طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان

 اگرشما صاحب کسب و کاری هستید و تمایل دارید به صورت آنلاین خدمات و محصولات خود را به کاربران ارائه دهید؛ و از جهتی دیگر بودجه بسیار کمی را برای طراحی سایت در نظر گرفته‌اید بهترین گزینه برای شما طراحی سایت ارزان است. این یعنی طراحی سایت وردپرسی که بدون کد نویسی بوده و از نوین ترین روش‌هایی است که با هزینه بسیار محدود اما مقرون به صرفه به سود موردنظرخواهید رسید.

البته ناگفته نماند که طراحی سایت ارزان درنگاه اول از بعد مالی مقرون به‌ صرفه باشد و برخلاف نظر بسیاری از کاربران امکانات بسیار زیادی را ارائه می‌دهد ومی تواند جوابگوی انتظارات صاحبان کسب و کارهای آنلاین باشد؛ بنابراین توصیه می‌کنیم با در نظرداشتن طراحی سایت ارزان و قیمت منحصربه فرد آن از خدمات و نتایجی که می تواند حاصل شود غافل نشوید.


منظور از طراحی سایت ارزان در زمان بسیار کم و درعین حال مقرون به صرفه این است که در مقایسه با کیفیت بسیار بالای کار میتواند خدمات بی شائبه را با قیمتی مناسب به کاربران ارائه دهد. تعداد کثیری از افراد سودجوهستند که با ارائه دادن خدمات وطراحی سایت ارزان قیمت‌ها را بیشتراز آن چیزی که حق الزحمه یک طراح سایت است تعیین می‌کنند؛ اما در رابطه با تیم فوق حرفه ای ورد پرس استار اطمینان خاطرداشته باشید که هیچ هزینه گزاف و اضافی پرداخت نخواهید کرد.

تیم فوق حرفه ای وردپرس استار؛ همواره یاری دهنده و خدمت رسانی به مشتریان خود با بهترین کیفیت و شرایط مطلوب است.اگر طراحی سایت خود را به یک تیم تخصصی و متعهد بسپارید و از جهت طراحی ، سطح کیفیت و پشتیبانی نامحدود آسوده خاطر باشید؛ تا زمانی که یک تیمی فوق حرفه‌ای پشت طراحی سایت حتی طراحی با نازل ترین قیمت نباشد؛ خروجی کاربه صورت حرفه‌ای و بی نقص نخواهد شد؛ بنابراین حتما سطح کیفیت تیم طراحی سایت ارزان را مورد آنالیزوبررسی های لازم قرار دهید.


مزیت طراحی سایت ارزان


همانطور که می دانید فاکتور اصلی برای راه اندازی و مهم ترین مزیتی که طراحی سایت ارزان میتواند برای کسب و کار ها داشته باشد، قیمت ارزان و مطلوب آن است و شخصی که به تازگی کسب و کار خود را چه به صورت کوچک و چه به صورت گسترده شروع کرده است لزومی به پرداخت هزینه بسیار گزاف را برای شروع و راه‌اندازی سایت داشته باشد؛

همچنین کارفرمایان و صاحبان کسب و کارهایی که طراحی سایت ارزان را با نازل ترین قیمت انتخاب کرده اند در هر زمان و هرمرحله ای میتوانند طراحی سایت ارزان را تبدیل به یک ساایت شخصی یا فروشگاهی کنند و خودشان را برای یک سایت حرفه‌ای آماده کنند. از سایرمزیت‌های طراحی سایت ارزان، میتوان به راه اندازی آن در بازه زمانی بسیار کوتاه اشاره کرد.

هیچ تفاوتی بین اینکه شما یک کسب و کار شرکتی دارید یا یک شخصی که کسب و کار سنتی دارد وجود ندارد،بلکه تنها چیزی که ملاک است اینه که چنانچه اگر شما محصول یا خدماتی را برای معرفی یا فروش به صورت آنلاین دارید و درمقابل آن تمایل دارید با استفاده از طراحی سایت ارزان به شهرت یافتن برند خود کمک کنید، طراحی سایت ارزان می تواند برای شما مناسب باشد.


