قیمت سفارش طراحی سایت

قیمت سفارش طراحی سایت

برای پیدا کردن عوامل تاثیرگذار در قیمت سفارش طراحی سایت باید در ابتدا بدانید که انتظار کارفرما از یک سایت چیست و کارفرما از شما انتظار طراحی سایت به صورت آماده یا اختصاصی دارد ؛

یک سایت در حقیقت دنیای جدیدی از تجارت آنلاین به حساب می آید و بنابراین لازم است دنیای جدیدی از تجارت آنلاین برای کاربران منحصر به فرد و در عین حال کاربردی باشد تا کاربران بتوانند آنچه که جستجو می کنند راهنمایی های لازم در جهت پیدا کردن نیاز های مورد نظر آن ها را بدهد.

علاوه براین، چیزی که در قیمت سفارش طراحی سایت نقش دارد، باید کلیه اطلاعات را به خوبی حفظ و طبقه بندی کند و همیشه آرشیوی از اطلاعات در ذخیره شده باشد.

حال با توجه به این نکات گفته شده می توان سایر عوامل تاثیر گذار در قیمت سفارش طراحی سایت را به طراحی های گرافیکی سایت ، بهینه سایت از نظر سئو ، سرعت سایت ، حجم مورد نیاز اطلاعات سایت ، یونیک و منحصر به فرد بودن طراحی سایت ، کاربردی و در دسترس بودن امکانات سایت ،

داشتن خلاقیت های مختلف در طراحی سایت ، پشتیبانی کلی از سایت ، قابلیت توسعه قسمت های مختلف سایت براساس اهداف کارفرما ، ایجاد دسترسی های متنوع برای مدیران و سایرعوامل سایت ، به روز بودن صفحات طراحی سایت ، طراحی قالب سایت به صورت اختصاصی ، امنیت سایت می توان اشاره کرد.

این موارد جزئی از ویژگی های مهم و اصلی در سایت است که می تواند در قیمت سفارش طراحی سایت تاثیرگذار باشد. برخی از این عوامل می توانند کم اهمیت تراز بقیه اجزای اصلی سایت باشند. در واقع تفاوت اصلی یک طراحی سایت اختصاصی با سایر طراحی ها در این عوامل می باشد.

آیا سفارش طراحی سایت هزینه زیادی به همراه دارد ؟

بسیاری ازمشتریان زمانی که تصمیم می گیرند سایتی را راه اندازی کنند اولین چیزی که می پرسند قیمت سفارش طراحی سایت چقدر است و آیا طراحی سایت قیمت و هزینه زیادی را به همراه دارد یا خیر .

زمانی که شما تمایل به ورود به دنیای جدیدی از تجارت دارید ، باید این موضوع را در نظر داشته باشید که هزینه و قیمت سفارش طراحی سایت به عوامل بسیار زیادی وابسته است.

شما می توانید سایتی را در اختیار داشته باشید که حتی یک هزار تومانی هم برای آن پرداخت نکنید و اما می توانید وب سایتی را طراحی کنید که یک سری هزینه ها را برایتان به همراه داشته باشد و هرر زمانی که تمایل داشته اید بتوانید آن را توسعه دهید. قطعا بین این دو طراحی سایت تفاوت های بسیار زیادی وجود دارد.

در حالت کلی باید گفت هزینه و قیمت سفارش طراحی سایت به این بستگی دارد که شما چه نوع وب سایتی را می خواهید طراحی کنید و برای اینکه بدانید هزینه طراحی سایت چقدراست می توانید با تیم حرفه ای وردپرس استار در ارتباط باشید.

چگونگی محاسبه هزینه طراحی سایت

همانطور که در متن بالا نیز گفته شد جدا از اینکه هزینه و قیمت سفارش طراحی سایت چقدراست، باید فاکتورهای تاثیرگذار در تعیین نرخ قیمت سفارش طراحی سایت را نیز در نظر بگیرید.

