کار طراحی سایت در منزل

کار طراحی سایت در منزل

کار طراحی سایت در منزل یا همان فریلنسر کسی است که براساس تخصص و دانش فنی خود در زمان‌های مشخصی بروی یک سری پروژه ها در زمینه طراحی سایت کار می‌کند؛ این نوع پروژه ها می‌توانند یکی پس از دیگری شروع شوند یا به صورت همزمان کار طراحی سایت در منزل انجام شود. کار طراحی سایت در منزل مزایا و معایبی بسیار زیادی دارد و چنانچه اگر نمی‌دانید کار طراحی سایت در منزل یا کار یه صورت فریلنسری چیست، در ادامه این مقاله با تیم وردپرس استار همراه باشید.

اگر برنامه نویس هستید یا کار طراحی سایت در منزل را انجام می دهید و شرکت یا کارفرمای مشخصی ندارید و از یک پروژه به پروژه بعدی می‌ روید، ؛ شما یک فریلنسرهستید؛ فریلنسینگ می‌تواند یک شغل تمام وقت یا حتی پاره وقت باشد و به طور کلی به کارهایی که می‌توانید در خانه به صورت آنلاین از جمله کار طراحی سایت در منزل انجام دهید گفته می‌شود.

فریلنسرها و افرادی که کار طراحی سایت در منزل انجام می دهند توسط شرکت‌ها و کارفرماهای مختلف به صورت پاره وقت یا کوتاه مدت استخدام می‌شوند، اما مانند کارکنان تمام وقت حقوق و مزایا دریافت نمی‌کنند و در مقابل آن نیز تعهدی هم نسبت به شرکت خاصی ندارند و این یعنی پس از اتمام پروژه و تسویه حساب با شرکت موردنظر، کارشان تمام شده و هیچگونه تعهدی به کارفرمای خود نخواهند داشت.

اهمیت کار طراحی سایت در منزل یا فریلسنری چیست؟

با همه‌ گیری ویروس کرونا، عبارت دورکاری یا کار طراحی سایت در منزل بیشتر شکل گرفته و در حقیقت دورکاری به یک اصل برای همه سازمان‌ها تبدیل شده است. درست است که فریلسنرها به صورت مستقل و آزادانه، در خانه و بدون نیاز به حضور در شرکت می باشد و به نحوی دورکاری می‌‎کنند؛

اما دورکاری یا آزادکاری نیز به صورت ویژه به همان اندازه به کارمندان استخدامی شرکت اهمیت دارد. شما می‌توانید کارمند یک شرکت باشید، اما به دلیل پاره‌ای از عوامل، به صورت دورکاری همکاری کنید؛ بنابراین می‌توانید بگویید که یک فریلنسر هستید.

به عنوان مثال اگر منشی یک شرکت هستید، باید خط و هرگونه راه ارتباطی با مشتریان خود را از شرکت به منزل خود منتقل کنید، یا اگر کنترل و پشتیبانی سایتی در اختیاردارید لازم است تمامی پسورد ها و نام کاربری به خودتان را به سیستم داخل منزل منتقل کنید.

لذا درست است که کار طراحی سایت در منزل می تواند به صورت دورکاری باشد، اما طراحان سایت در شرکت ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و در برخی موارد به کار طراحی سایت در منزل ودورکاری روی می‌آورند.

یک شخص با هر زمینه شغلی ممکن است برای همیشه یک کارفرما داشته باشد و البته ناگفته نماند که اگر شرکتی در آن مشغول به فعالیت است را عوض نکند و سال های زیادی را درآن جا مشغول به کار باشد، اما کار طراحی سایت در منزل یا یک فریلنسر می‌توانند کارفرماهای بی‌شماری داشته باشند یا همزمان با چند کارفرما کار کند.

