وردپرس استار

پشتیبانی فنی سایت

پشتیبانی فنی سایت

پشتیبانی فنی سایت به صورت کلی شامل رفع مشکلات و خطا های سایت، بررسی بالا بودن سایت، بررسی مشکلات امنیتی سایت و رفع آن ها، بهبود سرعت سایت، نصب افزونه های مورد نیاز که به خصوص در پشتیبانی فنی سایت اهمیت دارد، بروزرسانی سایت و رفع حفره های امنیتی و … می باشد. در ادامه با شرکت وردپرس استار همراه باشید تا به بررسی بیشتر پشتیبانی فنی سایت بپردازیم.

چرا به پشتیبانی فنی سایت نیاز داریم؟

همه ما ممکن است که به خاطر مشغله هایی که در طول روزداریم، انجام برخی از کارها را فراموش کنیم. اما برای حفظ عملکرد سایت لازم است ، برخی نکات مورد توجه قرار بگیرند، مانند زمان تمدید هاست و دامنه و بروز رسانی ها در سایت و….

شما با برون سپاری سایت مورد نظر خودتان به یک شرکت پشتیبانی معتبروردپرس استار، با خیال آسوده می توانید به سایر امورات روزمره خودتان بپردازید ، سایت شما همیشه در دسترس خواهد بود و ترافیک خواهد داشت. سایت شما به خودی خود نمی تواند منفضی شود، بلکه با گذشت هر زمان از ماه و سال ، روش های جدیدی در طراحی ، الگوریتم های گوگل ، ویژگی هایی که می توانند به سایت شما اضافه شوند.

شامل تکنیک های تجربه کاربری و رابط کاربری برای دست یابی به مواردی که در گذشته تکنیک های بهتری بودند، وجود دارد. استفاده از پشتیبانی فنی سایت، سایت شما را همیشه کارآمد و پرسرعت بدون هیچگونه باگ و مشکلی نگه می دارد.

اگر سایت شما به هردلیلی سایت هک شود ، شرکتی که پشتیبانی فنی سایت سایت را بر عهده دارد آخرین بک آپ که در حقیقت آخرین نسخه اطلاعات موجوئد در سایت است را در اختیارتان قرار می دهد و شما برای همیشه از این نگرانی آسوده خاطر خواهید شد که نسخه ای از اطلاعات سایت را در دست دارید.

نیاز مشتریان و کاربران دائما در حال تغییر است و سایت شما برای برآورده کردن این نیازها، لازم است رشد و توسعه پیدا کند. به عنوان مثال ، شاید سایت ساده شما فقط با فروش چند محصول شروع به کار کند، اما پس از مدتی، مشتریان شما درخواست ایجاد کد های تخفیف برای هر مشتری را پیشنهاد دهند، و شما برای پاسخ گویی به این نیازها، باید سایت خود را بروزرسانی کنید. در ادامه به بررسی خدمات پشتیبانی فنی سایت می پردازیم.

خدمات پشتیبانی فنی سایت

استفاده مداوم از خدمات پشتیبانی فنی سایت ، هزینه های متفرقه شما را در آینده کاهش می دهد و با به روزرسانی مداوم سایت، امنیت آن افزایش می یابد و به نیازهای سایت شما سریعا پاسخ داده می شود، ازجمله خدمات پشتیبانی فنی سایت شامل :

بروزرسانی نسخه های سایت
افزودن و ویرایش متاتگ
ایجاد سایت مپ
مدیریت ایمیل
در صورت لزوم انتقال سایت به هاست جدید
در صورت پیش آمدن بررسی قطعی سایت و علت آن
برطرف کردن خطاهای سایت
نصب و بروزرسانی افزونه ها و قالب
نظارت بر امنیت سایت

تست سازگاری سایت با مرورگرهای مختلف موزیلا ، کروم ، فایر فاکس و…
اطمینان از سازگاری طراحی با تمام صفحات در سایت
بک آپ گیری کلی از فایل ها
بررسی خطای 401 و404
بهبود سرعت هرچه بیشتر سایت
رفع خطاهای جزئی در HTML و CSS

ویژگی های مهم نیروی پشتیبانی فنی سایت چیست؟

در ادامه به ویژگی های مهم نیروی پشتیبانی فنی سایت می پردازیم…

ارتباطات

کسی که در قسمت پشتیبانی فنی سایت مشغول به کاراست باید بتواند با مشتری ارتباط و تعامل خوب و دوستانه‌ ای برقرار کند. معمولا مشتری‌هایی که با قسمتی پشتیبانی فنی سایت ارتباط برقرار می‌کنند دارای مشکل حیاتی هستند و به خاطر این مشکل ناراحت و ممکن است عصبانی باشند.

