هزینه پشتیبانی سایت وردپرسی

هزینه پشتیبانی سایت وردپرسی

اولین چالشی که ممکن است برای صاحبان سایت به وجود بیاید این است که هزینه پشتیبانی سایت وردپرسی چقدر است و چقدرباید بودجه داشته باشید تا بتوانید هزینه پشتیبانی سایت وردپرسی خود را پرداخت کنید. هزینه پشتیبانی سایت وردپرسی را معمولا در ماه اول قرارداد مشخص می کند.

پشتیبانی سایت وردپرسی معمولا بستگی به این دارد که پشتیبان مورد نظر ، در چه زمینه هایی تخصص داشته باشد و چگونه می تواند یک سایت را پشتیبانی کند. به عنوان مثال یک سری از پشتیبان ها به جز تخصص در زمینه وردپرس، متخصص سئو نیز هستند و امور سایت شما را به از لحاظ اصول و قواعد سئو نیز انجام می دهند.

گاهی بعضی از پشتیبان های وردپرس تولید کننده محتوا هم هستند و محتواهای موجود در سایت شما را نیز به روزرسانی می کند. تمامی این موارد می توانند بروی هزینه پشتیبانی سایت وردپرسی شما تاثیر گذار باشند اما با وجود تمامی این ها، پشتیبانی سایت وردپرس کاملا بستگی به این دارد که شما چه کارهایی را از یک پشتیبان انتظار خواهید داشت.

چرا به یک پشتیبان سایت وردپرسی نیاز داریم؟

شما اگر یک فردی باشید که به تازگی سایت خود را طراحی و راه اندازی کردید و در زمینه وردپرس و کد‌های وردپرسی هیچگونه تخصص ندارید ، حتما به یک پشتیبان سایت نیاز دارید، اگر برای سایت پشتیبان نداشته باشید با گذشت زمان در سایت حتما با مشکلاتی روبرو خواهید شد و این مشکلات می‌توانند برای یک مدتی کاملا سایت شما را غیر‌فعال کنند و در صورتی که خطاهایی به وجود آمده را رفع نکنید به کلی سایت شما نابود خواهد شد.

اگر خودتان تخصص کامل در زمینه سایت های وردپرسی دارید و با برخی از زبان‌های برنامه نویسی مربوط به وردپرس آشنا هستید و می‌توانید خطا‌هایی که ممکن است در سایت شما ایجاد شود را رفع کنید و نیازی نیست که یک پشتیبان برای سایت خود داشته باشید و خودتان می توانید برای سایت یک پشتیبان عالی باشید اما اگر این تخصص‌را ندارید اصلا نباید از داشتن یک پشتیبان سایت چشم پوشی کنید.

عوامل تاثیر گذار در هزینه پشتیبانی سایت وردپرسی

در ادامه به عوامل تاثیر گذار در هزینه پشتیبانی سایت وردپرسی میپردازیم…

کنترل سایت وردپرسی از لحاظ فنی

اولین و مهمترین عوامل تاثیرگذار درهزینه پشتیبانی فنی سایت وردپرسی که مقرون به صرفه است پشتیبانی فنی سایت است. سایت وردپرسی شما نه تنها نباید هیچوقت از دسترس خارج شود، بلکه تمامی عملکرد های فنی آن هم باید به درستی انجام شوند و در این میان سایت شما هیچگونه خطایی از خود نشان ندهد.

پشتیبان سایت وردپرسی وظیفه دارد که قسمت های فنی سایت شما را بررسی کند و با تخصص خود، در صورت وجود خطای فنی هرچه سریع تر به رفع آن ها اقدام کند. همچنین یک پشتیبان باید همیشه هوشیار باشد و به عوامل تهدید کننده درسایت مانند ویروس ها باشد و راهی برای از بین بردن ویروس های سایت پیدا کند.

پشتیبان سایت وردپرسی شما تا جایی که شما اجازه دهید به هاست و سرور شما می تواند دسترسی داشته باشد که از آن جا هم بتواند موارد فنی را کنترل کند. گاهی ممکن است خطاهای سایت وردپرسی شما از طریق خود وردپرس قابل حل کردن نباشند و در این صورت پشتیبان با دسترسی به تنظیمات سرور، می تواند مشکلات سایت را برطرف کن و هرگونه خطای فنی موجود در سایت را بخواهد بررسی کند شامل هزینه پشتیبانی فنی سایت وردپرسی خواهد شد.

