طراحی سایت های تجارت آنلاین

طراحی سایت های تجارت آنلاین

طراحی سایت های تجارت آنلاین ، برای یک شرکت بازرگانی و تجاری بسیار ضروری است ؛ زیرا صادرات و واردات در قسمت از جهان به معنای هر نوع تجارت بازرگانی بر روابط بین المللی شده اند و از این جهت می توان طراحی سایت های تجارت آنلاین را برای بازرگانان و تاجران داری اهمیت و ضرورت بیان کرد .داشتن تجارت جهانی در حال حاضر بر روی بستر اینترنت صورت می گیرد و این عامل باعث شده است که تجارت جهانی و ارتباطات خارج از مرزها را آسان و مناسب تر کند.

طراحی سایت های تجارت آنلاین یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در توسعه تجارت و افزایش کسب درآمد در این حوزه می باشد. صاحبان کسب و کارهای تجاری از اهمیت های ورود به بازارو تجارت آنلاین به خوبی آگاه هستند و صاحبان کسب و کارهای تجاری از طریق طراحی سایت های تجارت آنلاین می توانند خودشان را به مردمان سراسر دنیا معرفی کنند و فعالیت خود را در تمامی قسمت های جهان گسترش دهند؛

بدین منظور سایت های تجاری به صورت چند زبانه ، براساس به نوع کشورهایی که در زمینه کاری و بازرگانی با آن ها در تعامل و ارتباط هستند این قابلیت در طراحی سایت های تجارت آنلاین ایجاد می شود . برای سایت های تجاری و بازرگانی لازم است که به این سایت کاملا به صورت اختصاصی ، سفارشی و منحصر به فرد برای شرکت های تجاری طراحی شوند تا مشتریان را به سوی معاملات خود را از طریق سایت شرکت مربوطه انجام دهند و شرکت های تجاری و بازرگانی بتواتند حس اطمینان و اعتماد را برای مشتریان و مخاطبان خود به ارمغان آورند.

اهمیت طراحی سایت های تجارت آنلاین

شرکت‌های بازرگانی و تجاری به جهت نشان دادن اعتبار برند خود و ارائه هرچه بیشتر و در عین حال بهتر توانمندی‌ها یا معرفی محصولات و خدمات، نیازمند طراحی سایت های تجارت آنلاین برای روابط بازرگانی درون مرزی و برون مرزی می‌باشند. طراحی سایت بازرگانی در زمینه تجارت و صادرات و واردات، مزایای قابل توجهی را برای تاجران وبازرگانان ایجاد می‌کند.

طراحی سایت های تجارت آنلاین باعث پیشی گرفتن از سایر رقبا شده و در سطح بازار جهانی و بدون محدودیت به جهت برقراری ارتباط و گسترش روابط اقتصادی با بازار سایر کشورها می‌باشد. روابط بازرگانی و تجاری یک نوع روابط بین المللی به حساب می آید که به همین دلیل اهمیت طراحی سایت طراحی سایت های تجارت آنلاین بیشتر از سایر بخش های این حوزه به چشم می‌آید.

ویژگی های طراحی سایت های تجارت آنلاین

مهمترین ویژگی که یک طراحی سایت های تجارت آنلاین برای تاجران و بازرگانان می تواند داشته باشد، مزیت بازاریابی گسترده جهانی برای یک شرکت بازرگانی و تجاری است. یک شرکت بازرگانی کلیه درآمد خود را از طریق مشتریان خود در قسمت های مختلف جهان از طریق واردات و صادرات کالا بدست خواهد آورد؛

برای رسیدن به این هدف، ایجاد امکانات و ویژگی منحصر به فرد و ضروری در طراحی سایت های تجارت آنلاین می باشد که در سایت، محدودیت مکانی و زمانی برای مبادلات و معاملات خود نخواهید داشت…

و مسلما برخورداربودن سایت از این ویژگی ها و امکانات می تواند برای یک شرکت بازرگانی و تجاری باعث افزایش فروش و جذب مشتریان بسیار زیاد برای آن ها در سراسر کشور و حتی جهان خواهد شد و با ایجاد قابلیت چند زبانه می توانید ارتباط بیشتر و تاثیر گذار تری را با مشتریان خود در آن کشور ها برقرار نموده و آن ها نیز به راحتی از خدمات و محصولات حوزه شغلی شما آگاهی پیدا کنند.

