وردپرس استار

طراحی سایت با المنتور

طراحی سایت با المنتور

با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی و استفاده از اینترنت داشتن سایت برای هر کسب و کاری یک امتیاز مثبت به حساب می آید. کسب و کارها و برند های زیادی به دنبال آموزش طراحی سایت به صورت رایگان هستند ؛ بنابراین طراحی سایت فقط با المنتور می تواند یک فرصت بسیار خوبی برای این دساه از افراد باشد. المنتور یکی از افزونه های صفحه ساز در وردپرس است که در حال حاضر بالاترین رتبه را در طراحی سایت فقط با المنتور دریافت کرده است.

در حقیقت طراحی سایت با المنتور ، در کنار تنوع بسیار زیادی از اِلِمان ها، قابلیت کنترل بسیار زیاد روی طراحی خود را نیز در دست دارد ؛ اما این افزونه در کنار وظایف اصلی خود، ویژگی های بسیار کاربردی را هم در اختیار کاربران خود قرار می دهد که یکی از این ویژگی ها نیز قالب های المنتور و امکان درون ریزی قالب در سایت است. اگر شما هم تمایل دارید بدانید که افزونه المنتور چیست و چگونه می توانید از این افزونه در طراحی سایت فقط با المنتور درون ریزی کنید ، تا انتهای این مطلب از وردپرس استار با ما همراه باشید.

طراحی سایت فقط با المنتور به گونه ای است که شما می توانید از این افزونه یک صفحه ساز در وردپرس به راحتی و تنها با کشیدن و رها کردن المان‌ها می‌توانید آن‌ها را به صفحه مورد نظرتان اضافه کنید. این افزونه به شما کمک می‌کند تا با استفاده از ویرایشگر بصری صفحات بسیار زیبایی را در صفحات اصلی و فرعی سایت ایجاد کنید و البته ناگفته نماند که المنتور برای ساخت سریع سایت‌های استاتیک ( پویا ) در کمترین زمان ممکن طراحی شده است.

این افزونه به صورت جداگانه بر روی وردپرس شما نصب می شود و ویرایشگری بسیار پیشرفته با امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ همچنین قابلیت‌های بسیار کاربردی آن باعث می‌شود شما به دانش فنی و تخصص در امر کدنویسی نیازی نداشته باشید و در کمترین زمان ممکن صفحات مورد نظر خودتان را ایجاد کنید.

چرا باید برای طراحی سایت با المنتور طراحی کنیم؟

از دلایلی که تیم رفه ای وردپرس استار به شما توصیه می کنند که برای طراحی سایت فقط با المنتور اقدام به طراحی و راه اندازی سایت کنید این است که ، افزوونه المنتور برای هر نوع سایت حرفه ای و کسب و کاری مناسب است و کار طراحی سایت شما را در کمترین زمان ممکن راحت و آسان می‌کند. شما می‌توانید به کمک ویرایشگر بصری کاملا انعطاف پذیر و با استفاده از بیش از 90 ویجت صفحه مورد نظر را ایجاد کنید.

لازم به ذکر است که این ویجت‌ها شامل دکمه‌ها، تصاویر، عناوین، شمارنده‌ها، کاروسل، لیست آیکن، آیکن‌ها و … هستند. این افزونه برای توسعه دهندگان وردپرس، یک انتخاب برتر با بهینه سازی اسکریپت، ویژگی‌های سفارشی و ویژگی‌های بسیار کاربردی به حساب می آید.

نکته بسیار جالب و مثبتی که طراحی سایت فقط با المنتور وجود دارد این است که هر چیزی را در زمان طراحی مشاهده می‌کنید، دقیقا مشابه با خروجی کار شما است که به کاربر نمایش داده می‌شود ودر این فزونه ویجت ها و الگوهای از پیش آماده شده بسیار کاربردی و جذابی نیز در آن وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را انتخاب و تغییرات مورد نظر را بر روی صفحات سایت اعمال کنید.

از کاربرد اصلی طراحی سایت فقط با المنتور، ابزاری موثر برای ساختن هر چیزی از کل قسمت سایت گرفته تا صفحات خاص است و شما می‌توانید انواع مختلفی از صفحات، مانند صفحات تبلیغاتی و حتی فرم‌های سفارشی و هر المان و صفحه ای را می توانید به کمک این افزونه طراحی پر کاربرد کنید.

تفاوت طراحی سایت با المنتور و طراحی سایت با وردپرس در چیست؟

با مطالعه توضیحات در قسمت ابتدایی این مقاله با طراحی سایت فقط با المنتور همراه با کاربرد ها و امکاناتی که می توانید با استفاده از المنتور به صفحات سایت خودتان اضافه کنید ، آشنا شده اید؛ اما بسیاری از کاربران و افراد مبتدی از ما می پرسند که تفاوت طراحی سایت فقط با المنتور و طراحی سایت با وردپرس در چیست؟

در پاسخ باید گفغت که ، قالب یا تم وردپرس، شامل مجموعه ای از کدهایی هستند که قرار است کلیه قسمت های ظاهری سایت را تغییر دهد و در واقع قالبی برای تمامی قسمت های سایت است و متعلق به یک صفحه خاص نیست. بعضی از قالب های وردپرس به صورت تک صفحه ای طراحی شده اند؛ اما باز هم آن ها یک قالب کلی برای یک صفحه از سایت هستند و قالبی مختص به المنتورها نمی باشد .

