قیمت طراحی سایت با لاراول

قیمت طراحی سایت با لاراول

برای بررسی عوامل تاثیرگذار در قیمت طراحی سایت با لاراول ، لازم است در ابتدا نوع فعالیت کسب و کار و اهداف خودتان از سایت را مشخص کنید ؛ زیرا انواع مختلفی از سایت ها وجود دارند که هر کدام برای هدف خاصی ساخته شده اند و از قیمت های متفاوتی نیز برخوردار هستند. در مرحله بعد باید المان ها و قالب سایت را مشخص کنید.

برخی از مشتریان تمایل دارند قالبی اختصاصی برای سایت خود داشته باشند که البته نا گفته نماند که هزینه بیشتری برای قالب اختصاصی لازم است پرداخت کنید و این در حالی است که برخی از افراد قالب های آماده را ترجیح می دهند تا در هزینه ها و قیمت طراحی سایت با لاراول صرفه جویی کنند.

پس از انتخاب و مشخص کردن قالب سایت باید به سراغ امکانات و خصوصیات نرم افزاری سایت بروید بدون شک هر چه امکانات و ویژگی های نرم افزاری سایت بیشتر و با کیفیت تر باشند به همان نسبت هزینه و قیمت طراحی سایت با لاراول نیز بالاتر می رود.

مورد مهم دیگری که برای محاسبه قیمت طراحی سایت با لاراول مد نظر قرار می گیرد درج اطلاعات در سایت است. معمولا این بخش دارای هزینه ای جداگانه ای است. هر چند اغلب شرکت های طراحی سایت در مرحله اول هزینه ای بابت درج اطلاعات در سایت تقاضا نمی کنند اما در مراحل بعدی حتما هزینه انجام آن را از مشتری دریافت می کنند.

گاهی اوقات مشتری هیچ گونه اطلاعاتی در دسترس ندارد تا در سایت بارگذاری شود و در این حالت شرکت یا فرد طراح خود اقدام به نوشتن اطلاعات برای او می کند که در چنین حالتی مبلغی از مشتری دریافت می کنند.از سایرعوامل تاثیرگذار در قیمت طراحی سایت با لاراول قابلیت ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن سایت است.

برای قیمت طراحی سایت با لاراول این مورد مهم لازم است مورد نظر قرار بگیرد. د ر ادامه با مجموعه وردپرس استار همراه باشید تا به بررسی بیشتر سایرعوامل تاثیرگذار در قیمت طراحی سایت با لاراول بپردازیم.

لاراول چیست؟

لاراول یکی از محبوب ترین فریم ورک های منبع باز برای توسعه وب سایت است. لاراول یک ابزار قدرتمند است که نیازهای خاص را برآورده می کند و برای ساخت یک CMS یا برنامه وب استثنایی استفاده می شود. لاراول برای ایجاد وب سایت هایی با الگوهای مدل، مشاهده، کنترل کننده استفاده می شود.

توسعه وب سایت لاراول با صرفه جویی در وقت و تلاش ، بیشتر کارهای پروژه را ساده می کند. سیستم ها مدیریت محتوایی لاراول امکانات زیادی از جمله مالی و زمانی دارند.

کاربرد طراحی سایت با لاراول برای چه کسب و کارهایی مناسب است ؟

از آنجایی که روش های طراحی سایت متنوع هستند و طراحی سایت با لاراول کاربرد های بسیار زیادی دارد. امروزه با چارچوب لاراول به راحتی می توان سایت های مختلف را طراحی و پیاده سازی کرد.

برنامه نویسان قدرتمند و حرفه ای برای طراحی سایت های فروشگاهی، طراحی سایت شرکت های بزرگ، طراحی سایت سازمان ها و ارگان های دولتی خصوصی، طراحی سایت استارتاپ ها و … می توانند از این فریم ورک استفاده کنند.

لاراول در طراحی سایت بسیار قدرتمند و حرفه ای عمل می کند و طراحی و پیاده سازی یک سایت را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. سایت هایی که در چارچوب لاراول طراحی می شوند بسیار سبک و در عین حال ایمن هستند. سایت های اختصاصی شکل ظاهری کاملا متفاوت با سایر سایت ها دارند.

