تعرفه ادمین سایت

تعرفه ادمین سایت

ادمین سایت شخص یا گروهی از افراد هستند که قسمت های های مختلفی سایت شامل ، تولید محتوا ، بارگذاری محصول ، بروزرسانی و آپدیت سایت ، امنیت سایت ، بهبود عملکرد و رفع ایرادات کلی و جزئی فنی سایت را مدیریت می کنند ، قیمت و تعرفه ادمین سایت وابسته به میزان فعالیت های سایت و تخصص شخص ادمین سایت دارد.

در واقع ادمین یک کلمه ی انگلیسی می باشد که درواژگان فارسی به معنای مدیر می باشد. اما در عصرحاضر تکنولوژی کلمه ی ادمین به این معنی است که هر شخصی که بدون هیچگونه محدودیتی به تمامی قسمت های یک کانال، گروه، سایت و… دسترسی دارد، که در حقیقت این شخص کسی است که سایت را مدیریت و هدایت می‌کند و هرگونه تصمیمات اصلی در مورد آن را ادمین سایت می‌گیرد.

مجموعه ها و بخش های زیای هستند که نیازمند ادمین دارند، که در این بین ادمینی یا مدیریت سایت بیشترین متقاضی را داشته اما از لحاظ تعرفه ادمین سایت لازم است ویژگی ها و وظایف ادمین یک سایت را باهم بررسی کنیم.

ویژگی‌های ادمین سایت موفق چیست؟

در ادامه به ویژگی‌های ادمین سایت موفق میپردازیم…

با انگیزه و خلاق:

انگیزه یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت ادمین سایت به شمار می‌رود. یک ادمین سایت موفق ابتدا باید هدف خود را از عنوان شغلی مدیریت سایت مشخص نماید و سپس بر اساس هدف‌های مشخص شده‌ی خود خلاقانه در جهت آن حرکت نماید.

علاقه ‌مند به کسب و کار آن :

فقط افرادی می‌توانند ساعات زیادی را در یک سایت بگذرانند که به کارهای کامپیوتری ، و کسب و کار آنلاین علاقه ‌مند هستند می تواند شغل ادمین سایت برای آن ها مناسب باشد.

قدرت برقراری ارتباط:

یک ادمین سایت حرفه ای باید بتواند با تمامی اعضای تیم ائم از برنامه نویس، طراح، تیم تولید محتوا و مشتریان ارتباط برقرار نمایید. بنابراین داشتن روابط خوب در این راه بسیار موثر است.

آشنایی با کار طراحی و زبان برنامه نویسی:

یک ادمین سایت باید حداقل با کارهای اولیه طراحی و برنامه نویسی سایت آشنا باشد تا در مواقع اضطراری برای انجام تغییرات جزئی به شرکت طراحی سایت مراجعه نشود و مدیر سایت بتواند مشکلات پیش آمده را رفع کند.

آشنایی با کار تولید محتوا و بهینه سازی:

از سایرمهارت‌های ضروری که در تعرفه ادمین سایت نیز نقش دارد ، آشنایی کامل با امور تولید محتوای اختصاصی و بهینه سازی آن ها برای سئو بهتر سایت است. در شرکت‌های بزرگ معمولاً برای تولید محتوا تیم متخصص جداگانه‌ای تشکیل می دهند اما این ادمین سایت است که باید جزییات کار آن ها را بررسی نماید و مطالب مناسب و بهینه‌ تری را برای سایت انتخاب نماید.

آشنایی کامل با نرم افزار‌های آنالیز سایت:

یک ادمین سایت باید نحوه‌ی کار کردن با ابزارهایی مانند گوگل سرچ کنسول، گوگل آنالیتیکس، ابزارهای آمار روزانه و سایر ابزارهای آنالیز سئو را بشناسد روزانه از آن ها استفاده کند.