طراحی سایت ارزان مناسب برای مشاغلی مانند موسسات حقوقی، داوری، وکیل مهاجرتی، پزشکان، تولید کننده ها درهر صنعت ، کارخانجات صنایع غذایی، گروه عکس برداری و فیلمبرداری، شرکت‌های صنعتی و پلیمری، گروه معماری، هنری ،تورهای تفریحی و … می باشد؛

و نکته ای که در این بین لازم است دقت فراوانی داشته باشید این است که در این نوع مشاغل نام برده شده قابلیت فروش محصول و خدمات وجود ندارد وهمچین میتوانید به جهت تولید محتوا و انتقال دانش و حرفه خود یا ثبت رزورمه کاری از طراحی سایت ارزان استفاده کنید و درمقابل آن همچنین با طراحی سایت ارزان اگر تمایل به فروش آنلاین محصولات خود دارید؛

میتوانید تنها با درج یک درگاه پرداختی کاربران را پس از خرید به صورت خودکاربه درگاه بانکی ارجاع داده شده و پرداخت صورت می گیرد، در حقیقت شما می توانید با طراحی سایت ارزان یک تیرو دو نشان بزنید و شما تنها نیاز شما یک سایت فروشگاه آنلاین برای ابتدای راه اندازی کسب و کاراست که می توانید در آن سایت اقدام به فروش آنلاین کالاهایی مانند لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر، لوازم آرایشی، پوشاک زنانه مردانه بچگانه، فایل های آموزشی و پادکست ها و … داشته باشید.


قابلیت های طراحی سایت ارزان


از قابلیت های طراحی سایت ارزان به مواردی همچون امنیت بالا، امکان سئو و بهینه سازی سایت،امکان طراحی سایت به چندین زبان روزدنیا، مدیریت قوی و تخصصی پنل، امکان توسعه و شخصی سازی، افزایش امکانات سایت با کمک فعال سازی افزونه های مختلف، بروزرسانی های متعدد افزونه ها بصورت رایگان، طراحی منحصر به فرد سایت، پیاده سازی انواع بسترها، کاربری ساده و آسان، انعطاف پذیری درعملکرد آن، برخورداری از امنیت سایت، اعمال انواع فرم های ساده و چند مرحله ای، قابلیت اجرای انواع اسلایدرها ( گرافیکی و متحرک)، ساختارنامحدود درایجاد انواع محتوا ومنو، قابلیت ایجاد پشتیبانی نامحدود و بررسی درگاه های پرداخت آنلاین و… اشاره کرد.


به جرات میتوان گفت که شکل ظاهری و گرافیک طراحی سایت، جزوی از مهم ترین قابلیت های طراحی سایت ارزان و فاکتوراصلی در جذب کاربران است که در نهایت با ایجاد ظاهرحرفه ای و خدمات در دسترس وآسان می توانید اعتماد سنجی بین کاربران ایجاد کرده و به آسانی توجه آن ها جلب کرده و به مشتریان دائمی تبدیل کنید.

هدف تیم طراحی سایت ورد پرس استار فقط و فقط طراحی سایت ارزان نیست بلکه این مجموعه از لحظه شروع طراحی سایت تا زمانی که کسب و کارتان در بالاترین جایگاه قرار گیرد صفر تا صد در کنارتان خواهد ماند.

پشتیبانی از سایت و ازاین قبیل خدماتی که در قرارداد شما با تیم ورد پرس استاردرعنوان پشتیبانی سایت ثبت شده باشد دریغ نخواهد کرد، همچنین با سپردن طراحی سایت ارزان در زمینه کسب و کارتان به تیم کاردان و تخصصی وردپرس استار جایی برای نگرانی وجود نخواهد داشت. شرکت طراحی سایت ارزان وردپرس استار در تمامی مراحل و تلاش خود را دربهبود کسب و کار شما دارد و تا رسیدن شما به سود ومراحل مورد نظر یاری دهنده شما خواهد بود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط

طراحی سایت در تهران

28 شهریور 1403

تعرفه افزایش سرعت سایت

13 شهریور 1403

طراحی سایت در کرج

12 شهریور 1403

پکیج افزایش سرعت سایت

7 شهریور 1403

طراحی وب اپلیکیشن با وردپرس

6 شهریور 1403

هزینه طراحی قالب سایت

2 شهریور 1403
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x