وردپرس استار

طراحی سایت فروشگاهی با المنتور

طراحی سایت فروشگاهی با المنتور

افزایش بسیار چشمگیر استفاده از اینترنت و همچنین خرید کاربران از سایت های فروشگاهی در زمینه کالا و محصولات باعث شده است تا بیشتر کسب و کارها و فروشگاه ها اقدام به راه اندازی و طراحی سایت فروشگاهی با المنتور کنند.

اگر تنها استراژی و هدف شما با طراحی سایت ، جذب مشتری و فروش بیشتر و بهتر محصولات است مهم ترین قدم برای گسترش کسب و کار شما ، طراحی سایت فروشگاهی با المنتور و به صورت اختصاصی است و البته ناگفته نماند که لازمه هر کسب و کار و برند دیده شدن توسط کاربران ومخاطبان هدف خود است و با ورود بیشتر کاربران به عرصه خرید از سایت فروشگاهی و استفاده از موتور های جستجو برای رسیدن به نیازها تاثیر داشتن یک سایت فروشگاهی در افزایش درآمد و فروش آن ها تاثیر گذار خواهد بود.

المنتور چیست؟

برای داشتن یک سایت فروشگاهی منحصر به فرد و در عین حال خوب و حرفه ای، لازم است طراحی سایت فروشگاهی با المنتور طراحی شود. صفحه ساز المنتور یکی از معروف ترین و پرقدرت مند ترین صفحه سازها در سیستم مدیریت محتوایی وردپرس است که برای افرادی که تخصصی در امر طراحی سایت فروشگاهی با المنتور را ندارد شرایطی را فراهم کرده است تا بدون داشتن تخصص ، دانش برنامه نویسی و کد نویسی صفحاتی زیبا و کاربرپسند برای سایت خود طراحی کنید.

این صفحه ساز به یکپارچگی درطراحی کلیه قسمت های سایت به شما کمک می کند تا شما به راحتی و با ویژگی درگ اند دراپ می توانید طراحی سایت فروشگاهی با المنتور با امکانات موردنظر خود انجام دهید و یا به سادگی از الگوهای از پیش ساخته شده المنتور استفاده کنید.

طراحی سایت فروشگاهی با المنتور باید به گونه ای باشد تا حس اعتماد، امنیت واطمینان را از طریق طراحی و افزودن امکانات موجود در سایت به کاربران انتقال دهید و زمانی که کاربران و مشتریان امنیت را در سایت شما احساس کنند همااند این است که به صورت حضوری از فروشگاه شما خرید کرده اند؛ بنابراین شما نمی تواند با در نظر داشتن فروش هرچه بیشتر محصولات در سایت ، از سایت ساز ها و قالب های از پیش طراحی شده برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود استفاده کنید.

کاربرد طراحی سایت فروشگاهی با المنتور

یکی از سوالاتی که بسیاری از برند ها و کسب و کارها زمانی که تمایل به طراحی سایت فروشگاهی دارند این است کاربرد المنتور در طراحی سایت فروشگاهی چیست یا امکاناتی را می توانیم در طراحی سایت فروشگاهی با المنتور اضافه کنیم؟همانطور که در ابتدای مطلب نیز اشاره شد، المنتور یک افزونه صفحه ساز در وردپرس است که می تواند برای کسب و کارها کاربرد بسیار زیادی را در طراحی سایت فروشگاهی با المنتور به همراه داشته باشد.

این افزونه در وافع بسیار پیشرفته و حرفه ای طراحی شده است که شما می توانید سایت ها و صفحات مورد نیاز خودتان را در کم ترین زمان ممکن طراحی و پیاده سازی کنید و این درحالی است که شما اصلا نیاز به دانش برنامه نویسی و حتی نوشتن یک خط کد نویسی ندارید و کلیه بخش های طراحی فقط با روش کشیدن و رها کردن درصفحات است.