معمولا سرعت اجرای سایت های اختصاصی که به روش لاراول طراحی شده اند، زیر 2 ثانیه می باشد. همچنین کلیه مسائل امنیتی بررسی و عوامل امنیتی انجام شده است.سایت های اختصاصی همچون لاراول به زمان زیادی برای طراحی نیاز دارند و معمولا چندین ماه زمان برای پیاده سازی آن ها نیاز است و قیمت طراحی سایت با لاراول از ……. میلیون تومان شروع خواهد شد.

شما می توانید با مشاهده نمونه سایت های اختصاصی طراحی شده به روش لاراول از قابلیت ها و امکانات های طراحی شده را بررسی کرده و پکیج مناسب برای کسب و کار خود را انتخاب کنید.

عوامل تاثیرگذار در قیمت طراحی سایت با لاراول شامل چه مواردی هستند؟

در ادامه با ما همراه باشید تا به عوامل تاثیر گذار در قیمت طراحی سایت بپردازیم…

معماری داخلی MVC

از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت طراحی سایت با لاراول این است که بر روی این معماری اجرا می شود که جذابیت هرچه بیشتر توسعه دهندگان برای بهبود عملکرد صفحات وب و همچنین امنیت و مقیاس پذیری برنامه ها را افزایش داده و اجرا می شود.

معماری داخلی عملکرد را در لاراول ممکن می کند و علاوه بر عملکرد بی عیب و نقص تفاوت بین منطق و ظاهر سایت را مشخص می کند و گزینه های بیشتر و بهتری را برای توسعه دهندگان ارائه می دهد.

امنیت بالا

دومین عامل تاثیر گذار در قیمت طراحی سایت با لاراول ، لاراول در مقایسه با سایر فریم‌ ورک‌ های طراحی سایت ارجمله وردپرس دارای سطح امنیتی بسیار بالاتری است. پیاده‌ سازی لاراول به شکلی است که برنامه‌نویس سایت اگر مطابق دستورالعمل‌های این فریم‌ ورک طراحی سایت را انجام دهد، خطاهای امنیتی به حداقل می‌رسد.

البته نا گفته نماند که بخش قابل توجهی ای از سطح امنیتی سایت به مهارت و تجربه‌ ی برنامه‌نویس وابسته است که لازم است اصول امنیتی و فنی لازم برای جلوگیری از مشکلات احتمالی را در نظر داشته باشد.

سرعت لاراول

سرعت یکی از عوامل مهم در هر سایت به حساب می آید. سرعت از دو جهت می‌تواند در رسیدن به نتیجه‌ ی نهایی موثر باشد.

جهت اول، کاهش استفاده از منابع سخت‌ افزاری که کاهش هزینه‌های نگهداری را به دنبال دارد و جهت دوم، بهینه‌ سازی موتورهای جستجو است و هر چه سرعت بارگزاری سایت بیشتر باشد، موتورهای جستجو آن را بهتر رتبه‌ بندی می‌کنند و در نتیجه مشتریان بیشتری جذب سایت خواهند شد.

سرعت لاراول یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت طراحی سایت با لاراول است.

قالب های سبک لاراول

چهارمین عوامل تاثیر گذار در قیمت طراحی سایت با لاراول ، عاملی که طراحی سایت لاراول را جذاب ‌تر و همچنین قالب‌های سبک وزن آن است.

توسعه دهندگان می توانند از این قالب های پویا برای طراحی طرح بندی یکپارچه و ساختارهای پایدار برای جاوا اسکریپت استفاده کنند و به توسعه دهندگان لاراول اجازه می دهد از این قالب های پویا برای ایجاد صفحات وب بی عیب و نقص و برنامه های کاربردی سایت استفاده کنند که با مهارت های حرفه ای خود یک خروجی کار منحصر به فردی ارائه می دهند ؛

بنابراین هرچه قدر نوع و ساختار پیچیده تر باشد شخص طراح وقت و زمان بیشتری برای طراحی صرف خواهد کرد.