ایمن سازی سایت

دومین عوامل تاثیرگذار درهزینه پشتیبانی فنی سایت وردپرسی که کارفرما ملزم به پرداخت آن است، پشتیبان سایت وظیفه دارد که همیشه سایت شما را ایمن نگه دارد. حال این ایمن نگه داشتن می تواند در برابر خطرهکرها، ویروس ها، بد افزارها و … باشد.

پشتیبان سایت با نصب افزونه های امنیتی و دسترسی به کد های سایت شما می تواند از نظر امنیتی، سایت شما را بررسی و بهبود ببخشد و اجازه ندهد که مورد دسترس افراد سودجو قرار گیرد. همانطور که می دانید اطلاعات یک سایت بسیار بسیارمهم هستند و هیچکس بدون اجازه نباید به آن ها دسترسی داشته باشد؛

بنابراین حواستان باشد که زمانی که یک پشتیبان سایت وردپرسی استخدام می کنید، پشتیبان شما تخصصی هم در زمینه امنیت سایت داشته باشد که بتواند در صورت پاک شدن اطلاعات بتواند آن ها را باز گرداند.

افزایش سرعت سایت

سومین عوامل تاثیرگذار درهزینه پشتیبانی سایت وردپرسی که شما باید به آن توجه بسیار ویژه‌ ای داشته باشید سرعت سایت است و اگر سایت شما از سرعت خوبی برخوردار نباشد ، ممکن است هرگز در صفحه اول موتور‌های جستجوی گوگل رتبه نگیرید. بنابراین شما با داشتن یک پشتیبانی سایت می‌توانید این درخواست را داشته باشید و برای شما افزایش دهند و از این طریق شما می توانید بر روی سئو سایت خود هم به خوبی کارکنید.

پاکسازی ویروس از سایت

چهارمین عوامل تاثیرگذار درهزینه پشتیبانی سایت وردپرسی که یکی از بهترین قابلیت‌‌هایی است که شما در پشتیبانی سایت در اختیار خود دارید، می‌توانید به پشتیبان سایت درخواست دهید تا سایت را از هرگونه ویرووس پاکسازی کنند. از دلایلی که باعث می شود شما پشتیبان سایت استخدام کنید این است که ممکن است خودتان متوجه نباشید که سایت‌ تان ویروسی است اما این ویروس‌ها به مرور زمان تاثیر خودشان را می‌گذارند و سایت شما را نابود می‌کنند ؛

بنابراین باید به این مورد توجه داشته باشید.سایت‌ها به روش‌های مختلفی ویروسی می‌شوند و یکی از اصلی‌ترین مواردی که ممکن است سایت شما ویروسی شود این است که از منابع نامعتبر افزونه و یا قالب بر روی سایت نصب می‌کنید و همین عامل باعث خواهد شد کد‌های ویروسی در سایت شما ایجاد شود.

بروزرسانی سایت

پنجمین عوامل تاثیرگذار در هزینه پشتیبانی سایت وردپرسی که شما در سایت باید به آن توجه ویژه داشته باشید بروز رسانی سایت است و چنانچه اگر سایت شما بروز نباشد ممکن است خطر‌های بسیار بزرگی سایت شما را تهدید کند. بدون اینکه شما هیچگونه اقدامی را انجام دهید می توانید بروزرسانی سایت را به عهده پشتیبان سایت بسپارید تا بتوانید از نسخه های جدید و بروز رسانی شده افزونه های وردپرس استفاده کنید.

بروزرسانی های محتوایی

از دیگرعوامل تاثیر گذاردر هزینه پشتیبانی سایت وردپرسی که شامل پشتیبان محتوایی سایت وردپرسی است لازم است شخص پشتیبان در کنار آن بروزرسانی محتوایی انجام دهد. هزینه پشتیبانی سایت وردپرسی در زمینه پشتیبانی محتوایی کاملا وابسته به تخصص شخص پشتیبان و توافق با کارفرما دارد. اما جدا از آن، هزینه پشتیبانی سایت وردپرسی برای بروزرسانی های فنی نیز پرداخت می شود.

