تعرفه رسمی طراحی سایت

تعرفه رسمی طراحی سایت

تعرفه رسمی طراحی سایت در شرکت های طراحی متفاوت است.هر شرکت براساس عوامل تاثیر گذار در تعرفه رسمی طراحی سایت هزینه و قیمت طراحی سایت های خود را اعلام می کند.هرچند که دریافت مبالغ با عنوان تعرفه رسمی طراحی سایت لزوما به معنی حرفه ای بودن و کیفیت بالای سایت نیست،

اما باید توجه داشته باشید که قطعا یک سایت حرفه ای ، قیمت ارزانی نخواهد داشت؛ چرا که تعرفه رسمی طراحی سایت براساس میزان دانش و تجربه برنامه نویسان و طراحان حرفه ای و همچنین بکارگیری آخرین تکنولوژی های روز دنیا به کار برده شده است.

بسیاری از شرکت های طراحی سایت هستند که همچنان از روش ها و تکنولوژی های قدیمی برای طراحی سایت های خود استفاده می کنند و تنها با استفاده از یک قالب و پوسته زیبا آن هم به صورت آماده سعی می کنند سایت طراحی شده را نیز حرفه ای نشان دهند که مطمئنا یک فرد عادی نمی تواند متوجه این طراحی و تکنولوژی های قدیمی شود.

اما پس از مدتی قدیمی بودن تکنولوژی ها در عملکرد سایت مشکلات زیادی را به وجود خواهند آورد. مجموعه وردپرس استارعقیده دارد که برای یک شرکت حرفه ای، هیچگونه محدودیتی وجود ندارد و اگر از شرکت هایی جملاتی مانند نمی توانیم چنین امکانی به سایت شما اضافه کنیم را شنیده اید، بدانید که با یک شرکت طراحی سایت غیرحرفه ای و بدون سابقه کاری رو به رو هستید ؛

زیرا در طراحی سایت هیچ بن بستی وجود نخواهد داشت و برای اهداف و نیاز های صاحبان کسب و کار راه حلی در طراحی وجود دارد.

برخی شرکت های طراحی سایت تعرفه رسمی طراحی سایت را به واسطه سابقه کاری بیشترو به دلیل اینکه برند مطرح تری دارند، نام تجاری شرکت و همچنین تعداد بالای مشتریان ، قیمت های بسیار بالایی را جهت طراحی یک سایت ساده اعلام می کنند و این در حالی است که در حالت عادی تعرفه رسمی طراحی سایت به صورت اختصاصی نباید بیشتر از ……… تومان فراتر برود.

حقیقت این است که تعرفه رسمی طراحی سایت مانند برند لباس یا لوازم خاگی نیست که که تعرفه آن وابستگی زیادی به برند آن ها داشته باشد بلکه ؛

معمولا شرکت های طراحی سایت قدیمی تر از تکنولوژی های قدیمی استفاده می کنند و به دلیل اینکه بروزرسانی و لینک سازی مجدد تمامی صفحات سایت در صورت لزوم باید با روش های های جدید طراحی شود هزینه بسیار زیادی نیاز خواهد داشت و به همین دلیل تعرفه رسمی طراحی سایت را گران تر از سایر شرکت های طراحی در نظرمی گیرند. بنابراین لازم است با دید بازتر تعرفه رسمی طراحی سایت را بررسی کنید و سپس اقدام یه طراحی سایت کنید.

عوامل تاثیرگذار در تعرفه رسمی طراحی سایت

در ادامه به عوامل تاثیرگذار در تعرفه رسمی طراحی سایت میپردازیم…

امکانات موجود در سایت

یکی از مهم‌ ترین عوامل تاثیرگذار در تعرفه رسمی طراحی سایت ، امکانات موجود در سایت است و دقیقا همان چیزی است که صاحبان برند یا کسب و کارها آن را مشخص می‌ کنند و شامل مواردی مانند امکان طراحی چند زبانه سایت ، امکان دسته بندی یا آرشیو مقالات سایت ، امکان مدیریت پروژه ها با قابلیت دسته بندی ، طراحی کاتالوگی از تصاویر محصولات و نمونه کارها و …. است.

