طراحی سایت وردپرس پروژه محور

طراحی سایت وردپرس پروژه محور

عوامل تاثیرگذار بسیار زیادی در طراحی سایت وردپرس پروژه محور برای افراد مبتدی وجود دارد که در حال حاضر با گسترش روز‌افزون ارتباطات و بستر های مجازی و جایگزینی روش‌های سنتی با روش‌های نوین و اینترنتی در حوزه طراحی سایت، باعث شده است تا بیشتر افراد برای بر طرف کردن نیازهای خود، خرید آنلاین یا اینترنتی را به صورت خرید فیزیکی ترجیح بدهند، بنابراین تقاضا برای راه‌ اندازی و طراحی سایت براساس حوزه فعالیت کسب و کارها روز به روز در حال افزایش است که از جمله بهترین و مناسب‌ ترین روش برای فعالیت یک کسب و کار در محیط آنلاین ، طراحی سایت با وردپرس است.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) است که امکانات جامع و منحصر به فرد برای پیاده‌ سازی و طراحی سایت مرتبط با هر کسب و کاری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این سیستم مدیریت محتوایی به صورت متن باز بوده و نسبت به نیاز و سلیقه صاحبان کسب و کارها قابل سفارش سازی است. طراحی سایت وردپرس پروژه محورعموما دسته ای از طراحان سایت به صورت فریلنسرهستند که به صورت دورکاری یا آزاد کاری فعالیت می کنند، طراحی سایت وردپرس پروژه محور بدین معنی است که آن ها باید در کنار هرگونه فعالیت در خود به صورت دور کاری می توانند فعالیت کنند.

طراحی سایت وردپرس پروژه محور و فریلنسر کسی است که خدمات خود را در مقابل مبلغی که از راه دور از مشتریان خود دریافت می کند خدماتی را به آن ها ارائه دهد و لزوماً مشتریان دائمی ندارند، هرچند که ارتباط کاری بین طراح سایت و مشتری می‌تواند پس از اتمام پروژه نیز ادامه داشته باشد و برخلاف یک طراح سایت که در شرکتی استخدام است می تواند طراحی سایت وردپرس پروژه محور نیز عمل کند.

عوامل تاثیر گذار در طراحی سایت وردپرس پروژه محور

داشتن یک رزورمه قوی و کارآمد:

اولین ومهم ترین عوامل تاثیر گذار در طراحی سایت وردپرس پروژه محور، داشتن یک رزورمه قوی و کارآمد است. متاسفانه خیلی از افراد مبتدی ترجیح می‌دهند به صورت بازاریابی و شیوه های سنتی ، اقدام به طراحی سایت برای کسب کارها کنند. نکته جالب اینجاست که افراد مبتدی هم می خواهند به طراحی سایت وردپرس پروژه محور بپردازند و هم حاضر نیستند یک رزورمه قوی و منحصر به فرد برای خود داشته باشند.

در واقع مهم‌ ترین عامل برای فعالیت در زمینه طراحی سایت وردپرس پروژه محورداشتن نمونه کاراست ، اگر شما رزورمه حرفه ای و نمونه کار نداشته باشید تا مدت‌ زمانی طولانی نمی توانید پروژه ای برای طراحی سایت داشته باشید و عملا هیچ یک از صاحب برند یا کسب و کارها برای طراحی سایت به شما مراجعه نخواهند کرد.

داشتن رزورمه قوی به قدری برای یک طراح سایت اهمیت دارد که حتی اگر لازم باشد باید به اطرافیان و برخی از شرکت ها پیشنهاد طراحی و راه اندازی سایت به صورت رایگان را بدهید که در واقع این پیشنهاد می تواند یک سرمایه‌گذاری و رزورمه قوی به حساب آید و نباید به آن به چشم کسب درآمد در زمینه طراحی سایت وردپرس پروژه محور نگاه کنید.

موفقیت یک طراح سایت در زمینه طراحی سایت وردپرس پروژه محور بسیار زیاد به تجربه اش در آن زمینه بستگی دارد. چه از نظر کارفرما و چه از نظر مشتری، دانستن اینکه چقدر تجربه در زمینه طراحی سایت دارید و حتی اینکه با چه شرکت هایی کار کرده اید و یا چه پروژه هایی را شما طراحی کرده اید، اهمیت بسیار زیادی دارد.

