چگونه به عنوان طراح سایت رشد کنیم

چگونه به عنوان طراح سایت رشد کنیم

چگونه به عنوان طراح سایت رشد کنیم هر فرد حرفه ای را در حوزه طراحی سایت می بینید که موفق و در بین افراد سطح جهان مشهور است ؛ این موفقیت و مشهور بودن به مدت ها پیش تر از آنکه شما این فرد را بشناسید، اولین و سخت ترین قدم های خود را در جهت اهداف و رؤیاهایش برداشته است و این فرد مشهور را برای رسیدن به جایگاه شغلی فعلی و درآمد زایی ، به مهارت های تخصصی و دانش فنی خود پرداخته است.

چگونه به عنوان طراح سایت رشد کنیم ؟

بنابراین، درحالی که به طراحی سایت علاقه مند هستید و از خود می‌پرسید که چگونه به عنوان طراح سایت رشد کنیم؟ لازم است به یادگیری مجموعه ای از مهارت های خاص و زبان برنامه نویسی بپردازید.

چگونه به عنوان طراح سایت رشد کنیم افراد مبتدی پیش از ورود و یادگیری ، طراحی سایت را سخت و خسته کننده بیان می کنند و این درحالی است که سخت بودن یا نبودن آن بستگی به هوش و توانمندی‌ها، مهارت و انگیزه شما در این مسیر دارد. ممکن است در حالی این مقاله را مطالعه کنید شما یک فردی بی تجربه و کاملا مبتدی هستید،

شما با گذراندن آموزش های لازم در زمینه طراحی سایت و با یادگیری زبان های برنامه نویسی با گذشت زمان می‌توانید علاوه بر طراحی و راه اندازی سایت می توانید شروع به کسب درآمد کرده و می‌بینید که چگونه به عنوان یک طراح سایت می توانید شاهد رشد و پیشرفت خودتان باشید.

دنیای دیجیتال به قدری پیشرفته و گسترده است که افراد بدون داشتن هیچگونه مدرک تحصیلی تنها با یادگیری و اجرای کار عملی و به روز بودن در فناوری اطلاعات می‌توانند ادعا کنند که کاملا یک ظراح سایت حرفه ای و کاربلد هستند. پس اگر این سوال همیشه در ذهنتان بوده است که چگونه به عنوان طراح سایت رشد کنیم و آیا در این راه می توانیم موفق شویم؟

باید گفت که طراحی سایت یک نوع علم است که با یادگیری و بروز کردن مهارت ها و دانش فنی خودتان می توانید به عنوان یک طراح سایت رشد بسیارزیادی را داشته باشید؛ در نتیجه اگر بر روی تصمیم خود مصمم هستید اینکه چگونه به عنوان طراح سایت رشد کنیم ؛

لازم است که این علم را بیاموزید و از این علم اقدام به کسب درآمد کنید و باید مسائل فنی و زبان تخصصی این علم را بیاموزید و بر روی پروژه های عملی بیشترکار کنید و در مجموع اینکه برای حرفه ای شدن باید زمان زیادی را همراه با انگیزه و علاقه صرف رشد و یادگیری کنید.

طراح سایت کیست ؟

چگونه به عنوان طراح سایت رشد کنیم ، طراح سایت فردی است که بر مهارت‌های زیادی همچون برنامه نویسی و طراحی المان های بصری و گرافیکی سایت و سایر عناصر زیبایی شناختی و تأثیرگذار، مسلط است. در واقع، این فرد با استفاده از دانش کدنویسی و خلاقیت خود، قابلیت طراحی و راه‌اندازی هرگونه سایت را دارد.

