وردپرس استار

نحوه خرید سایت

نحوه خرید سایت

وقتی صحبت از نحوه خرید سایت می‌کنیم، لازم است بدانیم که منظور از نحوه خرید سایت چه چیزی است و اصولاً خرید یک سایت به معنی خرید یک سایت آماده و از پیش راه اندازی های آن انجام شده است. خیلی از کسب و کارها تمایل دارند تا سایت‌های آماده را خریداری کنند و تمایل ندارند زمان خود را روی یک سایت نو پا بگذارند ؛

اما خرید یک سایت برای دسته دیگری از افراد معنایی دیگری دارد. معمولاً افراد مبتدی به راه ‌اندازی یک سایت از صفر خرید یک سایت می‌گویند. در حالی که شاید این تعاریف از خرید سایت درست نباشد.

سایت‌هایی که در حال حاضر درآمد دارند و یا در آینده می‌توانند درآمد زایی کنند مورد توجه بسیاری از کسب و کارها قرار گرفته است و برای آن ها جالب است که می توانند با پرداخت مبلغی یک سایت آماده را خریداری کنند و به نام خود ثبت کنند.

سایت های آماده کار کردن بر روی آن جهت توسعه سایت بسیار راحت است و روند پیشرفت آن کاملاً مشخص است و در واقع مدیر سایت تا درصد زیادی می‌داند که از الان به بعد باید چه کار کند، در صورتی که یک سایت وقتی از صفر راه‌اندازی می‌شود، لازم است فرآیند بسیار طولانی طی شود تا یک سایت طراحی و راه اندازی شود.

راه اندازی سایت شامل مراحل خرید دامنه و خرید یک هاست یا سرور میزبان برای ذخیره سازی فایل های موجود در سایت است. برای انتخاب دامنه ؛ دامنه یا همان آدرس سایت باید مختصر و کاربردی باشد تا به خوبی در ذهن کاربران باقی بماند و چه بهتر که در انتخاب نام دامنه از برند تجاری که ارائه می‌دهید هم اشاره شود شود و همچنین قبلا توسط شخصی یا شرکتی ثبت نشده باشد.

پس از انتخاب دامنه مناسب با خدمات و محصولاتی که قرار است در دنیای آنلاین معرفی کنید، باید براساس نوع طراحی سایت هاست هاست مورد نظر خریداری شود. انتخاب یک هاست پر سرعت می تواند به بهبود سئوی سایت شما کمک کند. چون هر زمانی که کاربران به سایت شما مراجعه می کنند و سایت به درستی بارگزاری شود به تنهایی در رشد جایگاه سایت موثر خواهد بود و در ادامه افزایش بازدید در سایت را برای شما به دنبال خواهند داشت.

نحوه خرید سایت

هزینه یکی از مهم ترین عوامل نحوه خرید سایت است. نحوه خرید سایت هزینه بسیار کمی را برای شما خواهد داشت، به همین دلیل است که مردم از خرید سایت با سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس استقبال زیادی کرده اند. نحوه خرید سایت برای صاحبان کسب و کارها و برندها مسئله ای است که نیاز به اطلاعات جامع دارد.

شرکت های طراحی سایت مزایای متفاوتی را در خرید سایت به کاربران و مخاطبان ارائه می دهند. در واقع این سایت های آماده با ویژگی های مختلف خود خریدن یا نخریدن سایت را برای مخاطبان پیچیده ترکرده است.

راه های بسیار زیادی برای نحوه خرید سایت وجود دارد که یکی از این راه های خرید سایت، رفتن به سایت شرکت وردپرس استار و درخواست خرید سایت می باشد. نحوه خرید سایت می تواند از قیمت های بسیار پایین تا قیمت های بسیار بالا متفاوت باشد.

معمولا هر چه کارفرمایان نیازهای بیشتری داشته باشند و ویژگی های منحصر به فرد تری بخواهند، قیمت یک سایت بیشتر خواهد بود. روش بعدی در نحوه خرید سایت، استفاده از ابزار برای ایجاد سایت های آنلاین است. ابزار های سایت ساز وردپر که یک برنامه نرم افزاری مبتنی بر وب است ، کاربران بدون داشتن تخصص و دانش فنی در حوزه طراحی سایت می توانند یک سایتی را طراحی کنند.

طراحی سایت با وردپرس معمولا ارزان تر از روش های دیگر خرید و طراحی سایت هستند. اما محدودیت های بیشتری نسبت به روش های دیگر در آن ها وجود دارد. همچنین سایت های آماده مشکلات فنی بسیارکمتری دارند. نحوه خرید سایت آماده برای استفاده کلیه سایت ها مانند سایت فروشگاهی ، خبری ، آموزشی ، شرکتی و… مناسب است و همچنین به دلیل قیمت های بسیار پایین و عملکرد خرید یک سایت آماده را در بین کاربران بسیار محبوب کرده است.

مزیت خرید سایت آماده

برخی از افراد به دلیل قیمت‌های بسیار بالای طراحی سایت و یا زمان‌ بالای طراحی از داشتن سایت منصرف می شوند ، اما در صورتیکه با استفاده از خرید سایت های آماده می‌توانند در زمان و هزینه‌ ی خود صرفه جویی نمایند و سریعا سایت خود را راه‌اندازی نمایند و حتی در آینده می‌توانند در صورت تمایل سایت خود را به صورت اختصاصی طراحی و بدون اینکه هیچ اطلاعاتی از سایت حذف شود اطلاعات را از سایت قبلی به سایت جدید منتقل نمایند. در ادامه به بررسی بیشتر مزیت های خرید سایت آماده می پردازیم.

