوای ویدیویی و … علاقه دارید، یکی از روش های کسب درآمد از سایت به حساب آید. البته ناگفته نماند این نوع از روش های کسب درآمد از سایت بدون داشتن هیچگونه دانش و تخصصی دراین زمینه میتوانید فعالیت کنید.

برای شروع ، نیاز به طراحی یک سایت با قابلیت سیستم مدیریت محتوایی دارید و وردپرس انتخاب مناسبی برای قراردادن نمونه کارها ، تولید و انتشار محتوا است. محتواهایی که درزمینه های مختلفی مانند معرفی منابع تاریخی ایران ، سلامت و پزشکی ، آرایشی و بهداشتی ، آموزش های درسی ، آشپزی ، روانشناسی کودک یا خانواده و … در سایت تولید و منتشر کنید.

اگر به تولید محتوا علاقه دارید و تمایل به طراحی سایت ندارید می توانید با همکاری سایت های مختلف در زمینه تولید محتوا نوعی از روش های کسب درآمد از سایت را برای خودتان ایجاد کنید. همچنین اگر دانش و تخصصی در زمینه سئو و بهینه سازی موتورهای جستجوی گوگل دارید، با در نظرداشتن اهداف سایت و با ایجاد استراتژی جایگاه بهتری را برای سایت های دیگر رقم بزنید.

کسب درآمد از سایت با راه اندازی فروشگاه اینترنتی

ازپرکاربردترین و پردرآمدترین روش های کسب درآمد از سایت راه اندازی فروشگاه اینترنتی با طراحی سایت فروشگاهی است. اگر کسب و کاری دارید که تعداد بازدید مشتریان و فروش محصولات زیاد است ، با راه اندازی فروشگاه اینترنتی با هزینه اندک میتوانید مشتریان را به خرید آنلاین در سایت هدایت کنید.

زمانی که افراد تمایل به راه اندازی فروشگاه اینترنتی دارند ، انتظار یک سایت فروشگاهی گسترده مانند سایت آمازون ، سایت ترب را دارند؛ در صورتی که برای شروع کار ضرورتی برای رقابت با سایت های بزرگ ندارید و می توانید با هر تعداد محصول ، هزینه کمتر و با هر تعداد مشتری از این روش های کسب درآمد از سایت فروش خوبی را حاصل کنید.

به عنوان مثال اگر تخصص و حرفه ای در زمینه محصولات آرایشی و مراقبت های پوستی دارید با قراردادن محصولات همراه با مشخصات و قیمت کاربران با محصولات شما آشنا می شوند و از طریق درگاه پرداختی موجود در سایت های فروشگاهی خریداری می کنند و در صورت رضایت به مشتریان دائمی شما تبدیل خواهند شد.

از روش های کسب درآمد از سایت با راه اندازی فروشگاه اینترنتی برای آن دسته از عزیزانی که تخصص و دانشی ندارند می توانند در زمینه فروش محصولات چوبی ، شمع سازی ، دست سازه های زینتی مانند مجسمه ، مکرومه بافی ، فروش تجهیزات آشپزخانه ، لوازم آرایشی ، پوشاک ، محصولات بازی و سرگرمی کودکان و …. فروش قابل توجهی با فعالیت در یکی از روش های کسب درآمد از سایت برای خود رقم بزنید.

کسب درآمد از سایت با فروش کتاب های صوتی

متاسفانه بیش از 30 درصد از افراد به دلیل مشغله کاری فرصت خواندن کتاب را ندارند و با توجه به علاقه خواندن کتاب دارند ، ترجیح می دهند که از کتاب های صوتی استفاده کنند و در هر ساعتی از روز در محل کار یا درمترو به کتاب صوتی گوش دهند. بنابراین اگر تمایل به ایجاد کسب و کار بدون واسطه و به صورت آنلاین دارید، با فروش کتاب صوتی از روش های کسب درآمد از سایت کسب و کاری را شروع کنید.

همانطور که اشاره شد یکی از روش های کسب درآمد از سایت بدون واسطه ، یعنی در حقیقت هر مبلغی که از طریق فروش کتاب های صوتی بدست آوردید لازم نیست درصدی از آن را به فرد دیگری پرداخت کنید، هیچ فرد دیگری بین شما وشخص خریدار وجود ندارد بنابراین کل مبلغ فروش کتاب های صوتی سهم شما خواهد بود.

کسب درآمد از سایت با ارائه خدمات و مشاوره آنلاین

همه افراد در جامعه برای بدست آوردن اطلاعات در جهت رفع امورات خود، به یک فرد با تجربه به عنوان مشاور در زمینه های مختلفی مراجعه می کنند. زمانی اهمیت استفاده از روش های کسب درآمد از سایت مشخص می شود که کاربران به علت وجود محدودیت هایی امکان دریافت مشاوره به صورت حضوری نیستند دلایلی مانند مشغله کاری ، فاصله شهری یا استانی و… این افراد باتجربه با ارائه خدمات و مشاوره به صورت آنلاین در جهت رفع مشکلات افراد جامعه تاثیر گزار باشند.

افرادی که با روش های کسب درآمد از سایت می توانند خدمات و مشاوره به صورت آنلاین ارائه دهند شامل : مشاوره تحصیلی ، مشاور حقوقی ، مشاور روابط عمومی و ارتباطات ، مشاوره در امورمالی ، مشاوره فناوری و خدمات نرم افزاری ، مشاوره فروش و بازاریابی ، مشاور خانواده ، مشاوره ترک اعتیاد ، مشاوره پزشکی و مامایی ، مشاوره ورزشی ، مشاوره داوری و …. می باشد.