افرادی که در بازه زمانی خاصی در یک شرکت به عنوان طراح سایت استخدام می‌شود، موظف به رعایت قوانین و نکات مربوط به آن شرکت هستند ؛

اما با کار طراحی سایت در منزل نه تنها به ارائه پروژه در زمان مقرر پایبند هستند و نیازی به حضور در شرکت و زمان مشخص برای کار ندارند و همچنین با کار طراحی سایت در منزل بابت اجرای یک پروژه موقت با کارفرمای خود قرارداد می‌بندند و پس از اتمام پروژه و تسویه حساب با شرکت مورد نظر قطع رابطه خواهند کرد و ممکن است بار دیگر در پروژه‌ای متفاوت با یکدیگر همکاری مجدد داشته باشند.

مزیت کار طراحی سایت در منزل

داشتن آینده و امنیت شغلی

داشتن آینده و امنیت شغلی از مزیت های کار طراحی سایت در منزل است که درانتخاب هر نوع شغلی لازم است به آن اهمیت دهید. کار طراحی سایت در منزل آینده شغلی بسیار روشنی دارد و برخلاف سایر شغل ها که افراد دائما در حال تعویض شغل خود هستند و هر روز به روز به کار جدیدی مشغول می شوند ، هر فردی که از مهارت و استعداد طراحی سایت برخوردار باشد می تواند بدون واسطه برای خود کسب و کاری را ایجاد کند و همه میدانیم که تضمین کننده آینده هر شغلی به عوامل بسیار زیادی وابسته است.

در نهایت تضمین کننده شغل طراحی سایت خلاقیت و هوش بالا در یادگیری و بروز بودن در تمامی قسمت های طراحی و توسعه سایت است و با مزایای شغل طراحی سایت به همراه دارد بدون شک همیشه افرادی هستند که نیاز به تجربه و دانش شما دارند.

کسب درآمد از طریق کار طراحی سایت در منزل

حداقل میزان درآمد از کار طراحی سایت در منزل براساس میزان مهارت، دانش و تجربه شما بدست می آید. هیچ سازمانی وجود ندارد که نرخ مشخصی برای شغل طراحی سایت تعیین کند. عده ای هستند که ازطریق کار طراحی سایت در منزل ماهیانه بیش از صد ملیون درآمد دارد و از سوی دیگر برخی از طراحان سایت هستند که هیچگونه درآمدی از این شغل ندارند؛

اما به صورت میانگین از طریق شغل افرادی که به تازگی وارد این حرفه شده اند بین 10 الی 50 میلیون درآمد دارند. به ‌طورکلی حداقل میزان درآمد از هر شغلی که بخواهید درآن فعالیت کنید نیاز به زمان دارید به عنوان مثال اولین سایتی را که طراحی می کنید انتظار نداشته باشید که کارفرما صد میلیون تومان بابت حق الزحمه به شما پرداخت کند، این طبیعی است که در ماه های اول فعالیت خود یک 3 یا 5 میلیون درآمد داشته باشید، همچنین می توانید در ماه های آینده درآمدتان را با مهارت خود افزایش دهید.

کارفرما و رئیس خودتان باشید

اگرجزوی از اشخاصی هستید که هیچگونه علاقه ای به فعالیت در محیط بیرون از خانه را ندارید ، ورود به عرصه طراحی سایت می تواند به شما کمک زیادی کند تا با مزایای شغل طراحی سایت مدیر و رئیس خودتان باشید.در حقیقت اگر ازمهارت‌هایی مانند طراحی سایت، برنامه نویسی به زبان های مختلف و … برخوردارهستید نیازی نیست در یک شرکت یا ارگانی فعالیت کنید، بلکه می‌توانید در این شغل به صورت مستقل برای خودتان فعالیت کنید.

از دیگرمزایای کار طراحی سایت در منزل این امکان را برای شما فراهم می کند که عنوان یک طراح براساس یک برنامه ریزی دقیق در عین حال انعطاف‌پذیر، با افراد مختلف همکاری کنید. با ورود به این شغل، دیگر نیاز نیست در ساعات اداری با محدودیت های خاص شاغل باشید.

