وردپرس استار

طراحی سایت فروشگاهی در کرج

طراحی سایت فروشگاهی در کرج

همه ما روزانه با وجود این شرایط اقتصادی زیاد می‌شنویم که با استفاده از طراحی سایت فروشگاهی در کرج می توان ، به درآمد چشم گیری دست پیدا کرد و روش ها و شیوه‌های بسیار زیادی وجود دارند که لازم است ، پیش از اقدام به طراحی سایت در کرج، در مرحله اول، لازم است پاسخی برای سوال های زیر پیدا کنید:

تصمیم بگیرید قصد دارید چه محصولی را به فروش برسانید؟آیا محصول شما فیزیکی هستند و باید برای مشتری ارسال شوند؟
آیا در زمینه نحوه تحویل محصول به مشتری، راه حلی دارید؟
آیا لازم است برای نگهداری محصول خود یک انبار داشته باشید؟
قصد دارید متنوعی زیادی از محصول را به فروش برسانید، یا اینکه بر روی فروش محصولات خاصی تمرکز می‌کنید؟
مشتریان شما از چه قشری در جامعه هستند؟
آیا محصولات شما مورد استقبال قرار می گیرد یا مطعلق به قشر خاصی است؟

یکی از معروف‌ترین سایت فروشگاهی در ایران ؛ سایت دیجی کالا می‌باشد، که در ابتدا فعالیت خود را تنها با فروش تعداد محدودی از محصول آغاز کرد و در حال حاضر تبدیل به یکی از بزرگترین سایت فروشگاهی در ایران شده است هرگز به این مسئله فکر نکنید که باوجود سایت بزرگی مانند دیجی کالا نمیتوانید یک سایت فروشگاهی را طراحی کنید و از طریق آن کسب درآمد کنید.

این طرز فکر کاملا اشتباه است، به دلیل اینکه سایت‌های فروشگاهی بسیار زیادی وجود دارند که بدون در نظر داشتن اینکه دیجی کالا رقیب آن هاست، فعالیت می کنند و به درآمدهای بسیار بالایی می رسند ؛ اگر شما نیز تصمیم گرفته‌اید که برای فروش محصولات و خدمات خود با طراحی سایت فروشگاهی در کرج راه اندازی کنید،

برای این کار لازم است طراحی سایت فروشگاهی در کرج را به تیم تخصصی با دانش فنی و تجربه بالا در زمینه طراحی انواع پروژه‌های فروشگاهی ، بسپارید. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی ویژگی هایی که می تواند یک سایت فروشگاهی را تبدیل به سایت حرفه ای کند همراه باشید.

ویژگی‌هایی که سایت فروشگاهی حرفه ای باید از آن برخوردار باشد چیست؟

یک منوی کاربر پسند طراحی کنید

وجود منو و زیر منوها یکی از فاکتورهای اصلی در طراحی سایت فروشگاهی در کرج است. کاربران عمولاً با ورود به سایت انتظار دارند یک منوی افقی در قسمت بالای سایت یا در قسمت عمودی پایین برای آن ها به نمایش در بیاید.

کاربران نباید برای یافتن دسته بندی موردنظر خود ، کلیه دکمه ها و صفحات سایت را جستجو کنند یا بیش از حد به جستجوی منو در سایت بپردازند و با انجام این کار کاربر به علت اینکه نمی تواند محصول موردنظر خودش را پیدا کند سایت شما را ترک کرده و به سراغ سایت رقبا می رود.

به عنوان مثال منوهای کشویی به ساده ترشدن چرخه فرآیند جستجوی کاربر کمک زیادی می کند و سایت شما را برای کاربر به بهترین شکل ممکن در دسترس قرار می دهد . بنابراین بهتر است برای طراحی منو ، سایت رقبا را نیز بررسی کنید تا ببنید چگونه محصولات و خدمات در سایت را دسته بندی و در اختیار کاربر قرار می دهند.

