وردپرس استار

درآمد ماهانه طراحی سایت

درآمد ماهانه طراحی سایت

درآمد ماهانه طراحی سایت حاصل از افزایش نیازجامعه به اینترنت تمامی سیستم های اداری، آموزشی و حتی کسب و کارها تصمیم به طراحی سایت متناسب با فعالیت خود گرفتند. یکی از پر درآمدترین رشته های فنی مهندسی در سطح جهان، رشته ی طراحی سایت است که می تواند فرصت شغلی مناسبی برای بدست آوردن درآمد ماهانه از طریق طراحی سایت به حساب آید.

اگر شما هم جزوی از افرادی هستید که به شغل طراحی سایت علاقه دارید و سوال هایی در زمینه ی درآمد ماهانه طراحی سایت و اینکه با ورود به حوزه طراحی سایت آینده شغلی دارید یا خیر؟ با تیم ورد پرس استارهمراه باشید تا درآمد حاصل از طراحی سایت را بررسی کنیم .

درآمد ماهانه طراحی سایت چگونه محاسبه می شود ؟

طراحی سایت یکی از شغل‌های پردرآمد و درعین حال مدرن است که قوانین خاصی برای تعیین میزان حقوق ومزیا در نظر گرفته نشده است و پبش ازاینکه بخواهید درآمد ماهانه طراحی سایت به دست بیاورید، درابتدا حوزه‌ای که می‌خواهید در آن فعالیت کنید را مشخص کنید زیرا طراحی سایت، زیرشاخه‌های بسیار زیادی دارد به عنوان مثال برنامه‌ نویسی تحت وب با طراحی انواع سایت ها که فعالیت کاری آن‌ها با هم متفاوت است می تواند تاثیر بسیارزیادی در درآمد ماهانه طراحی سایت با توجه به حوزه ای که میخواهید فعالیت کنید به همراه داشته باشد.

با افزایش تعداد کسب و کارهای در حال ورود به دنیای آنلاین، نیاز به طراحی و توسعه سایت و برنامه نویسی تحت وب از هر زمان دیگری مشخص می شود و این به این معنی است که یک طراحی سایت در سال‌های آینده آینده شغلی بسیار خوبی خواهد داشت.

به علت افزایش روزانه ورود به عرصه طراحی سایت، میزان درآمد ماهانه طراحی سایت بیشتر از قبل رونق پیدا کرده است. به عنوان یک طراح سایت چه به صورت مبتدی و چه به صورت حرفه ای می توانید، موقعیت های بسیار مناسبی برای طراحی سایت دریافت کنید و درآمد خوبی از این شغل داشته باشید.

اگر می خواهید با درآمد ماهانه طراحی سایت به عنوان یک شغل تضمین کننده آینده درنظر داشته باشید، عوامل بسیار زیادی وجود دارند که می تواند بر میزان درآمد حاصل از طراحی یک سایت تأثیرگذار باشد، مهارت و تجربه شما یک عامل اصلی درتعیین کننده درآمد شما است.

در بسیاری از موارد کارفرما ها توسعه سایت را با طراحی سایت اشتباه می گیرند و به جای یکدیگر آن را انتخاب می کنند. این در حالی است که، توسعه وب یک زمینه گسترده ای است که می توان آن را به عنوان زیرمجموعه ای از طراحی سایت دسته بندی کرد.

از طرفی دیگر، طراح سایت عموما با قسمت هایی که شامل قالب و ظاهر سایت که کاربران می‌بینند با آن سروکار دارند. نقشی که طراح درسایت دارد شامل برنامه ریزی، ایجاد صفحات طراحی و نحوه چیدمان یک سایت از وظایفی است که یک طراح سایت برعهده دارد. از طرفی دیگر،یک توسعه دهنده سایت بیشتر در زمینه کد نویسی و ساخت سایت فعالیت دارد.تفاوت درآمد بین طراح سایت و توسعه دهنده سایت در حالی که طراحی سایت، همانطور که از نام آن مشخص است، طراحی می کند و توسعه دهنده در جهت توسعه سایت تلاش می کند.

درآمد ماهانه طراحی سایت با استفاده از قالب های آماده ی وردپرسی که یکی ازساده ترین و ارزان ترین نوع طراحی برای سایت است ، نیاز به کد نویسی ندارد ، اما اگر به عنوان یک طراح سایت بتوانید در چند روز یک سایتی را با استفاده از قالب های آماده وردپرسی با قیمت بسیار کم حدود 5 ملیون تومانی را طراحی کنید؛

بدون شک اگر در یک شرکت مشغول به کار بوده اید این سایت حداقل 15 میلیون تومان ارزش قیمت پیدا می کند، زیرا این شرکت به واسطه ی داشتن افراد با تجربه که می توانند یک سایت را درچند روز به صورت حرفه ای تر و تخصصی طراحی کند قطعا می توانند آینده شغلی خودشان را با درآمد ماهیانه طراحی سایت حداقل 10 الی 20 ملیون تومان تضمین کنند.

از عوامل تاثیر‌گذار در درآمد ماهانه طراحی سایت، بازه زمانی است که صرف راه اندازی و طراحی یک سایت می شود. اولین سوالی که کارفرماها از طراحان سایت می پرسند این است که چقدر طول می کشد تا یک سایت طراحی شود ؟

زمانی که صرف طراحی یک سایت شود در درآمد ماهانه طراحی سایت تاثیر مستقیمی دارد، به‌عنوان‌مثال تصور کنید که یک طراح سایت روزانه ده تا سایت طراحی کند ، و در مقابل هر سایتی که طراحی کرده است اگر از کارفرما مبلغ یک میلیون تومان دریافت کند، بنابراین روزی ده میلیون درآمد دارد البته ناگفته نماند این صرفا جهت یک مثال بوده و در شرایط واقعی امکان طراحی روزانه ده تا سایت حتی اگر فرد با تجربه و فوق حرفه ای هم که باشید و در این کار از مهارت بسیار بالا هم برخوردار باشید در طول یک روز شاید بتوانید نهایتا دو سایت طراحی و راه‌اندازی کنید.