زمانی که از خودتان می پرسید که چگونه به عنوان طراح سایت رشد کنیم لازم است طراحان سایت ابتدا یک برنامه نویس حرفه‌ای باشند و سپس بتوانند خواسته ها و نیاز های مشتریان را به درستی شناسایی کرده تا یک سایت مورد پسند و حرفه‌ای طراحی نمایند. همه ما هر روزانه براساس نیاز هایی که داریم با جستجو در گوگل وارد سایت های مختلفی می شویم و بدون اینکه پاسخی برای نیاز های خود پیدا کنیم بدون شک آن سایت را ترک می کنیم ؛

دلایلی مانند استفاده نامناسب از رنگ ها در قالب سایت ، کوچک بودن فونت نوشتاری در سایت ، مشخص نبودن تیترها و… همه این ها باعث می شود که وظیفه یک طراح سایت بسیار سنگین ‏تر از چیزی است که بیشتر افراد فکر می کنند.

وظایف طراح سایت چیست؟

پیاده سازی سایت روی سرور و ارائه آن به کارفرما
تهیه یک طرح کلی از نقشه سایت، که ایده اولیه سایت در آن وجود داشته باشد.
در نظر گرفتن نظرات مشتریان و طراحی سایت بر اساس نیازها و خواسته های او
توجه به جلوه‌های بصری سایت و تلاش برای طراحی یک سایت زیبا
ایجاد صفحات مختلف در سایت و طراحی آن برای کافرما
اضافه کردن امکانات اولیه رسانه شامل ویدئو، تصویر، افکت ها و… به صفحات سایت
بررسی و اصلاح سایت پس از طراحی نهایی
تحویل به موقع پروژه در موعد زمان تعیین شده به کارفرما

در پاسخ به این سوال که چگونه به عنوان طراح سایت رشد کنیم باید بگوییم هر کاری در قدم های اول سخت است و بنابراین شما در زمینه یادگیری طراحی سایت نیازمند یک نقشه راه هستید تا همانند یک طراح سایت حرفه ای بتوانید رشد کنید :

یادگیری طراحی سایت به صورت تئوری

اولین قدم برای تبدیل شدن به اینکه چگونه به عنوان طراح سایت رشد کنیم؛ یادگیری تئوری طراحی سایت است. برای ایجاد یک وب سایت خوب توجه به اصول اساسی از جمله تجربه کاربری، ساختار و نظریه رنگ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. روش‌های مختلفی برای یادگیری تئوری‌های طراحی وب وجود دارد. یکی از روش‌های متداول آموختن، شرکت در دوره طراحی وب‌سایت است. در حقیقت یک طراح وب خوب متعهد به یادگیری مداوم و افزایش مهارت می‌باشد.

یادگیری زبان نشانه گذاری اچ تی ام ال

چگونه به عنوان طراح سایت رشد کنیم زبان برنامه نویسی اچ تی ام ال یک زبان نشانه گذاری برای طراحی صفحات سایت است.ای زبان نشانه گذاری یک زبانی بسیار ساده با یک ساختار مشخص است و یادگیری آن برای افرادی که میخواهند طراحی سایت را یاد بگیرند آسان است و هیچگونه دشواری ندارد.

به زبان اچ تی ام ال نوشته شده اند که به آن زبان نشانه گذاری یا ابر متن در سایت می گویند. بزرگ ترین و معروف ترین طراحان و برنامه نویسان در حوز سایت یک روزی مانند بسیاری از افراد مبتدی از زبان نشانه گذاری استفاده و اقدام به یادگیری آن کردند.

استفاده از سیستم مدیریت محتوایی وردپرس

چگونه به عنوان طراح سایت رشد کنیم وردپرس، یک سیستم مدیریت محتوای بسیار پرطرفداراست که توانسته است کمک بسیار زیادی به طراحان سایت کند و امکاناتی که وردپرس در اختیارتان قرار می‌دهد، بی نظیر است که به راحتی می‌توانید در گام های اولیه برای ورود به این حرفه، انواع مختلفی از سایت های آموزشی، فروشگاهی، شرکتی، شخصی و… راه اندازی کنید و رزومه خوبی را برای خود جمع آوری کنید.

