وردپرس استار

لیست خدمات پشتیبانی سایت

لیست خدمات پشتیبانی سایت

لیست خدمات پشتیبانی سایت به عنوان یک پکیج قدرتمند است که عملیاتی در جهت رشد و توسعه ی سایت شما انجام می شود که شامل پشتیبانی فنی سایت، پشتیبانی امنیتی سایت و از همه مهمتر پشتیبانی محتوایی سایت که هر سه به صورت متمرکز و در راستای یکدیگر روی سایت مورد نظر اعمال خواهد شد.

برای ارتقا و توسعه سایت همواره فقط یک تکنیک منحصر به فرد وجود ندارد ؛ بلکه شما باید از چندین راهکار و روش مختلف بهره برداری کنید تا در نهایت بتوانید یک روند رو به رشد و مثبتی را در سایت خود ببینید. زیر گروه های پشتیبانی فنی سایت، پشتیبانی امنیتی و پشتیبانی محتوایی همگی در جایگاه خود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و اینکه شما بخواهید فقط روی یک مورد از لیست خدمات پشتیبانی سایت سرمایه گذاری و تمرکز کنید هرگز به نتیجه مطلوبی نخواهید رسید. هر سه گروه پشتیبانی فنی، امنیتی و محتوایی باید مانند در یک راستا در کنار یکدیگر صورت انجام شود.

اهمیت استفاده از لیست خدمات پشتیبانی سایت

در حقیقت اگر پشتيباني سايت نباشد بعد از گذشت مدتی سايت شما به خاطر خطاهای امنیتی زياد از کار مي افتد. از طرفی ديگر مديريت سايت بسيار سخت خواهد شد و بیشتر کاربران و بازدیدکنندگانی که از سايتتان بازديد مي کردند را از دست خواهید داد. از مهم ترین مزیت لیست خدمات پشتیبانی سایت این است که از بین میلیون ها سایت ، هر کارشناس حرفه ایی برای حل مشکل یک سایت نیاز دارد که کدها و ساختار آن را بررسی کند تا بتواند مشکل سایت را حل کند.

پشتیبانی از سایت نیاز به دانش تخصصی و تجربه دارد و کاری نیست که توسط افراد غیر حرفه ایی انجام شود. از طرفی افرادی که وظیفه پشتیبانی از سایت را دارند می توانند با کمک ابزارهایی بروز مشکل را سریعا پیش بینی کرده و حتی از بروز از آن پیشگیری کنند تا زمان کمتری برای رفع مشکلات سایت صرف شود.

امروز عملکرد صحیح و سریع یک سایت عامل بسیار مهمی برای گرفتن رتبه در صفحه اول موتورهای جستجوی گوگل هستند؛ بنابراین عملکرد نامناسب سایت شما نزد کاربران تصویرمنفی را از یک کسب و کار ایجاد می کند. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی لیست خدمات پشتیبانی سایت بپردازیم.

لیست خدمات پشتیبانی سایت

پشتیبانی فنی سایت
پشتیبانی امنیتی سایت
پشتیبانی محتوایی سایت

پشتیبانی فنی سایت

اولین مورد از لیست خدمات پشتیبانی سایت ، پشتیبانی فنی سایت است . سایت پلتفرمی در بستر اینترنت است که همواره در توجه همگان قرار دارد و این شبکه ی گسترده جهانی برای آن که بتواند در بالاترین سطح کیفیت خدمات خود را براساس نیاز کاربران ارائه دهد لازم است عملکرد درستی را داشته باشد؛

به عنوان مثال ، تصور کنید قصد خرید یک خودرو را دارید و این خودرو علاوه بر زیبایی و امکانات بی نظیری که دارد باید از لحاظ فنی هم برای شما درست کار کند و نیازهای شما را برآورده کند.