بهینه سازی داخلی سایت

بهینه سازی داخلی سایت یکی از پنجمین مورد از عوامل تاثیر گذار در قیمت طراحی سایت با لاراول است . زیرا این امکان که همان سئوی سایت است بر روی ارتقاء سایت در بازاریابی آنلاین تاثیر زیادی می گذارد. در واقع این اتفاق افزایش اعتبار سایت را در موتورهای جستجوی گوگل به دنبال دارد.

بهینه سازی یا سئوی سایت همان چیزی است که به ارتقا سایت در بازاریابی آنلاین کمک می‌کند و این افزایش اعتبار سایت در در موتورهایی همانند گوگل، باعث می‌شود کاربران با سرچ کردن یک کلمه مرتبط با موضوع سایت، سایت شما در اولین صفحه جستجو گوگل نمایش داده شود.

با نمایش سایت در صفحه اول نتایج جستجو گوگل، تعداد بازدیدکنندگان سایت افزایش پیدا کرده و در حقیقت درآمد حاصل از سایت نیز بیشتر می‌شود و با پیشرفت سایت شما، گوگل آن را در رتبه های بالاتر قرار خواهد داد.

برای اینکه سایت از نظر موتورهای جستجو بهینه باشد، باید برنامه نویسی آن مطابق با اصول و قواعد سئو باشد و مسلما هزینه و قیمت طراحی سایت با لاراول بیشتر است.

استاتیک یا داینامیک بودن سایت

آخرین مورد از از عوامل تاثیر گذار در قیمت طراحی سایت با لاراول استاتیک یا داینامیک هستند سایت های داینامیک به علت قابلیت های بیشتری که دارند در بین کاربران رایج تر بوده و طرفداران زیادی دارند و از طرفی دیگر سایت های استاتیک هزینه طراحی بسیار کمی داشته و زمان کمتری برای طراحی آن مورد نیاز است.

سایت های استاتیک

این سایت ها معمولا بسیار ساده بوده و اطلاعات اصلی صاحب سایت بدون توضیحات و مطالب اضافه در آن اضافه می شود. آپدیت و ویرایش کردن مطالب سایت های استاتیک فقط توسط فردی که مسلط به برنامه نویسی یا طراحی سایت است صورت می‌گیرد. از مزایای سایت های استاتیک می‌توان به این موارد اشاره کرد:

هزینه طراحی بسیار ارزان دارد و زمان کوتاهی برای طراحی سایت لازم دارد. در مقابل این سایت ها معایبی هم دارند که شامل: عدم جذابیت برای کاربران ، عدم به روز بودن محتوای سایت و پیشرفت نکردن سایت در موتورهای جستجو است.

سایت های داینامیک

سایت های داینامیک ویژگی های مثبت زیادی دارند که یکی از مهم ترین آن ها این است که صاحبان سایت می‌تواند محتوای سایت خود را تغییر داده و بروزرسانی کند. این عمل نیاز به دانش طراحی سایت و کدنویسی نداشته و از طریق پنل مدیریتی قابل اجرا است. سایت های داینامیک پویا و قابل گسترش بوده و امکان بروز رسانی و اضافه کردن ویژگی های جدید را دارند.

محتوای جدید سایت باعث ورود بازدید کنندگان و افزایش بازدید ‎می شود که این امر باعث افزایش رتبه سایت در گوگل می‌شود. در مقابل تمامی این مزایا، سایت های داینامیک هزینه طراحی بالایی دارند و همچنین هزینه هاست و نگهداری اطلاعات این سایت ها از سایت های نوع استاتیک بیشتر است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط

طراحی سایت در تهران

28 شهریور 1403

تعرفه افزایش سرعت سایت

13 شهریور 1403

طراحی سایت در کرج

12 شهریور 1403

پکیج افزایش سرعت سایت

7 شهریور 1403

طراحی وب اپلیکیشن با وردپرس

6 شهریور 1403

هزینه طراحی قالب سایت

2 شهریور 1403
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x