طراحی سایت به زبان انگلیسی

طراحی سایت به زبان انگلیسی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی ، ارتباط بین مردم در سراسر جهان گسترش یافته است. زبان انگلیسی هم به عنوان یک زبان بین‌المللی از اهمیت بسیاری برخوردار است و طراحی سایت به زبان انگلیسی به مشاغل و شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا محصولات و خدمات خود را بهتر معرفی کرده و در نتیجه مشتریان بیشتری را از طریق سایت جذب کنند.

طراحی سایت به زبان انگلیسی برای شرکت‌های تجاری و بازرگانی یا حتی فروشگاه‌هایی که تمایل دارند محصول و خدمات خودشان را به صورت گسترده در سطح جهان به صورت بین المللی عرضه کنند؛ کاربرد و مزایای بسیار زیادی به همراه دارد و همچنین در رونق کسب و کار شما و ارتباط با مشتریان شما اثر بسیار زیادی خواهد داشت.

توجه داشته باشید که پس از طراحی سایت به زبان انگلیسی، شما با تعداد بیشماری از جمعیت دنیا که زبان بین المللی آن ها انگلیسی است روبه رو هستید و بر این اساس در گوگل خدمات ، محصولات و کلیه اطلاعات موجود در سایت شما را به زبان انگلیسی جستجو می کنند.

شما در ارتباط با یک شرکت بین المللی اولین چیزی که ارائه خواهید کرد وب سایت شرکت خواهد بود و با داشتن ایمیل رسمی وب سایت در حقیقت اسم سایت شما به افراد خارجی و شرکت های طرف قرارداد شما اعلام خواهد شد و در این صورت وب سایت شما به عنوان یک کاتالوگ آنلاین از شرکت شما و حوزه برند شما، همیشه در دسترس شرکت های خارج از ایران قرار خواهد گرفت.

طراحی سایت به زبان انگلیسی و تاثیر آن بر صادرات تا به امروز آشکار و مشخص بوده و بدون داشتن وب سایت و همچنین بدون قابلیت زبان انگلیسی در سایت ارتباط با شرکت های بین المللی سخت و در حقیقت امکان پذیرنخواهد بود و به سال های پیشین در دهه 70 پیش از آن که هنوز اینترنت و جستجو درگوگل رایج نبوده است باز می گردیم.

همه تجار و بازرگانان شرایط مراجعه به مجموعه شما و گفتگوی حضوری در دفتر شما را ندارند،

بنابراین بهترین روش طراحی سایت به زبان انگلیسی با نوع طراحی و گرافیکی که رنگ بندی، استفاده از عکس های مناسب و حتی نوع فونت استفاده شده در سایت به صورت حرفه ای طراحی شود چرا که طراحی سایت به زبان انگلیسی در حقیقت سایتی خواهد بود که در معرفی بیشتر شما به مخاطب تاثیر بسیار زیادی دارد.

در ادامه با تیم وردپرس استار همراه باشید تا به بررسی روش های کاربردی طراحی سایت به زبان انگلیسی بپردازیم.

روش‌های طراحی سایت به زبان انگلیسی

در ادامه با ما همراه شوید تا به روش های طراحی سایت به انگلیسی بپردازیم…

طراحی دو سایت به صورت جداگانه

روش طراحی دو سایت به صورت جداگانه ، به این صورت است که دو سایت با همان قالب و امکانات و قابلیت یکسان و مشترک در یک هاست به صورت حرفه‌ای طراحی سایت به زبان انگلیسی انجام می شود و بین سایت‌های انگلیسی و فارسی اثری از زبان مخالف وجود ندارد و اطلاعات موجود در سایت فارسی به زبان فارسی و سایت انگلیسی به زبان انگلیسی است.

طراحی سایت با قابلیت گزینه دو زبانه

روش طراحی سایت با قابلیت گزینه دو زبانه ، بیشتر برای وب‌ سایت‌های چند زبانه مورد استفاده قرار می‌گیرند که هر مقاله در سایت به چندین زبان ترجمه شده و با زبان هر کشور در داخل سایت اطلاعات بارگذاری می شود.

