وردپرس استار

هزینه طراحی وب اپلیکیشن

هزینه طراحی وب اپلیکیشن

طراحی وب اپلیکیشن امروزه برای هر برند و کسب و کارهای حرفه ای مانند فروشگاه های بزرگ یا کسب و کارهایی که ملزم به ارائه خدمات می شوند ، برای آن ها کاربرد زیادی را به همراه دارد. هزینه طراحی وب اپلیکیشن نیز به عوامل زیادی بستگی دارد و نمی توانید برای طراحی هر اپلیکیشنی هزینه ثابتی در نظر گرفت ؛

بلکه هزینه طراحی وب اپلیکیشن نیز توسط متخصصین حرفه ای در زمینه طراحی وب اپلیکیشن و با توجه به اهداف و نیاز شما و هر آن چیزی که از یک وب اپلیکیشن می خواهید تعیین می شود و البته ناگفته نماند که هرچه نیازهای شما در طراحی وب اپلیکیشن بیشتر باشد، این طبیعی است که هزینه طراحی وب اپلیکیشن نیز افزایش یابد.

هزینه طراحی وب اپلیکیشن حرفه ای شاید گران باشد اما در آینده می تواند باعث ارتقای کسب و کار شما شده و در حقیقت به اعتبار برند شما بیفزاید. زمانی که طراحی و شکل ظاهری اپلیکیشن شما جذاب و به اصطلاح فرندلی باشد، کاربران و بازدید کنندگان بیشتری را به سمت خود جذب کرده و افراد بیشتری تمایل خواهند داشت از وب اپلیکیشن شما استفاده کنند.

بنابراین صرف هزینه طراحی وب اپلیکیشن کاملا منطقی و ارائه خدمات مناسب و مورد پسند مشتریان و کاربران رمز موفقیت در یک کسب و کار است.

عوامل تاثیر گذار در هزینه طراحی وب اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید

هزینه طراحی وب اپلیکیشن اندروید با توجه به معیارهای مشخصی تعیین محاسبه می شود و لازم به ذکر است که حدود بیش از 70 درصد موبایل هایی که روزانه همه افراد در جامعه و با سیستم عامل اندروید کار می کنند و به دلیل محدودیت ها و تحریم هایی که شرکت اپل برای کشور ما ایجاد کرده است، طراحی وب اپلیکیشن اندروید متقاضیان بیشتری نسبت به سیستم عامل آی یو اس دارد و از بزرگترین بازارهای هدف برای طراحی اپلیکیشن محسوب می شود.

اما شاید برای شما نیز جالب باشد که هزینه طراحی وب اپلیکیشن اندروید ارزان تر از هزینه طراحی وب اپلیکیشن آی او اس است ؛ همچنین عوامل بسیار زیادی بر روی هزینه ساخت اپلیکیشن اندروید اثر می گذارند و این وابسته به درخواست صاحبان کسب و کارها دارد که می خواهید با طراحی وب اپلیکیشن چه خدمات را به کاربران خود ارائه می دهید و اینکه خدمات دهی شما به چه صورت خواهد بود و چه خدمات مازادی را می خواهید ارائه دهید ،

کلیه جزئیات درهزینه طراحی وب اپلیکیشن تاثیر بسیاری دارد و به عنوان مثال این موارد ها می توانند بر روی هزینه طراحی وب اپلیکیشن اندروید از جمله ، ایجاد لوکیشن یا نقشه جهت مسیر یابی ، تخمین مسافت و …. تاثیر زیادی داشته باشند؛

بنابراین لازم است پیش از درخواست طراحی نسبت به کلیه خواسته ها و نیازهای شما را در بر داشته باشد اقدام کنید تا به این شکل می توانید هزینه طراحی وب اپلیکیشن را به صورت دقیق تر محاسبه کرده و با صرف هزینه مناسب کاربرای کسب و کار خودتان این اپ کاربردی را داشته باشید.