کسب درآمد از سایت با فروش لوازم جانبی موبایل

موبایل عضو جدانشدنی از زندگی روزمره‌ی همه‌ ی افراد است، همان‌قدر که وجود آن برای همه ما کاربردی و ارزشمند است، ممکن است گاهی به لوازم‌ جانبی موبایل نیاز شدیدی پیدا کنیم و نتوانیم در فروشگاه های موبایل آن قطعه یا لوازمی که نیاز داریم را پیدا کنیم و با جستجو در گوگل سایت هایی را می بینیم که با روش های کسب درآمد از سایت اقدام به فروش لوازم جانبی موبایل به صورت آنلاین دارند.

عاملی که باعث شده است تا افراد با استفاده از روش های کسب درآمد از سایت به فروش آنلاین لوازم جانبی پردازند؛ سود بالا و سرعت در فروش این محصول از طریق نحوه قیمت گزاری مناسب بر روی کالا

موجودی کالاهای کمیاب و با کیفیت ، تنوع بسیار بالای لوازم جانبی برای موبایل های اندروید و آیفون با دز نظر داشتن این موارد می توانید با سرمایه اندک با روش های کسب درآمد از سایت به هدفی که برای بدست آوردن سود و فروش از طریق فروش لوازم جانبی موبایل تعیین کرده اید از رقیبان خود جلو زده و به دست آورید.

کسب درآمد از سایت با فروش محصولات چوبی

به معنای واقعی دیگر چیزی نیست که نشود از آن به عنوان روش های کسب درآمد از سایت استفاده کرد؛ زیرا بیش از پنج هزار محصول وجود دارند که با استفاده از چوب می شود به وجود آورد. اگر شما جزوی از افرادی هستید که به محصولات چوبی یا کار با چوب علاقه زیادی دارید به راحتی میتوانید با کمترین هزینه درخانه یا محل کار لوازم ساخت محصولات چوبی را تهیه کنید و ازطریق سایت به فروش برسانید.

هیچ فردی نیست که به محصولات چوبی علاقه ای نداشته باشد و همه دوست دارند حتی شده تکه ای از چوب که طرح و نقش زیبایی دارد را در دکوراسیون خانه یا یک اشیاء زینتی در خانه نگه دارند. برای اینکه بتوانید با روش های کسب درآمد از سایت سود و فروش زیادی شامل حال شما شود، سعی کنید چیزی که مشتریان به آن نیازمند هستند و تمایل بیشتری به خرید محصولات چوبی دارند را ارائه دهید.

محصولات چوبی که می توانید با روش های کسب درآمد از سایت به فروش برسانید شامل :

تابلوهای چوبی تزئینی ، مجسمه های چوبی ، تابلوهای قرآنی چوبی ، گلدان چوبی ، لوازم آشپزخانه چوبی ، کتابخانه و قفسه چوبی ، قاب عکس چوبی ، جعبه های چوبی فانتزی مانند جعبه جواهرات یا جعبه نگهدارنده ساعت ، ساعت های دیواری چوبی و … می باشد.

کسب درآمد از سایت با زبان انگلیسی

اگر در جستجوی روش های کسب درآمد از سایت هستید که نیاز به سرمایه زیادی نداشته باشد ، زبان انگلیسی یکی از روش های کسب درآمد از سایت است که تنها با داشتن یک کامپیوتر یا لپ‌تاپ به‌ راحتی می‌توانید هم به صورت حضوری وآنلاین به تدریس زبان انگلیسی یا هرگونه مشاغلی که مرتبط با زبان انگلیسی بپردازید. از سایر روش های کسب درآمد از سایت با زبان انگلیسی می توان به تولید محتوا به زبان انگلیسی و تهیه پکیج های آموزشی زبان انگلیسی اشاره کرد.

کسب درآمد از سایت با تولید محتوا به زبان انگلیسی

زبان انگلیسی یک زبان بین المللی است و امروزه از زبان انگلیسی هر همه چیز بکاربرده می شود.از روش های کسب درآمد از سایت که رونق بسیار زیادی در بین سایت ها پیدا کرده است؛ کسب و درآمد از سایت با تولید محتوا به زبان انگلیسی است.

شما می‌توانید با تولید محتوا برای سایت‌های خارجی، یک منبع درآمد بصورت دلاری  برای خودتان داشته باشید. هرچه محتوای متنی شما تخصصی و مفید باشد، میزان تعامل و نرخ کلیک کاربران در سایت از طریق محتواهای شما افزایش می یابد.

کسب درآمد از سایت با پکیج‌های آموزشی زبان انگلیسی

از سایر روش های کسب درآمد از سایت با زبان انگلیسی که باعث شده است افراد به دلیل مشغله های کاری و تحصیلی که نمی توانند بصورت حضوری به یادگیری زبان انگلیسی بپردازند به سوی خرید پکیج های آموزشی زبان انگلیسی روی آورده اند. اگر شما از تجربه و دانش بالایی در زبان انگلیسی برخوردارهستید می توانید با تهیه پکیج های آموزش زبان انگلیسی یکی از روش های کسب درآمد از سایت را ایجاد کنید.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وردپرس استار

وردپرس استار