اصولا کارفرماها برای قضاوت در مورد کیفیت کارتان، از شما بهترین سایتی که در رزورمه خود دارید از شما می‌خواهند که برای یک برند یا کسب و کار طراحی کرده باشید؛ اما با این حال اگر به هر دلیلی حاضر نیستید که یک نمونه کار با هزینه اندک برای خودتان بسازید، می توانید یک سایت شخصی برای خودتان با ظاهری جذاب و زیبا برای خودتان راه اندازی کنید که بتوانید سایت هایی که تا به امروز طراحی کرده اید را به عنوان یک نمونه کار ثبت کنید.

حتی اگر برای‌تان مقدور است، از قالبی استفاده کنید که قابلیت اسکرول داشته باشد تا از نظر کارفرما هر چه قدر در زمینه طراحی سایت وردپرس پروژه محور فعالیت می کنید ، از نظر او یک طراح سایت حرفه ای دیه شوید و البته ناگفته نماند که وجود سایت شخصی در رزومه ‌تان، پرستیژ کاری ‌تان را بالا می‌برد.

مهم ‌ترین چیزی که کارفرمایان با بررسی‌اش، تصمیم می‌گیرند با شما همکاری کنند یا همکاری نکنند و در قضاوت کارفرماها در طراحی سایت وردپرس پروژه محور تاثیر می‌گذارد، سابقه کاری ‌تان است. در واقع در همه این سایت‌ها، نظر کارفرماهای قبلی در مورد کیفیت کار شما، رفتار شما و… در دیدگاه سایت شما قرار می‌گیرد و نکته مهم اینجاست که ممکن است طراحی سایت وردپرس پروژه محور برای شماهایی که به تازگی وارد دنیای طراحی سایت شده‌اید، کمی سخت به نظر برسد.

یادگیری زبان های مختلف برنامه نویسی

JavaScript

یادگیری زبان جاوا اسکریپت به دلیل قابلیت کدنویسی با آن هم در بخش فرانت‌اند و هم بک ‌اند، بسیاررایج است. شما حتی برای کدنویسی با جاوا اسکریپت نیاز به کامپایلرندارید، چرا که مرورگرشما به‌ صورت خودکار کد‌های جاوا اسکریپت را اجرا می‌کند و این زبان برای شروع مناسب افراد مبتدی است.

Python

پایتون یک زبان برنامه‌ نویسی ساده و بسیار عالی برای مبتدی‌ها است که همچنین این زبان هم در طراحی سایت کاربرد دارد و هم در طراحی اپ‌های دسکتاپی و این در حالی است که پروژه‌هایی که با پایتون نوشته می‌شوند، بسیار قدرتمند هستند. از ویژگی های این زبان می‌توان به پویایی (دینامیک) اشاره کرد که سبک‌های مختلف برنامه‌نویسی را ساپورت می‌کند. پایتون یک زبان برنامه‌نویسی متن باز است، به این معنی که شما ‌می‌توانید به رایگان آن را دریافت کنید و یادگیری آن را شروع کنید.

PHP

اگرعلاقمند به برنامه ‌نویسی اپلیکیشن های تحت وب هستید، لازم است بدانید که زبان برنامه‌نویسی PHP یکی از پرکاربردترین‌ها است. البته برخی اعتقاد دارند که PHP یک زبان برنامه‌ن ویسی نیست و صرفاً یک زبان اسکریپتینگ می‌باشدو این به این معنی است که برای طراحی سایت هایی همچون وردپرس مناسب می باشد.

مهارت های ارتباطی وکلامیتان را توسعه دهید

سومین عوامل تاثیر گذار در طراحی سایت وردپرس پروژه محور این است که بهتر است بر روی مهارت های ارتباطی و کلامیتان زمان بزارید و آن را توسعه دهید. افرادی که در زمینه طراحی سایت وردپرس پروژه محور فعالیت می کنند به‌ دلیل اینکه بیشتر درگیر یادگیری دانش فنی و مهارت های خود هستند، متاسفانه در مهارت‌های ارتباطی خود و متقاعد سازی مشتریان به شدت ضعیف هستند و نمی دانند که چقدر این مهارت‌ها می تواند برای جذب مشتری مفید واقع شود.