اولین و مهمترین فاکتور در محاسبه هزینه و قیمت سفارش طراحی سایت این است که هدف شما از طراحی سایت چیست؟ و چه آینده شغلی را برای خودتان در نظر دارید؟ چه انتظاراتی از سایت خود دارید؟ پس از طراحی، چگونه می خواهید وب سایت را مدیریت کنید؟ و…

تمامی این موارد باعث می شود تا تیم حرفه ای طراحی سایت وردپرس استار بتوانند هزینه های مربوط به طراحی و مدیریت سایت شما را محاسبه کنند.

استاتیک یا داینامیک بودن سایت

تفاوت سایت های داینامیک و سایت استاتیک در نحوه مدیریت اطلاعات موجود در سایت است. در سایت های داینامیک یک پنل مدیریت قرارداده می شود که مدیر سایت بدون برخورداری ازهر گونه دانش فنی می تواند اظلاعات داخل سایت را مدیریت و بروزرسانی کند.

این مدیریت شامل بارگذاری تصاویر و تولید محتوای متنی می باشد. به همین دلیل سایت داینامیک از محبوبیت بیشتری در میان کارفرمایان برخوردارهستند. بنابراین اگر شما به دنبال طراحی سایت و معرفی کسب و کار خود هستید، بهتر است به سراغ سایت های داینامیک بروید.

طراحی سایت داینامیک به نسبت سایت استاتیک از لحاظ قیمت سفارش طراحی سایت مناسب تر بوده و همچنین از کیفیت بالاتری نیز برخوردار هستند.

ریسپانسیو و واکنش گرا بودن سایت

به سایت هایی که در دستگاه های مختلف از جمله لپ تاپ، تبلت و تلفن همراه نمایش داده می شود، واکنش گرا یا ریسپانسیو گفته می شود.

از طرفی ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن یک سایت به گونه ای است که عناصر را به نوعی در صفحات کنار هم قرار می دهند که باعث خلق یک شیوه بصری جذاب می باشد که شامل نمایش شبکه‌ ای تصاویر، محتوا و…

است که با هر صفحه نمایشی کوچک و بزرگ می‌شود و دچار بهم ریختگی در فونت آن نمی شود. همچنین در بهینه سازی آن نیز موثر می باشد وهمچنین باعث می شود تا سایت ، سئو بسیارقوی تری داشته باشد.

نوع مدیریت محتوای در سایت

از دیگرعوامل موثر در قیمت سفارش طراحی سایت ، استفاده از سیستم مدیریت محتوایی از جمله وردپرس هستند. سایت های زیادی در سراسر جهان وجود دارد که از سیستم مدیریت محتوایی وردپرس استفاده می کنند. در وردپرس برخی از افزونه ها و قالب ها پولی و برخی دیگر رایگان و به صورت آماده می باشند.

از این رو اگر مشتریان بخواهند از قالب و افزونه های اختصاصی برای طراحی سایت استفاده کند، قیمت سفارش طراحی سایت بسیار زیادی است و لازم است هزینه بیشتری پرداخت شود. بنابراین شما می توانید سایتی را با قیمتی مناسب تر طراحی کنید.

میزان حافظه ذخیره سازی هاست برای سایت

هاست یا سرور میزبان به فضایی گفته می شود که تمامی اطلاعات و فایل های سایت در آن ذخیره سازی می شود. هاست براساس میزان دخیره سازی سایت و حجم اطلاعات در درون سایت، هزینه های متفاوتی دارد.

با توجه به اینکه تمامی اطلاعات سایت در هاست قرار می گیرد، بنابراین هاست باید از امنیت بسیار بالایی برخودار باشد و از موضوعات مهمی که در هنگام خرید هاست باید به آن توجه کرد امنیت و کیفیت هاست است.

برخی از افراد برای کاهش هزینه های خود در طراحی سایت، هاست های رایگان و یا از هاست های اشتراکی با قیمت های بسیار پایین تهیه می کنند که این نوع هاست ها از امنیت پایینی برخوردار می باشند.

