وردپرس استار

طراحی سایت در ایران

طراحی سایت در ایران

قیمت متفاوت طراحی سایت در ایران و در سایر کشورها تبدیل به یک عامل گیج کننده و نامشخصی شده است. زمانی که کارفرمایان می خواهند طراحی سایت مجموعه خودشان را به عهده یک تیم طراحی سایت بسپارند، پس از کمی تحقیق و جستجو دچار سردرگمی می شود و دلیل آن هم تفاوت در قیمت و تعرفه های غیرمنطقی است. اما تیم طراحی سایت در ایران بسیار پیشرفته تر از قبل شده است و به راحتی میتوانند پروژه های خارج از کشور را هم به خوبی انجام دهند و افتخار افرینی کنند.

اگر به صفحه سایت برخی از شرکت های طراحی سایت در ایران مراجعه کنید در قسمت تعرفه های سایت ، با چند پکیج از قیمت مواجه می شوید که بیشتر آن ها تعرفه ها را به سه دسته پکیج طلایی، نقره ای و برنزی تقسیم بندی می کنند. هر کدام از این پکیج ها شامل زیر مجموعه های بسیار زیادی هستند که برای کارفرمایی که اطلاعات زیادی در زمینه طراحی سایت ندارد، کاملا گیج کننده است.

جالب اینجاست که برخی از این امکانات کاملا ضروری و آشکار می باشند و در بیشتر سایت های امروزی وجود دارند، اما برخی از شرکت های طراحی سایت در ایران برای افزایش هیجان کاذب ، امکانات ضروری و غیر ضروری در طراحی سایت را به کارفرمایان ارائه می دهد. اگر تا این لحظه به دنبال یک شرکت منحصر به فرد برای طراحی سایت هستید که درسطح بین المللی و طراحی سایت در ایران دارای رتبه اول باشد ما به شما تیم حرفه ای طراحی سایت وردپرس استار را معرفی می کنیم .

تعرفه طراحی و پشتیبانی سایت در کشور های مختلف

شرکت تعرفه طراحی و پشتیبانی سایت در کشور آمریکا به صورت ماهانه است و بر اساس نوع روش طراحی سایت و حداقل میزان زمان کاری که صرف شده است ، تعرفه ای را تعیین کرده است که به شرح زیر است :

طراحی سایت شخصی از 50 تا 80 دلار
طراحی سایت حرفه ای 50 تا 100 دلار
طاحی سایت برای کسب و کار کوچک 35 تا 100 دلار
طراحی سایت شرکت های ابرقدرت از 500 دلار تا 5000 دلار
طراحی سایت شرکتی حرفه ای از 500 تا 3500 دلار
طراحی سایت به همراه اپلیکیشن از 300 تا 2500 دلار
طراحی سایت فروشگاهی از 1500 تا 10.000 دلار

عوامل تاثیر گذار در قیمت شرکت وردپرس استار با قیمت سایر شرکت های طراحی سایت در ایران

کیفیت طراحی سایت

از عواملی که باعث شده است شرکت وردپرس استار در بین سایر شرکت های طراحی سایت در ایران رتبه اول را در سطح کشور دریافت کند ، کیفیت بسیار بالا در طراحی سایت است. متاسفانه کیفیت بسیاری از سایت های طراحی شده توسط برخی از شرکت های طراحی سایت در ایران بسیار ضعیف بوده و هزینه بسیار زیادی هم از کارفرمایان دریافت می کنند.

کیفیت کار شرکت وردپرس استار تاثیر بسیار زیادی بر قیمت و هزینه طراحی سایت دارد و توجه داشته باشید که امکانات ارائه شده جهت طراحی سایت در شرکت وردپرس استار کاملا ضروری بوده و محدودیت در ایجاد امکانات در سایت ممکن است با افت سرعت سایت و اختلال همراه باشد. شرکت وردپرس استار یکی از مفتخر ترین شرکت های طراحی سایت در ایران می باشد.

