وردپرس استار

بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

قلب تپنده و پایتخت کشور، تهران است. کلان شهری که شهری که مهم ترین مراکز تجاری، دانشگاه های برتر و بهترین شرکت طراحی سایت در تهران همچنین، دارای قطب گردشگری و صنعت تکنولوژی در کشور است که شاهد میزبان بهترین شرکت طراحی سایت در تهران و سایراستان ها است .

بهترین شرکت طراحی سایت در تهران چه شرکتی است ؟

در حال حاضر طراحی سایت با امکانات بروز و زیرساخت های بسیار گسترده و قابل توسعه ، روزانه در حال پیشرفته شدن است که می تواند تمامی نیازهای امروز و فردای جامعه را پوشش دهد. طراحی سایت یک تخصصی است که تنها با دانش ، تجربه و تلاش بسیار زیاد بدست می آید که علاوه برزیبایی و ظاهر گرافیکی سایت که براساس اهداف نیازهای کسب و کارطراحی می شود، بلکه به لحاظ فنی و تکنیکال نیز بستری آنلاین با امنیت بالای برای اطلاعات سایت ایجاد می کند.

هنگامی که به داشتن یک سایت و طراحی بسیار زیبای آن فکر می کنیم سوال های زیادی در ذهن تداعی می شود که پاسخ مناسبی برای هیچ کدام از آن ها نمیتوانیم پیدا کنیم به عنوان مثال :

یک سایت معمولی و ساده طراحی کنیم یا یک سایت زیبا و پیشرفته؟
از قالب های آماده و رایگان استفاده کنیم یا طراحی سایت را به بهترین شرکت طراحی سایت در تهران بسپاریم ؟
از یک فرد متخصص برای طراحی سایت استفاده کنیم یا به یک شرکت طراحی سایت مراجعه کنیم؟
برای اینکه بخواهیم سایت را طراحی کنیم کدام شرکت بهتر است ؟
چه روش هایی برای طراحی سایت های شرکتی و فروشگاهی مناسب اند؟

روش های طراحی بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

درحالی که شاهد پیشرفت روزافزون تکنولوژی و اینترنتی شدن امورات جامعه هستیم ، روش های مختلفی برای طراحی سایت مناسب با تمامی قشر جامعه وجود دارد. اولین اقدام برای طراحی سایت، انتخاب نوع روش طراحی سایت است و افراد باتوجه‌ به هزینه های طراحی و اهداف خود می‌توانند روش و نوع طراحی سایت خود را انتخاب کنند، در ادامه به بررسی سه نمونه از روش های طراحی بهترین شرکت طراحی سایت در تهران می پردازیم .

1.طراحی سایت با ورپرس

‌سایت‌هایی که با جستجو در گوگل مشاهده می کنید از به هم پیوستن مجموعه‌ای از صفحات مرتبط باهم هستند که انواع متن‌ها، تصاویر محتواها و … را برای شما نمایش می دهند.

روش طراحی سایت وردپرس با استفاده از قالب آماده به صورت رایگان، مناسب برای کسب ‌و کارهایی است که در حقیقت تعداد محصولات آن ها محدود است و تعداد محصولات آن ها به گونه ای نیست که ورودی بازدیدکننده و کاربران در لحظه بسیار زیاد باشد، بودجه محدودی برای طراحی سایت دارند، خدمات و محصولات آن ها به صورت تک برند یا در اصطلاح تک محصول است می تواند مناسب باشد.

افرادی که تمایل دارند صرفا برای قراردادن نمونه کارها و البوم کاری خود سایتی را طراحی کنند ، گزینه بسیار خوبی برای آن ها است.

2. طراحی سایت وردپرس به صورت اختصاصی

درروش طراحی سایت وردپرس به صورت اختصاصی، مناسب برای کسب‌ وکارهایی است که می‌خواهند یک سایت اختصاصی برای شرکت یا شخصی داشته باشند و بودجه محدودی برای طراحی سایت ندارند و برخلاف طراحی سایت با وردپرس امکانات سایت به صورت اختصاصی و امنیت بالایی را برای یک کسب و کار ایجاد می کند و همچنین برای افرادی که خدمات و محصولات آن ها از تنوع و تعداد بسیار بالایی برخورداراست که می تواند گزینه بسیار خوبی برای طراحی سایت به صورت فروشگاهی باشد.این نوع طراحی را میتوانید به بهترین شرکت طراحی سایت در تهران بسپارید.

3. طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت به صورت اختصاصی، مناسب برای کسب ‌وکارهایی است که تمایل دارند که صفر تا صد یک سایت به صورت کاملا اختصاصی امکاناتی زیادی را در سایت را داشته باشند و همچنین مزیت های بسیار زیادی را به همراه دارند مزیت هایی شامل :

1. امنیت سایت های اختصاصی برخلاف سایت های وردپرسی ازامنیت بسیار بالایی برخوردار هستند

2. درصد هک شدن اطلاعات سایت های اختصاصی به زیر صفر است.

3. افزودن امکانات سایت بدون هیچگونه محدودیتی خواهد بود.

4. با وردی کاربران و بازدیدکنندگان سایت یرعت و پردازش سایت کاهش نخواهد یافت بلکه همچنان سرعت خود را در ارائه خدمات حفظ خواهد کرد.

5. مانند سایت های وردپرسی از قالب های آماده استفاده نخواهند کرد بلکه ، طراحی قالب و ظاهر گرافیکی سایت به صورت کاملا اختصاصی برای شما طراحی می شود و در هیچ یک از سایت های رقبا هیچ سایتی مشابه با سایت شما وجود ندارد که با وجود این مزیت در سایت های اختصاصی می توانید در بین رقبا متمایز شوید.