چگونه به عنوان طراح سایت رشد کنیم کاربرانی که به تازگی پا به عرصه طراحی سایت گذاشته اند با سیستم‌های مدیریت محتوا با استفاده از قالب های آماده و بدون زبان کد نویسی است می توانند به راحتی با این محیط کسب درآمد کنند. در این میان وردپرس با محبوبیت بسیار بالای خود توانسته حدود 30 درصد از کل ‌سایت‌های اینترنتی در سطح جهان را در اختیار خود بگیرد. اگر بخواهیم به زبان ساده به معرفی وردپرس بپردازیم، باید بگوییم وردپرس عبارت است از یک سیستم مدیریت محتوای سایت ساز که با استفاده از آن قادر می توانید به راه اندازی انواع گوناگونی از سایت ها بپردازید.

این سیستم مدیریت محتوا دارای بیش از 1000 قالب آماده و افزونه های رایگان است که به شما امکان می‌دهد سایت مورد نظر خودتان را به‌ راحتی راه اندازی ، ویرایش و سفارشی سازی کنید و حتی در آینده با کد نویسی به یک سایت اختصاصی تبدیل کنید.

تعرفه و هزینه ارزان و مقرون به صرفه

همانطور که در قسمت های بالاتر نیز گفته شد که چگونه به عنوان طراح سایت رشد کنیم ، علاوه بر ارتقای سطح دانش فنی و زبان برنامه نویسی ؛ لازم است که در درجه اول قیمت‌ گذاری برحسب تجربه، تعداد نمونه کارها و قدرت پروژه خود را ارزیابی کنید و سپس برای مشریان خودتان در نظر بگیرید.

همچنین افراد حرفه ای هستند که از گذشت چندین سال، همچنان کماکان با قیمت بسیارپایین و ارزان سفارش طراحی سایت می‌گیرند و از همین طریق به دلیل انجام پروژه‌های متعدد طراحی سایت و به جهت ارتقای رزومه کاری خود، به سطحی حرفه‌ای رسیده و نمونه کارهای قدرتمندی نیز دارند و هنوز از قیمت ‌گذاری چند سال پیش خود استفاده می‌کند.

جمع آوری نمونه کارهای قوی

برای اینکه چگونه به عنوان طراح سایت رشد کنیم شما به‌ عنوان طراح سایت اگر نمونه کاری که خودتان طراحی و راه اندازی کرده‌اید را ندارید ، به‌ هیچ‌ عنوان در دسته‌بندی طراحان سایت قرار نخواهید گرفت و صرفاً یک طراح سایت مبتدی و بدون هیچگونه آگاهی در زمینه طراحی سایت هستید. بنابراین دقت کنید که ایده‌هایی را که خودتان خلق کرده اید به نام و طراحی سایت ، طراح دیگری نشود ؛

خیلی مهم است که خلاقیت خود را نشان دهید اینکه شما بتوانید یک پروژه منحصربه ‌فرد و البته هوشمندانه اجرا کنید، در حیطه‌های مختلف و جنبه‌های گوناگون می توانید طراحی سایت را ارتقا ببخشید. هنگامی که تمام مهارت‌های لازم برای اینکه چگونه به عنوان طراح سایت رشد کنیم را آموختید و برای توسعه و نشان دادن دانش خود لازم است شروع به طراحی سایت برای خودتان کنید.

هنگامی که سایتی را طراحی می‌کنید، سعی کنید با کاربران خودتان بیشتر ارتباط برقرار کنید. یک سایت حرفه ای که می تواند استعداد های شما را در زمینه طراحی سایت نشان می دهد که بهترین بستر برای رشد طراحی سایت است.

برای جمع آوری یک نمونه کار خوب و قوی، لازم است نشان دهید که چه چیزی شما را به‌ عنوان یک طراح سایت منحصربه‌ فرد می‌کند. سایتی را به دست بگیرید و بر نقاط قوت آن تأکید کنید. همچنین درهنگام جمع آوری و نمونه کارهای خودتان دقت کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط

طراحی سایت در تهران

28 شهریور 1403

تعرفه افزایش سرعت سایت

13 شهریور 1403

طراحی سایت در کرج

12 شهریور 1403

پکیج افزایش سرعت سایت

7 شهریور 1403

طراحی وب اپلیکیشن با وردپرس

6 شهریور 1403

هزینه طراحی قالب سایت

2 شهریور 1403
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x