ورود به دنیای جدید کسب و کار با خرید سایت آماده

با استفاده از خرید سایت می توانید به راحتی کسب و کار فیزیکی خود را هر چه سریع تر آنلاین نمایید و از این طریق کسب و کار خود را رونق دهید. با توجه به اینکه بیشترین خریدها و سفارش‌ها به صورت آنلاین و از سایت انجام می‌شود خرید یک سایت آماده متناسب با کسب و کار یکی از روش های جذب مشتریان جدید و افرایش فروش است.

راه اندازی سریع سایت

یکی از مزایای تهیه سایت آماده این است که می توانید سایت را هرچه سریع تر راه اندازی کنید و سایت را در اختیار داشته باشید. زمانی که سایت به صورت اختصاصی طراحی می‌شود، نیاز به زمان زیادی جهت دسترسی به سایت و راه اندازی دارد. در صورتی که با خرید سایت آماده می توانید هرچه سریع تر به سایت دلخواه خود رسید.

هزینه مقرون به صرفه

هزینه طراحی سایت از صفر تا صد بسیار بالا است و بسیاری از افراد به دلیل بالا بودن هزینه طراحی از این کار داشتن طراحی سایت دوری می‌کنند. در صورتی که خرید سایت آماده اینگونه نیست و هزینه ‌ی کمتری برای راه اندازی نیاز دارد و به همین دلیل بسیاری از افراد سایت آماده را ترجیح می‌دهند.

سهولت در اعمال تغییرات

انجام هرگونه از تغییرات در سایت های آماده به گونه ای است که حتی خود کاربران نیز می توانند آن را انجام دهند؛ زیرا سایت های وردپرسی به صورت اپن سورس یا متن باز هستند و کدها در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. البته باید به این نکته دقت کنید که نیازی به تغییر کدها از سمت کاربران نیست بلکه ؛

کاربران ر به راحتی می توانند به حذف و افزودن صفحات و تصویر های مختلف بپردازند. در بیشتر سایت های آماده از افزونه المنتور استفاده شده است و با استفاده از این افزونه می‌توانید صفحات مختلف را در سایت ایجاد نمود.

برند سازی

زمانی که کسب و کار شما به صورت فیزیکی و سنتی است افراد زیادی به شما مراجعه می‌کنند و با کسب و کار و برند شما تمایل دارند تا بیشترآشنا شوند و در نهایت از طریق بازاریابی شما را به افراد دیگر نیز معرفی می‌کنند و از این طریق به شناخته تر شدن فعالیت مجموعه شما کمک می کنند.

در حقیقت این نوع بازاریابی و این نوع شناخته شدن به یک شهر و یا استان خاص محدود می‌شود. در صورتی که با استفاده از سایت به راحتی می‌توانید به صورت سراسری و در کل کشور و برای برخی از کسب و کارها به صورت جهانی کار کرد و به برند تبدیل شد.

تبلیغات ارزان تر

داشتن سایت به تنهایی راهی برای تبلیغات بیشتر و ارزان تر برای فعالیت و محصولات موجود در سایت می ‌باشد؛ ولی به این مورد دقت نمایید که سایت پس از راه اندازی نیاز به بهینه سازی و سئو دارد و سئو و بهینه سازی به سایت شما کمک می کنند تا در صفحه اول جستجوی گوگل قرار بگیرید و سایت شما جزوی از نتایج جستجوی کاربران و مشتریان می باشد.

زمانی که سایت در رتبه‌های برتر گوگل قرار گیرد بسیاری از افراد به کسب و کار شما اعتماد می‌کنند ، زیرا معمولا سایت هایی که در رتبه‌های برتر گوگل قرار می‌گیرند بیشتر مورد توجه کاربران هستند و علاوه بر این کاربران اینترنتی نهایتا تا 5 لینک اول بررسی می‌کنند و برای دیدن لینک های صفحات غیر از صفحه اول و همین طور لینک های انتهایی صفحه گوگل را بررسی نمی کند و به همین دلیل سئو سازی سایت از اهمیت بالایی برخوردار است.

امکانات گسترده

معمولا سایت های آماده دارای امکانات گسترده به‌ صورت نسخه های آماده و رایگان هستند و در صورتی که ماژول آماده برای این سایت های وجود نداشته باشد به راحتی و در اسرع وقت می‌توان ماژول مورد نظرتان را طراحی و در سایت اعمال نمود.
ماژول ها در حقیقت يک بخش قابل نصب و قابل استفاده مجدد است که براي نمايش محتوا يا انجام يک عمليات خاص در طراحی سایت استفاده مي شود.

هر ماژول فراهم آورنده بخشي جداگانه از قابليت هايي است که مي توانيد با نصب آن ماژول در پنل مدیریت سایت ، ابزار و یا امکانات به صفحات وب سايت خود اضافه کنيد. درواقع محتوا و طرح کلي صفحات به وسيله ماژول‌ها و چيدمان آن ها در صفحه تامين مي شود و با توجه به اینکه معمولا سایت های آماده توسط شرکت‌های بزرگ طراحی و منتشر می‌شوند، هیچگونه خطا و مشکلی ندارند و از این رو می‌توانید با خیال راحت از این سایت ها استفاده کنید .

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وردپرس استار

وردپرس استار