این عوامل درهمان ابتدا با توجه به نیاز و خواسته صاحبان کسب و کارها مشخص می‌شود و ارتباط مستقیمی با افزایش و کاهش تعرفه رسمی طراحی سایت دارد. زیرا برخی از کسب و کارها هستند که تنها با یک سایت ساده و بدون امکانات زیادی می‌‌تواند نیازهای خود را بر طرف کنند.

در چنین حالتی تعرفه این نوع سایت‌ها با سایت‌های دارای امکانات گسترده و بیشتر متفاوت خواهد بود، زیرا وقت و انرژی بیشتری برای این طراحی یک سایت با امکانات زیاد در مقایسه یا طراحی سایت با امکانات محدود صرف شده است.

ایستاتیک و داینامیک بودن سایت

به صورت کلی سایت ها به دو شکل استاتیک (ایستا) و داینامیک (پویا) طراحی می شوند. سایت‌های استاتیک به صورت تک صفحه‌ ای هستند و گاها به سایت‌های نمایشگاهی نیز شناخته می شوند. این سایت ها معمولا به وسیله زبان اچ تی ام ال نوشته می‌شوند و بستری به جهت ویرایش محتوا و کد ها به صورت آنلاین در آن ها وجود ندارد.

البته این به این معنا نیست که نمی ‌توانید سایت استاتیک را به روز رسانی کرد یا محتوای موجود در آن بلکه برای این کار باید از دانش کافی به زبان برنامه نویسی و طراحی سایت بر خوردار باشید. را تغییر داد ؛

تعرفه رسمی طراحی سایت داینامیک شاید در ابتدا بیشتر از سایت استاتیک باشد اما در سایت های ایستاتیک این مسئله کاملا برعکس عمل می کند ؛ چرا که انجام هرگونه تغییرات کوچک در سایت استاتیک نیز با هزینه همراه است.

استفاده از المان های گرافیکی

در حقیقت بسیاری از سایت های حرفه ای و درجه یک مشاهده می کنید، از المان ها وعناصر گرافیکی زیادی استفاده می کنند تا به زیبایی سایت خود بی افزایند. درست است که استفاده ار این عناصر باعث زیبایی بیشنر سایت می شوند و به کاربران کمک می کنند تا ارتباط بهتری با سایت شما برقرار کنند اما استفاده از این المان ها نقش مستقیمی دارند و یکی از مهم ترینعوامل تاثیر گذار در تعرفه رسمی طراحی سایت به حساب می آید.

بخش گرافیکی سایت به دلیل اینکه بر زیبایی بصری دارد و باعث جذب کاربران می شود از این رو بسیار مهم است بنابراین برای استفاده از المان های گرافیکی در سایت نیاز به یک طراح گرافیک دارد که این موضوع در تعرفه رسمی طراحی سایت شرکت ها می افزاید. به همین علت بیشتر سایت هایی که از نظر گرافیکی قوی تر هستند با قیمت بیشتری طراحی می شوند.

کیفیت و امنیت هاست

هاست به فضایی گفته می‌شود که در آن اطلاعات و فایل‌های موجود در سایت شما در آن  دخیره می‌شود. هاست ها بر اساس حجم اطلاعات درون سایت و میزان بازدید سایت، هزینه های متفاوتی در شرکت های هاستینگ دارند و شما می توانید براساس این دو معیار حجم هاست مورد نظر خودتان را خریداری کنید.

این نکته را به یاد داشته باشید که برای کاهش تعرفه رسمی طراحی سایت ابتدا از یک هاست کم حجم استفاده کنید و پس از پیشرفت در کارتان می توانید حجم و کیفیت هاست خود را افزایش دهید.همانطور که میدانید تمام اطلاعات سایت شما داخل هاست قرار میگیرد، بنابراین باید بسیار دقت داشته باشید که هاست شما از امنیت بالایی برخوردار باشد.