زمانی طراح سایت مبلغ بالایی به ازای طراحی سایت دریافت می‌کنند، هفته‌ها و ماه ها زمان می‌گذارند تا یک سایت منحصر به فردی را مطابق با اهداف کارفرماها راه‌اندازی کنند زیرا یک طراح سایت حرفه ای به جزئیات و نکات درهنگام طراحی سایت اهمیت زیادی برای آن ها دارد و اگر به جزئیات و نکات در طراحی سایت توجهی نکنند نمیتوانند یک سایت باکیفیت بالا داشته باشند. بنابراین طراحان سایت علاوه بر مهارت و دانش، کیفیت سایتی را که می‌خواهند به کارفرما تحویل دهند زمان زیادی برای طراحی سایت می‌گذارند.

تنها زمان عامل تاثیر گذار در درآمد ماهانه طراحی سایت نیست، بلکه کیفیت یک طراحی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا شما باید زمان بگذارید و کار باکیفیتی تحویل کارفرما دهید، به عنوان مثال اگر مشتری که برای طراحی سایت 3 میلیون پرداخت می کند ، نباید انتظار یک سایت سایت بیشتر از سه ملیون تومان داشته باشد و شما براساس مبلغی که دریافت کرده اید تخصص و دانش خودتان را صرف طراحی سایت کنید.

فعالیت در شغل طراحی سایت چه مزایایی دارد؟

دراین مقاله درآمد ماهانه طراحی سایت معر فی شد بنابراین لازم است که به صورت کلی اگاه شوید که شغل طراحی سایت چه مزایایی برای افرادی که می خواهند به تازگی وارد این حوزه شوند به همراه دارد :

شرایط همکاری به صورت دوری کار یا فریلنسری
عدم نیاز به سرمایه اولیه
بازار کار و درآمد مناسب
تضمین کننده آینده شغلی
امکان رسیدن به درامد بالا در بازه زمانی کم
امنیت شغلی بالا
گسترش خلاقیت و تجربه
رییس خودتان هستید
وابسته به ارگان یا شرکتی نیستید

چگونه درآمد ماهانه طراحی سایت را افزایش دهیم ؟

بیشتر افرادی که به‌تازگی وارد حوزه طراحی سایت شده‌اند اولین سوال آن ها این است که چگونه درآمد ماهانه طراحی سایت را افزایش دهیم ؟

ممکن است در ابتدای کار درآمد حاصل از طراحی سایت کمتر از 5 میلیون در ماه باشد که این موضوع کاملا طبیعی است، درابتدای کار، برای اینکه بتوانید رزورمه بسیار قوی برای خودتان ایجاد کنید لازم است حق الزحمه طراحی سایت را کمتر از حد معمول در نظر بگیرید تا بتوانید افرادی را به سوی خود جذب کنید.

برای این کار لازم است با طراحی یک سایت برای خودتان زاه اندازی کنید و تمامی سایت هایی که تا به حال طراحی کرده اید را در آن بارگذاری کنید تا مشتریان با مشاهده ی آن ها آگاه شوند که شما در حوزه طراحی سایت چقدرحرفه‌ای هستید تا با سنجیدن میزان مهارت و تخصص شما هزینه‌ی بیشتری بابت طراحی سایت پرداخت کنند؛

به‌طورکلی زمانی که میخواهید درهر شغلی فعالیت کنید، برای کسب‌ درآمد از آن شغل لازم است یک فرآیند تکاملی در نظر بگیرید به عنوان مثال درآمد ماهانه طراحی سایت برای شروع کار به این صورت نیست که شما با اولین سایتی که طراحی می کنید توقع نداشته باشید که مشتری بابت راه اندازی سایت 50 ملیون تومان پرداخت کند؛

قطعا در ابتدای کار در ماه اول ممکن است 2 میلیون درآمد داشته باشید، ماه دوم 4 میلیون، ماه سوم 6 میلیون به همین ترتیب با افزایش تجربه و ارتقای سطح دانش در ماه‌های آینده به درآمد ماهیانه بیشتری خواهید رسید.

یکی از بهترین روش هایی که می توانید درآمد ماهانه از طریق طراحی سایت بدست آورید، این است که تیمی از طراحان یا نوسعه دهندگان سایت تشکیل دهید و به‌ صورت گروهی فعالیت کنید، این روش به شما کمک می‌کند تا در بازه زمانی بسیار کم و عملکرد بالایی را در طراحی سایتی ارائه دهید و همچنین در طول این مسیر مشتریان بیشتری برای ورود به دنیای آنلاین دریافت کنید.

نکته ای که لازم است در هنگام تشکیل تیم طراحی سایت توجه داشته باشید این است که درآمد ماهیانه شما درمقایسه با فعالیت به صورت فردی بیشتر خواهد شد و با تشکیل تیم طراحی سایت فرصت شغلی را برای دوستان و همکاران خود در حوزه های مختلف ایجاد کرده اید تا با تجربه و مهارت های خود به شما در ارائه خدمات به مشتریان یاری کنند .

اگر شما از روحیه کار تیمی و مهارت های ارتباطی بسیار قوی برخوردارهستید، می توانید در برقراری ارتباط با مشتریان به خوبی استراتژی هایی را متناسب با اهداف مشتریان و همچنین زمان تحویل پروژه را اعلام کنید به گونه ای که در هنگام بستن قراردادها دچار ضرر مالی نشوید.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وردپرس استار

وردپرس استار