این ویژگی ها شامل :

طراحی اختصاصی و منحصر به فرد با توجه به نیاز فعالیت تجاری و بازرگانی
برخوردار بودن حداقل سه زبان بین المللی ؛ انگلیسی ، عربی ، فرانسوی
برخورداری از بخش ثبت اطلاعات کاربران
برخورداری از بخش‌های تعاملی و ارتباطی بین مدیران و کاربران
برخورداری ثبت سفارش محصولات توسط کاربر بدون محدودیت زمانی و مکانی
امکان دریافت درخواست نمایندگی برند تجاری مربوطه و… می باشد.

امکانات مهم در طراحی سایت های تجارت آنلاین

امکانات مهم در طراحی سایت های تجارت آنلاین درحوزه تجاری و بازرگانی باید برخلاف سایر سایت ها که طراحی می شود باشد و دارای امکانات و قابلیت های مختص به خود باشد تا به بهترین شکل ممکن برند تجاری و شرکت های بازرگانی را بتوانید معرفی کنید. برخی از امکانات که باید در سایت خود ایجاد کنید شامل :

نمایش محصولات و خدمات مرتبط با برند
قراردادن نمونه کارها ویژه واردات و صادرات
ایجاد کاتولوگ آنلاین از تصاویر محصولات و خدمات
قراردادن موقعیت مکانی برند مربوطه در گوگل مپ و سایر نرم افزارها
ایجاد فرم برای ارتباط با مشتریان به صوورت چند زبانه
ایجاد سیستم پیشرفته در مدیریت فروش و ارتباط با مشتریان جهانی
قابلیت امکان خرید آنلاین برخی از محصولات به صورت عمده
طراحی ظاهر حرفه ای سایت و سرعت بالا در دسترسی کاربران به سایت
ایجاد قابلتیت ریسپانسیو و واکنشگرا جهت نمایش سایت در انواع نمایشگرها برای کاربران
ایجاد رزومه کاری و هر آن چیزی که تمایل دارید در قسمت درباره ما کاربران از شما بدانند قرار دهید

نکته اول : فعالیت های شرکت های بازرگانی اغلب به صورت بین المللی هستند و مهم ترین قسمت طراحی سایت های تجارت آنلاین ، قراردادن گزینه زبان دردو یا چند زبانه بودن بسیار ضروری است.؛ زیرا برخی از مشتریان شما از سراسر جهان و کشورهای اروپایی و همچنین از کشورهای آسیای شرقی هستند و ازاین جهت اهمیت زبان بین المللی در سایت پر رنگ تر خواهد شد.

نکته دوم: در طراحی سایت های تجارت آنلاین لازم است که به معرفی محصولات و خدماتی که شما در هر حوزه ای هستید باید به خوبی انجام دهید، و همچنین اگر بتوانید تولید محتوای منحصر به فرد براساس فعالیت شغلی خود انجام دهید و در تولید محتوا خلاقیت داشته باشید می توانید مخاطبان هدف و کاربران را به سمت سایت هدایت کنید؛ به عنوان مثال محتواهای تصویر، متنی ، ویدیویی از ارسال محصولات و خدمات خود در سایت بارگذاری کنید.

نکته سوم : طراحی سایت های تجارت آنلاین برای تجار و بازرگانان باعث جلب اعتبار و بها دادن به شرکت بازرگانی شده و با وجود قابلیت چند زبانه در سایت می‌توانید کسب و کارتان را در سطح بین المللی معرفی کنید که می توان جزوی از اصلی‌ترین اهداف طراحی این نوع سایت نیز همین مسئله دانست.