بیشتر کسب و کارها تصور می کنند المنتور یک افزونه ای است که به تازگی ساخته شده اما در حقیقت ، المنتور چند سالی است که طراحی و منتشر شده اما به این قدر محبوبیت نداشت و بین افراد به عنوان یک افزونه حرفه ای شناخته نشده بود، اما طی یک سال گذشته طراحی سایت فروشگاهی با المنتور به محبوبیت بسیار زیادی دست یافته است و این محبوبیت در ایران هم به قدری زیاد بوده که اکثر طراحان سایت از این افزونه قدرتمند برای طراحی و راه اندازی انواع سایت ها استفاده می کنند.

یکی از دلایلی که المنتور در سراسر جهان مشهور و محبوب شد این است که ، شامل یک نسخه رایگان و نسخه غیر رایگان است و همه افراد نیاز نیست که حتما نسخه پریمیوم آن را خریداری کنند ؛ بلکه با استفاده از نسخه رایگان می توانند علاوه بر طراحی سایت فروشگاهی با المنتور صدها سایت طراحی کنند.

نکته بسیار جالبی که در طراحی سایت فروشگاهی با المنتور و در سایر افزوونه ها وجود دارد این است که پیش از المنتور یک افزونه دیگری هم به نام ویژوال کامپوزر وجود دارد که قدرت زیادی در طراحی صفحات دارد اما برای افراد مبتدی و بدون تخصص می تواند کار با این افزونه سخت باشد و هر کسی نتواند به صورت جدی و حرفه ای از آن برای طراحی سایت استفاده کند؛

اما المنتور به تنهایی ویژوال کامپوزر رو کنار زده و وارد عرصه طراحی سایت شده است و افراد دیگر به دنبال سختی ویژوال کامپوزر نمی روند و با استفاده از این صفحه ساز قدرتمند در سریع ترین زمان ممکن طراحی سایت فروشگاهی با المنتور و صفحات آن را طراحی می کنند.

طراحی سایت فروشگاهی با المنتور بهتر است یا ویژوال کامپوزر ؟

اگر بخواهیم طراحی سایت فروشگاهی با المنتور و ویژوال کامپوزر را با یکدیگر مقایسه کنیم ؛ المنتور نسبت به ویژوال کامپوزر قدرتمند تر و کار آمد تر است و در طراحی آن نیز ساده تر بوده و شما نیاز نیست زمان زیادی رو صرف طراحی سایت فروشگاهی با المنتور بزارید .

اما ویژوال کامپوزر به این دلیل که طراحی به صورت زنده رو نداره بسیار سخت و پیچیده است و همچنین ویژوال کامپوزر تو این زمینه از المنتور قدیمی تر است و از جهت کاربرد ها نیز ویژوال کامپوزر برخلاف المنتور است و المنتور 100 درصد از ویژوال کامپوزر بهتره، اما همچنان یک سری طراحان سایت هستند که با ویژوال کامپوزر راحت تر هستند و نمی خواهند این ابزار قدیمی خودشون رو از دست بدهند ؛

اما تیم حرفه ای وردپرس استار به شما پیشنهاد می کند که ، اگر فرد مبتدی هستید و تازگی وارد عرصه طراحی سایت شده اید و یک صفحه ساز حرفه ای رو میخوایید حتما از المنتور استفاده کنید تا به مشکل بر نخورید.

امکانات موجود در طراحی سایت فروشگاهی با المنتور

امکانات موجود در طراحی سایت فروشگاهی با المنتور باعث خواهد شد که کاربران و مشتریان در هنگام خرید و استفاده از فروشگاه اینترنتی شما ساده و آسان باشد و راحتی کاربران در نحوه خرید و پرداخت یک اصل مهم برای افزایش فروش بیشتر و محبوبیت فروشگاه اینترنتی شما خواهد بود .