کارشناسی که در این بخش کار می‌کند باید با آرامش و گرفتن ارتباط موثر این ناراحتی و اعصبانیت را کنترل یا برطرف کند و در عین حال مشکل فرد مورد نظر را حل کند. اگرهم این مشکل قابل حل از طرف شما نیست نیروی پشتیبانی فنی سایت باید این موضوع را به خوبی برای کاربرتوضیح دهد که این مراحل از عهده پشتیبانی فنی سایت خارج است و لازم است کارشناس فنی به صورت حضوری به محل موردنظر فرستاده شود تا مشکل پیش آمده را برطرف کند.

ارائه حل مسئله

کاربران و مشتریان زمانی که به قسمت پشتیبانی فنی سایت مراجعه می‌کند دارای مشکل و مسئله‌ ای است. کسی که در قسمت پشتیبانی فنی سایت به عنوان پشتیبان و هدایت کننده قرار دارد باید این توانایی را داشته‌ باشد که مسئله را درک کرده و آن را حل کند.

یک پشتیبان باید در ارائه حل مسئله سیاست‌ مدار باشد. سیاست مدار بودن به این معنی نمی باشد که فرد سیاسی باشد بلکه به این معنی است که بداند چه حرف و سخنی را در چه جایی به کاربر باید بزند و چه اقدامی را باید انجام دهد. پشتیبانی فنی سایت باید سناریوهای مختلف را برای حالت‌های مختلف کاربران در نظر بگیرد و با توجه به آن برای ارائه حل مسئله اقدام کند.

داشتن انگیزه و اشتیاق

فردی که کارشناس قسمت پشتیبانی است باید دارای انگیزه زیادی باشد و به بهترین شکل ممکن مشکل مشتری شما را حل ‌کند. زمانی که کاربران و مشتریان با مراجعه به پشتیبانی فنی سایت می بینند که نیروی پشتیبان تمام تلاش‌اش را برای حل مشکل او انجام می دهد و احتمال این که دوباره از سایت خرید کند بسیار زیاد است.

اعتماد

نیروی پشتیبانی فنی سایت باید بتواند اعتماد کاربران را بدست بیاورد. مشتری برای رفع نیاز خود اطلاعات و قسمت از دارایی خودش را در اختیار نیروی شما قرار می‌دهد. زمانی که این اعتماد بین کاربر و نیروی پشتیبان ایجاد نشود مشتری حاضر نخواهد شد این اطلاعات و دارایی را در اختیار نیروی شما قرار دهد.

دانش فنی

داشتن دانش فنی به صورت کلی درباره جنبه‌های فنی محصولات و خدمات یک سایت می‌تواند در بهبود تجربه مشتریان و کاربران از ارتباط با تیم پشتیبانی فنی سایت بسیار موثر باشد؛ چرا که کارشناس پشتیبانی در ارتباط با مشتریانی که به مشکل برخورده اند می‌تواند به سرعت مشکل را شناسایی و رفع کند.

توانایی انجام همزمان چند کار

واحد پشتیبانی فنی سایت یکی از شلوغ‌ ترین قمت های یک مجموعه است و از مهم‌ترین شرایط احراز کارشناس امور مشتریان این است که فرد باید توانایی انجام همزمان چند کار با یکدیگر مانند ، رسیدگی به تیکت‌های مهم، مستند سازی راه‌ حل‌ها و آماده ‌سازی یادداشت جلسات و رویدادها در زمان مشخص باشد.

