وردپرس استار

طراحی سایت مبلمان

طراح سایت مبلمان

صنعت چوب و مبلمان، مجموعه ای عظیمی است که برای ارتقاء جایگاه آن لازم است به صورت حرفه ای در این صنعت اقدام به طراحی سایت مبلمان داشته باشید. طراحی سایت مبلمان می تواند بستری را برای فعالیت شما فراهم کند که با در نظر داشتن هرسلیقه ای کاربران ، به صورت آنلاین اقدام به خرید مبلمان داشته باشند.

کمبود فضای کافی برای به نمایش گذاشتن تمامی مبلمان، از مشکلات اساسی تمامی فروشگاه مبلمان است و علاوه بر آن، امروزه مردم برای استعلام قیمت و خرید به فروشگاه‌های مبلمان نمی ‌روند و بیشترتمایل دارند که مشخصات و قیمت آن را به صورت آنلاین و در سایت ببینند؛

بنابراین این موضوع باعث شده است که بیشتر صاحبان این کسب‌ و کار نیز به فکر طراحی سایت مبلمان باشند و از این طریق بتوانند حضورموثرتری را در محیط آنلاین داشته باشند. طراحی سایت مبلمان برای هر تولید کننده یا فروشنده مبلمان یک امتیاز در بازاریابی به حساب می آید ،

زیرا این کار باعث می‌شود که تمامی محدودیت‌های زمانی و مکانی از بین رفته و کاربران در هر زمانی و درهر نقطه از کشور و جهان به فروشگاه آنلاین مبلمان شما دسترسی داشته باشند و در صورت تمایل، خرید خود را انجام دهند.

طراحی سایت مبلمان باید کاملا تخصصی و متناسب انجام شود و شما باید در این مسئله هوشمندانه عمل کنید ، تا فروش بیشتر مبلمان را برای شما به همراه داشته باشد شما برای راه اندازی طراحی سایت مبلمان باید یک سری نکات و ویژگی ها را را در نظر بگیرید و در صورت هماهنگ با طراح سایت خود این هدف را در سایت خود اعمال کنید.

در ادامه با وردپرس استار همراه باشید تا مهم‌ترین ویژگی‌های طراحی سایت مبلمان را باهم بررسی کنیم.

ظاهر زیبا و حرفه‌ای سایت

شاید برخی از افراد فکر کنند که ظاهر سایت اهمیت چندانی ندارد و بیشتر سیستم های داخلی یک سایت است که حائز اهیمت هستند ، اما در هر کسب ‌وکاری آنچه که در درجه اول اهمیت دارد و باعث ورود کاربر به سایت می‌شود، ظاهر زیبا و حرفه ای سایت است. این مورد در خصوص طراحی سایت مبلمان اهمیت ویژه‌ای دارد؛

زیرا طراحی قالب و المان های گرافیکی زیبا و جذاب متناسب با محصولات چوبی و مبلمان می‌تواند کاربران را در نگاه اول جذب و میزان حرفه‌ ای بودن سایت را به آن‌ها نشان دهد.

طراحی صفحات و دسته بندی محصولات چوبی

با توجه به تنوع بسیار زیاد محصولات چوبی و مبلمان لازم است یک دسته بندی مناسبی در اولین صفحه سایت ایجاد شود. این دسته بندی باید به صورتی باشد که مشتریان به راحتی بتوانند آن چیزی را که می خواهند، پیدا کنند. این بخش باید به صورت دقیق صورت گیرد و در غیر این صورت به همان حالتی که فرد وارد فروشگاهی می شود و سردرگم است بازمی گردید.

بخش بعدی طراحی صفحات در سایت باید مناسب با هر محصول صورت گیرد. در این بخش لازم است از خصوصیات محصول گفته شود و در کنار آن باید مواردی مانند نظرات مشتریان نیز در صفحات محصولا ت فروشگاه اینترنتی مبلمان قرار داده شود. همچنین در این صفحه علاوه بر محتوای متنی باید عکس های با کیفیت مبلمان نیز در سایت قرار داده شود.