سایت های بازرگانی و علمی از جمله سایت‌هایی هستند که با قرار دادن و استفاده از قابلیت دو زبانه می توانند هر زبانی را به زبان کشور مورد نظر خود تغییردهند.

متاسفانه بسیاری از طراحان سایت برای ترجمه و طراحی سایت به زبان انگلیسی از گوگل ترنسلیت استفاده می کنند که یکی از مشکلات اصلی برخی از سایت های چند زبانه که کاربران و مخاطبان بین المللی بسیارکمی دارند این است که گوگل ترنسلیت نمی تواند اصطلاحات و عبارات زبان های مختلف را به درستی ترجمه کند.

طراحی سایت به زبان انگلیسی برای چه کسانی مناسب است؟

به طور کلی اگر به دنبال توسعه برند و تجارت خود در سطح بین الملل هستید، یا مخاطبان و مشتریان با ملیت ها و زبان های مختلف از سراسر جهان دارید، سایت چند زبانه برای شما بسیار کارامد خواهد بود. از طرفی اگر سایت آموزشی ، خبری ، تجاری و بازرگانی ، پزشکی و…. دارید،

طراحی سایت به زبان انگلیسی و چند زبانه کردن آن، بار ترافیکی کاربران و بازدید کنندگان را به صورت چشمگیری افزایش خواهد داد. طبیعتا افزایش مخاطب و ترافیک برابری با رتبه اول در صفحه اول موتور جستجوی گوگل دارد. در نتیجه دریافت مشتریان و درامد بیشتر خواهد بود.

بنابراین نمی توان تعیین کرد طراحی سایت به زبان انگلیسی مناسب برای چه مشاغلی است و برای چه مشاغلی نیست.

سایت شخصی

در سایت‌های شخصی بیشتر مطالب مختلفی به صورت متن، تصویر یا فیلم قرار داده می‌شود و معمولاً هدف از طراحی این نوع وب‌ سایت‌ها فقط اطلاع رسانی یا اشتراک ایده‌ها و نظرات در مورد یک موضوع خاص و شخصی است.

سایت شرکتی

طراحی سایت به زبان انگلیسی برای شرکت ها، همانطور که از نام آن پیداست، برای شرکت‌های تجاری، مالی، خدماتی و سایر شرکت‌ها انجام می‌شود. برای شرکت‌هایی که در زمینه تجارت و حقوق بین المللی فعالیت می‌کنند، طراحی سایت به زبان انگلیسی باعث می‌شود تا محصولات یا خدمات مجموعه خودتان را به راحتی به کاربران سراسر جهان معرفی کنید.

سایت فروشگاهی

سایت‌های فروشگاهی برای فروش محصولات به صورت آنلاین طراحی می شود. سایت های فروشگاهی کاملا متناسب با فضای فروشگاه طراحی خواهند شد و بیشتر وب سایت‌هایی که تمایل دارند بازار هدف و فروش محصولات خود را در کشورهای خارجی باشد که می‌توانند توسط کاربران سایر کشورها مورد بازدید و منجر به خرید محصولات شود، این دسته افراد به به دنبال طراحی سایت فروشگاهی به زبان انگلیسی هستند.

مزایای طراحی سایت به زبان انگلیسی

مزایای طراحی سایت به زبان انگلیسی چیست؟

بهبود بخشیدن ارتباطات بین المللی

اولین و مهمترین مزیتی که طراحی سایت به زبان انگلیسی می تواند داشته باشد این است که سایت های انگلیسی ارتباطات بین المللی را بهبود می‌بخشند. درواقع بومی‌ سازی وب سایت به زبان‌های دیگر باعث بهبود ارتباطات جهانی می‌شود، به عنوان مثال شما می‌توانید یک محصول را از سایت‌های خارجی خرید کنید.

در صورتی که قبل از خرید اطلاعات مربوط به سایت را به زبان مادری خود یعنی فارسی مشاهده می کنید و حدود 20 درصد از کاربران معتقدند که خرید یک محصول به زبان مادری، مهم‌ تر از قیمت آن است. بنابراین، یک سایت چند زبانه علاوه‌ بر بهبود ارتباطات بین المللی، می تواند کاربران بسیار زیادی را به سوی خود هم جذب کند.