عوامل تاثیر گذار در تعرفه ادمین سایت چیست؟

در ادامه به عوامل تاثیر گذار در تعرفه ادمین سایت میپردازیم…

تعرفه ادمین سایت با پشتیبانی هاست در سایت

اولین مورد از تاثیردر تعرفه ادمین سایت ؛ برای این که سایتی را طراحی و راه اندازی کیند و همچنین اطلاعات سایت خود را برای کاربران به نمایش بگذارید نیاز به هاست دارید. هاست در حقیقت فضایی است که کلیه اطلاعات و محتوای موجود در سایت از جمله ویدئوها، عکس ها، محتوای نوشتاری و .. در آنجا ذخیره می شود.

یکی از مشکلاتی که در مدیریت از یک سایت ممکن است به وجود بیاید، مشکلات مربوط به هاست است. برای برطرف کردن مشکلات احتمالی از سمت سرور میزبان لازم است ادمین مسئول پیگیری و مشکلات را به شرکت ارائه دهنده هاست منتقل کند. یک ادمین سایت مسئولیت تمامی موارد از جمله پیگیری نیاز به تمدید هاست، افزایش فضا، پشتیبان گیری و … را بر عهده خواهد داشت.

تعرفه ادمین سایت با پشتیبانی و بروزرسانی محتوای سایت

دومین مورد از عوامل تاثیرگذار در تعرفه ادمین سایت پشتیبانی و بروز رسانی سایت است ؛ این مورد بیشتر بستگی به سیستم مدیریت محتوایی سایت شما دارد. ممکن است به صورت دوره ای نیاز به بروزرسانی برخی از محتوا در سایت داشته باشید. سیستم های مدیریت محتوایی مانند وردپرس دائما به روزرسانی می شوند.

برای بروزرسانی ، باید از ابزارهای مناسب استفاده کنید و نکات زیادی را رعایت کنید. در عین حال، به روز نگه داشتن کل سیستم و انجام به روز رسانی های منظم نیز و این یکی از وظایف ادمین یا پشتیبان سایت است که اهمیت بسیار زیادی درمحاسبه تعرفه ادمین سایت دارد.

تعرفه ادمین سایت با رفع مشکلات فنی سایت

سومین مورد از عوامل تاثیرگذار در تعرفه ادمین سایت ؛ هر سایتی ممکن است با مشکلات فنی رو به رو شود اما باید توجه داشت که یک ادمین با تجربه و حرفه ای، می تواند هرگونه مشکلات فنی را به راحتی حل کند. یکی از مشکلاتی که ممکن است پس از بروزرسانی افزونه های وردپرس با آن رو به رو شوید، تداخل در عملکرد افزونه ها است.

یک ادمین حرفه ای و با تجربه ، با دانشی که در زمینه فنی سایت دارد، می تواند از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کند.علاوه بر آن نیز، خیلی از دارندگان سایت ها، بروزرسانی افزونه های وردپرس را روی حالت خودکار قرار می دهند، غافل از اینکه برخی از افزونه ها ممکن است پس از بروزرسانی، مشکلاتی را به وجود آورند و بدون اینکه متوجه شوند، به طور کلی ساختار سایت شما را دچار اختلال می کند.

رفع مشکلات فنی سایت، جزو مهم ترین وظایف یک ادمین سایت است، زیرا باید در کمترین زمان ممکن مشکل به وجود آمده در سایت را برطرف می سازد تا سایت، مورد استفاده مجدد کاربران قرار بگیرد. میزان تخصص و سطح دانش در رفع مشکلات فنی سایت تاثیر مستقیمی بر روی حقوق و تعرفه ادمین سایت دارد،

زیرا هرچه میزان تخصص فرد که مدیریت سایت را بر عهده دارد بیشتر باشد دیگر لازم نیست در صورت به وجود آمدن باگ ها و مشکلات حل نشدنی به تکنسین های فنی مراجعه کنید و این شخص با وجود اقداماتی که برای شما در سایت انجام می دهد انتظار دارد که حق الزحمه و تعرفه ادمین سایت را با تخصصی که دارد سجیده شود.