عدم محدودیت زمانی و مکانی

یکی دیگر از مزایای کار طراحی سایت در منزل ، این است که شما می‌توانید به صورت دورکاری درهر مکان و هرساعتی که تمایل داشتید، تنها با داشتن یک لپ تاپ و با اتصال به اینترنت به فعالیت خود در طراحی سایت بپردازید و همچنین میتوانید ساعت و روز کاری را خودتان انتخاب کنید. فریلنسر کسی است که بدون اینکه با شرکت یا ارگان خاصی همکاری کند به صورت آزاد و شخصی دراین حوزه فعالیت می کند.

کسب تجربه بیشتر

شاید مراحل یادگیری طراحی سایت در ابتدا برای بسیاری از افراد سخت و پیچیده بنظر برسد و با فعالیت دراین شغل شما می‌توانید تجربه های بسیار زیادی دراین راه بدست آورید، اما طراحان و برنامه نویسان حرفه ای شغل طراحی سایت را جادوی سایت‌ عنوان می کنند.

هدف طراحان از بیان جادوی سایت بدین معنی است که شما در حال طراحی سایتی هستید و با انجام این کار میخواهید به کسب و کار افراد کمک کنید و تا شیوه نوینی از کسب و کار به صورت آنلاین را تجربه کنند و از طرف دیگر مزایای کار طراحی سایت در منزل این است که با داشتن مهارت و تجربه هایی که از شغل طراحی سایت بدست می آورید میتوانید در ابتدا نیازهای مشتری را در ذهن خود تجسم کنید و سپس آن ها را پیاده سازی کنید.

افزایش بازدهی و عملکرد بیشتر

برخی از طراحان و برنامه نویسان ممکن است درمسیر رفت و آمد هر روزه به محل کار افراد را خسته کند و در این صورت فرد بازدهی و عملکرد بسیار کمتری خواهد داشت.

اما یک شخص طراح سایت که در خانه کار می‌کند، بازدهی بیشتری خواهد داشت؛ زیرا به جای گذراندن وقت خود برای رفتن به محل کار، فقط کافی است چند قدم تا اتاق کار خود برود و بهره ‌وری کار طراحی سایت در منزل به بیش از سه ساعت نیز می تواند افزایش و همچنین استرس‌های آن‌ها نیز کاهش می‌یابد.

زندگی کاری سالم تر و کاهش استرس

کار طراحی سایت در منزل ساعت‌های کاری انعطاف‌پذیر و قابل‌تغییری دارند، معمولا شادتر و روابط کاری سالم تری دارند و این موضوع تا حد زیادی به دلیل کار کردن در منزل باعث کاهش استرس، داشتن زمان بیشتری در بهبود روابط شخصی می شود. علاوه بر آن عدم وجود سیاست‌هایی که در شغل‌های اداری و مدیریت آن ها وجود دارد، باعث بهترشدن روابط کارکنان و مدیران هم می‌شود.از سایر مزیت های کار طراحی سایت در منزل می توان به موارد زری اشاره کرد.

کار کردن از خانه به روش‌های فراوانی می‌تواند موجب بهبود سلامتی شود

داشتن زمان بیشتر برای انجام فعالیت فیزیکی می شود
امکان مصرف غذاهای سالم ‌تر و با تعداد وعده های غذایی بالاتر
امکان بهبودی و بازیابی سلامتی پس از بیماری یا جراحی در خانه بدون گرفتن مرخصی
کمتر در معرض بیماری ها و ویروس ها در محیط کاری قرارگرفتن؛
راحت‌ تربودنِ رسیدگی به مشکلات سلامتی یا ناتوانی‌های جسمی در خانه
امکان ایجاد فضای کاری راحت و ارگونومیک برای افرادی که کار طراحی سایت در منزل را انجام می دهند.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط

طراحی سایت در تهران

28 شهریور 1403

تعرفه افزایش سرعت سایت

13 شهریور 1403

طراحی سایت در کرج

12 شهریور 1403

پکیج افزایش سرعت سایت

7 شهریور 1403

طراحی وب اپلیکیشن با وردپرس

6 شهریور 1403

هزینه طراحی قالب سایت

2 شهریور 1403
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x