بخش مقالات

هر سایتی برای موفقیت خود نیاز به تولید محتوا خوب در سایت دارد و کاربران و مشتریان نیازمند یک سری اطلاعات باشند شما می توانید با تولید محتوا در سایت محتوای اطلاعات را برای آن ها فراهم کنید.

از این طریق می توانید بسیاری از کاربران و بازدیدکنندگان را به سمت سایت خود هدایت کنید و آن ها را جزو مشتریان دائمی خود قرار دهید.

مشاوره در امور خرید

همه سایت ها و فروشگاه ها محصولات خود را به بهترین شکل ممکن به کاربران ارائه می دهند ولی در نهایت کاربران از سایتی خرید می کنند که مشاوره خوبی به کاربران و بازدیدکنندگان خود ارائه کنند.

اینکه نیاز افراد را شناسایی کنید و برای آن وقت و زمان کافی برای راهنمایی آن ها بگذارید می تواند هم مشتری و هم خریدار را راضی نگه دارد. بنابراین بهتر است در طراحی سایت مبلمان ، بخشی با عنوان مشاوره در امورخرید و ارتباط با مشتری را فراهم کنید.

فرآیند ثبت و پرداخت

در طراحی سایت مبلمان لازم است که فرآیند ثبت و پرداخت اینترنتی به صورت آسان و با امنیت بالا صورت گیرد . شما در این بخش باید مشتریان خود را شناسایی کنید و راحت ترین روش برای خرید و پرداخت آن ها در نظر بگیرید تا دچار خطا و مشکل در مرحله ثبت و پرداخت نشود.

در این قسمت لازم است از یک درگاه پرداختی با امنیت بالا استفاده کنید تا با کلیه کارت های بانکی عضو شتاب بتوانند پرداخت خود را انجام دهند.

بهینه سازی در طراحی سایت مبلمان

بهینه سازی سایت برای موتور جستجو همیشه برای سایت ها ضروری و حیاتی بوده است. بنابراین لازم است پس از طراحی سایت مبلمان بهینه سازی سایت را شروع کنید. بهینه سازی سایت فروشگاهی مبلمان می تواند شما را دیدگان کاربران قرار دهد.

سئو سایت فروشگاهی مبلمان

یکی از فاکتورهای اصلی پس از طراحی سایت مبلمان دیده شدن در بین رقبا است و باید سئو و بهینه سازی به گونهای انجام شود که در نتایج جستجو کاربر سایت مورد نظردر رتبه های بالاتر جای گیرد. سئو سایت فروشگاه اینترنتی مبلمان بسیار مهم است .

سئو سایت می تواند نقش راه اندازی فروشگاه مبلمان در یک منطقه پر رفت و آمد را داشته باشد که افراد زیادی به آن فروشگاه مراجعه می کنند. همانطور بالعکس شما اگر بهترین فروشگاه را را در بهترین منطقه مناسبی نداشته باشید می تواند تمامی زحمت های شما را در طی این مدت از بین برود.

پس برای رسیدن به چشم انداز واقعی و دست یابی به اهداف خود لازم است از یک سری اصول و قواعد پیروی کرده و از سئو بر پایه جذب مخاطبین و برای رفع نیاز آن ها و براساس سلایق آن ها عمل کنید و همچنین از ابزارهای آنالیز نیز برای بهبود شرایط سئو استفاده کنید.

سیستم نظرات مشتریان

در طراحی سایت مبلمان می توانید صفحه ای را برای مشتریان ایجاد کنید که نظرات و رضایت خودشان را ثبت کنند تا کاربران و بازدید کنندگان بتوانند برای سوال های خود پاسخی دریافت کنند. این نوع سیستم باعث می‌شود مشتریان به صورت تمام‌ وقت بتوانند هرگونه انتقاد و نظریات خودشان را با شرکت شما ثبت کنند.

