شرکت طراحی سایت

شرکت طراحی سایت

بستری با نام اینترنت سال های بسیار زیادی است که بوجود آمده است وناخوداگاه انسان‌ها را به خرید به صورت غیرمستقیم هدایت کرده و این بستر ایجاد شده باعث افزایش نیاز کسب و کارها به طراحی سایت و شرکت طراحی سایت شده است. عواملی مانند مشغله کاری ، آلودگی هوا و ترافیک در کلان شهر ها، زمان بسیار کمی برای خرید و تنوع بسیار بالا برخی از کالا ها دارند و این عوامل باعث افزایش خرید کاربران از سایت های اینترنتی شده است.

داشتن یک سایت با تعداد بازدید و در نهایت بازدهی بسیار بالا از آن دسته و کارهای فوق تخصصی است که بدون شک نیازمند به تجربه و اطلاعات فنی بسیارقوی دارد و هر شخصی نمیتواند بدون برخوردار بودن از این تجارب اقدام به طراحی سایت کند؛ بنابراین بهترین راه حل این است که کار را به کاردان بسپارید .شرکت طراحی سایت وردپرس استار؛ مجموعه ای از افراد متخصص و با تجربه در زمینه طراحی سایت هستند و با بیش از 10 سال سابقه به صورت حرفه ای؛ براساس موارد مورد نظر اقدام به طراحی سایت کرده و آن را در اختیار کارفرمایان محترم قرار می دهد.

همانطور که در قسمت بالاتر نیز ذکر شد، شرکت طراحی سایت عموما شرکت هایی هستند که براساس نیاز کاربران توسط کسب و کارها طراحی می شوند. شرکت هایی که اقدام به طراحی سایت می کنند می توانند هرگونه محتوا و اطلاعات مختلفی در آن قرار دهند و اطلاعاتی که می‌تواند علاوه بر محتوا شامل عکس،ویدیو وفایل های صوتی به صورت پادکست یا دموباشد.

البته نا گفته نماند،همانقدر که راه اندازی و پشتیبانی فنی طراحی سایت مهم است، زیبایی سایت نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. هرچه شکل ظاهری سایت زیبا تر، کامل ترو تخصصی تر باشد،توجه بسیار زیادی از کاربران را به سمت سایت شما جلب می کند.


چهارچوب اصلی محیط  شرکت طراحی سایت، صفحه های سایت هستند که شما با جستجو کردن عبارتی صفحه ای برای شما به نمایش درمی آید.هر یک از این صفحه ها، شامل یک آدرس هستند، این آدرس ها URL نامیده می شوند. به طورکلی مجموعه ای ازاین صفحات که به یک آدرس متصل می شوند وب سایت گفته می شود.


تاریخچه طراحی سایت و اینترنت


درسال 1989 وب سایت نخستین بار توسط پروفسورتریمبل به صورت گسترده در کل جهان در اختیار کاربران قرار داده است.در حقیقت تاریخچه طراحی وب سایت با تاریخ ورود اینترنت به ایران در سال 1372 به صورت همگانی آغاز به کار کرده و پس از آن تقریبا هرساله آپدیت های جدیدی را رونمایی می کند.در حال حاضر در جایگاهی قرار دارییم که بدون اینترنت و وب سایت ها زندگی برای همه سخت و دشوار خواهد شد..


طراحی وب سایت


بسیاری از افراد وقتی صحبت از طراحی سایت به میان می آید می پرسند پس وب سایت چیست ؟ در پاسخ به این افراد باید گفت که وب یک شبکه گسترده جهانی مشترک است که کاربران در سراسر جهان می توانند از طریق مرورگرهای وب و با اینترنت به صفحات وب دسترسی پیدا کنند.سایت ها شامل دامنه هایی هستند که در ادامه اسم هر سایت با عنوان پسوندهایی هستند که متناسب برای هر سایتی قرار می گیرد. ، .ir،.com،org

طراحی انواع سایت

شما می‌توانید درهر زمینه‌ای چه کسب و کارهای بزرگ وچه کسب و کار کوچک
یک سایت داشته باشید. در حقیقت طر احی هر سایت می‌تواند با یکدیگر متفاوت باشد مانند طراحی سایت ورزشگاهی، طراحی سایت خبری، طراحی سایت های فروشگاهی، طراحی سایت آموزشی و ….. باشد.