خصوصیات بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

سابقه کاری

اولین چیزی که باعث می شود به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت در تهران شناخته شوند، سوابق کاری آن شرکت طراحی سایت است و این نکته را توجه داشته باشید که چنانچه اگر شرکتی سابقه کاری نداشته باشد اعتماد مشتریان نسبت به آن شرکت کم خواهد بود و مشتریان زمانی که بدانند سوابق کاری ندارید به سراغ رقبا می روند.

داشتن سابقه ی کاری در عرصه طراحی سایت یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که افراد جامعه می توانند آن شرکت را به عنوان یکی از بهترین شرکت طراحی سایت در تهران شناخته شود و تیم وردپرس استار با بیش از یک دهه سابقه و فعالیت خود را عنوان یک شرکت طراحی سایت، با مجموعه ای از بهترین طراحان و متخصصین برنامه‌ نویسی شروع کرده و با بیش از طراحی 200 سایت برتر و برندهای مطرح کشور قدمی در راه اینترنتی شدن تمامی کسب و کارها و شرکت ها داشته است.

میزان تخصص و دانش فنی

دومین خصوصیاتی که میتوانید انتخاب کنید که کدام شرکت برای طراحی سایت شما مناسب است میزان تخصص و دانش فنی یک شرکت با فعالیت در عرصه طراحی سایت است که لازم است در نظر داشته باشید.

پایه و اساس یک شرکت طراحتی سایت در داشتن نیروی متخصص و حرفه ای است، میزان تخصص و دانش فنی آن ها باید به گونه ای باشد که به طراحی انواع سایت ها و زبان های برنامه نویسی مسلط بوده و راه های رشد و توسعه کسب و کار و تجارت مشتریان را در نظر بگیرد و براساس اهداف آن ها راه کارهای نوین و مفیدی را ارائه دهند .

داشتن تعهد کاری

با توجه به اینکه سوابق کاری و میزان تخصص و دانش فنی از فاکتورهای اصلی بهترین شرکت طراحی سایت در تهران به حساب می آید ولی در مقابل آن خوصیاتی که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چیزی جز تهعد بین کارفرما و شرکت طراحی سایت نیست.

در طول طراحی سایت پس از بررسی های لازم، چیزی که بیشتر از همه یک شرکت را می تواند در بهترین جایگاه قرار دهد تعهد درزمان تحویل پروژه سایت با توجه به مواردی که در یک قرار داد تنظیم شده است.

البته نا گفته نماند که تعهدات در زمینه پشتیبانی پس از طراحی نیز صدق خواهد کرد، زیرا ممکن است پس از گذشت مدت زمان طراحی سایت با مشکلی روبرو شوید که توانایی بررسی و حل آن مشکل توسط طراح سایت خواهد شد، بنابراین پایبندی و تعهد به یک پروژه مهم ترین ملاک برای یک شرکت طراحی سایت است.

ارائه خدمات پس از تحویل پروژه

زمانی که صحبت از خدمات پس از فروش می شود ذهن به سمت خرید لوازم برقی می رود ؛ اما لازم به ذکر است که شرکت های طراحی نیز که ارائه خدمات پس از طراحی پروژه نیز دارند خدماتی شامل :

نحوه آموزش کار با قسمت های مدیریت سایت به کارفرما ، پشتیبانی از سایت به صورت 24 ساعته یا پشتیبانی از سایت به مدت یک سال از طراحی سایت و در برخی موارد نیز سئو و تولید محتوا برای وب سایت جزو خدمات یک شرکت طراحی سایت به حساب می آید.

بهترین شرکت طراحی سایت در تهران این نوع خدمات را به هر کسب و کاری ارائه می دهد و آن را از شرکت های رقیبان متفاوت تر می کند.

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی سایت براساس الگوریتم های گوگل و موتورهای جستجو میتواند به شما کمک کند تا در صفحه اول نتایج جستجوی کاربران قرار بگیرید. رعایت اصول سئو و بهینه سازی هرشرکت طراحی سایت می تواند انجام دهد و اگر انتخاب درستی از تیم طراحی سایت نداشته باشید علاوه بر هزینه هرآنچه که برای اهداف کسب و کار خودتان در نظر داشتید بی نتیجه خواهد بود،

بنابراین لازم است در جستجوی بهترین شرکت طراحی سایت در تهران باشید که بتواند به درستی از پس آن بر بیاد و شما را به نتیجه دلخواهتان برساند. با در نظر داشتن کسب و کار وفعالیت خودتان بر اساس برنامه ربزی که آن شرکت برای شما انجام می دهد باید توجه داشته باشید که سئو و بهینه سازی سایت را چگونه می تواند انجام دهد ؟

دقت کنید که سئو انواع مختلفی دارد که شامل سئو محلی ، سئو خارجی ، سئو تکنیکال ، سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه است. یادتان باشد که سایت شما ویترین فروشگاه شماست و زمانی که شما نتوانید از طریق این ویترین کسب و کار خودتان را نشان دهید و کاربران زیادی را به مشتری تبدیل نمیتوانید در این راه موفق شوید و اگر در انتخاب شرکت طراحی سایت و خدمات آن ها دقت کنید میتوانید با طراحی سایت کسب و کار خودتان را به یک برند تبدیل کنید.

 

بنابر این با توجه به توضحیات بالا وردپرس استار یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران است که با تکیه بر حرفه ای ترین برنامه نویس ها و طراحان وبسایت برای شما کیفیت ، نظم و تعهد به کار را به ارمغان می آورد و با داشتن نمونه کار های بزرگی همچون شرکت افق کوروش و ایران رادیاتور و… به شما اعتبار لازم برای انجام پروژه تان را میدهد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وردپرس استار

وردپرس استار