بهینه‌ سازی موتورهای جست‌ وجوی گوگل

اگر کسب و کار شما آماده شروع به گسترش در بازارهای جدید در کشورهای دیگر هستید، با چند زبانه کردن محتوای درون سایت خود، می‌توانید از جایگاه بسیار بالایی برخوردار شوید.

سئو با بهینه سازی موتورهای جستجو در گوگل ترافیک را به سایت شما هدایت می کند تا کسب ‌و‌کار شما را به صورت چشمگیری توسعه دهد. در همین راستا، طراحی سایت به زبان انگلیسی همراه با بهینه سازی و سئوی سایت چند زبانه ، این امکان را به موتورهای جستجو می‌دهد تا دریابند که سایت به کدام زبان نوشته شده است،

و در نهایت صفحات سایت شما را برای کاربرانی که یک موضوع را با زبان و در محلی خاص جستجو می‌کنند، پیشنهاد می‌دهد. علاوه بر این، با استفاده از سئوی چند زبانه، توانایی خود را برای تبدیل کاربران به مشتریان در سایت خود، باعث بهبود نرخ تبدیل و دریافت رتبه اول صفحه نتایج جستجو را تقویت خواهید کرد.

بازاریابی مقرون‌ به ‌صرفه

در دنیای امروز، بیشتر سایت های یک شرکت نقطه کانونی در بازاریابی آن هستند. در حقیقت طراحی سایت به زبان انگلیسی ، یک روش بسیار کارآمد برای بازاریابی هم از جهت هزینه و هم از جهت دسترسی خواهد بود.

بنابراین، با در نظر گرفتن این موضوع طراحی سایت به زبان انگلیسی نیز با در نظر داشتن استراتژی بازاریابی بین‌المللی شما بسیار مناسب و مقرون به صرفه خواهد بود.

در این راستا اگر شما هم به دنبال یک سایت و کاملا اختصاصی برای کسب‌ وکار خود هستید تا بتوانید در بازارهای جهانی رقابت کنید، تیم متخصص و حرفه‌ای وردپرس استاردر خدمت شماست.

تیم حرفه ای وردپرس استار با بهره از دانش روز دنیا در حوزه طراحی وب سایت، یک سایت با طراحی کاملا اصولی و اختصاصی به زبان انگلیسی یا چند زبانه برای شما طراحی خواهند کرد.

قیمت و هزینه طراحی سایت به زبان انگلیسی

عوامل مختلفی در تعیین قیمت و هزینه طراحی سایت به زبان انگلیسی تاثیر گذار هستند از جمله عوامل موثر می توان به کاربری طراحی سایت اشاره کرد. به عنوان مثال طراحی سایت شما فروشگاهی است یا شرکتی و … یا طراحی قالب سایت شما اختصاصی است یا قالب آماده و …

اگر طراحی سایت حالت اختصاصی داشته باشد، زمان و هزینه بیشتری خواهد داشت. این در حالی است که بسیاری از صاحبان کسب وکارها ترجیح می دهند طراحی سایتشان اختصاصی نباشد.

یعنی با استفاده از قالب های آماده اقدام به طراحی سایت برای برند و کسب و کار خود می کنند تا علاوه بر کاهش زمان و هزینه طراحی، هر چه سریع تر کسب و کارشان را آغاز کنند.

تعرفه طراحی سایت به زبان انگلیسی در صورتی که سایت طراحی شده بر اساس اصول و استانداردهای برنامه نویسی و سئو باشد متفاوت خواهد بود .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط

طراحی سایت در تهران

28 شهریور 1403

تعرفه افزایش سرعت سایت

13 شهریور 1403

طراحی سایت در کرج

12 شهریور 1403

پکیج افزایش سرعت سایت

7 شهریور 1403

طراحی وب اپلیکیشن با وردپرس

6 شهریور 1403

هزینه طراحی قالب سایت

2 شهریور 1403
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x