هرچه میزان خرید از سایت شما توسط کاربر بهتر و آسان تر باشد ، کاربران تمایل بیشتری برای خرید و تکمیل سبد خرید خود از سایت شما دارند.

جستجو و فیلتر کردن محصول

جستجو و فیلتر کردن محصول براساس ویژگی های در سایت فروشگاهی از اهمیت بسیار بسیار بالایی برخوردار است ؛ زیرا این امکان را برای مشتریان فراهم می کند تا محصولات مورد نظر خود را به سرعت و به راحتی دسترسی پیدا کنند.

فیلتر کردن محصول براساس ویژگی محصولات به خریداران این امکان را می‌دهند که لیستی از محصولاتی که و بر روی آن ها علاقه مند هستند تمرکز بیشتری کنند و از صفحات و محصولاتی که به آن ها نیاز ندارند گذر کنند و در ثبت سفارش خود صرفه جویی کنند.

امکان بررسی و مقایسه محصولات

یکی دیگر از ویژگی هایی که باعث می‌شود با طراحی سایت فروشگاهی در کرج مشتریان و کاربران با اطمینان خاطر از سایت شما محصولی را خریداری کنند امکان بررسی و مقایسه یک محصول با سایر محصولات می‌باشد.

یقینا برای شما نیز این موضوع پیش آمده است که به عنوان مثال قصد خرید یک لیوان را داشته‌اید و اما در انتخاب بین دو لیوان مردد هستید و نمیدانید که کدام یک از آن ها را انتخاب کنید.

بنابراین بسیار هوشمندانه است که شما با توجه به نوع محصولی که مشتری تمایل به خرید آن را دارد، شرایطی را برای کاربرفراهم کنید تا کاربران و بازدیدکنندگان بتوانند محصولات را براساس قیمت ، ویژگی ضمانت و عودت کالا مقایسه و در نهایت خریداری کنند.

بارگذاری تصاویر محصول با کیفیت بالا

بارگذاری تصاویر محصول با کیفیت بالا می تواند بیانگر کسب و کار شما و معرفی برند شما باشد. یک تصویر با کیفیت می تواند ارزش صدها کالا را داشته باشد . در یک سایت فروشگاهی که فضای زیادی برای بارگذاری تصاویر وجود دارد همچنبن شما می توانید از یک محصول در زوایای مختلف عکس برداری کنید و برای هر محصول فهرستی از تصاویر آن محصول ایجاد نمایید.

پیش از آنکه کاربران و بازدیدکنندگان تصمیم بگیرند محصول شما را خریداری کنند لازم است به صورت واضح محصول مورد نظر خودشان را ببینند ؛ فرض کنید در حال خرید یک محصول هستید، آیا محصولی را می‌خرید که محصول مناسبی به نظر می‌رسد؟

ممکن است محصولات با کیفیت بالا را در سایت فروشگاهی خود بفروشید، اما اگر تصاویر محصولات شما تار یا نامشخص به نظر برسد، بدون شک هیچ کاربری آن محصول را خریداری نمی کند . بنابراین لازم است مطمئن شوید که عکس‌های شما از زوایای مختلف برای کاربرانتان قابل مشاهده هستند.

ایجاد کاتالوگ آنلاین از تصاویر محصولات یکی از راهکارهای ترغیب کننده تبدیل کاربر به مشتری و افزایش نرخ فروش است ؛ زیرا کاتالوگ انلاین سند یک محصول است که موجودی محصولات در سایت فروشگاهی را نمایش می‌دهد. معمولاً در کاتالوگ آنلاین محصولات شامل تصاویر و توضیحات محصول، گزینه‌های نحوه تحویل، قیمت ، هزینه‌های ارسال سفارش و ….است.

