وردپرس استار

هدف از داشتن وب سایت

هدف از داشتن وب سایت

( هدف از داشتن وب سایت )

در زمان قدیم کسب و کارها ، برای داشتن مشتری هزینه بسیار بالایی را پرداخت می کردند تا در بین شمار بسیار زیادی از مردم کسب و کار آن ها دیده شود تا شاید فردی در این میان نیاز به خدمات و محصولات آن ها داشته باشد و از روش هایی مانند پخش کردن تراکت که در حال حاضر یک روش بسیار پرهزینه تبدیل شده است ، کسب و کار خودشان را معرفی می کردند.

اما امروزه با وجود اینترنت و موتورهای جست و جو و همچنین وب سایت ها موضوع دیده شدن کسب و کارها بسیار تغییر کرده است، به گونه ای که که شما خدمات و محصولات خود از طریق وب سایت ارائه می دهید و مشتری با جست و جوی در گوگل نیاز خود را که خدمات و محصولات شما است پیدا خواهد کرد که همین موضوع بیانگر هدف از داشتن وب سایت چیست ؟

برای کسب و کارها واضح است. گوگل مانند یک دفترچه راهنمای هوشمند و بسیار سریع عمل می کند که بیشتر افراد زمانی که می خواهند محصولی را خریداری کنند، اول به سراغ گوگل رفته و بعد از تحقیق و جستجو کردن ، تصمیم می گیرند که برای خرید کالا و یا استفاده از خدمات، اقدام کنند و به آن کسب و کار مراجعه کنند.

داشتن وب سایت می تواند تا درصد بسیار زیادی هزینه ها را برای صاحبان کسب و کارها کاهش دهد، شما تصور کنید که می خواهید یک فروشگاه راه اندازی کنید و برای راه اندازی این فروشگاه، ابتدا باید یک مغازه را اجاره کنید، اجناس مورد نظر را خریداری کنید و از ارگان های مربوطه مجوزهای لازم را دریافت کنید و کلی هزینه های متفرقه دیگر صرف کنید تا یک فروشگاه راه اندازی شود.

هدف از داشتن وب سایت می تواند بسیاری از هزینه های متفرقه را کاهش دهد و سود بیشتری را برای شما به همراه بیاورد به گونه ای که وب سایت ها مانند کسب و کار های فیزیکی و سنتی هیچگونه محدودیت زمانی و مکانی ندارند و می توانند به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمت به مشتریان و مخاطبان هدف خود باشد.

منظور از هدف از داشتن وب سایت چیست؟ این است که تمایل دارید در سایت خود محتواهایی منتشر کنید، محتواهای آموزشی ، متنی، تصویری یا ویدیویی در سایت خود قرار دهید یا شاید هدفتان راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی کوچک یا بزرگ برای فروش محصولات و ارائه خدمات باشد.

بنابراین قدم اول درهدف از داشتن وب سایت پیش از انجام هر گونه اقداماتی با مشخص کردن اهداف و استراتژی های مورد نظرتان است که بهتر است به سادگی از این مسئله مهم نگذرید.

در واقع این مسئله یکی از چالش های اصلی بسیاری از کسب و کارایی است که تمایل به راه اندازی یک وب سایت را دارند و تصور می کنند مبلغی که با راه اندازی وب سایت سرمایه گذاری کرده اند ممکن است از دست برود ؛

در ادامه با وردپرس استار همراه باشید تا به بررسی هدف از داشتن وب سایت چیست؟ و اینکه چگونه برای وب سایت مورد نظر خود اهداف مشخص کنیم بیشتر بپردازیم.

چگونه برای وب سایت مورد نظر خود اهداف مشخص کنیم؟

هدف از داشتن وب سایت چیست ؟ همانطور که در مطلب بالا نیز اشاره شد، پس از انجام هر اقدامی لازم است حوزه کاری خود را مشخص کنید و با تهیه لیستی ، نیازها و خواسته های خودتان را در جهت هدف از داشتن وب سایت چیست ؟

مشخص کنید با تهیه این لیست از خواسته و توقعات خودتان سوالات در ذهن مطرح کنید و سعی کنید به آن‌ها بهترین پاسخ ها را بدهید و خودتان را جای کاربران ومخاطبان بازارهدفتان بگذارید.

وجود چه محتواهایی در وب سایت ، آن را از سایت رقبا متمایز می‌کند؟
خدمات یا محصولات شما چه تغییراتی در افراد جامعه می تواند ایجاد کند؟

با چه تولید محتوایی بازدیدکنندگان جذب سایت می شوند و در سایت باقی بماند؟ همه ی این سوالات می تواند به شما در مشخص کردن اهداف کمک زیادی کند.

هدف از داشتن وب سایت چیست؟

در ادامه با ما همراه باشید تا به پاسخ هدف از داشتن وب سایت چیست ، بپردازیم…

به روز بودن قیمت ها و محصولات

یکی از ویژگی هایی که هدف از داشتن وب سایت را برای کسب و کارها مشخص می کند ،

به روز بودن قیمت ها و تعداد محصولات است که با توجه به این مسئله در بازار رقابتی کاربران به سادگی و تنها با یک جست و جو می توانند از محصول فروشگاه آنلاین شما و همچنین اخرین قیمت های آن مطلع شوند.