نکته مثبت دیگر سیستم نظرات مشتریان این است ، زمانی که کاربران برای بار اول از سایت شما دیدن می‌کنند، بتوانند پاسخ تمام سوالات مطرح‌ شده را به صورت آنلاین و بدون اتلاف وقت مشاهده کنند. به این صورت دیگر هیچگونه شک و تردیدی برایشان باقی نمی‌ماند و به سایت شما اعتماد می‌کنند و در نهایت فرایند ثبت سفارش و خرید صورت می گیرد.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

این قسمت یکی از مهم ترین قسمت در طراحی سایت مبلمان است. زیرا قسمت پشتیبانی و خدمات پس از فروش محلی برای رفع هرگونه مشکل در خرید است. شما نه تنها باید در فروشگاه‌های حضوری مبلمان خدمات پشتیبانی و پس از فروش داشته باشید، در طراحی سایت مبلمان خود نیز باید این خدمت را ارائه دهید.

در این صورت، چنانچه اگر مشتری در بخش خرید، حتی پس از دریافت سفارش مورد نظرخود مشکلی داشته باشد، می‌تواند آن را با قسمت پشتیبانی و خدمات پس از فروش در میان بگذارد و پاسخ خود را دریافت کند.

موارد فنی

جدا از تمام ویژگی‌هایی که در مورد طراحی سایت مبلمان و…. اشاره شد، یک نکته بسیار مهم دیگر وجود دارد که رعایت آن بسیار ضروری است. اگر می‌خواهید سایت شما قابلیت رقابت با میلیون‌ها سایت دیگر را داشته باشد، باید مواردی مانند سئو، ریسپانسیو بودن، سرعت سایت، دردسترس‌ بودن و … را که جز موارد فنی به حساب آید را به درستی رعایت کنید.

سئو سایت بیان‌ گر بهینه شدن سایت برای موتورهای جستجو است ، یعنی در حقیقت باعث می‌شود با طراحی سایت مبلمان گوگل آن را جز نتایج اول نمایش دهد. ریسپانسیو بودن امکان مشاهده و استفاده از سایت برای انواع دستگاه‌ها مانند موبایل ، لپ تاپ ، تلوزیون های هوشمند و… می‌شود.

اگر سرعت بالا آمدن سایت به اندازه متناسب خود باشد کاربر از بازدید در سایت خسته نخواهد شد و دفعات بعد هم به سایت شما مراجعه خواهد کرد.

عوامل تاثیر گذار در قیمت و هزینه طراحی سایت مبلمان

هزینه نهایی و قیمت طراحی سایت مبلمان به عوامل بسیار زیادی وابسته است که برای اعلام یک بازه قیمتی معین لازم است به تمامی این موارد توجه داشته باشید.

اولبن عاملی که تاثیر بسیار زیادی بر قیمت نهایی طراحی سایت دارد نوع طراحی سایت و زبان برنامه نویسی سایت می باشد. طراحی سایت مبلمان را معمولا به دو صورت اختصاصی همراه با کد نویسی و طراحی سایت با قالب های آماده و بدون کد نویسی انجام می شود.

با توجه به این که طراحی سایت سفارشی همراه با برنامه نویسی از امکانات و کیفیت بالاتری نسبت به قالب های آماده و طراحی سایت با وردپرس را دارد و بدون شک این نوع طراحی سایت از مبلغ و هزینه کمتری بر خوردار است.

امکانات سایت مبلمان دومین عامل تاثیر گذار بر قیمت و هزینه طراحی سایت مبلمان می باشد، امکانات سایت مبلمان براساس 10 موردی که در قسمت بالا تر بیان شده است و تنوع امکانات سایت می باشد.

هر چه تعداد این امکانات بیشتر باشد هزینه طراحی سایت مبلمان نیز افزایش پیدا می کند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وردپرس استار

وردپرس استار