عوامل تاثیر گذار در هزینه طراحی وب اپلیکیشن آی یو اس

در کل هزینه طراحی وب اپلیکیشن در مقایسه با سیستم عامل اندروید به دلیل محدودیت ها و تحریم ها گران است و هزینه بیشتری را برای طراحی وب اپلیکیشن می طلبد ، این افزایش قیمت درهزینه طراحی وب اپلیکیشن با توجه به نیاز برنامه نویسان ومتخصصان در امر طراحی وب اپلیکیشن مبلغی را به عنوان هزینه طراحی وب اپلیکیشن در نظر گرفته اند وهمچنین متخصصین در امر طراحی وب اپلیکیشن ها تلاش می کنند تا سرعت و پایداری هر چه بیشتر و بهتری را جهت فعالیت وب اپلیکیشن ها در سیستم عامل آی یو اس برقرار باشد.

برای طراحی و ساخت وب اپلیکیشن و یا PWA با ما تماس بگیرید تلفن ما 09120294214

عوامل تاثیر گذار در هزینه طراحی وب اپلیکیشن فروشگاهی

امروزه طراحی وب اپلیکیشن فروشگاهی مشابه فروشگاه دیجی کالا متقاضیان بسیار زیادی دارد و با توجه به مشغله کاری زیاد و حجم بالای ترافیک در سطح شهرها ، افراد تمایل بیشتری به خرید اینترنتی دارند و اگر کسب و کار فروشگاهی دارید بهتر است با صرف مبلغی مبنی بر هزینه طراحی وب اپلیکیشن اندروید فروش محصولات، کسب و کار خود را به صورت چشم گیری افزایش دهید.

هزینه طراحی وب اپلیکیشن حرفه ای در ابتدای کار شاید گران و مقرون به صرفه به نظر نرسد ؛ اما پس از اینکه کمی کسب و کار شما رونق گرفت و افراد از خدمات شما راضی بودند در آن زمان دیگر به هزینه زیاد آن فکر نخواهید کرد.در واقع هزینه طراحی وب اپلیکیشن مناسب با سیستم عامل اندروید فروشگاهی برای فروش محصولات بستگی به نیاز شما دارد و اینکه بخواهید خدمات خود را در چه سطحی به کاربران خود ارائه دهید.

اگر به آمارهای به دست آمده از میزان درامد حاصل از فروشگاه اینترنتی به وسیله وب اپلیکیشن نگاهی بیندازید ، هزینه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی نیاز به دریافت مبلغ زیادی نخواهد بود و با این حال بهتر است پس از اقدام به به ارزیابی بازار و رقبای خود بپردازید تا چنانچه اگر می خواهید اقدام به طراحی در این زمینه بپردازید سعی کنید ، کمبودها و هرگونه نقص موجود در طراحی اپلیکیشن رقبا را با صرف مبلغی جبران کنید.

امکاناتی که می توانید در طراحی وب اپلیکیشن فروشگاهی اضافه کنید شامل ، ثبت نام و ورود کاربران ، طراحی فرم نظر سنجی از مشتریان ، ایجاد کاتالوگ آنلاینی از محصولات همراه با متن و تصویر ، توسعه اپلیکیشن با اتصال به سایت وردپرسی ، تعیین زمان ارسال و تحویل محصول به مشتریان ، گزارش فروش ماهانه و سالانه خالص از اپلیکیشن ، نمایش محصولات متنوع با تصویر، دسته بندی محصولات ، سبد خرید و درگاه پرداخت آنلاین می باشد.

متاسفانه کسب و کارهای زیادی وجود دارند که به دنبال طراحی وب اپلیکیشن های ارزان قیمت هستند و به همین جهت برای کاهش هزینه ها، پروژه های خود را به طراحانی که به صورت دورکاری فعالیت دارند واگذار می کنند. متخصصان فریلنسری یا آزاد کاری یک عیب بزرگی که دارند این است که بیشتر فریلنسرها در زمینه برنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن کم تجربه و درحال آموزش هستند؛