اگر تنوع های محصولات شما بالا و قیمت آن ها ارزان باشد هم فروش بسیار چشمگیری دارید و هم اینکه هزینه انبار داری را پرداخت نمی کنید و هم به دلیل نوسان قیمت در بازار مجبور نیستید که محصول خود را خیلی گران بخرید و قیمت بیشتری را در بازار به فروش برسانید؛

زیرا افزایش و کاهش قیمت و همچنین تنوع محصولات همه چیز دراختیار شماست و تنها با داشتن وب سایت می توانید قیمت و تنوع محصولات را بروزرسانی و در وب سایت منتشر کنید.

با هزینه ای کمتر از روش های سنتی تبلیغ کنید

هدف از داشتن وب سایت چیست ؟ هدف از داشتن وب سایت برای کسب و کارها به گونه ای است که کاتالوگ محصولات یا خدمات کسب و کار خودتان را تصور کنید که در سراسر جهان بلافاصله مورد بازدید کاربران قرار می گیرد وهیچ نیازی به چاپ کردن و توزیع مجدد کاتالوگ ها در سراسر جهان وجود ندارد.

تغییرات یا به روز رسانی هایی مانند تغییرات قیمت و تغییرات درتعداد محصولات موجود در انبار بدون چاپ مجدد بورشور بدون هزینه های نجومی انجام می‌شود. با داشتن وب سایت مناسب با حوزه کسب وکارتان متوجه خواهید شد که با سرمایه گذاری نسبتا کمی، می‌توانید از طریق آن با میلیون ها کاربر در سراسر جهان در ارتباط باشید و با شرکت ها و برند ها مطرح در سطح جهان رقابت و همکاری کنید.مشتریان شما می توانند اطلاعات دقیق و لیست قیمت محصولات یا خدمات شما را در هر ساعت از شبانه روز فقط با نگاه کردن به صفحه محصولات در وب سایت شما به دست آورند.

ایجاد شهرت و کسب اعتبار و اعتماد برای مشتریان بالقوه

هدف از داشتن وب سایت چیست ؟ ممکن است بسیاری از کاربران و مخاطبان هدف شما با کسب و کار و خدمات شما آشنا نباشند. وب سایت ها یک بستر ایده آل برای به نمایش گذاشتن خدمات ، محصولات به صورت آنلاین به مشتریان بالقوه هستند.

یک وب سایت با طراحی حرفه ای و منحصر به فرد می تواند نشان دهنده حرفه وتخصصی از کسب و کار شما به نمایش بگذارد و این شانس را به کاربران و مشتریان احتمالی خود بدهید که شما محصولات و خدمات ویژه ای را ارئه می دهید.

همچنین می توانید برای ایجاد شهرت و کسب اعتبار و اعتماد در مشتریان بالقوه از رضایت خرید مشتریان قبلی، فعالیت بی وقفه پرسنل سایت و…. قرار دهید.

برندسازی کسب و کار

یکی از پاسخ هایی که می تواند مناسب برای به سوال هدف از هدف از داشتن وب سایت چیست ؟ داد ؛ برندسازی کسب و کار است. برندسازی و کسب اعتبار در حال حاضر اساس ، پایه و ستون یک کسب و کار و همچنین سایت را تشکیل می دهد.

در دنیای دیجیتال امروز که بسیاری از افراد به دنبال فروشگاه ها و شرکت های فیزیکی و سنتی نیستند و تمایل دارند تا به صورت آنلاین امورات روزانه خودشان را انجام دهند

می توانید با داشتن وب سایت و برند سازی نیاز درصدی از افراد معه را پاسخگوباشید. با این کار، مشتریان خود را نیز افزایش می دهید و اعتبار بیشتری برای برند خود دریافت می کنید.

راه اندازی اپلیکیشن باشگاه مشتریان

هدف از داشتن وب سایت چیست ؟ راه اندازی باشگاه مشتریان ممکن است بسیار پر هزینه و سخت به نظر برسد و همچنین تولید محتوا و اطلاع رسانی به مشتریان موجود در باشگاه از نوعی شیوه فیزیکی و سنتی به حساب آید که در شیوه سنتی شما فقط می توانید شماره تلفن و یا آدرسی برای قراردادن مشخصات آن ها درلیست باشگاه مشتریان جمع آوری نمایید.

از طرفی با ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی طبق آخرین آمارها حدود 80 در صد از کاربران همراه اول یا کاربران ایرانسل خطوط تبلیغاتی خود را بسته اند و یا این قبیل پیام ها را مشاهده نمی کنند،

ولی راه اندازی باشگاه مشتریان به وسیله وب سایت و یا ابزار های شبکه های اجتماعی می تواند شیوه های اطلاع رسانی شما را به بهترین شکل ممکن بهینه ، کاملا مقرون به صرفه و شرایطی امنیتی اما در عین حال رایگان ایجاد نماید و با داشتن یک بستری برای بهینه سازی وب سایت در موتورهای جستجوی گوگل می توانید به وسیله ایمیل مارکتینگ جمع آوری کنید.

لازم به ذکر است که سیستم باشگاه های مشتریان به شیوه های بسیار پیشرفته تری تبدیل شده است که می توانید به ساخت طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن باشگاه مشتریان برای موبایل های اندروید بپردازید که نمونه اپلیکیشن هایی که شرکت شرکت وردپرس استار برای شرکت های مختلف طراحی و برنامه نویسی کرده است .

در حقیقت هم پلتفرمی مناسب برای  فروش بیشتر شرکت ها و مجموعه های مختلف بوده و با دریافت ایمیل و تلفن همراه مشتریان این مجموعه ها با اجرای رویداد های تبلیغاتی و تخفیف ها به وسیله نوتیفیکیشن ها که بستری رایگان برای اطلاع رسانی می باشد طراحی شده است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وردپرس استار

وردپرس استار