ظاهر و عناصر گرافیکی سایت

ظاهر و عناصر گرافیکی زیبای سایت یکی از عواملی است که در قیمت سفارش طراحی سایت تأثیرگذار است. زیرا باعث جذب مخاطبان می شود و بر زیبایی بصری سایت نیز تأثیر مثبتی خواهد گذاشت. بنابراین سایت هایی که از بخش های گرافیکی زیبا و جذابی استفاده می کنند، شامل هزینه بیشتری نیز می شوند.

هنگامی که وارد سایت های مختلفی شوید، حتماً متوجه تفاوت در قالب و ظاهر سایت ها با هم می شوید. هر سایتی ظاهری متفاوت دارد و این تفاوت ظاهر به دلیل تفاوت در قالب آن سایت ها است. اگر تمایل به راه اندازی یک سایت حرفه ای را دارید، یکی از مراحلی که با آن رو به رو می شوید قالب سایت است.

در واقع شما برای آن که بتوانید سایتی داشته باشید، باید قالبی مناسبی را برای سایت خود انتخاب کنید تا سایت شما با همان ظاهر دلخواه شما نمایش داده شود. برای انتخاب قالب سایت باید اهداف ، استراتژی ها و حوزه کاری سایت توجه کنید تا یک وب سایت منحصر به فرد و حرفه ای داشته باشید.

نوع قالب در طراحی سایت

در طراحی سایت، قالب های بسیار گوناگون و مختلفی وجود دارند که می توانید از آن ها برای طراحی سایت استفاده کنید. اگر تمایل دارید برای طراحی سایت خود از قالب های آماده و از پیش طراحی شده استفاده کنید، هزینه و قیمت سفارش طراحی سایت برای طراحی سایت کاهش خواهد یافت.

از طرفی اگر به دنبال طرح و امکاناتی خاص برای وب سایت خود باشید، نمی توانید از قالب های آماده و از پیش طراحی شده استفاده کنید و لازم است قالبی به صورت اختصاصی برای شما طراحی و برنامه نویسی شود.

تعداد زبان های سایت

تعداد زبان های موجود در سایت بر قیمت سفارش طراحی سایت سایت تأثیر به سزایی دارد. عموماً سایت هایی که فعالیت بین المللی دارند از جمله شرکت های بازرگانی و تجاری، طراحی سایت های خود را با چند زبان مختلف انتخاب می کنند.

سایت های چند زبانه به سایتی گفته می شود که آن سایت به دو یا چند زبان مجهز است. زبان اول اصلی سایت یعنی زبان فارسی همان زبان اصلی محسوب می شود. زبان دیگر، همان زبانی است که می خواهید به کاربران کشور دیگر خدمات ارائه کنید.

معمولاً سایت های دو زبانه در ایران به زبان فارسی و انگلیسی مجهز هستند. اگر یک سایت به سه زبان مجهز باشد، به آن سایت های سه زبانه گفته می شود. اگر تعداد زبان های یک سایت بیشتر از سه سایت باشد، به آن سایت ها چند زبانه گفته می شود که معمولاً شرکت های بین المللی واردات و صادرات از آن استفاده می کنند.

سئو و بهینه سازی سایت

آخرین مورد از عوامل تاثیر گذار در قیمت سفارش طراحی سایت سئو و بهینه سازی است که به دیده شدن سایت شما کمک زیادی می کند و لازم است برای افزایش رتبه سایت خود در گوگل اصول و قواعدی را انجام دهید تا در جایگاه مناسبی از نتایج موتور جستجو قرار بگیرد و مخاطبان هدف را به سوی سایت خود جذب کنید.

هزینه هایی که بابت سئو سایت و یا طراحی یک سایت انجام می شود جدا از قیمت سفارش طراحی سایت است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط

طراحی سایت در تهران

28 شهریور 1403

تعرفه افزایش سرعت سایت

13 شهریور 1403

طراحی سایت در کرج

12 شهریور 1403

پکیج افزایش سرعت سایت

7 شهریور 1403

طراحی وب اپلیکیشن با وردپرس

6 شهریور 1403

هزینه طراحی قالب سایت

2 شهریور 1403
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x