نقطه مشترک سایت نیز دقیقا به همین صورت است ، در حقیقت یعنی جدا از زیبایی ظاهری و سایر امکاناتی که دارد لازم است که به وسیله یکی از لیست خدمات پشتیبانی سایت ( پشتیبان فنی) در سریع ترین زمان ممکن لود شود و در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل پس از کلیک کاربر روی دامنه یا همان آدرس سایت نمایش داده شود.

کسی نمی خواهد با سایتی روبرو شود که اصطلاحاً سرعت لاکپشت را دارد یا با کلیک کردن بر روی ادرس سایت با خطای 404 روبه رو شوند. بسیاری از افراد تمایل دارند داخل سایت خود امکانات بیشتری را جهت ارائه ی خدمات بهتربه کاربران قرار این قبیل کارها که درواقع در سایت به آن ها افزونه یا پلاگین می گویند.

لیست خدمات پشتیبانی فنی سایت:

رفع خطاهای رایج در سایت
ساماندهی افزونه ها و نصب افزونه های اورجینال در سایت
بررسی امورات مربوط به هاستینگ و انتقال سایت
مانیتورینگ Uptime و رفع down شدن احتمالی
طراحی و سفارشی سازی صفحات سایت
حل مشکل خطاهای های 404 و 401

ریسپانسیو یا واکنش گرایی صفحات سایت در انواع نمایشگرها ( مویایل ، تبلت ، لپ تاپ ، تلوزیون هوشمند و… )
در صورت سایت وردپرسی رفع مشکلات ووکامرس و درگاه پرداختی
ساخت انواع فرم های درخواست و اتصال آن به سامانه پیامکی
کلیه امور مربوط به توسعه سایت
انجام تمامی اهداف و درخواست های کارفرما و… جزئی از از لیست خدمات پشتیبانی سایت بخش فنی می باشد.

پشتیبانی امنیتی سایت

دومین مورد از لیست خدمات پشتیبانی سایت پشتیبانی امنیتی سایت است و هر نوع سایتی نیاز به تأمین امنیت کامل دارد. همه ی افرادی که چه به صورت اختصاصی و چه به صورت آماده اقدام به طراحی سایت کرده اند، روی سایت خود از لحاظ هزینه ، زمان ، انرژی و… سرمایه گذاری کرده اند و آن مجموعه ای که لیست خدمات پشتیبانی سایت به شما ارائه می دهد وظیفه دارد که امنیت کامل را در سایت شما برقرار کند و اجازه ندهد حتی 1 بیت از اطلاعات موجود در سایت حذف شود.

وجود افزونه ها و کد های غیر ضرضوری جزو مسائل و معضلات اجتناب ‌ناپذیر در سایت ها هستند که هیچ وقت از شبکه های جهانی از بین نخواهند رفت. بهترین اقدام مقابله با آن ها از طریق پشتیبانی امنیتی سایت است و علاوه بر آن از لیست خدمات پشتیبانی سایت می توان رویکرد فوق العاده ای برای این موضوع استفاده از بروزترین و پیشرفته ترین ابزار های موجود جهت اسکن منظم و دوره ای سایت نگه دارید.

بیشتر دارندگان سایت ها لیست خدمات پشتیبانی سایت ، علل خصوص پشتیبان امنیتی سایت را بخش مهمی از سایت می دانند و قابلیتی که لیست خدمات پشتیبانی سایت دارد این است می تواند از کلیه اطلاعات موجود در سایت نسخه پشتیبان تهیه کند.