سئو و بهینه سازی

آیا تمایل دارید سایت شما در میان نتایج جستجوی صفحه اول گوگل نمایش داده شود ؟
آیا دوست دارید ترافیک ورودی به سایت شما افزایش یابد ؟
آیا تمایل دارید فروش کسب و کار شما از طریق سایت بیشتر شود؟!

برای یافتن پاسخ این سوالات لازم است تنها به شرکت طراحی سایت وردپرس استار مراجعه کنید و از آن ها بخواهید که که سایت شما را مطابق با اصول سئو بهینه سازی کنند. سئو و بهینه سازی سایت براساس موتورهای جستجو در گوگل نیز هم تاثیر چشمگیری می تواند بر کیفیت یک سایت داشته باشد. بهینه سازی سایت مطابق با اصول سئو، توسط تیم حرفه ای وردپرس استار موجب ارتقا رتبه آن سایت در رتبه بندی اول موتور جستجوی گوگل شده و اعتبار سایت را به صورت قابل توجهی افزایش می دهند.

شکل ظاهری و گرافیک سایت

از فاکتورهای اصلی شرکت طراحی سایت در ایران ( وردپرس استار ) استفاده از المان های گرافیکی به صورت اختصاصی در طراحی یک سایت است. قالب و المان های گرافیکی حرفه ای در طراحی یک سایت بر هیچکس پوشیده نیست ؛ زیرا هرچه سایت طراحی شده از جهت ساختار گرافیکی و تاثیر آن در سایت بیشتر باشد بدون شک ، هزینه های دریافتی توسط شرکت طراحی کننده بیشتر و گزاف خواهد بود .

اما شرکت ورپرس استار با استفاده از عناصر گرافیکی به صورت حرفه ای می تواند با هزینه ای کاملا مقرون به صرفه شرایطی را برای برقراری ارتباط و تعامل کاربران در افزایش هرچه بیشتر بازدید و درآمد حاصل از فروش را فراهم کند.

طراحی سایت مشابه با سایت رقبا

تعداد صفحات جزو ارکان اصلی و اقدامات اولیه بر قیمت طراحی سایت در ایران می باشد. این موضوع کاملا بدیهی است که سایتی که کلا 5 صفحه دارد با سایتی که 30 صفحه دارد، قیمت یکسانی نخواهند داشت و از طرفی دیگر امکاناتی که کارفرما میخواهد در سایت فراهم کند؛ می تواند صد درصد بر روی قیمت طراحی سایت تاثیر بزارد.

اگر یه سراغ سایر شرکت های طراحی سایت در ایران مراجعه کنید هزینه ایجاد تعداد صفحات سایت را زیر 100 ملیون تومان نمی توانید پیدا کنید و اما این موضوع در شرکت طراحی سایت وردپرس استار کاملا متفاوت است شما میتوانید حداقل با نصف قیمت سایر شرکت های طراحی سایت در ایران هرگونه طراحی و تغیراتی که میخواهید در سایت ایجاد کنید.

در بسیاری از موارد به تعداد دفعات زیاد مشاهده شده است که یک کارفرما، اختیار کامل به شرکت طراحی سایت وردپرس استار می دهد و یک سایتی حرفه ای که طراحی متناسب با زمینه کسب و کارشان را داشته باشد و از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد ؛ اما یک کارفرمای دیگر، سایت یکی از رقیبان خود در داخل و خارج کشور را ارسال می کند و می گوید یک سایت کاملا مشابه این سایت می خواهم! این موضوع می تواند به صورت کامل تفاوت قیمت شرکت وردپرس استار را با سایر شرکت های طراحی سایت در ایران و سطح جهان مشخص کند.

بدون شک هزینه طراحی سایت در حالت دوم بیشتر است. چرا که کارفرمای دوم یک سایت کاملا اختصاصی و به سبک سایت رقیبان خارج از کشور می خواهد و زمان و انرژی بیشتری از تیم طراح سایت می گیرد و این در حالی است که شرکت طراحی سایت وردپرس استار می تواند اینگونه سایت را برای کارفرمایان با قیمتی بسیار مناسب طراحی کنید.