قالب های وردپرس ها شامل دموهایی با طرح های متنوع هستند و مجموعه ای از افزوونه ها هستند که یک قالب کلی را برای سایت تعیین می کنند. اما قالب های المنتور، وابسته به افزونه المنتورهستند و تنها تفاوت این دو نیز به نحوه پیاده سازی آن ها بر می گرددو قالب های وردپرس از مسیر نمایش پوسته قابل دسترسی هستند، اما قالب های المنتور صرفاً داخل کتابخانه المنتور قابل استفاده هستند بنابراین به همین دلیل است که این قالب ها کاملاً به افزونه المنتور وابسته هستند.

امکانات موجود در افزونه المنتور

در ادامه به امکانات موجود در افزونه المنتور میپردازیم ، با ما همراه باشید…

با ساخت قالب طراحی سایت با المنتور

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوایی رایگان است که با فراهم کردن این که از سایر افزونه ها و امکانات مربوط به آن به صورت غیر رایگان به فروش برسد، یک بازار بزرگ را در حوزه طراحی سایت ایجاد کرده است. ساخت و ارائه قالب ها و پوسته هایی که بتوانند توجه کاربران و طراحان را جلب کند تبدیل به یکی از روش های درآمد زایی در این حوزه است که استفاده از افزوونه المنتور آن را برای شما بسیار ساده و آسان کرده است. شما با استفاده از المنتور پرو این شرایط را خواهید داشت که سایتی را طراحی کرده اید و به صورت یک قالب زیبا جمع کرده و آن را به فروش برسانید.

طراحی سایت با المنتور با ابزارک ها

اولین قابلیتی که می توانیم در در زمینه امکانات موجود درالمنتور را بیان کنیم، قابلیت استفاده از ابزارک ها است که به شما این امکان را می دهد که صفحه ای با رنگ های زیبا و منحصر به فرد داشته باشید. این ابزارک ها کدهای بسیار کوچکی هستند که به شما کمک می کنند تا یک صفحه زیبا و کامل را برای خود طراحی کنید و به صورت کلی این ابزارک ها به دسته های زیر تقسیم می گردند…

ابزارک المان های پایه

المان های پایه شامل کلیه موارد اصلی مانند عنوان ها، متن ها، تصاویر عادی، دکمه ها، جدا کننده ها و فاصله گذار ها، کدهای نقشه و سایر موارد جهت بنا کردن اساس و پایه سایت می باشد.

ابزارک های پرو

ابزارک های پرو مربوط به امکانات پرمیوم می باشد و امکاناتی مانند فرصت های نمایشی، ایجاد المان در نوشته های وبلاگ با موضوعاتی خاص در صفحات مختلف، فرم های ثبت نام و درخواست تماس، گالری نمونه محصولات، تصاویر متحرک همراه با جداول قیمت به کاربران و طراحان ارائه خواهد شد.

ابزارک های کلی

در قسمت ابزارک های کلی ، بعضی از ویژگی های وردپرس قرار گرفته است تا می توانند یک ویژگی را به صورت های مختلفی انجام دهد. این کد ها به نسبت پیشرفته تر بوده و کارایی های خاص تری دارند، مانند شمارشگر هایی که برای بررسی آمار و بازدید تعداد مشتریان استفاده می شود.

المان های المنتور

در این قسمت شما می توانید تا یک سری از ویژگی های اصلی را مشاهده کنید که می تواند مربوط به خود سایت و یا استفاده از ویژگی های المنتور باشد؛ به عنوان مثال شما می توانید بخشی از فهرست اصلی و یا لوگوی سایت را در جای دیگری نیز به نمایش بگذارید که با تغییر آن ها دیگر لازم نیست تمامی این کدها تغییر کنند.

ویرایش هدر و فوتر

صفحه ساز المنتور به شما این قابلیت را می دهند که قسمت هدر و فوتر سایت خود را نیزویرایش کنید و با ورود به همان صورت بصری و ویژوالی که صفحه ها را ویرایش می کنید، هدر و فوتر سایت را نیز می توانید ویرایش کنید. در این قسمت شما می توانید ویجت های خاص را در هدر و فوتر خود وارد کنید.

مزیت طراحی سایت با المنتور

در ادامه به مزیت طراحی سایت فقط با المنتور میپردازیم ، با ما همراه باشید…

سازگاری فوق‌العاده المنتور

یکی از مزیت های مهم در تعیین کیفیت یک افزونه یا پلاگین، سازگاری فوق العاده در طراحی سایت فقط با المنتور و با سایر ابزارها و افزونه‌های فعال بر روی سایت است . درصورت عدم سازگاری سایر افزوونه ها ناچارید که تعدادی از ابزارهای غیرضروری را حذف کنید تا زمانی به مشکل و اختلالی در ظاهر یا عملکرد سایت ایجاد نشود. اما افزونه المنتور، به خوبی با سایر افزونه‌ها سازگاری دارد و کار کردن با آن بسیارآسان است و به سایر قسمت ها ایجاد نخواهد کرد.

یادگیری بسیار آسان المنتور

طراحی سایت فقط با المنتور با تمام ویژگی ها و مزیت هایی که دارد، کار را برای افراد مبتدی بسیار آسان کرده است. در واقع، پیچیدگی و پیشرفته بودن المنتور، رابط کاربری آسان و ساده ای که دارد ، هر کسی با حداقل آشنایی کار با کامپیوتر، می‌تواند به راحتی از آن سر دربیاورد و در یک زمان کوتاه با آیتم‌های مختلف و طراحی سایت فقط با المنتور آشنا شود.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وردپرس استار

وردپرس استار