گرفتن بک آپ از سایت تعرفه ادمین سایت

چهارمین مورد از عوامل تاثیرگذار در تعرفه ادمین سایت گرفتن بک آپ از کلیه قسمت های مهم و ضروری در سایت است ، داشتن بک اپ کامل از سایت تضمین کننده اصلی بازیابی کامل سایت شما پس از هرگونه خطا و مشکل است. در صورتی که به صورت ناخواسته برخی از اطلاعات مهم در سایت حذف شود، یک افزونه به سایت شما آسیب برساند یا اگر سایت شما هک شود،

یک نسخه کامل بک آپ از سایت کمک می کند تا پس از بروز چنین مشکلاتی، سایت را به روال قبل از آن بازگردانید. در حقیقت بک آپ ‌گیری از ‌سایت، یک کپی از تمام فایل‌های مهم ذخیره شده روی سایت درجایی خارج از سایت اصلی است. این روزها همه ی شرکت های هاستیگ معتبر به صورت اتومات از اطلاعات سایت های مشتریان خود نسخه ی پشتیبان تهیه می کنند.

اما ادمین سایت پیش از انجام هرگونه تغییرات و به روزرسانی باید به صورت دستی اقدام به بک آپ گیری کند یا تاریخ آخرین بک آپ و تغییرات سایت را مقایسه کند تا در صورت بروز مشکل بتواند از دست رفتن اطلاعات جلوگیری کند.

تعرفه ادمین سایت با سئو و تولید محتوا سایت

پنجمین مورد از عوامل تاثیرگذار در تعرفه ادمین سایت تولید محتوا و سئو مناسب سایت است. سئو و بهینه سازی سایت آن تضمین می کند که یک سایت بازدید کننده و ورودی زیادی داشته باشد. تعداد محتوایی که باید روی سایت منتشر شود، با توجه به تشخیص مدیر سئو سایت تعیین می شود.

پروژه های اختصاصی سئو معمولا نیاز به بررسی دقیق تری برای سنجش سایت رقبا در کلمات کلیدی مورد نظر کارفرما جهت نمایش در نتایج صفحه اول گوگل دارند. تولید محتوا سایت اهمیت بسیار بالایی دارد و شما پیش از این که برای تبلیغات یا سئو خارجی اقدام کنید، باید مقالات منظم و مرتب با حوزه فعالیت خود در سایت منتشر کنید.

هر سایتی پس از راه اندازی نیازمند به محتوای مناسبی است. در حقیقت تولید محتوای مناسب جزء کلیدی‌ترین اقدامات هر سایتی است که می‌تواند بر تعداد بازدید و رتبه بندی سایت تاثیر به سزایی بگذارد.

بنابراین تیم تولید محتوا باید با نحوه‌ ی صحیح محتوا نویسی را به طور کامل آشنا باشند. در این میان وظیفه‌ی یک ادمین سایت کنترل محتوای تولید شده و آموزش دادن به نحوه‌ ی درست تولید و انتشار محتوا های موجود در سایت است.

تعرفه ادمین سایت با افزایش ترافیک سایت

ششمین و آخرین مورد از عوامل تاثیرگذار در تعرفه ادمین سایت افزایش ترافیک سایت است که از ویژگی های یک مدیر سایت موفق می‌توان به ارائه راهکارهای مناسب جهت افزایش بازدید سایت و کاربران اشاره کرد. مدیر سایت باید بتواند با بهره گیری از استراتژی های دقیق کاربران بیشتری را به سایت هدایت کند و با آن ها نیز در سایت در جهت رفع ایرادات موجود در صفحات پر بازدید ترافیک سایت را افزایش دهد.

افداماتی که ادمین سایت از طریق آن میتواند برای افزایش ترافیک بازدید سایت انجام دهد شامل بهره گیری از شبکه های اجتماعی ، استفاده از ایمیل مارکتینگ ، استفاده از بک لینک های موثر در سایر سایت ها ، توجه به قالب و شکل ظاهری سایت می باشد .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط

طراحی سایت در تهران

28 شهریور 1403

تعرفه افزایش سرعت سایت

13 شهریور 1403

طراحی سایت در کرج

12 شهریور 1403

پکیج افزایش سرعت سایت

7 شهریور 1403

طراحی وب اپلیکیشن با وردپرس

6 شهریور 1403

هزینه طراحی قالب سایت

2 شهریور 1403
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x