در شرکت وردپرس استاردر بازه های زمانی منظم از سایت بک آپ گیری می شود و به دو سرور کاملاً ایمن داخلی و خارجی ارسال می شود و علاوه بر آن کاربران می توانند نسخه پشتیبان خود را از طریق لینکی که به صورت پیامک به آن ها ارسال می شود را دانلود کنند. در زیر به لیست خدمات پشتیبانی سایت از گروه امنیتی اشاره شده است :

لیست خدمات پشتیبانی امنیتی سایت:
انجام چک لیست کامل تامین امنیت سایت
تهیه نسخه پشتیبان به طور منظم و انتقال به دو سرور امن ایران و اروپا
به روزرسانی هسته سایت، قالب، افزونه ها و نسخه
پاک سازی افزوونه های غیر ضروری موجود در سایت
حذف لینک های نامرتبط از نتایج گوگل برای جلوگیری از هک شدن سایت

پشتیبانی محتوایی سایت

آخرین مورد از لیست خدمات پشتیبانی سایت پشتیبانی محتوایی سایت می باشد که همان طور در قسمت ابتدایی متن نیز بیان شد در لیست خدمات پشتیبانی سایت ، بخش مرتبط با محتوا از اهمیت بسیار بالایی در سایت برخوردار است. زیرا اصلی ترین صفحه در هر نوع وب سایت محتوای داخلی آن است.

محتوا برای سایت مانند روح در بدن یک موجود زنده است که بدون آن ادامه چرخه حیات هیچ معنا و مفهومی ندارد. به عنوان مثال بدن انسان برای دریافت انرژی جهت انجام امورات روزانه نیاز به تغذیه مناسب و جذلب ویتامین دارد تا بتواند تا پایان یک شبانه روز پر قدرت به فعالیت خود ادامه دهد.

هر چقدر کیفیت مواد غذایی دریافتی در نامناسب و کمتر باشد دیر یا زود چسم بیمار می شود و یا حداقل انرژی کمی در طول روز به فرد انتقال می دهد. سایت شما هم نیاز به تغذیه ی منظم از طریق تولید و بارگذاری محتوای باکیفیت دارد و هر چقدر کیفیت محتوای شما بالاتر باشد انرژی و نیروی محرکه ی آن نیز در جذب کاربران و بازدید کنندگان نیزبیشتر خواهد بود.

و تولید محتوای هدفمند متناسب با نیاز کاربران از سایر بخش های مهم سایت است. اصولاً پشتیبانی محتوایی سایت لیست خدمات پشتیبانی سایت می توان از جمله اقدامات با صرف انرژی، زمان و هزینه بیشتر نسبت به سایر فرآیندهای عملیاتی پشتیبانی سایت معرفی کرد. البته این حجم از سرمایه گذاری با گذشت زمان بازدهی بیشتری را نیز برای سایت شما به همراه خواهد داشت.

لیست خدمات پشتیبانی محتوایی سایت:

تهیه لیستی از کلمات کلیدی هدفمند جهت تولید محتوا
تولید محتوای تخصصی براساس نیاز کاربران ومخاطبان هدف
فعالیت در شبکه های اجتماعی جهت انتشار محتوا
بروزرسانی و افزودن مطالب جدید به محتواهای قدیمی در سایت
سئو محتوا و انتشار در بازه های زمانی منظم
آنالیز رقبا در بخش محتوایی سایت جهت شناسایی نقاط قوت
بهره برداری و شناسایی نقاط ضعف به منظور عدم تکرار آن در سایت جزوی از لیست خدمات پشتیبانی سایت می باشد.

پکیج های لیست خدمات پشتیبانی سایت چگونه است؟

لیست خدمات پشتیبانی سایت سلامت و صحت عملکرد قسمت های مختلف از سایت را طی یک قرار داد 6 ماهه و یک ساله تضمین می کند و در صورتی که در هر قسمتی از وب سایت مشکل و تداخلی به وجود بیاید تیم خدمات پشتیبانی سایت با دریافت مبلغی شخص پشتیبان سایت فورا آن مشکل را برطرف می کند.

از طرفی این نکته قابل توجه هست که امنیت در هیچ جا و در هیچ زمانی ۱۰۰ درصد بدون وجود پشتیبان سایت تامین نخواهد شد به همین دلیل در لیست خدمات پشتیبانی سایت خدماتی وجود دارند که در صورت بروز مشکلات غیر قابل پیش بینی خسارات به حداقل برسد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وردپرس استار

وردپرس استار