هزینه طراحی سایت با قالب آماده

هزینه طراحی سایت با قالب آماده

قیمت وهزینه طراحی سایت با قالب آماده براساس نوع سایت و پیچیدگی های موجود در آن قیمت گذاری می شود. به عنوان مثال ممکن است شما بخواهید یک سایت رزورمه ای، جهت معرفی برای یک شخص یا شرکت طراحی کنید یا طراحی یک سایت فروشگاهی با تعداد زیادی از محصول برند به شما واگذار شود،

هزینه طراحی سایت با قالب آماده هرکدام به تنهایی برای خود تعرفه مختص به خود را دارند ، حتی میزان تخصص و تجربه طراح سایت نیز می تواند در قیمت هزینه طراحی سایت با قالب آماده  تأثیر گذار باشد.

یعنی فردی که به تازگی وارد عرصه طراحی سایت شده است و در ابتدای مسیر هزینه طراحی سایت با قالب آماده  قدم گذاشته است،

باید ابتدا به فکر کسب تجربه و ارتقای سطح دانش فنی خود باشد و اینکه تعداد سایت هایی که طراحی کرده است را به عنوان نمونه کارهای خود این طرح ها را افزایش دهد و در مرحله دوم هزینه طراحی سایت با قالب آماده برای این دسته از طراحان سایت اهمیت داشته باشد ؛

اما در مقابل آن شخصی حرفه ای یا تیمی که سالهای زیادی است که در زمینه طراحی سایت چه با قالب آماده و چه با قالب های کد نویسی شده به صورت اختصاصی سایتی را طراحی می کند و در این کار حرفه ای هستند، در رابطه با قیمت و هزینه طراحی سایت با قالب آماده مبلغ بالایی را ازشخص کارفرمادرخواست میکنند.

محدوده هزینه طراحی سایت با قالب آماده یک فروشگاه اینترنتی برپایه وردپرس بسیار وسیع و گسترده است، همین عامل باعث سردرگمی بسیاری از صاحبان کسب و کارها شده است و همچنین بسیاری از شرکت ها، اقدام به طراحی سایت با کمترین امکانات و هزینه…

اما در عین حال، بیشترین قیمت را صرف هزینه طراحی سایت با قالب آماده می کنند؛ در حالی که ممکن است شرکت وردپرس استار سایتی با امکانات کامل همراه با قیمتی بسیار مناسب به کارفرمایان خود ارائه دهد.

عوامل تاثیرگذار در هزینه طراحی سایت با قالب آماده چیست ؟

به جرات می توان گفت که تعرفه و هزینه طراحی سایت با قالب آماده ، تضمین کننده کیفیت یک سایت نخواهد بود بلکه ؛ اگر می خواهید با اطمینان خاطر کامل، سایت خود را به شرکت وردپرس استار بسپارید،

بهتر است که خدمات جانبی، سابقه شرکت و عوامل مهمی که در ادامه بررسی می کنیم می تواند قیمت و هزینه طراحی سایت با قالب آماده وردپرسی برای سایت های فروشگاهی، شرکتی، خبری، آموزشی و… متفاوت عمل کند;

چرا که هر یک از این سایت ها امکانات و ویژگی های مختص به خود را دارند از جمله طراحی زیبا و مناسب برای کاربر، کیفیت در ایجاد و ویرایش تغییرات ، سرعت سایت و…. همین موارد می تواند تعیین کننده قیمت سایت وردپرسی باشد.

تعیین نوع سایت و امکانات موجود در آن

یکی از عوامل موثر بر هزینه طراحی سایت با قالب آماده در وردپرس، تعیین نوع سایت و امکانات موجود آن است. پیش از آن که اقدام به تعیین نوع طراحی سایت کنیم، لازم است به نوع سایت و امکانات مورد نظر در آن را مشخص کنیم. دسته بندی و نوع سایت‌ها بسیار زیاد است،

از سایت های فروشگاهی و شرکتی گرفته تا سایت های خبری و شخصی و …که هرکدام از آن ها، قابلیت‌ها، نوع ساختار و حتی هر کدام از آن ها استراتژی متفاوت و مختص به خود را دارند.