از جمله پر کاربردترین آن ها هستند امکاناتی که می توانید در طراحی سایت فروشگاهی با المنتور برای کاربران خود اضافه کنید شامل جستجوی سریع و دسته بندی آسان برای یافتن هرچه سریع تر محصولات در سایت ، فراهم کردن روش های متنوع جهت پرداخت در سایت، نقد و بررسی رضایت از محصولات توسط کاربران سایت ، انتخاب روش های ارسال محصول به کاربران از طریق پست ، تیپاکس ، خرید به صورت اتوماتیک بدون تاییده فرآیند خرید کاربران ، امکان مشاهده جزئیات محصول به صورت کامل ف امکان ارائه کد های تخفیف به مشتریان و کاربران ، امکان ایجاد سبد خرید و رسید خرید برای اطلاع از آخرین وضعیت سفارش مشتریان می باشد.

مزیت طراحی سایت فروشگاهی با المنتور

در ادامه به مزیت طراحی سایت فروشگاهی با المنتور می پردازیم… با وردپرس استار همراه باشید.

طراحی سایت فروشگاهی با المنتور به صورت رایگان

رایگان بودن ؛ یکی از عواملی است که افزونه المنتور را در حوزه طراحی سایت محبوب و موفق کرده است ، درواقع پیش طراحی و ساخت المنتورهیچ صفحه سازی به این قدرتمندی رایگان نبوده و حتی ویژوال کامپوزر هم نسخه رایگانی نداشته و به صورت نسخه های پولی طراحان خریداری می کردند، اما با محوبیت المنتور و نسخه داشتن نسخه های رایگان ویژوال کامپوزرهم شروع به طراحی و ساخت یک نسخه رایگان برای مخاطبان خود ارائه می دهد، شما برای استفاده از المنتور رایگان میتونید به سایت وردپرس استار مراجعه کنید و نسخه رایگان المنتور را با جستجو کردن المنتور، دانلود و نصب کنید.

بروزرسانی بی وقفه با طراحی سایت فروشگاهی با المنتور

این افزونه قدرتمند توسط یک تیم حرفه ای وردپرس استار پیشتیبانی و بروزرسانی می شود، بروزرسانی های مداوم و بی وقفه به المنتور کمک می کند تا افزونه المنتور ارتقا پیدا کند و هرگونه باگ های ظاهری و امنیتی اگر در المنتور وجود داشته باشد، پس از بروزرسانی این افزونه ویژگی های آن می تواند بسیار قابل توجه باشد اگراز المنتوراستفاده می کنید حتما نسخه جدیدش رو دریافت و نصب کنید تا امکانات بیشتری را بتوانید در اختیار داشته باشید.

طراحی بخش های مختلف سایت در طراحی سایت فروشگاهی با المنتور

این یکی از جذاب ترین مزیت های طرحی با المنتور طراحی بخش های مختلفی برای شما می باشد که می تواند کمک شایانی به شما کند. المنتور یک بستر برای طراحی سایت ایجاد کرده است که شما در سایت موردنظرتان می توانید بخش های مختلفی مانند هدر، بدنه و فوتر یا صفحات دیگری را به صورت جدا جدا طراحی کنید که چنانچه اگر بعدا خواستید آن ها را ویرایش کنید برای شما ساده و آسان باشد و همچنین این قابلیت منحصر به فرد به موتورهای جستجو نیز کمک می کند تا سایت شما را به صورت بخش بخش بشناسند و حتی ممکن است در سئو سایت شما نیز تاثیر گذار واقع شود.

سرعت بالا با طراحی سایت فروشگاهی با المنتور

با استفاده از افزونه المنتور می توانید سرعت بارگذاری در سایت را بالا ببرید . سرعت بالای بارگذاری سایت یکی از ویژگی های بسیار جالب افزونه المنتور به حساب می آید؛ به صورت کلی نوع ساخت المنتور به گونه ای است که برای بارگذاری در هر بخش سرعت بالایی را در بر می گیرد و کاربران پس از اجرای این افزونه هیچگونه کاهش سرعتی را احساس نخواهند کرد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وردپرس استار

وردپرس استار