دقت در جزئیات

مشکلات واحد خدمات پشتیبانی فنی سایت عموما غیرقابل پیش‌بینی هستند و حل مشکلات کاربران نیازمند به کارگیری رویکردی جدید و دقت در جزئیات مسئله است. کارفرماها هنگام استخدام کارشناس پشتیبانی فنی سایت به این خصوصیت بسیار اهمیت می‌دهند؛ چرا که این موقعیت شغلی نیازمند فردی است که خود به صورت مستقل بتواند راه‌ حل‌ها را جستجو کرده و بهترین آن‌ها را به کاربران و مشتریان منتقل کند.

توجه به زمان ‌بندی‌ها

واحد ارتباط با مشتریان توجه به سازمان بندی ها خط مقدم هر مجموعه ای است؛ بنابراین کارشناسان این قسمت باید به سیاست‌ها و زمانبندی‌های مجموعه پایبند بوده و به کلیه تیکت‌های مشتریان در زمان‌های مشخص شده رسیدگی کنند. اگر رسیدگی به یک تیکت مشخص نیازمند صرف زمان توسط سایر افراد است، باید فرایندهای استانداردی برای انتقال مسئله به واحد مربوطه وجود داشته باشد.

پشتیبانی فعالانه از مشتریان

پشتیبانی فنی خدمات مشتریان سایت نباید فقط درهنگام بروز مشکل یا خطایی با مشتریان و کاربران خود صحبت کند؛ بلکه باید به صورت روزانه و فعال با آن‌ها ارتباط برقرار کرده و از میزان رضایت در تجربه کاربری آن‌ها در استفاده از محصول، اطمینان خاطر حاصل کند و بازخوردهای احتمالی آن‌ها را نیز دریافت کند.

مزیت استخدام پشتیبان فنی سایت چیست؟

پیدا کردن راه‌هایی برای بهبود ارتباط با مشتری و خدمات ارائه شده به او می‌تواند به شما کمک کند تا رضایت کارشناس پشتیبانی و خدمات مشتریان کسب و کار خود را افزایش دهید. درادامه به مهم ‌ترین مزیت های استخدام پشتیبان فنی سایت می پردازیم .

رضایت مندی بیشتر کاربران و مشتریان

زمانی که شما اهمیت خودتان را به مشتریان خود نشان می‌دهید ، آن‌ها حس بهتری نسبت به برند و کسب وکار شما دارند و احساس رضایت و خوشحالی بیشتری می‌کنند. توجه به مشتریان و کاربران در تمامی مراحل ارتباط او با یک برند، نقش اساسی را در موفقیت کسب و کار ایفا می‌کند.

همه اقداماتی که در راستای پشتیبانی در سایت برای مشتری انجام می‌شود، از بازاریابی گرفته تا برقراری ارتباط و تعامل دوستانه با مشتریان، برای دستیابی به این اهداف از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

افزایش نرخ بازگشت

حفظ مشتریان فعلی در یک کسب و کار یا برند به اندازه تلاش برای جذب مشتریان جدید حائز اهمیت است. ایجاد روابط دوستانه با مشتریان و ارائه خدمات مورد نیاز به آن‌ها، باعث می‌شود احساس خوبی از تجربه خرید خود داشته باشند و بخواهند دوباره این تجربه را در سایت شما تکرار کنند.

همچنین به خاطر داشته باشید که مشتریان راضی، برند شما را به دیگران نیز معرفی خواهند کرد و در مقابل آن اگر مشتریان رضایت کافی از برند و کسب و کار شما را نداشته باشند معایب شما را به دیگران انتقال می دهند ، بنابراین همیشه سعی کنید رضایت مشتریان را به دست آورید.

افزایش میزان وفاداری مشتریان

اگر مشتریان متوجه شوند که برند شما به آن‌ها اهمیت ویژه ای می دهد و برای ارائه بهترین خدمات تلاش به آن ها تلاش می‌کند، وفاداری بیشتری نسبت به آن خواهند داشت. این موضوع باعث می‌شود کسب و کار شما در سطح بازار رقابتی بهتر از بقیه سیات ها عمل کرده و به فروش دائمی برسد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وردپرس استار

وردپرس استار