قطعا امکانات موجود یک سایت فروشگاهی با امکانات موجود در سایت شرکتی از نظر امکانات و هزینه کاملا متفاوت هستند و یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در تعیین هزینه طراحی سایت با قالب آماده نیز، همین موضوع است.

به عنوان مثال هزینه طراحی سایت فروشگاهی متفاوت تراز طراحی سایت یک شرکتی که فروش اینترنتی ساده دارد خواهد بود.

سئو و بهینه سازی سایت

هر سایتی برای اینکه جایگاه و رتبه خوبی را در صفحه اول نتایج موتورهای جستجودر گوگل بگیرد و در نتایج اول جستجو نمایش داده شود، نیاز به رعایت اصول و قوانینی دارد؛

که به این مجموعه قوانین که براساس الگوریتم های گوگل ارتباط مستقیمی دارند ، سئو یا بهینه سازی سایت می گویند و جالب است بدانید که حدود 80 درصد از کاربرانی که در گوگل عبارتی را جستجو می کنند، سایت های رتبه اول تا سوم نتایج جستجو را مشاهده می کنند.

بنابراین می توان گفت سایت هایی که دارای سئوی بسیار قوی هستند، نرخ بازدید و طبیعتا نرخ فروش بیشتری را به دنبال خواهند داشت.

با توجه به میزان رقابتی که میان کلمات کلیدی حوزه کاری سایت های مختلف و همچنین اشکالات فنی یک سایت مشخص می شود. سعی کنید شرکتی را برای طراحی سایت انتخاب کنید که خدمات سئو در سایت را نیز جزوی از خدمات خود ارائه دهد.

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر تعرفه هزینه طراحی سایت با قالب آماده سئو و بهینه سازی سایت های وردپرسی است.

شکل ظاهری قالب آماده سایت

شکل ظاهری قالب سایت نیز ازعوامل تاثیر گزار در هزینه طراحی سایت با قالب آماده خواهد بود، طراحی رابط کاربری باید به گونه ای باشد که تمامی اصول و استاندارد های لازم جهت این رابط در سایت رعایت و پیاده سازی شده باشد و از آنجایی که قالب سایت اولین چیزی است که کاربران و بازدید کنندگان در بدوورد به سایت با آن روبه رو می شوند از اهمیت بسیار بالایی برخورداراست.

جدا از رابط کاربری رابط تجربه کاربران در استفاده از سایت نقش بسیار مهمی را ایفا می کند و درصورتی که سایت مورد نظر به گونه ای طراحی شده باشد که کاربر بتواند در سریع ترین زمان ممکن به اطلاعات موجود در سایت دسترسی پیدا کنند ممکن است هزینه طراحی سایت با قالب آماده هزینه زیادی را نیز به دنبال داشته باشد.

خرید هاست یا سرویس میزبانی

قیمت و هزینه هاست براساس به نوع فعالیت شما در سایت بسیار میتواند قیمت متفاوتی را داشته باشد و در مقابل آن بر قیمت و هزینه طراحی سایت با قالب آماده نیز تاثیر مستقیمی دارد.

هاست اشتراکی، هاست مجازی و سرور اختصاصی از گزینه هایی که برای طراحی سایت میتوانید خریداری کنید و معمولا برای ابتدای راه اندازی سایت بهتر از هاست اشتراکی استفاده نمایید و سپس متناسب با نیاز سایت، تعداد کاربران و امکانات سخت افزاری موجود در سایت هاست خود را ارتقا دهید. بدین ترتیب می توانید در هزینه طراحی سایت نیز صرفه جویی کنید.

چند زبانه بودن سایت

بسیاری از کسب و کارها وجود دارند که فعالیت آن ها فقط در ایران خاتمه نمی یابد و با سایر کشورهای مختلف در ارتباط هستند، به همین دلیل لازم است سایت آن ها به گونه ای طراحی شود که اگر کاربری از کشور و زبان دیگری از سایت بازدید کرده اند نیز پشتیبانی شود.