بنابراین از تخصص و سابقه کاری در زمینه طراحی اپلیکیشن های پیچیده ندارند و یا اگر این اپ ها را طراحی کنند ، معمولا با مشکلات فنی بسیاری روبه رو خواهند شد. از طرفی دیگرمهم ترین عیب فریلنسرها این است که هیچگونه مسئولیتی در رابطه با اپلیکیشنی که طراحی کرده اند قبول نمی کنند و پس از تحویل اپلیکیشن به شما اگر مشکل فنی به وجود آید و یا بخواهید تغییراتی در آن به وجود آوردید ، فریلنسر وظیفه ای در قبال این موضوع نخواهد داشت ،

بنابراین توصیه می شود بودجه ای مشخصی را برای هزینه طراحی وب اپلیکیشن در نظر گرفته و آن را افراد متخصص در زمینه برنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن ها بسپارید.

سایر عوامل تاثیر گذار در هزینه طراحی وب اپلیکیشن

هزینه طراحی وب اپلیکیشن تحت تاثیر عوامل زیادی از جمله کارایی و کاربرد آن، تعداد کاربران که این برنامه را نصب نموده‌اند، طراحی برنامه، زمان راه‌اندازی آن، نوع برنامه با توجه به سیستم عامل موبایل، روش اتصال به سرور، امکانات و ویژگی‌های برنامه، تکنولوژی مورد استفاده در طراحی و ساخت آن، امنیت برنامه، اختصاصی بودن طراحی و کیفیت آن، نوع بازاریابی و… می‌باشد و از دیگر عوامل موثر در تخمین هزینه اپلیکیشن موبایل به شرح زیر می باشد.

امنیت برنامه

میزان امنیت در هزینه طراحی وب اپلیکیشن تاثیر بسیار زیادی دارد و امروزه امنیت سایت یکی از مهم ترین قسمت در هر اپلیکشنی است و علی الخصوص برنامه‌هایی که به مشخصات شخصی از جمله اطلاعات کارت بانکی و کد ملی کاربران دسترسی دارند اغلب فروشگاه ارائه دهنده برنامه مانع دسترسی به برنامه‌های فاقد امنیت برای کاربران شده و از عرضه آن در فروشگاه جلوگیری می‌نمایند.

سیستم عامل موبایل

به طور کلی طراحی و اجرای وب اپلیکیشن با توجه به نوع سیستم عامل موبایل انجام می‌شود و هزینه طراحی وب اپلیکیشن با سیستم عامل آی یو اس نسبت به برنامه‌های اندرویدی بیشتر است. به طور معمول اگر برنامه‌ای قابلیت اجرا بر روی هر دو سیستم عامل را داشته باشد هزینه طراحی آن نیز بیشتر خواهد بود و نیاز به توسعه اپلیکیشن با سیستم عامل اندروید و آی یو اس دارد.

طراحی بصری برنامه

طراحی یک وب اپلیکیشن یعنی تعیین نحوه تعامل و ایجاد ساختار برای آن اپلیکیشن که در این طراحی لازم است به مواردی از جمله نماد، طراحی بصری، علامت تجاری، تجربه کاربر و رابط کاربری یا و… دقت و توجه ویژه ای داشته باشید.

عموما قیمت طراحی اپلیکیشن هایی که تبادل داده دارند و یا نیاز به بک سرور دارند بیشتر خواهد بود و به صورت کلی دارای ویژگی‌های استاندارد هستند و نحوه راه اندازی را برای برنامه نویسان ومتخصصان در امور طراحی وب اپلیکیشن دشوار می‌باشد و هرچه عناصر طراحی یک برنامه پیچیده تر باشد هزینه ساخت بیشتر خواهد بود.

هزینه پشتیبانی وب اپلیکیشن

پشتیبانی وب اپلیکیشن نیز دارای هزینه‌ای در مقادیر تقریبی ۲۰ درصدی از هزینه توسعه اپلیکیشن است که در جهت رفع عیوب و افزایش کاربری ف افزودن ویژگی های جدید ، بهینه سازی کل اپلیکیشن ، پشتیبانی از آخرین نسخه خدماتی ، بررسی و عیب یابی اپلیکیشن مورد استفاده قرار می‌گیرد. هزینه پشتیبانی وب اپ اغلب

 

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وردپرس استار

وردپرس استار