همانطور که می دانید وردپرس همیشه در حال بروزرسانی کردن امکانات است و آپدیت های مختلفی را در طول زمان منتشرمی کند. یک کارشناس سایت وردپرسی باید از این آپدیت ها مطلع باشد و بروزرسانی آن ها را انجام دهد.

همچنین افزونه های سایت های وردپرسی هم نیاز به آپدیت شدن دارند که پشتیبان همیشه باید هوشیار باشد و جدا از این موارد، سایت وردپرسی چیزی نیستش که همیشه در نسخه فعلی خود بماند و از لحاظ فنی و محتوایی به بروزرسانی نیازی نداشته باشد.

ثبت سایت در ابزار های گوگل

هفنتمین عامل تاثیر گذار در هزینه پشتیبانی سایت وردپرسی شما می‌توانید از قابلیت‌های آن‌ها به خوبی استفاده کنید، ثبت سایت در ابزار های گوگل است. این ابزار‌ها محبوبیت بسیار زیادی در بین مدیران سایت ‌ها دارند و شما می‌توانید به خوبی از آن‌ها استفاده کرده و آمار‌های بسیارعالی از سایت خود داشته باشید .

پشتیبان سایت شما را در ابزار‌های گوگل ثبت خواهد کرد و شما می‌توانید از ابزار‌های گوگل به خوبی استفاده کنید تا قابلیت‌های آماری بسیار عالی را داشته باشید، البته این مورد را خودتان هم می‌توانید با استفاده از آموزش‌‌هایی که در سطح اینترنت وجود دارد انجام دهید اما خب کمی زمان بر است و اگر زمان برای انجام این کار را ندارید بهترین روش این است که از از یک پشتیبان سایت استفاده کنید و این درخواست را از پشتیبان خود داشته باشید.

شرکت‌های پشتیبانی نسبت به یک فرد پشتیبان ، مزیت‌های بسیار زیادی دارند و می‌توانند برای پشتیبانی سایت مقرون به صرفه و تخصصی تر عمل کنند.یکی از اصلی‌ ترین قابلیت‌هایی که تیم پشتیبانی وردپرس استار دارد این است که شما به صورت 24 ساعته می‌توانید از این تیم‌ خدمات دریافت کنید و هر زمانی که سایت شما به مشکل بخورد ، این تیم‌ها پشتیبان شما هستند و می‌توانند سریعا مشکل سایت شما را رفع کنند.

اگر شما یک تیم پشتیبان داشته باشید وابسته به یک فرد خاص نیستید، در واقع ممکن است مشکلی در سایت شما ایجاد شود که پشتیبان اختصاصی نتواند آن‌ را برطرف کند و از زمینه تخصص او خارج است یا در برخی از اوقات که پشتیبان اختصاصی سایت نمی‌تواند خدمات ارائه بدهد ممکن است مرخصی باشد یا مشکلی برای او پیش بیاید و در این مواقع اصلا نمی‌توانید از خدمات پشتیبانی در سایت استفاده کنید.

اما تیم‌ پشتیبانی وردپرس استار اینگونه نیستند و چون این بستر پشتیبانی توسط یک تیم ایجاد شده است هر کدام از اعضای آن تیم به هر دلیلی نتواند مشکل شما را رفع کند اعضای دیگر تیم هستند که سریعا به رفع مشکل شما بپردازند و سریعا سایت شما را به همان وضعیت قبلی بازگردانند .

مجموعه وردپرس استار فعالیت خود را از سال 1399 آغاز کرده است و تا‌کنون توانسته پشتیبانی بیش از 3000 سایت را در داشته باشد که این یک امتیاز بسیار مثبت برای یک شرکت پشتیبانی سایت وردپرسی خواهد بود ، در واقع این تیم از متخصص‌های حرفه ای وردپرس و کد نویس‌های بسیار با تجربه تشکیل شده که می‌توانند مشکلات سایت شما را در کمترین زمان رفع کند و وضعیت خوبی را برای سایت شما به ارمغان آورد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط

طراحی سایت در تهران

28 شهریور 1403

تعرفه افزایش سرعت سایت

13 شهریور 1403

طراحی سایت در کرج

12 شهریور 1403

پکیج افزایش سرعت سایت

7 شهریور 1403

طراحی وب اپلیکیشن با وردپرس

6 شهریور 1403

هزینه طراحی قالب سایت

2 شهریور 1403
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x