سایت های دوزبانه یا چند زبانه به صاحبان کسب و کارها کمک می کند تا روابط خود را درمیان کشور های مورد نظرگسترده ترکنند. با گسترش ارتباطات با سایر کشورها، می توانید به میزان فروش و اعتبار برند مجموعه خود کمک کنید.

به طور کلی قیمت و هزینه طراحی سایت با قالب آماده چند زبانه از سایت های معمولی، قیمت و هزینه بیشتری را دارند.

درج اطلاعات یا data entry

وقتی سایت وردپرسی شما آپلود شد و در ابتدای امر هیچگونه محتوایی درون آن نیست؛ و در ابتدا تنها چیزی که وجود دارد تعدادی از متن کوتاه و عکس های والپیپر هستند. بنابراین محتوا می‌تواند شامل موارد مختلفی از جمله عکس، متن، محصولات، اطلاعات تماس ویدیو ، پادکست و … باشد.

برای این کار شما می‌توانید فردی متخصص را برای درج اطلاعات سایت خود استخدام کنید یا این کار را به عهده تیم وردپرس استار بسپارید تا براساس اصول سئو اطلاعات را در سایت شما بارگذاری کند .

شرکت وردپرس استار اگر سایت شمارا طراحی کرده باشد و همچنین بارگذاری اطلاعات را نیز بر عهده بگیرد، هزینه طراحی سایت با قالب آماده وردپرس به همراه درج اطلاعات نیز افزایش خواهد یافت.

تولید محتوا برای سایت

یکی از عوامل موثر بر قیمت و هزینه طراحی سایت با قالب آماده وردپرس، هزینه تولید محتوا برای سایت است. اگر بخواهید برای صفحات مختلف از سایت تولید محتوا کنید یا به صورت وبلاگ و مقالات اقدام به محتوا در سایت کنید، بهتر است این کار را به عهده یک فرد کارشناس و متخصص در امور سئو و تولید محتوا بسپارید.

در صورتی که بخواهید از خدمات تولید محتوا شرکت وردپرس استار استفاده کنید، هزینه طراحی سایت وردپرس و تولید محتوا نیز تا حدودی بیشتر خواهد شد.

پشتیبانی به صورت سالانه سایت

پشتیبانی در حوزه طراحی سایت از اهمیت بسیاربالایی برخورداراست؛ چرا که در حقیقت این امر نشان دهنده میزان توجه و تعهد یک شرکت طراحی سایت به مشتریان خود است. با بارگذاری سایت، با گذشت چند روز تمامی سوالات مدیران سایت دررابطه با نحوه کار کردن با سیستم مدیریت سایت شروع می‌شود؛

همچنین عدم بروزرسانی‌های افزونه های موجود در سایت ممکن است آن را با خطاها و مشکلات بسیار زیادی رو به رو کند و در این زمان است که کاربر نیازمند به یک متخصص در قسمت در جهت رفع مشکلات و سوالات خود خواهد بود.

بسیاری از شرکت ها از جمله شرکت وردپرس استار، پشتیبانی سایت را به مدت یک سال به مشتریان عزیز ارائه می دهد و پس از اتمام این زمان، در صورت تمایل با پرداخت هزینه ای، پشتیبانی شما مجددا تمدید و ادامه خواهد داشت.

نکته ای که در اینجا وجود دارد و لازم است آن را در نظر داشته باشید این است که بسیاری از شرکت های طراحی سایت ازهمان ابتدا، هزینه ای را جهت پشتیبانی سایت در نظر می گیرند که همین عامل می تواند هزینه های شما را تا حدودی افزایش دهد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط

طراحی سایت در تهران

28 شهریور 1403

تعرفه افزایش سرعت سایت

13 شهریور 1403

طراحی سایت در کرج

12 شهریور 1403

پکیج افزایش سرعت سایت

7 شهریور 1403

طراحی وب اپلیکیشن با وردپرس

6 شهریور 1403

هزینه طراحی قالب سایت

2 شهریور 1403
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x