متاسفانه بسیاری از طراحان سایت به در خواست مشتری برای کاهش هزینه های سایت به جای خرید هاست کم حجم با قسمت مناسب از هاست رایگان یا اشتراکی استفاده می کنند که از امنیت بسیار کمی برخورداراست؛ بنابراین با توجه به ضرورت بالای امنیت، این نکته بسیارمهم است که سایت شما با چه نوع هاستی طراحی می شود.

نوع سیستم مدیریت محتوایی

از دیگرعوامل تاثیرگذار در تعرفه رسمی طراحی سایت ؛ نوع سیستم مدیریت محتوایی در طراحی سایت است. اگر به دنیال طراحی سایت با کیفیت بالا و اختصاصی هستید ، توصیه می شود که از سیستم های مدیریت محتوایی رایگان مانند وردپرس استفاده نکنید ؛ زیرا سایت هایی که با  چنین شرایطی طراحی می شوند، امکانات کمتری نسبت به سایت های دیگر به کاربر ارائه می دهند.

بنابراین اگر میخواهید که یک سیستم مدیرت محتوایی اختصاصی داشته باشد که هم امکانات بیشتری به کاربران ارائه دهد و هم اینکه قیمت مناسب تری در تعرفه رسمی طراحی سایت داشته باشد ، می توانید به از سیستم های مدیریت محتوایی کد نویسی شده با زبان های برنامه نویسی شده را انتخاب کنید.

تعرفه رسمی طراحی سایت با سئو و بهینه سازی

با طراحی سایت کار شما تمام نمی شود و به نوعی تازه نقطه شروعی برای معرفی کسب و کار شما تلقی می شود. برای آن که بتوانید هرگونه هزینه ای که برای طراحی سایت پرداخت اید را از طریق تجارت در آن خود به بدست بیاورید و به موفقیت برسید .

باید سایت خود را بر اساس الگوریتم های روز گوگل بهینه سازی کنید که در اصطلاح به این بهینه سازی سئو گفته می شود. از آن جایی که سئو یک فرآیند بسیار تخصصی است بهتر است این کار را به تیمی متخصص در امور سئو بسپارید تا در مدت زمانی کوتاه در جایگاه مناسب در حوزه کسب و کار خود قرار بگیرید.

طراحی سایت دو زبانه یا چند زبانه

در تعرفه رسمی طراحی سایت طراحی سایت دو زبانه یا چند زبانه هزینه بیشتری برای صاحبان سایت به همراه خواهد داشت. به این دلیل که لازم است قالب سایت رابرای زبان های دیگر مجدد طراحی شود. حال اگر زبان دوم مورد نظر یک زبانی باشد که برخلاف زبان فارسی از چپ به راست نوشته می شود لازم است تمامی صفحات سایت مجددا به صورت چپ چین طراحی شود. معمولا پس از این مرحله برای زبان های سوم و چهارم و .. هزینه کمتری را به همراه خواهد داشت.

اگر زبان دوم چپ به راست باشد مانند زبان انگلیسی، هزینه طراحی زبان دوم افزایش قیمت 15 تا 30 درصد نسبت به زبان فارسی خواهد داشت.

اما اگر زبان دوم هم مثل فارسی، راست به چپ باشد مانند زبان عربی هزینه کمتری در حدود 5 تا 20 درصد افزایش قیمت نهایی در تعرفه رسمی طراحی سایت را دارد. برای اضافه کردن زبان های سوم و چهارم و.. نیز هزینه ها به مراتب بیشتر می شود.

لازم به ذکر است تعرفه خاصی برای طراحی سایت چند زبانه وجود ندارد و در اکثر مواقع به دلیل ساده بودن سایت و تعداد کم صفحات، مبالغ بسیار کمتری از چیزی که در بالا ذکر شد جهت طراحی زبان های دوم و سوم و.. از صاحبان سایت دریافت می کنند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط

طراحی سایت در تهران

28 شهریور 1403

تعرفه افزایش سرعت سایت

13 شهریور 1403

طراحی سایت در کرج

12 شهریور 1403

پکیج افزایش سرعت سایت

7 شهریور 1403

طراحی وب اپلیکیشن با وردپرس

6 شهریور 1403

هزینه طراحی قالب سایت

2 شهریور 1403
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x