خدمات شرکت طراحی سایت

همانطور که در قسمت بالاتر نیز ذکر شد، طراحی سایت در هر نوع خود کار آسانی نیست که هر شخصی بتواند تنها با داشتن یک لپ تاپ اقدام به طراحی سایت کند. شرکت طراحی سایت وردپرس استار ؛ سایت مورد نظر شما را در بازه زمان بسیارکوتاهی طراحی نموده و در اختیار شما قرارمی دهند.

این مسئله چیزی جزحرفه ای بودن و تجربه بسیار بالای طراحان این مجموعه نمیتواند باشد، البته هستند شرکت طراحی سایت هایی که با دریافت مبلغ بسیار ناچیز اقدام به طراحی سایت می کنند که هیچ تجربه و دانشی در آن بکار برده نشده و پشتیبانی و امنیت رابرای سایت در نظر نمی گیرند.(تمام پشتیبانی های شرکت طراحی سایت وردپرس استار از 6 ماه آغاز میشود در صورتی که باقی شرکت طراحی سایت ها پشتیبانی خود را از یک ماه آغاز میکنند.)

تنها عاملی که تبدیل یک سایت نوپا به یک سایت ابر قدرت با بازدید بالا می شود؛ استراتژی دقیقی است. یکی از مهمترین استراتژی ها در نظر گرفته شده از طرف شرکت طراحی سایت ها این است که باید سایتی را طراحی کنند که کاربران از بدو ورود به سایت شما و جستجو در سایت با آن حس خوبی داشته باشد و در اصطلاح دست خالی از سایت شما به بیرون نرود.

طراحی سایت با جزئیات باعث می شود که کاربران از زمان ورود به سایت دچار سردرگمی نشوند و خیلی آسان و سریع به اطلاعات یا محصول مورد نظر خودشان دسترسی پیدا کنند.


در صورتی که کاربران از ورود به سایت شما احساس رضایت نداشته باشند؛ می توانند به آسانی به سراغ پیج رقبا بروند و ازسایت آن ها در جایگزین سایت شما تعامل داشته باشند. تبدیل کاربربه مشتری وفادار چیزی دورتر از آنچه که شما در نظر داشته اید نیست و عواملی که می تواند مشتریان زیادی به سمت شما سوق دهد بسیار زیاد است. این امر میتواند درافزایش نرخ تبدیل مخاطبان به مشتری ایفا کند.


امنیت سایت


تامین امنیت سایت از خدماتی است که شرکت طراحی سایت باید به مشتزیان خود ارائه دهد.امنیت سایت زمانی حائز اهمیت می شود که سایت شما مورد حمله و دسترسی قرار بگیرد و فعالیت شما در سایت میتواند به امینت سایت دخیل باشد. شاید برای شما جالب باشد زمانی که از اینترنت به صورت عمومی استفاده می کند باید زمینه امنیتی را برای سایت خود فراهم کنید.

بسیاری از کسب و کارهای دارای سایت، امنیت سایت را جدی نمی گیرند و نمی دانند که چشم پوشی ازآن می تواند رفته رفته باعث آسیب به سایت شما شود و آن را برای کاربران غیرقابل دسترسی کند.امنیت سایت میتواند به رعایت مواردی مانند: امنیت هاست و دامنه، امنیت رمز عبور، امنیت محتوای سایت، امنیت مواردی مانند اسپم وربات ها باشند و چه بسا با وجو رعایت این موارد امنیتی ازایمیل گرفته تا درگاه های پرداختی باشد و افرادی که در زمینه دور زدن امنیت سایت حرفه ای هستند،عموما از کاربرانی که اطلاعات خود مخانند ایمیل یا شماره موبایل را در سایت ذخیره کرده اند دست به کار شوند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط

طراحی سایت در تهران

28 شهریور 1403

تعرفه افزایش سرعت سایت

13 شهریور 1403

طراحی سایت در کرج

12 شهریور 1403

پکیج افزایش سرعت سایت

7 شهریور 1403

طراحی وب اپلیکیشن با وردپرس

6 شهریور 1403

هزینه طراحی قالب سایت

2 شهریور 1403
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x