مزایای طراحی سایت های تجارت آنلاین

حدود 60 درصد از افراد جامعه برای انجام دادن کوچکترین کارهای خود به اینترنت مراجعه می‌کنند، بنابراین طراحی سایت های تجارت آنلاین می تواند یک فرصت بسیار مناسب برای تجار و بازرگانان می باشد و به جهت ارائه خدمات و محصولات به کاربران در سراسر جهان و همچنین راه اندازی یک مجموعه همه جانبه برای معرفی برند، نمونه کارها و … می توانید مزیت های بسیار زیادی را نصیب خود کنید. از سایر مزیت هایی که می تواند برای شما به همراه داشته باشد شامل موارد زیر است.

پشتیبانی بدون محدودیت

یکی از دغدغه‌های اصلی بسیاری از تجارت و افرادی که در حوزه بازرگانی فعالیت می‌کنند این است که نگران هستند که نکند نتوانند پشتیبانی مناسبی برای مشتریان خود انجام دهند؛ شاید پشتیبانی و پاسخگویی به کاربران و مشتریان به‌ روش سنتی زمان زیادی را طلب کند ؛ اما با طراحی سایت های تجارت آنلاین و سایت تجاری می‌توانید مشتریان و کاربران خودتان را از طریق گفتگوی آنلاین در سایت پشتیبانی کنید و رضایت آن‌ها را نسبت شرکت جلب نمایید.

برند سازی و اعتماد

برای اینکه بتوانید در سطح بازار داخلی و جهانی تجارت بدرخشید، نیاز است تا نام نیک و آوازه خوبی را برای خودتان ایجاد کنید. این کار تنها با راه اندازی با یک سایت بازرگانی بسیار بهتر و راحت ‌تر از کسب وکار سنتی شده است. در سایت بازرگانی خودتان می توانید خدمات و محصولات خود را هر زمانی که تمایل داشته اید به‌ از جهت موجودی و قیمت روز رسانی کنید،

با مشتریان به گفتگو به صورت آنلاین بپردازید و محتوای مورد پسند مخاطبان و کاربران را در سایت قرار دهید؛ با انجام این فعالیت‌ها در سایت باعث می شود تا شهرت مجموعه شما بر سر زبان‌ها بیفتد و به‌ بهترین شرکت تجاری و بازرگانی موقعیت موردنظر خود تبدیل شوید.

معرفی برند و خدمات تجاری و بازرگانی

طراحی سایت های تجارت آنلاین به شرکت های تجاری و بازرگانی که برای مشتریان خارجی و داخلی به‌ صورت سنتی امکان‌پذیر نباشد ؛ شما می‌توانید تمامی اطلاعات مربوط به شرکت مربوطه خود مانند خدمات و محصولات، گواهینامه‌ها و افتخارات و نمونه کارهایتان را با معرفی برند خود از طریق سایت  قرار دهید.

قابلیت دسترسی به سراسر نقاط دنیا

قابلیت دسترسی به سراسر نقاط دنیا در حوزه تجارت و بازرگانی به گونه‌ ای است که شما با نقاط زیادی از جهان در ارتباط هستید. شاید در نگاه اول این تفاوت مکانی و زمانی شما با مخاطبان و مشتریان در حالت عادی برای شما یک نوع محدودیت به‌ حساب آید؛ اما در دنیای اینترنت، چیزی به نام محدودیت مکانی و زمانی وجود ندارد.

در هرساعت از شبانه روز و در هر نقطه از جهان، مخاطبان و مشتریان شما می‌توانند از سایت بازرگانی و تجاری شما بازدید کنند، سوالات خودشان را به شما انتقال دهند و سفارشات خود را به‌ صورت آنلاین به ثبت برسانند و همچنین با افزایش فروش و سطح درآمد تجارت می توانید به ‌صورت 24 ساعته با مشتریان و مخاطبین خود در سراسر دنیا ارتباط برقرار کنید، خدمات و محصولات خودتان را به آن‌ها ارائه کنید و از این راه درآمد خود را افزایش دهید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط

طراحی سایت در تهران

28 شهریور 1403

تعرفه افزایش سرعت سایت

13 شهریور 1403

طراحی سایت در کرج

12 شهریور 1403

پکیج افزایش سرعت سایت

7 شهریور 1403

طراحی وب اپلیکیشن با وردپرس

6 شهریور 1403

هزینه طراحی قالب سایت

2 شهریور 1403
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x