حتما تا به حال دیده اید افرادی که قدرت بیان و ارتباطی کلامی بسیار خوبی دارند، حتی اگر دانش فنی و تخصص آن ها کمتر از شما داشته باشند، ولی دائما در حال طراحی سایت وردپرس پروژه محور هستند؛ بنابراین می‌توان گفت که جدا از رزورمه و دانش فنی در حوزه طراحی سایت ، مهرت های ارتباطی نیز در جذب مشتریان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

نقش مهارت ارتباطی و کلامی در طراحی سایت وردپرس پروژه محور کاملاً قابل درک و ملموس است که طراحان حرفه ای در دنیای خود زندگی می کنند و در صحبت های کوچک آنقدر که باید و شاید خوب ظاهر نمی شوند. با این حال ، وقتی صحبت از مهارت های ارتباطی و کلامی می شود، برای تحت تأثیر قرار دادن هرچه بیشتر مشتریان خود، باید در ارتباطات تان با آن ها، صادق اما جسور باشید.

شما باید بتوانید خلاقانه و هوشمندانه در مورد حوزه های کاری خود صحبت کنید یعنی بتوانید توضیح دهید که چه قابلیت هایی برای طراحی سایت دارید و چرا چه نوع سایتی را برای کسب و کار مشتری پیشنهاد می کنید . علاوه بر آن اگر شما در مهارت های ارتباطی و کلامیتان به نسبت حرفه ای و خوب هستید؛

پس می توانید بسیاری از ضعف های خود را در مهارت های ارتباطی کنار بزنید. داشتن مهارته های ارتباطی کارآمد چیزی است که باعث می شود بتوانید در هر زمینه طراحی سایت وردپرس پروژه محور تغییرات چشمگیری را ایجاد کنید، ولی در غیر این صورت؛ فرصت های طلایی خود را از دست خواهید داد و مشتری مورد نظر شما به سراغ سایر رقبای شما خواهند رفت.

حق الزحمه نجومی از کارفرما دریافت نکنید!

چهارمین مورد از عوامل تاثیر گذار در طراحی سایت وردپرس پروژه محور که هم باعث جذب و از دست دادن مشتریان می شود این است که مبالغ نجومی و بسیار زیادی را در ازای سایتی که طراحی می کنند از مشتریان درخواست می کنند؛

و این مورد می تواند باعث شود که شما هرگز نتوانید به دلیل نرخ بالا اقدام به طراحی سایت وردپرس پروژه محور داشته باشید و عموما طراحان مبتدی بدون داشتن نمونه کار و سابقه کاری ، به دنبال سطح درآمد بالا و پروژه‌های گران قیمت هستند و حدود 70 درصد از آن ها افراد مبتدی هستند که تاکنون هیچ پروژه‌ای را طراحی نکرده و درخواست حق الزحمه طراحی سایت وردپرس پروژه محور 30 میلیون ‌تومانی و یا حتی بیشتر خواهند داشت.

در حقیقت تا زمانی که شما به عنوان طراح سایت وقتی نمونه کاری ندارید و پروژه‌ای انجام نداده‌اید، لازم است برای شروع حق الزحمه ارزان تری را در نظر بگیرید و برای اینکه محدوده قیمت را به دست آورید می‌توانید به سراغ سایت‌هایی بروید که در زمینه فریلنسری یا پروژه محور فعالیت می کنند را مشاهده کنید.

این نکته را در نظر داشته باشید که در صورتی که حق الزحمه بالایی را به مشتریان خود اعلام کنید، بازخورد مثبت دریافت نخواهید کرد و در صورت موافقت با مبلغ پیشنهادی شما مطمئن باشید که پس از مدتی دچار مشکل می‌شوید و باید در این مورد یک تجدید نظر داشته باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط

طراحی سایت در تهران

28 شهریور 1403

تعرفه افزایش سرعت سایت

13 شهریور 1403

طراحی سایت در کرج

12 شهریور 1403

پکیج افزایش سرعت سایت

7 شهریور 1403

طراحی وب اپلیکیشن با وردپرس

6 شهریور 1403

هزینه طراحی قالب سایت

2 شهریور 1403
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x