توضیحات محصولات

از ویژگی های مهمی که با طراحی سایت فروشگاهی در کرج لازم است به آن توجه زیادی داشته باشید این است که هیچ اهمیتی ندارد که شما در سایت فروشگاهی خود قرار است چه محصولی را به فروش برسانید. در حقیقت لازم است توضیحاتی را در زمینه محصولاتی که در فروشگاه اینترنتی خود قرار داده اید منتشر کنید.

به عنوان مثال اگر شما صاحب یک فروشگاه اینترنتی پوشاک هستید ، لازم است در زمینه محصول و نوع پوشاک اطلاعاتی مانند سلیز بندی ، جنس پارچه ، رنگ ، نحوه شستشو و….. در اختیار کاربران و بازدیدکنندگان خود قرار دهید.

برای مثال اگر شما سایت فروشگاهی فروش لباس دارید، می‌بایست در رابطه با همه محصولات و پوشاک خود اطلاعاتی از قبیل اندازه، جنس، رنگ دقیق، نحوه شستشو و … در اختیار مخاطبان خود قرار دهید.

نکته ای که اهمیت بسیار زیادی در فروش و سفارش کاربران دارد این است که توضیحاتی که به همراه تصاویر در سایت قرار می دهید ، می‌بایست کاملا با محصولی که در اختیار مشتری قرار می‌دهید، مطابقت داشته باشد.

به این گونه نباشد که مشتری با استفاده از اطلاعات و عکس‌هایی که شما در سایت در ارتباط با محصول گذاشته‌اید، خرید را انجام دهد ولی زمانی که محصول را درب منزل دریافت می‌کند، مطابقت با آنچه که در سایت بوده است نداشته باشد.

داشتن درگاه‌های پرداخت آنلاین در طراحی سایت فروشگاهی در کرج اهمیت بسیار زیادی برای کاربران دارد می‌باشد. بهترین روش برای دریافت هزینه محصولات پرداخت آن ها به صورت آنلاین و از طریق درگاه های ‎پرداختی می باشد.

با استفاده از این روش هم مشتری از شیوه پرداخت خود مطمئن است وهم هزینه‌ها مستقیما به حساب شخص دارنده حساب واریز می‌شود.

درگاه پرداختی امن

با گسترش و پیشرفت تکنولوژی و تجارت به صورت الکترونیکی، یکی از راه‌های سریع و آسان برای پرداخت وجه کاربران به فروشگاه های اینترنتی به صورت آنلاین لازم است از درگاه پرداختی امن برخوردار باشد.

علاوه بر آن، به مشتریان خود می توانید این امکان را بدهید که از بین درگاه های پرداختی مختلف ، درگاه مورد نظر خود را انتخاب کنند زیرا گزینه‌های مختلف درگاه های پرداختی در همه درگاه ها متفاوت است.

با انجام این اقدام در طراحی سایت فروشگاهی در کرج بدون شک به شما کمک می‌کند تا خاطره ای ماندگار و فراموش نشدنی برای کاربران و بازدیدکنندگان خود ایجاد می کنید.

قراردادن گزینه ارسال محصول

قرار دادن گزینه نحوه حمل ونقل و ارسال محصول در فروشگاه یکی از ویژگی‌هایی است که برای افزایش نرخ فروش و ایجاد بازدیدکنندگان بدون بازگشتی ضروری و حائز اهمیت است.

بدیهی است که ممکن است در برخی موارد نیاز به ادغام برخی از موارد حمل و نقل در فروشگاه خود باشید، اما مهم ترین نکته این است که کاربر بتواند سفارشی را ثبت کند و با انتخاب نحوه حمل و نقل محصول را به موقع و درب منزل از طریق پست ، تیپاکس و … دریافت کند.

علاوه بر قراردادن گزینه ارسال محصول ، این سیستم به گونه ای است که به صورت خودکار می تواند هزینه‌های حمل و نقل با پست ، تیپاکس و … و زمان تحویل و گزینه‌هایی که برای تحویل سریع‌تر کالا است را محاسبه می کند و برای کاربران به نمایش می گذارد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وردپرس استار

وردپرس استار