کدنویسی به صورت اختصاصی

یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام انتخاب طراحی سایت در ایران و محاسبه قیمت طراحی سایت توجه ویژه قرار می گیرد، استفاده از قالب سایت های آماده یا کدنویسی به صورت اختصاصی است.

درابتدا این مورد را مشخص کنید که قصد دارید از سایت ساز های آماده استفاده کنید یا می خواهید کار طراحی و راه اندازی سایت را به شرکت متخصص طراحی سایت وردپرس استار سپرده و کدنویسی سایت را به صورت اختصاصی انجام دهند.

هر یک از روش های طراحی سایت در ایران می تواند هزینه مختلفی را برای شما به دنبال داشته باشد و اگر میخواهید یک سایت منحصر به فردی داشته باشید که هیچگونه نمونه مشابهی در سایر سایت ها وجود نداشته باشد و درعین حال هزینه طراحی سایت مقرون به صرفه باشد ،

می توانید طراحی سایت به صورت اختصاصی را به عهده تیم حرفه ای شرکت وردپرس استار بسپارید که هم از جهت قیمت و هزینه بسیار مقرون به صرفه تر از طراحی سایت درسایر شرکت ها است و همچنین با طراحی سایت به صورت اختصاصی و کدنویسی نویسی شده تنها مختص به سایت شما خواهد بود.

هزینه های عملیاتی شرکت وردپرس استار

جدا از هزینه های طراحی سایت در ایران ، هزینه هایی عملیاتی شرکت وردپرس استارهستند که از چشم بسیاری از کارفرمایان پنهان هستند.هزینه هایی شامل هزینه های خرید و تمدید دامنه ، خرید و تمدید هاست ، هزینه خرید بک لینک ، هزینه تبلیغات و … از هزینه های عملیاتی این شرکت ها به شمار می آید.

هزینه خرید و تمدید دامنه

دامنه سایت را با توجه به نوع سایت با پسوندهای گوناگونی ثبت می نمایند. به عنوان نمونه ای از پر کاربردترین نوع دامنه سایت می توان به حساب آورد .com و .ir اشاره نمود.

لازم به ذکر است که ثبت دامنه سایت برای مدت زمان مشخصی خریداری می شود و از همین رو نیازمند تمدید است. شاید برای برخی از کارفرمایان عجیب به نظر برسد، اما این یک حقیقت است که قیمت هر یک از این دامنه ها متفاوت است. بنابراین این موضوع که دامنه و آدرس سایت شما با کدام پسوند خریداری شود، هزینه مختلفی را ممکن است به همراه داشته باشد.

هزینه خرید و تمدید هاست

از هزینه های خرید و تمدید دامنه که بگذریم، نوبت به هزینه های خرید و تمدید هاست می رسد. هاست فضایی است که اطلاعات موجود در سایت را در آن ذخیره می کند و از آن جایی که تمامی اطلاعات سایت بر روی هاست ذخیره می شوند، بالا بودن امنیت آن بسیار اهمیت دارد.

میزان دریافتی حاشیه سود شرکت

شرکت طراحی سایت وردپرس استار حاشیه سود خود را محدود نموده و با دریافت هزینه های بسیار کمی رضایت مشتریان را از مجموعه خود دریافت می کند.از طرفی دیگر رقیب شرکت هایی که حاشیه سود بسیارپایینی دارند، شرکت هایی هستند می گیرند که سود بیشتری دریافت می کنند.

این موضوع ممکن است دلایل مختلفی را شامل شود که میتوان به سابقه کاری بالا، بالا بودن حق الزحمه تیم طراحی و… برخوردار باشد ، بنابراین همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که مناسب بودن قیمت و تعرفه های شرکت وردپرس استار ضمنا به معنای کیفیت پایین کار و سطح دانش فنی آن نیست و همچنین شرکت هایی که حق الزحمه زیادی دریافت می کنند نشان دهنده حرفه ای بودن آن ها در طراحی سایت نیست.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وردپرس استار

وردپرس استار